Last news in Fakti

16 Февруари, 2020 10:30 7 290 16

Ето колко ще получава новият шеф на Renault

  • renault-
  • директор-
  • заплата

Renault ще дава на новия си главен изпълнителен директор Лука де Мео годишен пакет за заплащане от около 5.8 милиона евро, което представлява увеличение от близо 57 процента спрямо възнаграждението на предшественика му за 2019-а. Това съобщи Reuters.

Според данните на компанията, публикувани в понеделник, де Мео ще получава фиксирана компенсация в размер на 1.3 милиона евро, годишно променливо възнаграждение, което може да достигне 150 процента от фиксираната му компенсация, както и 75 000 акции на Renault.

През 2019-а трудът на неговия предшественик Тиери Болоре беше заплатен съответно с твърди 900 000 евро, вариращо възнаграждение с максимална стойност от 125 процента от фиксираната компенсация и 50 000 акции на компанията.

Ето колко ще получава новият шеф на Renault

Renault определи де Мео за изпълнителен директор в края на миналия месец. Изглежда, че по този начин автоконцернът иска да сложи край на последната година на сътресения, както и да осъществи дългоочакваната промяна в управлението. Той ще поеме ръководството на 1 юли.

52-годишният Де Мео е бивш изпълнителен директор на марката Seat, която е част от Volkswagen Group. Италианецът започва кариерата си в Renault, след което работи за Toyota Europe и Fiat Chrysler, където ръководи марките Alfa Romeo, Abarth и Fiat.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Значи Байо

    35 3 Отговор
    Почти никаква полза няма от тия изпълнителни директорчета с гладки шаблонни мозъци, та да зимат такива пари, но явно са добри манипулатори и тарикати, та се продават добре.

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Бачо Киро

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "Значи Байо":

    Няма, но мениджмънта пази статуквото. Нали помежду си ги раздават...
  • 3 Има само една легенда в този бизнес

    14 3 Отговор
    И той се казва Лии Якока, които успя да възкреси като Феникс от пепелта Крайслер в началото на 80-те, когато фалита на компанията чукаше на вратата в Детройт, сега всички поемат юздите на една добре смазана машина, генерираща милиарди печалба годишно, и освен да манипулират, не могат да се мотивират да създават иновации и автомобили на бъдещето.

    Коментиран от #6

  • 4 Нормално 😂😅😂

    7 7 Отговор
    Шефчето взима кинтите и рено фалира.
  • 5 Факт!

    12 0 Отговор
    Рено малко трудно ще фалира.Най много да го национализират на 100 %.
  • 6 Коmapak

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Има само една легенда в този бизнес":

    Ако не беше държавата, тази така наречена легенда нямаше да се състои. Аналогията с рено е правилна😂 Само не разбирам защо заплатата на този не е обвързана с резултати! Те и боинг си имат нов шев, но там ако няма резултати ще хване дедовия. Стандарти....
  • 7 Едни от най - дървените МПС-та

    7 22 Отговор
    Не знам, който е карал рено не повтаря.

    Коментиран от #8, #14

  • 8 Наглец

    12 4 Отговор

    До коментар #7 от "Едни от най - дървените МПС-та":

    Ама зад думите ти седи ли някакъв маркетингов статистически обоснован анализ или съседа в блока не кара втори път рено щото за да прави човек заключение са необходими сериозни данни.
  • 9 Чопи

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Значи Байо":

    Байо що ни си туреш въжето и да ти са свършват мъките комунистическаи🤣
  • 10 Komapak

    5 4 Отговор
    За колите не знам, не съм съвсем сигурен , но бусовете им са много зле. Духа отвсякъде, не ще да завива, бавно загрява... Говоря за чисто нов мастер на максимални размери. Само около два пъти е по-зле от Форд. Е.... вярно е и, че е почти два пъти по-евтин, но фактите са си такива.

    Коментиран от #13

  • 11 Мамата

    7 5 Отговор
    Този Капитализъм трябва да изчезне.Не може някои да не си знаят парите а други да изнемогват.Трябва е ЩЕ СПРЕ ТОЗИ КАПИТАЛИЗЪМ ЗА МНОГО БОГАТИ

    Коментиран от #12

  • 12 Random

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "Мамата":

    Що пък да не може? Да си учил и да си си намерил работа, никой не ти е виновен
  • 13 Ха ха

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Komapak":

    Пък бусовете на ВАГината едни убави ум да ти зсйде и не духа и завиват и даже кофата с резервно масло за доливаме бързо свършва

    Коментиран от #16

  • 14 Не знам

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Едни от най - дървените МПС-та":

    за Рено, но скоро си купих Дачия Сандеро, на 9 години, с фабрична газова уредба за втора градска кола докато джип ката си стои в гаража да търкалям Дачията, направо се родих, за 6 месеца имам 6000км градско и то за без пари, не знам защо храчите против Рено, като сега аз като открих дъщерната компания са много доволен
  • 15 Лоша работа

    2 0 Отговор
    и в тая индустрия, като във футбола, телевизията и на червените фенери - все едни същи ръфат кокала
  • 16 Коmapak

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ха ха":

    Какъв ман има, малък бус.... Не си много прав. ВАГ.. ните притежават Ман и Скания. Все да знаят нещо за товарни превози😊 Не съм карал, но не съм и искал. Мерцедесите преди 20 г. бяха еталон за бус. От много време насам моя избор е Форд и не съжалявам!