Last news in Fakti

7 Февруари, 2020 12:50 7 114 14

Любопитно за продажбите на Mercedes-и у нас

  • mercedes-benz-
  • силвър стар-
  • продажби-
  • българия
Любопитно за продажбите на Mercedes-и у нас - 1

Продажбите на Mercedes-Benz у нас бележат ръст, сочат данните на генералния дистрибутор за страната Силвър Стар. Компанията е доставила на крайни клиенти и фирми над 1 800 превозни средства за миналата година. При леките коли родният дилър на Mercedes отчита увеличение с 25% на продадените модели през 2019-та спрямо 2018-та. Ръст има и в продажбите на ванове, камиони, както и на употребявани леки и товарни автомобили, посочват още от Силвър Стар.

Близо 2/3 от продадените автомобили са високопроходими, като най-силно в този сегмент се представят моделите GLC SUV, GLC Coupe и GLE. При компактните модели най-продавана остава A-класата, а при лимузините Е-класата, следвана от C-класата. Завиден клиентски интерес генералния дистрибутор на Mercedes-Benz отбелязва и към G-класата, както и към спортния модел от дивизията AMG – GT 4Door Coupe.

Що се отнася до товарните автомобили, то Mercedes-Benz е безспорен лидер в сегмента на шаси-кабините за строителство и дистрибуция в България. Компанията е увеличила пазарния си дял и при камионите, като най-търсеният модел е новият Actros, който пазарно бе представен у нас през 2019-та.

Най-голям брой продажби в сегмента на туристическите автобуси са реализирани благодарение на Mercedes-Benz Tourismo модела. При бусовете най-голям е ръстът при Sprinter, който спечели лидерската позиция в категория М2, а продажбите му се увеличиха с 40%.

При търсенето и предлагането на употребявани автомобили Силвър Стар също отчита 25% ръст през миналата година, благодарение на развиването на програмата Mercedes-Benz Certified. По нея дилърът предлага модели на възраст до 48 месеца с доказана история, произход, проверено техническо състояние и гарантиран реален пробег до 100 000 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 HitDobavki

    7 4 Отговор
    Сектант тези да не те разминат по продажби ... ама кажи честно?!?

    Коментиран от #8

  • 2 Дедо ви

    21 18 Отговор
    Все още има само 2 марки коли. Мерцедес, и всички останали. Макар, че и Мерцедеса вече не е това което беше.
  • 3 Почти фен

    12 37 Отговор
    Има Тесла и всички останали.Целият Свят мисли за ниски карбонови емисии.Двг вече не играе както конят не е играл вече в 20 век.

    Коментиран от #5

  • 4 Гост

    9 1 Отговор
    Загиват, загиват! - крещи гост, докато чете статията, като дявола евангелието.
  • 5 Гост

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "Почти фен":

    Точно пък конят е най-еко. А Теслата ти още не може да излезе от пелените си, че да си припечели поне за разходите. Все още е тинейджър, чакащ някой лев от баща си, че иначе глад.
  • 6 АзАз

    18 5 Отговор
    Имам приятел, който работи в едно от представителствата на СилвърСтар и той разказва:
    Най - продавани са джипките и S-ките. Първите за коврите, а вторите за "бизнесмените". А-Класата се търси от такива, които искат нов Мерцедес, но нямат пари за повече и дават безбожно много за А-Класа, само заради звездата отпред. Най - нетърсени са Ц-класата, която трябва да е за "млади" клиенти, както и Е-Класата, чиято клиентела би трябвало да са представителите на средния бизнес, но ние знаем, че мафиотите убиха целия среден бизнес, та Е-класата почти никой не я иска.
    Ето и цени на автомобилите с най - тъпите им двигатели и малко екстри:
    А-Класа - 70 бона поне
    CLA - 100 бона
    C-Класа - 120 000
    Е-Класа - 150 000
    И това трябва да са "достъпните" модели...
    Джипките и S-ките са в космоса освен, ако не са недоразуменията GLA, които са ужасно грозни...

    Коментиран от #7

  • 7 биби

    23 2 Отговор

    До коментар #6 от "АзАз":

    От силвър стар се купува нова и се сменя на третата година и пак така, щото прехваленото GLC още първите три години за 60 000 км ще ви скъса нервите с проблеми в електрониката.
  • 8 сектант

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "HitDobavki":

    обмислям за дъщеря си след време а класа ама с хубавия 1.5 dCi мотор.
  • 9 В е л и к и я

    8 6 Отговор
    Ами нормално е , то вече всички модели са боклуци но просто Мерцедеса е най малко ... !
  • 10 Коко

    6 3 Отговор
    Абе колега къде ги четеш тия цифри с най-скапаните мотори Щото в каталозите на силвърстар са съвсем други цените.

    Коментиран от #13

  • 11 Бла Бла

    3 4 Отговор
    Лисицата като не могла да стигне до гроздето казала че е кисело.
  • 12 Бла Бла

    4 5 Отговор
    А бе карай нова дачия и си гледай кефа. Като ти е кисело.
  • 13 Гост

    11 3 Отговор

    До коментар #10 от "Коко":

    В каталозите са посочени базовите цени. Не мисля, че има някой толкова глупав да си купи остърган базов модел на премиум марка, защото за същите пари ще си вземе намазан с всички екстри автомобил от среден клас производител. Ако си пазарувал някога нови автомобили трябва да знаеш, че не сложиш ли поне 50% от базовата цена в екстри си вземаш един посредствен екземпляр... Екстрите на Мерцедес го правят Мерцедес, а не звездата отпред. На базовия 4 цилиндров дизел на Е-Класата, като сложиш AMG отвън и отвътре + дигитален кокпит и климатроник става 130 000, а дори няма ел седалки и ако искаш да се наместиш се лашкаш напред - назад, като в опелче за 30 бона. Сложи въздушно окачване, обезшумяване, хедъп дисплей, музика, ел седалки и мултилед фарове и сметни пак колко ще ти излезе. Разбира се може и без тях, но както казах трябва да си луд да вземеш базов модел (или комплексар разбира се).

    Коментиран от #14

  • 14 111

    15 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Точно АМГ пакета според мен не си струва за 4-цилиндрова Е-класа, както външен така и вътрешен. Едни преголеми джанти за нашите пътища, нисък просвет и волан като на спортна кола който въобще не отива на релаксиращия характер на колата. Съвсем адекватен е външен Авангард пакет за 2-3 хиляди лева, вътрешен Ексклузив пакет за 6-7 хиляди лева (с дърво и истинска кожа), хубав цвят за 2 бона (не обикновеното бяло или черно), джанти 17 цола, голям дисплей и толкова. Добави едни 15 бона към базовата цена от 95 за Е220д. Има много други щуротии които могат да я докарат спокойно до 150 бона, но не са важни като изброените.