19 Януари, 2020 10:30 6 200 36

Арестуваха двама служители на GM за улична гонка с Corvette C8

  • chevrolet-
  • c8-
  • corvette-
  • арест

Можем да си представим колко забавно е шофирането на новия Chevrolet C8 Corvette Stingray 2020 - автомобил, който се нуждае от писта, за да оползотвори пълния си потенциал. Особено важно е да запомним това, когато се изкушаваме да натиснем педала до долу на обществени пътища, в каквато и да е кола - урок, който двама служители на General Motors научиха по трудния начин миналата седмица. Те са били арестувани за очевидна улична гонка, управлявайки два нови C8 Corvette в Боулинг Грийн, Кентъки.

Според полицията в щата Александър Тим и Марк Деркац са били спрени през вечерта на сряда, 8 януари, за превишаване на позволената скорост от 45 мили/ч (72 км/ч) с над 26 мили/ч (42 км/ч), безразсъдно шофиране и състезание с моторни превозни средства по обществен път. Това обаче не означава, че двамата служители на General Motors са се движели със 71 мили/ч (114 км/ч). Превишаването на ограничението на скоростта с 26 мили/ч е просто горната граница на Кентъки, след която нарушителите трябва да се явят на изслушване пред съдия.

Според местната телевизия WNKY, 27-годишният Тим е управлявал тестов Corvette C8 със 120 мили/ч (193 км/ч), докато 30-годишният Деркац се е движел със 100 мили/ч (161 км/ч). Двамата са били пуснати под гаранция от 1000 долара, а предварителното разглеждане в окръжния съд в Уорън е насрочено за 18 февруари.

Според профилите им в LinkedIn, Тим е инженер, който работи върху индукционни и изпускателни системи, а Деркац е инженер по електротехника. За щастие никой не е пострадал в гонката.

„Знаем за случая, свързан с нашите тестови превозни средства, и в момента се води разследване. Безопасността остава наш основен приоритет. Засега нямаме допълнителни коментари.", отбеляза GM в изявление.

Що се отнася до двата откарани на полицейски паркинг C8 Corvette, те са били прибрани на следващия ден "от собственика" - вероятно представители на General Motors. Според изявлението на автоконцерна остава неизвестно дали Тим и Деркац са все още на работа в компанията.

Ситуацията е особено смущаваща за производителя на суперкари, тъй като марката е тясно обвързана с общността в Боулинг Грийн. Градът е дом на завода, както и на Националния музей на Corvette.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой си

    27 1 Отговор
    Към редакцията имам един въпрос.
    Защо в анкетата за френските автомобили няма опция “нито едната”?
  • 2 Икономът

    6 9 Отговор
    Малоумни служители сър!
  • 3 Ела да видиш

    20 7 Отговор
    по Тракия, разклатени бмв-та хвърчат колкото могат, наследници на Винету и Улцана, натискат педала до дъно!
  • 4 ЗАЩО ЛИ ПРОИЗВЕЖДАТ

    16 7 Отговор
    Е ,ТО СИ Е ИДИОТЩИНА ДА СИ КУПИШ КОРВЕТ В САЩ ,КЪДЕТО МАКСИМАЛНАТА МАГИСТРАЛНА СКОРОСТ Е 70 МИЛИ В ЧАС (112 КМ.) И ТО НЕ НА ВСИЧКИ МАГИСТРАЛИ ,НА ПОВЕЧЕТО ОГРАНИЧЕНИЕТО Е 55 МИЛИ В ЧАС (88 КМ.) ,ПЪЛНО Е РАДАРИ И С ПОЛИЦИЯ И ГЛОБИТЕ СА ОТ ЯКИ ПО ЯКИ.

    Коментиран от #14, #30, #31

  • 5 Random

    4 1 Отговор
    Тая новина е от преди седмица.
    Гледайте сега колко бързо ще изчезне този коментар
  • 6 Японеца

    16 8 Отговор
    В Америка има поне ред! В БГ треперим да не ни убие негой смугъл идиот с бенве на 20г

    Коментиран от #8, #11, #15

  • 7 jар

    9 19 Отговор
    В Американските спортни модели се монтират двигатели чиято техническа база е от 60-те години като единствено горивните и запалителните системи са променени.Разхода на гориво при тези коли е огромен а динамичните характеристики скромни.Единствения пазар за тези модели си е техния собствен защото се продават евтино а бензина струва центове за галон.

    Коментиран от #9, #12, #19

  • 8 Ами..

    3 13 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    ..ходи в фащ....като не ти изнася тук.
  • 9 Random

    6 8 Отговор

    До коментар #7 от "jар":

    Уж ще слагат някакъв 5литров осмак с по 4 клапана на цилиндър скоро. Съмнявам се да го направят ама може и да стигнат най-накрая японските и немските осмаци от 90те
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Хахах

    8 4 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Муахахаха.... всеки ден по 15 застреляни в училища и болници.... ред. Муахахаха. Трябва да те освидетелстват.
  • 12 Borislav Popov

    20 7 Отговор

    До коментар #7 от "jар":

    Динамическите му характеристики били скромни, какви ги плещиш ти бе разбирачев !? От 3 секунди от 0 до 100, малко ли ти са ? Освен това и двигателът му си е чист атмосферник, V8/6.2/502к.с. е напълно съвременен, с опция на изключване на половината от цилиндрите, при спокойно каране. Да, не е някакъв модерен битурбов двигател, на затова е много по надежден и с по голям ресурс - https://avtonam.ru/wp-content/uploads/2019/07/chevrolet-corvette-c8-stingray-2020-8.jpg
  • 13 Коmapak

    8 1 Отговор
    Добре изглежда корвета. Това че не върви много е въпрос на допълнителни преработки😁😁😁 А като ще си мерят п... ите по-добре е на затворена писта да го правят. Аз бих им 5692постановил двучасово метене и миене на писта в продължение на един месец. Може пък и да се научат къде е мястото за гонки...
  • 14 Borislav Popov

    13 3 Отговор

    До коментар #4 от "ЗАЩО ЛИ ПРОИЗВЕЖДАТ":

    Идиотщина било, грънци ! А не ти ли идва на акъла, че в САЩ има спортни писти под път и над път и срещу определено заплащане, отлепяш там с Корветчето или с Мустанга, колкото ти влезе. Получаваш си андреналиновата порция и после спокойно си караш със 120-140 км в час на магистралата, където максималната скорост е 85 мили/136 км. и превишаване до 10 мили не се наказва.

    Коментиран от #16, #22

  • 15 Komapak

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Май не си гледал в тубата клипове с танкове в щатите. За какво говорим? Не е БМВ! По-страшно е. Разлика в мащабите предполагам 😊 А какви изцепки има на черните там... Та сравнението ти с нашите сигани не е адекватно.
  • 16 Коmapak

    9 4 Отговор

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Влизал съм на нюрбугринг. По незнайно каква причина приемат само кредитни карти, а не дебитни. Може би очакват, че след като счупиш своята кола може да им счупиш оборудването. За едната обиколка, която платих се на гледах на можещи и не можещи. Аз смятам, че съм по средата. Самата застраховка в Германия изключва влизането на затворена писта. Риска си е само твой и не може да бъде оценен от застрахователите😁

    Коментиран от #17

  • 17 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Коmapak":

    Ти остави ги сега Нюрбургринг и Германия, там си е едно, а в Америка си а съвсем друго, в смисъл, разрешена скорост, закони, цени и т.н. Освен това и Ринга не е единствената писта в Германия, има и други писти, където можеш да се вживяваш в ролята на състезател, стига да имаш съответните навици и съответния автомобил.

    Коментиран от #18

  • 18 Komapak

    3 5 Отговор

    До коментар #17 от "Borislav Popov":

    Повечето затворени писти в САЩ са овални. Не интересно, ако няма поне 20 човека с подобни автомобили. Американците имат нула въображение. Всеки ден играя бридж с тях и го знам от първа ръка.

    Коментиран от #24

  • 19 Какво викаш юс двигателите били скромни

    8 5 Отговор

    До коментар #7 от "jар":

    Хаха яка глупост. Много ясно че ако имах достатъчно пари бих си купил американска кола защото са номер едно но нямам затова карам немски боклук от 2019г.но все пак немски боклук.

    Коментиран от #21, #23, #36

  • 20 седларов

    1 0 Отговор
    е по- добра и безплатна реклама от това - здраве му кажи!
  • 21 jар

    5 7 Отговор

    До коментар #19 от "Какво викаш юс двигателите били скромни":

    Отвори Мобиле Бг и виж например Форд Мустанг на какви цени се предлага у нас.За около 30000 лева има екземпляри от 2016-та с нищожен пробег и богато оборудване.Въпреки това интерес към тях липсва защото освен с цената с нищо друго не превъзхождат Европейските и Японските модели.
  • 22 ЗАЩО ЛИ ГИ ПРОИЗВЕЖДАТ

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Странно ,вие от къде черпите информация за 85 мили в час ,след като абсолютно навсякъде в нета (вкл. Уикпедия) са посочени данните ,които аз написах ?! ПП. А пък ако имате възможност да имате супер-спортна кола само за кеф (каране на затворена писта) - браво на вас ,но жалко за колата - тя ще си остане само (скъпа),негодна за нормално ползуване играчка.
  • 23 Random

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Какво викаш юс двигателите били скромни":

    Хахахаха, ше ме убиеш от смях
  • 24 Наглец

    5 10 Отговор

    До коментар #18 от "Komapak":

    Ей копанар Америка е движеща научна сила в Света Ф-35 стелтове и тн.Германия нямат въображение Еврофайтур с крила и бомби не са мръднали от 1945.Ю Ес Ей движи света напред другите са в каменната ера и няма да мръднат от там!

    Коментиран от #26

  • 25 Коmapak

    3 0 Отговор
    Не знаеш за какво става въпрос! Всичките специалисти в развойните отдели са чужденци. До един, без изключение! Бил съм в сърцето на Пума. Нито ЕДИН немец не работи там!
  • 26 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #24 от "Наглец":

    Стелта всички го знаем колко е невидим, 30 годишно пво го свали в Сърбия. Ф-35 май още не лети? А в двигателите никакви ги няма - още ползват технология от която Европа, Япония, цяла Азия, дори и развиващите се страни са се отказали. Айде Форд с модулния двигател минаха леко в правилната посока, ама крайслер и чевролет още упорстват. Те и самолетите им като колите - боинг 737 мах

    Коментиран от #34

  • 27 Сиртакес

    3 3 Отговор
    А европес кво имат Рафале и Еврофайтаре доказани кошници и грипене още по зле па и той с американске двигателес.Колите на европес в каменната ера от Франция малолитражнес миксерес от германисан дизелес тракалнес с мамещ софтуерес изтровиха народес.Пишеш от японски компютарес ама само пластмасес японес чиповете американес на Интелес.Бегай се скриес

    Коментиран от #28, #32

  • 28 Steks

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Сиртакес":

    ХодиС си в америкаС защотоС тукС си излишенС там може да си съскашС колктоС си искашС на воляС
  • 29 Blackthorn

    2 1 Отговор
    Споко. С еврейски произход са братята и нищо няма да им се случи :)
  • 30 Зайко Байко многознайко

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "ЗАЩО ЛИ ПРОИЗВЕЖДАТ":

    Не е идиотщинa , проcто cе нaричa примaмвaне (teasing) . Нa богaти хорa които не могaт дa cе контролирaт при упрaвлението нa мощни aвтомобили дa им cе прибирaт пaрите по този нaчин. Nothing personel , just business.🙄
  • 31 Зайко Байко многознайко

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "ЗАЩО ЛИ ПРОИЗВЕЖДАТ":

    Не е идиотщинa , проcто cе нaричa примaмвaне (teasing) . Нa богaти хорa които не могaт дa cе контролирaт при упрaвлението нa мощни aвтомобили дa им cе прибирaт пaрите по този нaчин. Nothing personel , just business.🙄
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 я пак

    1 2 Отговор
    Свалянето на стелта над Сърбия е чиста американска грешка и нищо повече.Незнам кой те излъга ,че Ф-35 не лети при положение,че от този изтребител има произведени 500 броя и се ползва в мисии постоянно,че дори и от няколко държави.Не летят единствено руските кенефи като СУ-57,СУ-35 и производните им дръгели дето нямат и една спечелена битка срещу американските си аналози.Да не говорим и за тоя кенеф СУ-57 дето има 5 прозведени броя от които единствения който щеше да влезе във въоръжение се разби.
  • 34 я пак

    0 2 Отговор

    До коментар #26 от "Random":

    Свалянето на стелта над Сърбия е чиста американска грешка и нищо повече.Незнам кой те излъга ,че Ф-35 не лети при положение,че от този изтребител има произведени 500 броя и се ползва в мисии постоянно,че дори и от няколко държави.Не летят единствено руските кенефи като СУ-57,СУ-35 и производните им дръгели дето нямат и една спечелена битка срещу американските си аналози.Да не говорим и за тоя кенеф СУ-57 дето има 5 прозведени броя от които единствения който щеше да влезе във въоръжение се разби.
  • 35 vasik atanasova

    0 0 Отговор
    това е брутална машина
  • 36 John Doe

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Какво викаш юс двигателите били скромни":

    Технологиите в двигателите на Американчетата са направо архаични. Аз пък и милиони да имах пак нямаше да си взема Американски кош. Аз като пълен глупак бих си взел едно Porsche GT3 RS със скромния 6 цилиндров опозитен атмосферен двигател 4.0 - 520 кс.