17 Август, 2019 13:00 4 592 22

Porsche Taycan ще бъде представен на живо на 4 септември

  • porsche-
  • taycan-
  • електромобил
Porsche Taycan ще бъде представен на живо на 4 септември - 1

Дългоочакваното Porsche Taycan е почти тук. Сега обаче имаме официален ден и час за представянето му. Автоконцернът от Щутгарт обяви, че първият му изцяло електрически модел ще направи своя глобален дебют на 4 септември 2019-та. Освен това, събитието ще се предава на живо в специализиран онлайн телевизионен сайт на компанията.

Porsche Taycan ще бъде представен на живо на 4 септември


Това обаче не е всичко. Освен датата, от Porsche разкриха, че Taycan ще бъде представен едновременно на събития, случващи се на три ключови места по света: Китай, Канада и Германия. Изглежда, че немският автоконцерн ще атакува с всички сили китайския пазар за електромобили.


До сега, преди официалния дебют, базираната в Щутгарт компания е заявила, че Taycan ускорява от 0-100 км/ч за време под 3,5 секунди, докато от 0-200 км/ч първият електромобил на Porsche развива за по-малко от 12 секунди. Максимална скорост пък е над 250 км/ч.

Porsche Taycan ще бъде представен на живо на 4 септември


В допълнение, литиевойонната батерия, с която е оборудван, има брутен капацитет от около 90 кВтч, което я поставя близо до капацитета на батерията на Tesla Model S - 100 кВтч. От Porsche все още не са дали информация за максималния пробег на Taycan, но обещават възможност за същевременно бързо шофиране и бързо зареждане.

Porsche Taycan ще бъде представен на живо на 4 септември


Преди време, беше съобщено, че електромобилът ще предлага повече от 500 километра разстояние между две зареждания, като след само 15 минути в контакта той ще получи нови 400 км пробег, благодарение на 800-волтовата система на щутгартския автопроизводител.


Новата ера за Porsche наистина е близо и ние ще имаме възможността да станем свидетели на тази история. Представянето на Taycan ще се излъчи на живо в: 15:00 в Германия, 16:00 в България, 21:00 (CST) в Китай и 9 часа сутринта (UCT-4) в Канада.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    28 9 Отговор
    Тесла пасти да яде пред Порше.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Бачо Киро

    19 7 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Тесла единствено го бие от 0-100, туй то. Отвсякъде издиша иначе - и при издържливостта (ненапразно Порше поканиха онея да изпраскат 30 последователни старта от 0 до 200), дори при 0-200 Поршето е по-бързо от оная лудата тесла. Може 0-100 ускорението на Тесла да е топ, но после ... Мисля, че спокойно може да предположим, че интериорът на Поршето е къде по-качествен от Теслата, че няма да му падат спойлерите като при Тесла, че няма да му замръзват вратите при -2 градуса и да трябва да подгряваш, докато седиш на студа 15-30 минути, за да се отвори колата и да седнеш в нея и се надявам колата да не се пали когато я подгряваш, както вече има случаи с Тесла (оная Х на езерото така и не е отворила вратите ....). Естествено това с паленето на батериите е риск при всички предполагам ... Но все си мисля, че като цялост Порше знаят доста повече за правенето на автомобили.

    Коментиран от #3, #4, #10

  • 3 Driving pleasure

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Бачо Киро":

    Ускорението при Модел С 0-200 е за 11 секунди! Теста е от преди 2 години.

    https://www.youtube.com/watch?v=coreoKfvDXk

    Коментиран от #9

  • 4 Киро

    9 6 Отговор

    До коментар #2 от "Бачо Киро":

    Прав си адаш, теслата в движещ се компютър, който е много недоусъваршенстван.
  • 5 Гггх

    7 19 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Грозно Порше ваг са боклуци
  • 6 Угз

    11 4 Отговор
    Супер си е колата и 400 км.пробег.
  • 7 Ram1

    8 6 Отговор
    Не харесвам електрически коли
  • 8 Lman

    3 9 Отговор
    Мани, голяма излагация ще бъде.
    Или нещо няма да е наред или ако всичко е наред няма да могат да произведат достатъчно бройки, или ако произведат бройки няма да имат достатъчно батерии за тях...
    Абе дано да греша , ама ми е писнало да излизам прав.
  • 9 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Айде изчакай първото клипче в тубата барем , че после ще е рев на умиране , хахахах !!! Пак ще са едни псувни , то нагласени журналисти , то подставени шофьори , хахахах !!
  • 10 гост

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "Бачо Киро":

    Само да напомня на тебе и групичката , че Тесла е ПРОДАЛА само за януари -юни ТАЗИ година над 30 000 броя от модел С и Х , а за останалата половина от годината ще продаде поне още толкова ! А преди края на годината и най-вероятно точно след "премиерата" на това недоразумение излиза нов модел С с мноооого по-добри показатели и ДИЗАЙН !!! Порше колко поръчки беше събрал , 30 000 ?? Ама за колко години и за колко години ще ги произведе ??? Хахахаххаха !!!
  • 11 Nofuel

    8 1 Отговор
    911 е сто пъти по красиво.
  • 12 Дъ Клаш

    4 8 Отговор
    Жалко и недодялано типично по немски.И месершмитите им бяха такива навремето затова над Англия ги направиха на сол.Само българският фатмак ги фали и се 1уди после що англосаксите са изринали половин София у перловската ряка.

    Коментиран от #17

  • 13 Факт!

    4 5 Отговор
    Ако тия глупаци имаха някакви технологии нямаше жалкият Гоуф е да има пробег от 200км и да не става за нищо.Само немците си го купуват,Тесла си правят батериите а имат и собствена безплатна суперчарджер мрежа тия кво имат нишо.400км пробег демек рено Зои и докато тоя пробег е достатъчен за в града извънградско за което предполагам че е и предвиден тоя толуп е нищо.
  • 14 гост

    2 9 Отговор
    За разлика от всички тук аз имам богат опит!!!!! Живея в Норвегия и притежавам Тесла!!! Изчетох глупостите на малката но креслива групичка антиелектрици и ви казвам че сте написали куп лъжи!!! Тесла бие това Порше по абсолютно всички показатели и то с голяма преднина!!!!!!!! На стогодишните ще им трябват още сто години за да изкарат електромобил като днешната Тесла!!! По вероятно е обаче всички да фалират!!!!

    Коментиран от #19

  • 15 CL500

    6 2 Отговор
    Много наивни Тесла-джийски коментари се навъдили тука, че и някои други, само, защото не долюбват немското... Само, че има една маалка, но много съществена разлика. И това е, че Порше е друга 'бира', това си остана типичната немска марка с всичките и доминиращи преимущества, както преди 30-40-50 години, нещо като старата немска школа със съвременни технологии. Те останаха най-надеждната марка автомобил, не е Германия, не в Европа, а в света. Останаха си с супер-директното пътно поведение и най-голямо удоволствие от шофирането. И това не са мои сутрешни размисли, а всякаквите класации. Затова имат и ще имат верни фенове, ще имат и нови. А сега са пуснали първия си ел. проект и гракнахте. Та това е първият им такъв модел и не е по-слаб от каквото и да е на пазара. Като се прибави и очакваното поведение и надеждност, за мен изборът е ясен. А тепърва ще го развиват и подобряват. Има и друго - 99% от марките лъжат за характеристиките си, като ускорение и т.н. и те не могат се постигнат при нормален независим тест. Нооо, пак има една марка - Порше, там в тестовете, ускорението примерно почти винаги е по-добро от заводски обявеното, НЕ ОБРАТНОТО! Така че не се надъхвайте толкова. Едното е батерия и ел. мотори, обвити в ламарина, другото обаче е и спортен автомобил с премислен всеки детайл за работата му, сглобка и надеждност.

    Коментиран от #18

  • 16 Steks

    4 1 Отговор
    Абе тия фанатици с теслите и чуковете кой от норвегия кой току що излезнал от някоя пещера и чул за няква тесла дето уж се движи знаете ли кога тая измислица ще стигне Порше еми точно никога онзи ден пуснаха статистика първото e tron на ауди марка която толкова мн НЕ харесвате за Юли месец бие любимата ви измишльотина по продажби пък какво да говорим за Порше още не са го пуснали официялно но вече теслата е изостанала защото най вероятно както спомена колегата по горе или гори някъде или вратите не се отварят или просто собственика му е писнало да гледа НАЙ ГРОЗНИЯ интериор правен някога и е решил да тръгне пеша за по голямо удоволствие и сигурност те ако бяха много хубави щяха да ги карат хората и не ми говорете за едната норвегия защото никъде другаде в европа не се карат тук там по 1/2 за цвят и то едни цветове бели и черни
  • 17 Госта

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Дъ Клаш":

    Пак ли ти бе,пий хапчета и спинкай
  • 18 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "CL500":

    С тази разлика че аз имам Тесла и много добре знам колко е страхотна, а вие Поршетата и другите марки които коментирате ги имате.... ама на постер окачен над леглото, ха ха ха!!!!!!!!

    Коментиран от #20

  • 19 мнение

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    И аз също съм гей
  • 20 CL500

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Ако допуснем, че е така, както го описваш и наистина имаш Тесла... Склонен съм да си мисля, че тогава я хвалиш тая Тесла и превъзнасяш, защото вече си я купил, набутал си една торба пари, няма препродаване това нещо, а след месеци излизат електрички от истинските марки и ще я разкъсат откъм дизайн и качество. И сега мозъчето ти се самонадъхва, че не се е минало с Теслата, защото иначе му остава единствено да се самосъжалява от грешката ;-)
  • 21 Jack Bauer

    0 0 Отговор
    Порше с 4 врати не е Порше. (о)(о)
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.