Last news in Fakti

29 Януари, 2020 11:34 8 810 21

Ето я новата Kia Sorento

  • kia-
  • sorento
Ето я новата Kia Sorento - 1

В социалната мрежа Facebook бяха публикувани шпионски снимки на новата Kia Sorento - средноразмерният SUV беше заловен от папараци без камуфлаж, така че дизайнът на интериора и екстериора вече не е тайна.

Ето я новата Kia Sorento

Външно, четвъртото поколение Kia Sorento наподобява актуалния бизнес седан Optima: приликата се постига чрез т.нар. мултимрежеста решетка, която си личи и запазената концепция "тигрова маска", трисекционни фарове и хоризонтални всмукателни отвори в предната броня. Задницата също е подобна на Optima.

Вътре архитектурата на Sorento също е идентична с Optima. Единствената разлика е разположението на въздуховодите, конструкцията на централния тунел и местоположението на някои органи за управление. Както на седана, така и на кросоувъра, автоматичната трансмисия се управлява от шайба, на двата автомобила е монтиран и един и същ волан.

Ето я новата Kia Sorento

Малко се знае за моторната гама на новия Sorento. Очаква се Sorento да се сдобие с двигатели от семейството Smartstream със система за непрекъсната промяна във фазите на отваряне на всмукателните клапани. Освен това могат да се появят „меки“ хибриди и такива със зареждане от мрежата. Възможно е водещата версия на Sorento да бъде оборудвана с 3,8-литров V6 двигател.

Южнокорейските медии смятат, че "местната" премиера на новия Sorento ще се състои на 17 февруари. Тогава Kia ще назове цените на новите модификации за местния пазар и ще започне продажбите. Ако времето на стартирането на продажбите за вътрешния пазар се потвърди, световният дебют почти сигурно ще се проведе през март на автомобилното изложение в Женева.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Азз

    26 22 Отговор
    Киа е голяма марка. Карах Киа Рио 2003, 3 години я карах, само един кабел на свещите смених за 3 години. Е, и накладки де, но то си е консуматив. Тая Рио ми взе акъла. И я продадох за колкото я купих
  • 2 Случаен

    15 52 Отговор
    Уникално грозен интериор, все едно 5 годишно го е рисувало
  • 3 Алфа Вълкът

    10 30 Отговор
    От пред прилича недоскопосан шевролет!
  • 4 Ивайло

    3 56 Отговор
    От 4 месеца се занимавам с един сайт който изглеждаше съмнителен, реших да пробвам тъй като не ми коства нищо. Миналата седмица изкарах 1287лв. След таксите и т. н. Доволен съм тъй като не губиш нищо. https://freebitco.in/?r=34541387

    Коментиран от #6, #15

  • 5 ддд

    9 8 Отговор
    Соренто има най-висока стойност на вторичен пазар, хем е солидно и добро, хем цената му е достъпно ниска за нас. Предходното поколение много повече ми харесва, това евтинее някак си.
  • 6 Кой?

    11 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Това по какъв случай ни го споделяш? Някой да се интересува от твойте спамове?
  • 7 Киа

    8 2 Отговор
    Киа Спортидж 2011 г взел съм я от магазина до сега 4 накладки и обичайните консумативи 129000 км.

    Коментиран от #9

  • 8 Кико

    4 4 Отговор
    Вътре окау. Отпред е зле, отзад е отвратителна. Шофирам Каденза 2018год. и съм фен на КИА но определено тази не ме грабна.
  • 9 Навигатор

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "Киа":

    Корейския автопром беше изцяло базиран на японските разработки от 80те и 90те, което му даде изключителен старт с цена и качество без компромиси! Двулитровия бензин на Соната беше еталон не само на корейския пазар със способността си да навърти километри непосилни за много други известни производители, говорим за числа близки до 1 000 000! След 2010 обаче нещата поемат по друг път и резултатите са повече от незадоволителни! Като дизайн и ергономичност са все още иновативни!
  • 10 Va60

    4 2 Отговор
    Най-новата Ceed много ми харесва,но това определено не ме кефи.

    Коментиран от #18

  • 11 Ежко Бежко

    3 0 Отговор
    Хубаво говорите за 3.8 V6, ама дали ще дойде при нас? Текущото Соренто у нас се продава само с 2,4 атмосферен бензин 188 коня и дизелче 2,2 200 коня. Но в САЩ и в Русия си има и 3,3 V6 GDI и 3,5 V6 MPI, които, особенно последния, са страхотни. Обаче не могат да покрият EURO 6D стандарта и за нас само малките моторчета...Скоростните кутии са чук - класически хидротрансформатор, а не роботи, вариатори и прочее простотии...Иначе сегашният модел е страхотен и ако при пускане на новия може да се намали още малко цената на сегашното Соренто аз се мятам на един GT Line. Това новото нещо не ме грабва и мен...

    Коментиран от #12, #14, #19

  • 12 Госта

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ежко Бежко":

    Къде си тръгнал ти бе,евроджендърята ще те погне веднага,максимум се допуска 3цилиндъра,две турбини и до 180 коня,тва е!!!Нали щели да стават въглеродно неутрални,смех....

    Коментиран от #13

  • 13 Ежко Бежко

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Госта":

    Хах, да - евро джендърята сега са във вихъра си и скоро не само ще има ограничение какво да излиза от ауспуха, ами ще трябва и ауспуха сам да засмуква от околните въглеродни емисии...То сигурно затуй Винету се вози за дизел V8, щото няма емисии сигурно, че и някои негови европеъски "дружки" също...
  • 14 тцтц

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ежко Бежко":

    Жена ми кара едно такова старичко Соренто, ама още върви като змей - с 3-и половина литровия двигател. Това лято стават 10 години откакто го взех. Доста надеждно се оказа. Един спукан маркуч на радиатора, амортисьор и един някакъв датчик за маслото. Добри машини са.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Дриско

    2 0 Отговор
    Евала на жълтурите,киа е готин автомобил
  • 17 Тунинг аксесоари

    1 0 Отговор
    https://www.tuningcenterbg.com/
  • 18 Браво Киа

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Va60":

    Точно обратното, по-стария Сийд повече ми харесва, и новия е много хубав, но фаровете са му квадрати и изглежда антис-портно, приличат на Порше,което дори да звучи абсурдно има анти-спортни фарове, не може такива квадрати с лампички вътре да имат спортен дизайн. А тая Киа Соренто е най-красивата кола,която съм виждал от много време насам.
  • 19 авто фен

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ежко Бежко":

    Класиеския хидротрансформатор е толкова ретро и скъпо за поддръжка,ч чак се чудя как може да има толкова назадничави хора. най-ефективния автоматик е вариатора, най-евтин за поддръжка, нищо не му се прави, нито филтри, нито масло,нищо и поддържа мотора в най-ефективен режим. Много по-умна и съвременна ск.кутия.
  • 20 авто фен

    1 0 Отговор
    Най-стилният дизайн ,който съм виждал от много много време.И определено има американски черти,което е само в полза на дизайна и придава аристократичност или по-скоро баровска визия.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.