13 Март, 2012 10:42 14 472 32

Need for speed по пекински

  • катастрофа-
  • инцидент-
  • пекин-
  • китай-
  • видео

Проблемът на шофирането с бясна скорост между лентите на пътя в истинския живот е невъзможността за рестартиране на нивото, когато ситуацията излезе извън контрол. Поредното доказателство в подкрепа на Дарвиновата теория за естествения подбор привежда този китаец, който не прави разлика между компютърните игри и реалността. Жалко, че заради такива като него понякога страдат и абсолютно невинни хора.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 nikito_blend

    3 0 Отговор
    Сам си е виновен.
  • 2 VR4 TT

    3 0 Отговор
    Има късмет, че загуби контрол на относително ниска скорост. Ако се беше изпраскал по- в началото немаше да оживее.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 срамна въшка

    3 0 Отговор
    патица по пекински
  • 5 ник

    0 2 Отговор
    тъп жълтурко
  • 6 дрггбфрхбт

    2 1 Отговор
    А откъде знаете, че е оживял?
  • 7 Мен

    3 0 Отговор
    Много сте смешни с тея статии пичове :D До вчера пусакте няма такива с някви руснаци как изкормват двигател, а днес вече сте ''поучителен'' сайт.. Вземете най-накрая да го карате или в едната или в другата..че хората се питат какво раздвоение на личноста имате ;]
    Oтносно пича от клипа..тъпо парче е. Въпреки че не може да му се отрече че го бива...биваше.
  • 8 Тошко Станчев

    2 2 Отговор
    с такъв път и с 4 ленти,и аз мога така
  • 9 Георги Георгиев

    3 1 Отговор
    Малоумник.
  • 10 Мирослав Петков

    3 0 Отговор
    Това се очакваше рано или късно...Ако е оживял да знае следващия път да кара по бързо
  • 11 Име (като гост)

    2 0 Отговор
    Ами онова си беше чиста форма гавра а това тук е безумие
  • 12 Kobester

    0 0 Отговор
    Добре си караше човека ама накрая се у.ра....
  • 13 Рено Меган

    2 0 Отговор
    бих казал напълно подходящ край! който търси - намира!
  • 14 байчо

    1 0 Отговор
    края е ясен, но само какво са настроили китайците, ние такъв път няма да видим още поне 100 години.. а като си спомня, че до преди 15 години ядяха врабчета от глад!
  • 15 haho69

    1 0 Отговор
    Е.ати глупака
  • 16 Тони

    2 0 Отговор
    Нека да дойде да кара така по Цариградско, тогава го признавам.
  • 17 тошко

    0 1 Отговор
    ми нещо колата му е бавна и като минаваше между колите преди да се удари трябваше да даде 1 или 2 надолу ,малко клаксон къси дълги ,фучили се така .кофти че така става и с мотористите.
  • 18 PlimP

    2 0 Отговор
    маркировка йокмус :) и пак са по-добре подредени колите спрямо БГ, тук ако не им го нарисуваш е страшно, никва пространствена представа, то не че маркировката нещо помага де :Х
  • 19 Жан Трайков

    2 0 Отговор
    епа немат дупки тея жълтури , блазе им
  • 20 Жан Трайков

    1 0 Отговор
    епа немат дупки тея жълтури , блазе им
  • 21 MAZDA

    0 2 Отговор
    tva she dae nekoq ili mnoo sh...na kola stom pri rezka smqna na posokata se zavartq tai ili pak shofior4et e palen hipar
  • 22 маденце

    1 0 Отговор
    Хубава кола беше
  • 23 Made in China

    0 2 Отговор
    Pesenta koqto slu6a kitaeca go e provokirala da kara taka :D
  • 24 Реалист

    1 0 Отговор
    Need for speed по руски http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O8rKKUjOCnE ДОСТА ПО ОТКАЧЕН Е !!!!!!!!!!!!!!!
  • 25 Путин

    1 0 Отговор
    Сетих се за едно клипче от Москва, но с моторист. Тия минават през свободната лента, а оня се тикаше между камионите по осевата линия :) Що се отнася до китаеца, ето един пример, защо ни е нужно ESP понякога. Просто това нямаше да се случи, ако ESP бе налично и бе пуснато естествено.
  • 26 Реалист

    1 0 Отговор
    Ти да видиш ESP викаш, а според мен ако караше с ограничението можеше и без ESP. :)
    Не отричам ползата от ESP даже подкрепям с две ръце всяка кола да е с ESP та била и с 50 коня.......на повечето "съвременни" коли може да се изключи само ASR което е основано. Аз лично ESP мога да го сравня с човешки инстинкт за самосъхранение би ли го изключил?
    Тази възможност за изключване на ESP я имат само няколко стари модела коли.ESP винаги е включено(включва се самичко при всяко стартиране на мотора) на някои* коли има бутон за изключването му и моментално светва индикатор че системата е изключена което не е редно да се прави от водача безпричинно, системата е направена да помага а не да вреди. И има голяма разлика м/у ESP и ASR често много хора не го знаят това!

    И Путин(гост) изгледай този клип http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O8rKKUjOCnE той не е с фатален край значили това, че с 240 км/ч си е нормална скорост и поведението камикадзе ту от ляво ту от дясно е нормално, щом го можеш и с 400 карай и си свиркай
  • 27 innercity

    1 0 Отговор
    Искам да сляза!!!
  • 28 Путин

    1 0 Отговор
    Гледах клипчето. Само, че китайското клипче показва, какво може да се обърка, когато попаднеш между два автопмобила с висока скорост. А това, което може да се обърка е, че при смяна динамичния център на тежестта, задницата поднася. Точно тогава би трябвало да се намеси ESP, която при тая китайска кочина липсва. Не знам, какъв е автомобила, ама явно собственикът му е сметнал, че е Бог. Миналата година на автомагистрала Тракия загинаха много хора след поднасяне на автобус и удрянето му в колона на мост. Тогава едно ESP би могло да спаси тия хора, но кой да мисли за тия дреболии? След като и държавата няма подобни закони, задължаваща ни да използваме разни системи за безопасност, така ще бъде. Ще си гледаме такива клипчета и ще коментираме, как някой можел да кара, а другия не.
  • 29 LiRiX

    1 0 Отговор
    Путин, предполагам не си нов в нета, в ютюб има едно клипче с мерцедес E класа(след 2000 година), която я бутва камион отзад, ако мислиш, че тя няма ESP жИстоко се лъжеш. ESP в повечето случай помага, но не може да прави чудеса!
  • 30 Реалист

    1 0 Отговор
    LiRiX (гост) Въпрос на гледна точка е .........Всеки е напълно наясно, че ESP чудеса не прави!
    Системата с годините се подобрява, но не може да стане вълшебна. Важното е да оцениш системата и да се стремиш в колата ти тя да присъства! Знаеш ли колко човешки живота е спасило ESP и куп други системи.

    Путин(гост) според мен е разбрал ползата от ESP и би си взел кола с системата, но има които отричат системата и адски ме дразнят :)
  • 31 3 в 1

    1 0 Отговор
    Ега ти смешния тъпанар
  • 32 Путин

    1 0 Отговор
    Ами аз миналата година купувах нова кола и си поръчах ESP. Преди това разпитвах насам и натам, дали няма да ми прави проблеми зимата, като не се изключва, но накрая се реших въпреки всичко. Не съжалявам. Системата не ме ограничава по никакъв начин, ако някой си мисли, че като се прави на състезател, ESP ще го спре. По-скоро тракшъна спира, но той все пак помага на неопитни и мързеливи водачи, като заедно с ЕСП ако се налага, хвърля колата така да се каже в остри завои. Що се отнася до действието на ЕСП, пробвал съм го примерно в едно тясно кръгово кръстовище с 60 км/ч. Сега, няма как да обясня какво е това кръстовище, но това е скорост, при която задницата може да поднесе, ако има малко пясък или е мокро. При студено време с летни гуми, същата работа. Та включих темпомата и страх нестрах, влязох с 60. Задницата поднесе на изхода и се насочи към бордюра. ЕСП се намеси, а аз с лека корекция на волана в обратна посока, вкарах колата в пътя. Ако нямаше ESP, просто нямаше как с тая скорост да предотвратя удрянето в бордюра или завъртане, ако нямаше къде да се ударя. В случая на клипчето се вижда, че колата леко поднася между другите два автомобила. Ако имаше едно здраво ESP ( не в спортен режим), просто щеше да спре поднасянето. Вярно, че скоростта е голяма, но едва ли щеше да се стигне до удар в стената. Който не е карал кола с ESP не знае, колко всъщност може да помогне тая система при точно такива поднасяния на задницата. То и главната му роля е такава - да предпазва от завъртане при заобикаляне на внезапно изникнало препятствие на пътя, както в случая на китайската магистрала. Има доста клипчета с точно такива поднасяния. Всеки, който се интересува, може да прегледа You Tube. В упътването на всеки автомобил има едно предупреждение за всички системи - " Системите не са идиотоустойчиви така, че умната". Това е общо казано. все още не са пуснали автомобили, които се управляват сами. Затова и човекът е най-важният фактор за безопасността все още. Не бива обаче тотално да отричаме подобни системи, защото те реално могат само да помогнат. Който твърди, че системата ще се омота като кара с висока скорост ще кажа, че тая система не е направена да ни пази от собствената ни безотговорност. Бог помага, но в кошара не вкарва.