5 Януари, 2020 12:00 6 035 19

Вариантите на Golf през 2020-а

  • vw-
  • golf-
  • golf 8
Вариантите на Golf през 2020-а - 1

Volkswagen Golf 8 вече е тук. Компактният автомобил от Волфсбург, европейският бестселър и един от най-продаваните модели в историята запазва основния облик на предишното поколение, но идва с променен дизайн на светлините. Има и значително подобрение на технологиите, включително инфотейнмънт системата, системите за безопасност и агрегатите. През 2020-а ще се появят много варианти на Golf 8 на европейския пазар, започвайки през пролетта с GTI и GTD и завършвайки през октомври с комби.

Вариантите на Golf през 2020-а

Март

Първи на пазара ще се появят Golf GTI и GTD. Засега от Volkswagen не издават официални подробности за тази спортна двойка, но е възможно да направят някои предварителни заключения.
GTI от ново поколение вероятно ще осигури повече от 241 конски сили от съществуващия модел Performance за Европа. Очаква се да е със задвижване на предните колела и да бъде предлаган с шестстепенна ръчна или седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя.
GTD, спортният Golf с дизелов двигател, трябва да достигне максимална мощност от 197 к.с. с новия 2.0 TDI. Също така, ще има единствено задвижване на предните колела и избор между ръчна или автоматична скоростна кутия.


Юли

Лятото ще електрифицира Golf 8 с пристигането на мек-хибрид и плъгин-хибрид GTE.
Мекият хибрид ще разполага с 48-волтова електрическа система и 1.0-литров бензинов турбодвигател с максимална мощност от 109 к.с.
GTE ще се предлага във варианти с 201 к.с. и 242 к.с. И двамата ще използват 1,4-литров четирицилиндров двигател и 13-кВтч йон-литиева батерия.

Септември

Тогава се завръща Golf R. Според слуховете той би могъл да събере под капака около 326 к.с. в стандартна си версия и приблизително 395 к.с. в по-агресивния си вариант R Plus. И двата модела ще бъдат със задвижване на четирите колела. Малко по-мекият Golf TCR пристига същия месец. Той трябва да получи 2,0-литров четирицилиндров турбодвигател с максимална мощност от 286 к.с. и да е с предно задвижване.

Октомври

През есента ще дебютира и комби вариантът на Golf в Европа. Той трябва да бъде до голяма степен идентичен с модела с пет врати, но с удължена задна част, за да увеличи товарното пространство. Вариантът Alltrack, който ще бъде по-висок и със задвижване на четирите колела, ще се появи по-късно.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Реклама

    27 23 Отговор
    Най-хубавата кола

    Коментиран от #9

  • 2 Бичето

    7 9 Отговор
    MQB уби голф-а старата платформа pq34-a беше страхотна
    Ся само матрьошки вадят
  • 3 jар

    20 14 Отговор
    Този Голф е просто фейслифт на предишния.Инфортеймънт системата е голямата новост иначе при двигателите няма нищо революционно.Вероятно базовите версии отново няма да имат климатик и радио и ще струват колкото добре оборудвани Корейски компактни модели.Ако и качеството остане непроменено VW ще изпрати и малкото си заблудени клиенти при конкурентите който предлагат много по добри автомобили на тези цени.
  • 4 Дфен

    11 12 Отговор
    Варианта е само един-да не се произвежда повече.
  • 5 Eee

    24 7 Отговор
    Грозна отпред... най грозната в компактния клас, браво на швабите. Направиха по грозна кола от прешното поколение 😀. Базов модел с 3 цилиндъра и 1.0 миксер за 40 хил. лв
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Лудогорец8

    16 9 Отговор
    Това е новият стар голф освен конете нищо ново няма! Изчерпаха се от волфсбург нянат какво ниво да предложат и повтарят всичко на ново. Има балами които ще си я купят, но вече няма да достигат тези продажби от минали версии!
  • 9 Японеца

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Реклама":

    Идеал Стандарт или Видима Идеал са тез кинефи скъпи?

    Коментиран от #11, #17

  • 10 Май сте кьорави

    5 10 Отговор
    Абе хора вие освен че сте много озлобени сте и малоумни. Бил същия като предишния. Нищо еднакво няма, Фарове, броня, стопове, джанти, всичко е ново. Да не говорим за убийствено красивия иновативен и високотехнологичен НОВ интериор, без конкуренция в класа си. Голфа вече е напред с заявките и продажбите. Няма стигане. А за вас остава да си карате китайските- азиатски кендзефи и да мислите че карате коли. ХАХААААА ХААААХААААА

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Не позна

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    Китайски са.

    Коментиран от #16

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Все тая

    1 2 Отговор
    Ама много разбирачи бре. Ако всички разбирачи тука се бяха реализирали в нещо България щеше да в челните позиции по автомобилостроене.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Япан кенеф

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    Изгнилия ти китайски кенеф караи си го с кеф, и си мисли че имаш кола
  • 18 Фактически

    3 1 Отговор
    Голфа се крепи на немският пазар пълен с шовенисто наци фашисти и китайският пазар пълен с комплексирани жълтури с малки п-ки.Те и лекарствата за психичноболни се продават не щото са супер а просто щото има психичноболни.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.