ФАКТИ.БГ

Audi се отказа от автоизложението в Ню Йорк

Публикувана: 18 Януари, 2020 10:30
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2565
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.

Когато става дума за дългоочаквани и уважавани автомобилни изложения, Ню Йорк определено е едно от най-големите и най-популярните. Там може да видите най-новото и най-доброто от редица автопроизводители. Е, с изключение на Audi. Миналата седмица от представителството на компанията в САЩ потвърдиха, че няма да участват на изложението през април.

Тара Ръш, главен комуникационен директор на Audi America, потвърди отсъствието на автоконцерна от форума, заявявайки, че е „важно да се преразгледа начинът, по който компанията представя новите си продукти и иновации пред медиите и клиентите“. Разбира се, цената за участие в едно от най-големите автомобилни изложения в САЩ може да бъде потресаваща, но срещу това производителите получават възможността до моделите им да се докоснат над милион хора. От Audi казват, че ще продължават да оценяват всеки подобен форум отделно, определяйки дали конкретното събитие е най-добрата платформа за премиера на предстоящи модели както в САЩ, така и по света.

Въпреки това, след като организаторите на шоуто бяха запознати с намерението на Audi America преди около месец, те започнаха да работят върху план, чрез който да запазят някакво присъствие на Audi на изложението, а именно като поканят местните дилъри на автомобилния производител от Инголщад. Марк Шийнберг, президент на Асоциацията на автомобилните дилъри в Ню Йорк, заяви, че решението на марката е разгневило търговците, за които отсъствието ѝ има директни последствия. "Ню Йорк е пазарът №1 за Audi. Именно заради това решението им ни изненада. Те се отказват от изложение, което привлича над милион души към продуктите им.“, допълни той.

САЩ

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Счетоводител
1 Отговор
Щом освен от качеството вече пестят и от изложения,вероятно финансовото им състояние е критично.

Оценка:
-16 +15

Този
2 Отговор
Всеки втори филм е реклама на техен автомобил, вероятно е достатъчно голяма реклама.

Оценка:
-1 +23

Японеца
3 Отговор
Няма какво да покажат! Тесла ги превъзхожда! Нямат пикапи! А Q серията е глупаео наточена и много скъпа!

Оценка:
-20 +12

боки
4 Отговор
денги нет

Оценка:
-8 +8

Komapak
5 Отговор
В щатите има 4 изложения годишно и доколкото знам Ню Йорк е най-малкото от тях. Всеки си прави сметката, дори и прехвалените ВАГ, които с точност до милион два не знаят колко са им загубите от бугати! 😊

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-2 +15

Коmapak
6 Отговор

До коментар #5 от "Komapak":


Апропо може и да знаят, но ги е срам да кажат.

Оценка:
-2 +9

Стига бе
7 Отговор

До коментар #5 от "Komapak":


Много си наивен ако наистина вярваш на лъжливите твърдения,че VAG не печелят от Бугати.Помисли дали купчина ламарина продавана за 2.5-3 милиона евро може да носи загуби.

Коментиран от #12, #17


Оценка:
-1 +12

Хахахахахаха
8 Отговор
Така е като няма какво да покажат

Оценка:
-6 +5

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Наглец
10 Отговор
Едва ли на някой му пука за тия в Сащ. Жалка европейска фирмичка.

Коментиран от #11


Оценка:
-15 +7

Японеца
11 Отговор

До коментар #10 от "Наглец":


Ще си прецакат дилърите, няма реклама, няма продажби!

Оценка:
-3 +8

Коmapak
12 Отговор

До коментар #7 от "Стига бе":


Колега ВАГ официално признаха че разработката им струва двойно повече. Губят по3млн на кола! Дори не е и купчина ламарина а карбон с епокси.

Коментиран от #13


Оценка:
-4 +8

Замисли се
13 Отговор

До коментар #12 от "Коmapak":


Защо NISSАN GTR който ускорява от 0 до 100 за 2.7сек и концепцията му не е много по различна от тази на Бугати струва 200000лева в топ версията си но производителя не реве,че губи от модела а се гордее с печалбата от продажбите?Разбери,че VAG е един концерн който мами клиентите си по какви ли не начини.Между другото скоро имаше статия в която пишеше,че в Бугати Широн някакъв сензор който струва 5 евро често дефектира подобно на Шкода Октавия в която също се монтирал.

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +13

Коmapak
14 Отговор

До коментар #13 от "Замисли се":


Замисли се ти. Само заплатите на висшия персонал на Бугати е колкото са произвели. За разработките и дизайна сумата е в десетки милиона евра. Това между другото е все известен факт и никой не го отрича. Нисан си разпределя разработката върху 100000 автомобила, а бугати върху 5600 или нещо такова. Това по памет не съм сигурен за точните цифри, но приблизително съм прав. Виждал съм и двете коли на живо.... Фен съм на всичко японско, но в този случай няма никаква база за сравнение. Разликата е само около 2 милиона, нищо съществено. 😁😁😁

Оценка:
-0 +5

Валдес Вълчев
15 Отговор
Ауди не става за нищо

Коментиран от #16


Оценка:
-7 +3

Коmapak
16 Отговор

До коментар #15 от "Валдес Вълчев":


Вероятно говориш за новото Ауди. Защото в музея в Инголщадт има умопомрачителни екземпляри. Говоря за до военното им производство. Предимно Horh. Лично на мен ми харесва повече отколкото мерцедес.

Оценка:
-2 +4

ПЕШО
17 Отговор

До коментар #7 от "Стига бе":


Замисляли ли сте се колко печелят от подръжката след продажбата?

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +1

ПръдлЮ
18 Отговор
Не съм и чувал за такова изложение!

Оценка:
-1 +1

Коmapak
19 Отговор

До коментар #17 от "ПЕШО":


😁😁😁20000 USD взимат за смяна на масло. Има клип чета в тубата. За да смениш маслото горе долу разглобяваш цялата кола!

Оценка:
-0 +0

Вюрцел
20 Отговор
Факти, няма ли да се престрашите да представите новия 2020 Cadillac CT6-V с двигател Blackwing V8

Това не е случайна кола . Хвърля ръкавицата на големите немци в кралския клас. Че и ги бие повечето. Някои не-но са малко , а и стават извънредно скъпи.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +4

ФАКТИ
21 Отговор

До коментар #20 от "Вюрцел":


Путин ще ни се кара . Ама ще представим Лада Нива за 2020 път

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Костадин Чакъров
Бившият съветник на бившия Първи коментира пред Кеворк Кеворкян извинението на лидера на БСП за смяната на имената на българските турци:
Ако беше жив, Тодор Живков щеше да изхвърли Станишев от страната на каруца със завързани тенекии, заради извинението за Възродителния процес."

Още бисери
ТОП 5