ФАКТИ.БГ

Вариантите на Golf през 2020-а

Публикувана: 5 Януари, 2020 12:00
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3377
Вариантите на Golf през 2020-а
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.

Volkswagen Golf 8 вече е тук. Компактният автомобил от Волфсбург, европейският бестселър и един от най-продаваните модели в историята запазва основния облик на предишното поколение, но идва с променен дизайн на светлините. Има и значително подобрение на технологиите, включително инфотейнмънт системата, системите за безопасност и агрегатите. През 2020-а ще се появят много варианти на Golf 8 на европейския пазар, започвайки през пролетта с GTI и GTD и завършвайки през октомври с комби.

Вариантите на Golf през 2020-а

Март

Първи на пазара ще се появят Golf GTI и GTD. Засега от Volkswagen не издават официални подробности за тази спортна двойка, но е възможно да направят някои предварителни заключения.
GTI от ново поколение вероятно ще осигури повече от 241 конски сили от съществуващия модел Performance за Европа. Очаква се да е със задвижване на предните колела и да бъде предлаган с шестстепенна ръчна или седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя.
GTD, спортният Golf с дизелов двигател, трябва да достигне максимална мощност от 197 к.с. с новия 2.0 TDI. Също така, ще има единствено задвижване на предните колела и избор между ръчна или автоматична скоростна кутия.


Юли

Лятото ще електрифицира Golf 8 с пристигането на мек-хибрид и плъгин-хибрид GTE.
Мекият хибрид ще разполага с 48-волтова електрическа система и 1.0-литров бензинов турбодвигател с максимална мощност от 109 к.с.
GTE ще се предлага във варианти с 201 к.с. и 242 к.с. И двамата ще използват 1,4-литров четирицилиндров двигател и 13-кВтч йон-литиева батерия.

Септември

Тогава се завръща Golf R. Според слуховете той би могъл да събере под капака около 326 к.с. в стандартна си версия и приблизително 395 к.с. в по-агресивния си вариант R Plus. И двата модела ще бъдат със задвижване на четирите колела. Малко по-мекият Golf TCR пристига същия месец. Той трябва да получи 2,0-литров четирицилиндров турбодвигател с максимална мощност от 286 к.с. и да е с предно задвижване.

Октомври

През есента ще дебютира и комби вариантът на Golf в Европа. Той трябва да бъде до голяма степен идентичен с модела с пет врати, но с удължена задна част, за да увеличи товарното пространство. Вариантът Alltrack, който ще бъде по-висок и със задвижване на четирите колела, ще се появи по-късно.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Реклама
1 Отговор
Най-хубавата кола

Коментиран от #9


Оценка:
-23 +27

Бичето
2 Отговор
MQB уби голф-а старата платформа pq34-a беше страхотна
Ся само матрьошки вадят

Оценка:
-9 +7

jар
3 Отговор
Този Голф е просто фейслифт на предишния.Инфортеймънт системата е голямата новост иначе при двигателите няма нищо революционно.Вероятно базовите версии отново няма да имат климатик и радио и ще струват колкото добре оборудвани Корейски компактни модели.Ако и качеството остане непроменено VW ще изпрати и малкото си заблудени клиенти при конкурентите който предлагат много по добри автомобили на тези цени.

Оценка:
-14 +20

Дфен
4 Отговор
Варианта е само един-да не се произвежда повече.

Оценка:
-12 +11

Eee
5 Отговор
Грозна отпред... най грозната в компактния клас, браво на швабите. Направиха по грозна кола от прешното поколение 😀. Базов модел с 3 цилиндъра и 1.0 миксер за 40 хил. лв

Оценка:
-7 +24

6
Този коментар е премахнат от модератор
7
Този коментар е премахнат от модератор
Лудогорец8
8 Отговор
Това е новият стар голф освен конете нищо ново няма! Изчерпаха се от волфсбург нянат какво ниво да предложат и повтарят всичко на ново. Има балами които ще си я купят, но вече няма да достигат тези продажби от минали версии!

Оценка:
-9 +16

Японеца
9 Отговор

До коментар #1 от "Реклама":


Идеал Стандарт или Видима Идеал са тез кинефи скъпи?

Коментиран от #11, #17


Оценка:
-0 +6

Май сте кьорави
10 Отговор
Абе хора вие освен че сте много озлобени сте и малоумни. Бил същия като предишния. Нищо еднакво няма, Фарове, броня, стопове, джанти, всичко е ново. Да не говорим за убийствено красивия иновативен и високотехнологичен НОВ интериор, без конкуренция в класа си. Голфа вече е напред с заявките и продажбите. Няма стигане. А за вас остава да си карате китайските- азиатски кендзефи и да мислите че карате коли. ХАХААААА ХААААХААААА

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-10 +5

Не позна
11 Отговор

До коментар #9 от "Японеца":


Китайски са.

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +0

12
Този коментар е премахнат от модератор
13
Този коментар е премахнат от модератор
Все тая
14 Отговор
Ама много разбирачи бре. Ако всички разбирачи тука се бяха реализирали в нещо България щеше да в челните позиции по автомобилостроене.

Оценка:
-2 +1

15
Този коментар е премахнат от модератор
16
Този коментар е премахнат от модератор
Япан кенеф
17 Отговор

До коментар #9 от "Японеца":


Изгнилия ти китайски кенеф караи си го с кеф, и си мисли че имаш кола

Оценка:
-4 +1

Фактически
18 Отговор
Голфа се крепи на немският пазар пълен с шовенисто наци фашисти и китайският пазар пълен с комплексирани жълтури с малки п-ки.Те и лекарствата за психичноболни се продават не щото са супер а просто щото има психичноболни.

Оценка:
-1 +3

19
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери