Луксозната марка на Citroen планира съществено разширяване на гамата си с по един нов модел всяка година до 2025-а. Сред най-очакваните новости е седан от бизнес клас с най-вероятно име DS 8.
Новият модел ще бъде базиран на Peugeot 508 и по непотвърдена информация ще се оборудва с хибридната силова установка на DS 7 Crossback E-Tense, съставена от 1.6-литров турбодвигател и два електромотора. Системната мощност ще бъде над 300 к.с., а въртящият момент - 450 Нм.
В дизайнерски план новият голям Citroen ще следва стилистиката на останалите модели от гамата на DS с масивна шестоъгълна радиаторна решетка, многосекторни светодиодни фарове и дневни светлини. Прототип на седана може да бъде показан още тази година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 a taka
12:06 16.02.2019
2 майстора
Коментиран от #3, #4, #8, #19, #33
12:08 16.02.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 😉😉😉
До коментар #2 от "майстора":
Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало...Коментиран от #15
12:29 16.02.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Я.Петров
12:56 16.02.2019
7 Лизач
Коментиран от #14
13:21 16.02.2019
8 Kirumo
До коментар #2 от "майстора":
Случайно да си чувал за Ситроен DS на който му лепват прякор "Богинята" . Един от най-революционните луксозни автомобили за времето си.Коментиран от #12
13:54 16.02.2019
9 DS Automobiles
14:10 16.02.2019
10 ой ой ой
15:00 16.02.2019
11 Citroen фен
Коментиран от #13
16:15 16.02.2019
12 майстора
До коментар #8 от "Kirumo":
И кое му е революционното ако можеш да кажеш ?Коментиран от #16
16:25 16.02.2019
13 майстора
До коментар #11 от "Citroen фен":
И какво от това ?? Това ги прави нещо ли ? И Опел някога са биле най-големия производител на леки коли в Европа и какво от това ,сега са последна дупка на кавала ! Само като погледнеш колко пъти ситроен е фалирал през годините трябва да ти стане ясно ... дори са биле собственост на производител на гуми и то в продължение на 40години !!! На ГУМИИ представяш ли си на какви си се писал че си фен !!!Коментиран от #17, #27, #35
17:04 16.02.2019
14 майстора
До коментар #7 от "Лизач":
По принцип съм каросериен механик като професия ама ми се стори дълго за изписване ..а както се пее в песента ; "Баш съм прост тенекeджия, чукам аз коли наред, ти ще бъдеш най-отпред " лизко !!!Коментиран от #28
17:09 16.02.2019
15 майстора
До коментар #4 от "😉😉😉":
Да точно така ....само че аз не съм куче че да си ближа задника ...човек съм и ям свински котлети ...или с други думи ще си купя немски автомобил а не френски 😉17:12 16.02.2019
16 Kirumo
До коментар #12 от "майстора":
Ситроенът е поставил нови стандарти за возията, поведението на пътя и спирането при автомобилите. Революционен заоблен аеродинамичен дизайн който е изпреварил времето си с много. Серво на волана. Завиващи фарове, които навлязоха при другите автомобили сравнително скоро. Фаровете също се регулират сами по височина, примерно ако спираш рязко и фаровете се вдигат за да не светят в земята. Първия масово произвеждан автомобил стандартно с дискови спирачки, уред на таблото който показва спирачната дистанция спрямо скоростта и силата на натиск на спирачките. Таванът на колата е от фибростъкло за по-нисък център на тежестта. Първата кола с напречна стабилизираща щанга. Ситроенът се е предлагал и във вариант със 4-степенна скоростна кутия с превключване без съединител, чрез лост намиращ се зад волана. Хидропневматично окачване което се регулира по височина я прави може би най-комфортния автомобил в света. Джей Лено казва, че това е най-комфортния автомобил съществувал някога. Окачването под по-различна форма се използва в най-луксозните коли и в момента. Автомобилът може безпроблемно да се шофира на 3 колела. Дори да пръснеш гума колата си остава стабилна и безопасна. Френския президент дължи живота си на DS, вероятно знаеш историята...Коментиран от #22, #24
17:54 16.02.2019
17 Kirumo
До коментар #13 от "майстора":
И Lamborghini са фалирвали адски много. Това означава ли, че Ламботата са лоши коли?Коментиран от #23
17:57 16.02.2019
18 Японеца
18:19 16.02.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 мале малеее
Коментиран от #29, #30
20:47 16.02.2019
21 1111111111111
Коментиран от #43
22:41 16.02.2019
22 майстора
До коментар #16 от "Kirumo":
Яп.. и всяко едно от изброените ги довежда до фалит ...иначе като идеите не са лоши само че германците ги реализират много по-добре ..или с думи прости като искам кола с хидравлично окачване ще си купя Мерцедес няма да си купя Ситроен ..капиш ?Коментиран от #31
00:53 17.02.2019
23 Иван
До коментар #17 от "Kirumo":
Казва се фалирали бе селоКоментиран от #32
01:19 17.02.2019
24 Каракуд
До коментар #16 от "Kirumo":
Ситроен бяха марка когато правеха DS 21, тоест преди мнооого години. В днешно време бих предпочел дори корейска пред Ситроен.Коментиран от #25
04:07 17.02.2019
25 Gtt
До коментар #24 от "Каракуд":
Корейски вече пеедпочират много, защото са по здрави и надеждни от доста немски варели10:21 17.02.2019
26 437
10:22 17.02.2019
27 Язе
До коментар #13 от "майстора":
Ауди не са ли фалирали?Ако ме беше ВАГ Ауди нямаше да го има.А ти какво си измислил?Щом се пишеш майстора явно ремонтираш това което другите са измислили.Коментиран от #40
11:14 17.02.2019
28 Язе
До коментар #14 от "майстора":
"По принцип съм каросериен механик като професия"Заварчик,шлосер,тенекеджиев.Супер.
Коментиран от #37
11:16 17.02.2019
29 Язе
До коментар #20 от "мале малеее":
Французите имат хибрид от близо 10год.Ще,ще ама може ЩЕ се научиш.11:20 17.02.2019
30 Kirumo
До коментар #20 от "мале малеее":
Явно никога не си се доближавал до луксозен френски автомобил.12:21 17.02.2019
31 Kirumo
До коментар #22 от "майстора":
Купувай каквото искаш. Аз ако искам луксозен автомобил бих си взел C6 на старо.Коментиран от #38
12:26 17.02.2019
32 Kirumo
До коментар #23 от "Иван":
Правиш ли разлика между единствено и множествено число при минало продължително време?Коментиран от #42
13:10 17.02.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 не си прав
До коментар #13 от "майстора":
когато произвеждаш качествено и продаваш евтино фалираш.Дори мерцедес са били на крачка от фалит,заради качествени модели!Само некадърните от ваг почти фалираха заради лъжи :ДКоментиран от #36
17:43 17.02.2019
36 майстора
До коментар #35 от "не си прав":
Грешка ..фалираш от слаби продажби20:57 17.02.2019
37 майстора
До коментар #28 от "Язе":
Не само като ми докарат Ситроен или Пежо се работи със сешоар и поялник просто няма какво да чукаш и заваряваш по тях пластмасови са сещаш сеКоментиран от #41
20:59 17.02.2019
38 майстора
До коментар #31 от "Kirumo":
Страхотно решение 15 годишен модел ...ако изчакаш още малко може да го пишеш ретро автомобил ..което си има свойте привилегии...и един съвет купи си и пликче ...хубаво е да имаш под ръка като видиш интериора от близо ..може да повърнешКоментиран от #44
21:04 17.02.2019
39 ВАГ
21:11 17.02.2019
40 майстора
До коментар #27 от "Язе":
Искаш да ми кажеш че понеже имам собствен сервиз и си изкарвам хляба с автомобилни ремонти съм тъп или не те разбрах ? Не на всеки му се отваря възможност да е инжинер в Порше като Тошо ... И като казваш фалит при Ауди имаш пред периода когато са собственост на Даймлер ли ?? Или пак не съм разбрал какво се опитваш да кажеш??21:15 17.02.2019
41 Язе
До коментар #37 от "майстора":
Като казваш,че се правят(ти ги правиш)със сешоар,защо кола от класа на БМВ 3 или Ауди А4 френската тежи близо 1800кг а немската 1300-1400кг.?Мноооого тежи тази пластмаса.Кажи къде ти е сервиза за да не ходя там.Дано не си като тези сервизи ремонтиращи немски коли,които бъркат хидроактивно окачване с въздушно.Коментиран от #45
10:38 18.02.2019
42 Реалист
До коментар #32 от "Kirumo":
В българския език минало продължително време не съществува, виж в английския го има...Употребеното тук време е минало неопределено, като формите „фалирвал, фалирвали” са диалектни и не трябва да се употребяват!12:01 18.02.2019
43 Jack Bauer
До коментар #21 от "1111111111111":
Citroen C5 2.2 hdi с окачване HidroAktiv-3 преди 5-6 години чисто нов от магазина беше около 55 000 лв. А иначе на Citroen признавам това HidroAktiv окачване и като иновация и като най-доброто за цената си. Не случайно модела Xantia 99г. все още държи рекорда по скорост на "лосовия тест".16:44 18.02.2019
44 мдааа
До коментар #38 от "майстора":
така е, отвратително грозен модел отвън и отвътре. иначе - аз карам С5 2009г. - красота!Коментиран от #46
23:07 18.02.2019
45 майстора
До коментар #41 от "Язе":
Пружината си е пружината възглавницата си е възглавница.... Кое не ти е ясно ? Мислиш че само Ситроен е на хидропневматично (това е правилната терминология да знаеш) окачване ли ? Та между другото до колкото чувам въпросните вече не произвеждат модел с такова окачване ..май на този етап отива в историята на елхичката !! Яя кажи какво не ти харесва на Magic Body Control при 222-ката ??гледам смяташ се за начетен! давай да те видим !! Тия 1800кг сигурен ли си за тях къде го видя ? На стикера за допустима максимална маса ли ?? Да те светна ли че петица от f07серята под 2тона няма да намериш ...копач ..като тръгваш да говориш нещо помисли що за човек може би е срещу тебе ..и се подготви по-добре ... няма да ти казвам къде ми е сервиза така или иначе не ти е по джоба така че няма страшно няма да се излъжеш да дойдеш !!!Коментиран от #48
23:20 18.02.2019
46 майстора
До коментар #44 от "мдааа":
Да наистина красива кола е като за Ситроен ..Да ти кажа ли що .. дизайнера е Domagoj Đukec
който е германец ... преди това работеше за ваг-груп после 5-6 години беше в пса сега е в БМВ ...или с други думи имаш Ситроен чийто дизайн е НЕМСКИ ....същия този c5 е такава мешана скара че идея си нямате ... хди-тата са на Форд ..автоматичните кутии са японски ...остава една емблема и прословутото окачване което не спира да тече по земята ...думи нямам .. да се смея ли да плача ли и аз не знам
Коментиран от #49
23:33 18.02.2019
47 нервен
23:34 18.02.2019
48 Язе
До коментар #45 от "майстора":
Пиша кола от класа на БМВ 3 или Ауди А4 а ти ми говориш за БМВ 5.Дали има разлика?Може и ЗИЛ да сложиш в сравнението.Има едни книжки,документи и т.н където пише колко тежи една кола.Това,че ти се пишеш майстора а не го знаеш показва капацитет.То и коментарите сигурно друг ти ги пише.Аз в твоя сервиз така или иначе няма да дойда,но не заради цените а защото си нося мои части.Купувани от мен а не от "майстори" като теб които взимат най-евтините и ги продават с 200-300% надценка.Затова не правиш френски коли,защото там маржа е малък и не ти минават номерата.А и виждам,че не ги разбираш.И никъде не съм споменал,че ABC при МБ е лошо но там нещата са свързани с друг клас купувачи.22:41 19.02.2019
49 Язе
До коментар #46 от "майстора":
Майсторе,майсторе,пак избухна с недомислиците си.Да имат общо със Форд но не всички хди-та.Фордови са 2,7 и 3,0.Кажи за другите,нали ги знаеш.Това с течащо окачване е само ако си пипал ти.Я кажи една Е класа с въздушно окачване колко е по-здрава като окачване?Въздушното на Таурег ли е добро?2500лв.за едната страна като кихне добре ли е?Пластмасов нивомат,да ПЛАСТМАСОВ кой вгражда?Немците не ползват ли японски кутии?Не ползват ли?PSA са взели лиценза на Aisin и си ги правят те кутиите.Прехваленото трошливо DSG ли е много добро?Добро е докато работи,а като те вкара в бокса нали знаеш колко струва ремонта?А то влиза в бокса.Не дали а кога.Типтроник на Ауди ли е много добро?Да плачеш или да се смееш,ти си избери.Смей се,нали собствениците на тия коли те хранят.Ти затова си ги хвалиш.22:56 19.02.2019