7 Април, 2019 13:00 6 708 41

Един от най-бързите серийни Ford-ове

  • ford-
  • focus-
  • rs
Един от най-бързите серийни Ford-ове - 1

Focus RS от 2015 година се смята за първия сериен автомобил, снабден със специален Drift режим. Колата разполага с четири режима на управляващата електроника - Normal, Sport, Track и Drift.

Всеки от тях променя настройките на системите за двойно предаване и стабилизация, твърдостта на амортисьорите, усилието за въртене на волана, отзивчивостта на педала на газта и звука на ауспуха.

Един от най-бързите серийни Ford-ове

Под предния капак на Focus RS е монтиран 2.3-литров четирицилиндров турбомотор EcoBoost с мощност 320 к.с., който работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия.

Освен с бутон за дрифтиране, новият Focus RS разполага със система за бърз старт от място (Launch Control). Автомобилът има интересно и нестандартно задвижване на четирите колела.

Един от най-бързите серийни Ford-ове

Задният мост няма диференциал, а ъглов редуктор и две многодискови муфи с електронно управление, които отговарят за разпределението на тягата между двата моста и всяко от задните колела.

Сложна електроника контролира пътните условия по 100 пъти в секунда. Тя може да предава до 70% от максималния въртящ момент на задната ос и до 100% - на всяко от колелата.

Един от най-бързите серийни Ford-ове


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    8 110 Отговор
    Форд и спорт имат общо колкото компоти и компютри.

    Коментиран от #2, #4, #5, #7, #15, #22, #26, #27, #35, #39, #41

  • 2 Ккк

    68 7 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Карай си димящия таралястник и не коментирай.

    Коментиран от #3

  • 3 jap

    27 34 Отговор

    До коментар #2 от "Ккк":

    Гледай тест на такъв Форд в Топ Гиър и тогава се прави на компетентен.

    Коментиран от #29

  • 4 Чичо

    51 4 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Явно си 16 г. Сороланко за да правиш такива изказвания !

    Коментиран от #8

  • 5 Jdm

    42 1 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Виш Кен Блок какво прави с такъв форд и тогава ми обяснявай.

    Коментиран от #9

  • 6 Jdm

    8 25 Отговор
    Subaru sti имат подобен контрол на диференциала още през 2004
  • 7 Гост

    21 2 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Изказа се неподготвен!!!

    Коментиран от #10, #12

  • 8 jap

    7 24 Отговор

    До коментар #4 от "Чичо":

    Позна,Сороланко съм.А ти бегай да се учиш на граматика,че от таланти с твоя потенциал страната е на тоя хал.
  • 9 jap

    5 20 Отговор

    До коментар #5 от "Jdm":

    Аз само Агент 007 с Е38 признавам.

    Коментиран от #38

  • 10 jap

    7 17 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Как ме чу,че се изказвам?Излагш се.Ти и други разни драскачи направо ме изумявате с тъпота.
  • 11 Алфа Ромео

    32 1 Отговор
    Много яка кола, супер е!
  • 12 jap

    6 12 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Излагаш
  • 13 дядо шишарко

    17 1 Отговор
    Дядо ви Шишарко преди 30 години си купи форд и още го карам тъй да знаете. Ходя само в събота до магазина за хляб и сирене. На 78000 е колата и скоро ще я продам някой да и се радва още толкова години

    Коментиран от #14

  • 14 Пазар Горубляне

    11 1 Отговор

    До коментар #13 от "дядо шишарко":

    Ееее Дядо дай този уникат на нас.Нали знаеш,че само такива продаваме.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Ал Купоне

    28 3 Отговор

    До коментар #16 от "jap":

    Когато Форд са произвеждали автомобили, твоята Тойота е правела тъкачни станове, а Субару не са съществували още ! Аре бегай да спиш !

    Коментиран от #18

  • 18 Дон Курлеоне

    5 14 Отговор

    До коментар #17 от "Ал Купоне":

    Поинтересувай се кой е най големия производител на автомобили в света.Аре бегай да пасеш.

    Коментиран от #19

  • 19 ТОЧНО ТЪПАТА ТУЙОТА Е И С НАЙ

    12 4 Отговор

    До коментар #18 от "Дон Курлеоне":

    МНОГО ВЪРНАТИ КОЛИ МИЛИОНИ МИЛИОНИ........

    Коментиран от #20, #37

  • 20 форду е истината

    9 9 Отговор

    До коментар #19 от "ТОЧНО ТЪПАТА ТУЙОТА Е И С НАЙ":

    Най добрия дизелов мотор във Форд е този на Пежо

    Коментиран от #21

  • 21 ДРЪН ДРЪН ДРЪН

    11 4 Отговор

    До коментар #20 от "форду е истината":

    ЛИЧНО АЗ КАРАХ ЕСКОРТ 1.8 Д ШЕСТ ГОДИНИ МИНАХ НА ДВЕСТА ХИЛ. И ДВИГАТЕЛЯ И ХОДОВАТА ЧАСТ СА БЕТОН КАТО ФАНАХ Е НАВОДНИЕТО В С. БИСЕР И ФОРДА МА ИЗКАРА ПРЕЗ ЕДИН МЕТЪР ВОДА. ПОЛИЦАЯ ОТСРЕЩА МА ГЛЕДАШЕ И СЪ ДЪРЖЕШЕ ЗА ГЛАВАТА....

    Коментиран от #24

  • 22 abv

    23 2 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Разбирач, гледай предаването за този форд в auto motor and sport и тогава пиши глупости в коментарите си.
    За тези със субарото да кажа само , чу субарото няма точно тези 4 режима. И още нещо това е форд за улиците , а не е състезателен вариант за рали.
    Хубаво е като коментирате да правите тези разлики и да не правите тъпи сравнения на коли с различно предназначение.
  • 23 abv

    13 2 Отговор
    В "auto motor and sport" оцениха точно този модел като автомобила носещ най-голямо удоволствие от шофирането в своя клас.
    Това за разбирача от коментар -1.
    Препоръчвам му и сайта "auto-press.net"
    Приятно четене и ограмотяване.
  • 24 селянин 1

    6 4 Отговор

    До коментар #21 от "ДРЪН ДРЪН ДРЪН":

    За двг 1,8 дизел,на ескорт..да добър е,но предница слаба,минеш през дупчица,и почва да носи гумите отвътре,зимата палеше от раз..но за три години изгни,праговете станаа на пулове,на вратите изби ръжда,дадох го на един румънец,ако бях почнал да го,,кърпя,,щеше да си остане вечно мой..сега съм на д4д-проблем неть.
  • 25 до Радислав

    7 0 Отговор
    Радославе, колата е 350 к.с., ето прочети: https://bg.autodata24.com/ford/focus/focus-rs-iii/23-mt-350hp/details
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Ивак

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Приятел ти за форд gt и льо ман чувал ли си.

    Коментиран от #28

  • 28 WRC

    9 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ивак":

    Той не знае и кой стана световен шампион в WRC 2018 и с каква кола.
  • 29 Ккк

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Ако топ гиър ти е еталон за автомобилен тест, не говори добре за теб. И аз ги харесвам, но това е развлекателно шоу. Ако искаш обективен тест има много по добри предавания. И коментирах изказванети ти, че форд и спорт нямали нищо общо, което е смешно. Който разбира от моторен спорт ще ме разбере, за останалите причетете, образовайте се, сега има взичко в интернет не е нужно да ходите до библиотеката!

    Коментиран от #30

  • 30 Ккк

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Ккк":

    Извинявам се за правописните грешки бързах и не направих проверка.
  • 31 А дали

    3 9 Отговор
    този двигател ще издържи дори 10000 км пробег, преди да станал тотал щета?Въпросният двигател е известен, като "сгрешен от чертожната дъска"/wrong designed/.

    Коментиран от #33

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Бачо Киро

    10 1 Отговор

    До коментар #31 от "А дали":

    Глупости. При първите двигатели имаше идиотска грешка от доставчика - на фокуса ползваха гарнитури за главата от мустанга, който има и този мотор, но има разлики в каналите. След това няма повече проблеми. Грешката е идиотска, спор няма, че и беше открита от клиенти по серийния номер. Това обаче въобще няма общо с грешки на чертожната дъска. Колата си е супер, имам двама познати и единият вече е почти на 100 000 км.
  • 34 Sofia

    5 1 Отговор
    Щом не е АЛДИ не ми го хвали...ахаха
  • 35 Fku

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Форд са началото на спорта мой човек!
  • 36 гост

    0 4 Отговор
    Мустанг с повече коне е на същата цена. Вие какво предпочитате? Двуврато купе с 310кс и задно предаване с култов статус или хечбек с 250кс на предните гуми и евтин инериор? 4х4 версията е много скъпа.

    Коментиран от #40

  • 37 Невидимия

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "ТОЧНО ТЪПАТА ТУЙОТА Е И С НАЙ":

    Първите автомобили след войната са фият и ламборжини мерцедес
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 уууууууууууууу

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Ако знаеш колко си прост, ша са гръмнеш
  • 40 Иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Фокус RS е 350 коня , а не 250. Според ценовата листа на МотоПфое струва 89 000 лв. Преди 5-6 месеца го проверявах.Сега не знам.
    Мустанг изполва същия двигател-2.3 турбо ,освен ако не избереш 5 литра V8 - там е друга работа.
  • 41 Форд Фокус

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Вземи прочети малко и не се излагай да ти се подиграват.