Last news in Fakti

2 Февруари, 2020 10:30 2 796 8

Daimler няма да сглобява по-малко EQC

  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • eqc-
  • електромобили

Миналия четвъртък Daimler заяви, че планира да сглоби 50 000 Mercedes EQC през тази година, отричайки доклад на Manager Magazin, който твърди, че автоконцернът е бил принуден да възстанови производствените си планове за 2020-а поради проблеми с доставките на акумулаторни батерии.

Според изданието, от Щутгарт са намалили целта си наполовина, а именно от около 60 000 на 30 000 бройки електрически всъдеходи. Това Manager Magazin отдава на недостиг на батерии от LG Chem. "През 2019-а Daimler искаше да продаде 25 000 EQC, но успя да сглоби само 7000 по същата причина", обяснява изданието.

Daimler няма да сглобява по-малко EQC


От Mercedes обаче опровергаха публикацията, заявявайки, че производствените планове на концерна за 2020-а не са се променили. „Daimler планира да сглоби около 50 000 EQC през тази година“, заяви говорителят на Йорг Хове.

Стартирането на електрическия SUV бе затруднено поради производствени проблеми, включително изтеглянето през октомври, след като Daimler идентифицира потенциално дефектен болт в диференциала.

Daimler няма да сглобява по-малко EQC


Освен това, миналата седмица немското списание Auto Bild заяви, че пускането на Mercedes EQC в Северна Америка е отложено до 2021-а, заради затруднения в сглобяването му.

Припомняме, че автопроизводителите ще бъдат изправени пред огромни глоби през следващата година, ако не успеят да намалят емисиите на въглероден двуокис на цялата си гама автомобили до заложената от ЕС цел от 95 грама на километър. За сравнение, през 2018-а Daimler имаше средна стойност на емисиите на CO2 от 130,4 грама на километър.

Ако от Mercedes не успеят да намалят тези стойности, автоконцернът ще бъде изправен пред глоба от 997 милиона евро. Това заяви PA Consulting в доклад, публикуван този месец. Ако това се случи, Daimler най-вероятно ще съкратят производството на AMG модели.

През 2018-а средните емисии на въглероден двуокис в Европейския съюз се повишиха с 1,6% до 120,4 грама на километър, когато клиентите изоставиха дизеловите автомобили и същевременно гравитираха предимно към закупуване на SUV-та. Все още не е налична статистиката за 2019-а.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Има разлика

    10 5 Отговор
    Разликата между сглобени 50 000 и продадени 50 000 е от земята до небето. За 2019 година, в родната си Германия успяха да продадат само стотина броя. А това щеше да е убиец на Тесла модел 3, които за декември месец са на трето място по продажби след Volkswagen golf и Рено clio.

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Има разлика":

    Те и за сглобяване няма да сколасат ! LG само миналата година подписаха за батерии с още поне три фирми , да не говорим за ВАГ , където Ауди и Порше още си чакат батериите , а тая година трябва да тръгне и "масовия" Фолксваген ! Ще има да ги врътката на шиш кой ще даде повече , ама който е спал последните години тъй ще е !
  • 4 екюце

    3 3 Отговор
    това ще стане кола на годината

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #4 от "екюце":

    За най-лош модел и най-слаби продажби ли , хахаха ! Мнооого си прав , ша знаиш !!
  • 6 гост

    4 2 Отговор
    Вчера гледах един независим тест на Ягуар ипейс. Тръгна човека с 240мили по километраж, кара 170мили до Лондон и обратно и имаше 20мили, или спад в реалните километри с 50мили и това е чисто ново. В Лондон не успя да заредни на нито една бърза станция, или искаха регистрации, или не работеха, или бяха заети. На всичкото отгоре е много скъпо зареждането, не е на нормална тарифа а двойно и тройно отгоре. След това тази кола няма резерва, няма допълнителен пробег след като мине на нула, което е абсурдно. И това е скъпа кола. Просто към момента няма нито една кола конкурент на Тесла и немците се излагат със всяка следваща кола.

    Коментиран от #7

  • 7 мдам

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ооо те тепърва ще загряват, че тая работа не е като оная. Че ако искаш да продаваш електрички, трябваше първо да нагласиш някаква зарядна мрежа и някакъв завод за батерии и чак тогава да ухажваш клиенти. Че само ЕДИН автомобилен производител си е написал домашното и всички знаем кой е той. Скоро и тея "премиуми" ще уврят. Но няма спасение за тях! Клиентите им не искат електрички, а целият останалият останал свят пък не иска ауспуси... Пеят лебедова песен в момента всичките. Видовден винаги идва. Винаги и за всеки!
  • 8 ела

    1 0 Отговор
    Няма да се учудя ( след 3-4 година ако ви кажат , че двигателите на Мерседес ( сега EURU-4,5,6 изминават около 200.000 км преди всичко при бусовете ) 100.000 не достигат.Както знаете някои моделите на Мерседес са с двигатели на Дачиа а бусовете са с двигатели на Рено .И ли Мерседес ще се откажи от двигателите си и ще бъде принуден да купува от други фирми.Истината е технологически при днешните норми ЕСИ на двигателите на Мерседес са проблемени да не говорим с новите изисквания ще е по лошо.( знам някой ще каже този добре ли е? бъдете малко търпеливи след 4-5 години ще коментираме това) защото EURO 4 след 2005 от всеки 3 буса в Германия средно 180-200.000 км пробег двигателите или са сменени или основен ремонт им е направено .