В социалната мрежа Facebook бяха публикувани шпионски снимки на новата Kia Sorento - средноразмерният SUV беше заловен от папараци без камуфлаж, така че дизайнът на интериора и екстериора вече не е тайна.
Външно, четвъртото поколение Kia Sorento наподобява актуалния бизнес седан Optima: приликата се постига чрез т.нар. мултимрежеста решетка, която си личи и запазената концепция "тигрова маска", трисекционни фарове и хоризонтални всмукателни отвори в предната броня. Задницата също е подобна на Optima.
Вътре архитектурата на Sorento също е идентична с Optima. Единствената разлика е разположението на въздуховодите, конструкцията на централния тунел и местоположението на някои органи за управление. Както на седана, така и на кросоувъра, автоматичната трансмисия се управлява от шайба, на двата автомобила е монтиран и един и същ волан.
Малко се знае за моторната гама на новия Sorento. Очаква се Sorento да се сдобие с двигатели от семейството Smartstream със система за непрекъсната промяна във фазите на отваряне на всмукателните клапани. Освен това могат да се появят „меки“ хибриди и такива със зареждане от мрежата. Възможно е водещата версия на Sorento да бъде оборудвана с 3,8-литров V6 двигател.
Южнокорейските медии смятат, че "местната" премиера на новия Sorento ще се състои на 17 февруари. Тогава Kia ще назове цените на новите модификации за местния пазар и ще започне продажбите. Ако времето на стартирането на продажбите за вътрешния пазар се потвърди, световният дебют почти сигурно ще се проведе през март на автомобилното изложение в Женева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Азз
11:55 29.01.2020
2 Случаен
12:04 29.01.2020
3 Алфа Вълкът
12:11 29.01.2020
4 Ивайло
Коментиран от #6, #15
12:29 29.01.2020
5 ддд
13:43 29.01.2020
6 Кой?
До коментар #4 от "Ивайло":
Това по какъв случай ни го споделяш? Някой да се интересува от твойте спамове?19:00 29.01.2020
7 Киа
Коментиран от #9
19:21 29.01.2020
8 Кико
19:29 29.01.2020
9 Навигатор
До коментар #7 от "Киа":
Корейския автопром беше изцяло базиран на японските разработки от 80те и 90те, което му даде изключителен старт с цена и качество без компромиси! Двулитровия бензин на Соната беше еталон не само на корейския пазар със способността си да навърти километри непосилни за много други известни производители, говорим за числа близки до 1 000 000! След 2010 обаче нещата поемат по друг път и резултатите са повече от незадоволителни! Като дизайн и ергономичност са все още иновативни!20:08 29.01.2020
10 Va60
Коментиран от #18
20:42 29.01.2020
11 Ежко Бежко
Коментиран от #12, #14, #19
00:06 30.01.2020
12 Госта
До коментар #11 от "Ежко Бежко":
Къде си тръгнал ти бе,евроджендърята ще те погне веднага,максимум се допуска 3цилиндъра,две турбини и до 180 коня,тва е!!!Нали щели да стават въглеродно неутрални,смех....Коментиран от #13
00:47 30.01.2020
13 Ежко Бежко
До коментар #12 от "Госта":
Хах, да - евро джендърята сега са във вихъра си и скоро не само ще има ограничение какво да излиза от ауспуха, ами ще трябва и ауспуха сам да засмуква от околните въглеродни емисии...То сигурно затуй Винету се вози за дизел V8, щото няма емисии сигурно, че и някои негови европеъски "дружки" също...07:45 30.01.2020
14 тцтц
До коментар #11 от "Ежко Бежко":
Жена ми кара едно такова старичко Соренто, ама още върви като змей - с 3-и половина литровия двигател. Това лято стават 10 години откакто го взех. Доста надеждно се оказа. Един спукан маркуч на радиатора, амортисьор и един някакъв датчик за маслото. Добри машини са.14:37 30.01.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Дриско
18:45 30.01.2020
17 Тунинг аксесоари
19:55 31.01.2020
18 Браво Киа
До коментар #10 от "Va60":
Точно обратното, по-стария Сийд повече ми харесва, и новия е много хубав, но фаровете са му квадрати и изглежда антис-портно, приличат на Порше,което дори да звучи абсурдно има анти-спортни фарове, не може такива квадрати с лампички вътре да имат спортен дизайн. А тая Киа Соренто е най-красивата кола,която съм виждал от много време насам.12:27 01.02.2020
19 авто фен
До коментар #11 от "Ежко Бежко":
Класиеския хидротрансформатор е толкова ретро и скъпо за поддръжка,ч чак се чудя как може да има толкова назадничави хора. най-ефективния автоматик е вариатора, най-евтин за поддръжка, нищо не му се прави, нито филтри, нито масло,нищо и поддържа мотора в най-ефективен режим. Много по-умна и съвременна ск.кутия.12:30 01.02.2020
20 авто фен
12:33 01.02.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.