Renault ще дава на новия си главен изпълнителен директор Лука де Мео годишен пакет за заплащане от около 5.8 милиона евро, което представлява увеличение от близо 57 процента спрямо възнаграждението на предшественика му за 2019-а. Това съобщи Reuters.
Според данните на компанията, публикувани в понеделник, де Мео ще получава фиксирана компенсация в размер на 1.3 милиона евро, годишно променливо възнаграждение, което може да достигне 150 процента от фиксираната му компенсация, както и 75 000 акции на Renault.
През 2019-а трудът на неговия предшественик Тиери Болоре беше заплатен съответно с твърди 900 000 евро, вариращо възнаграждение с максимална стойност от 125 процента от фиксираната компенсация и 50 000 акции на компанията.
Renault определи де Мео за изпълнителен директор в края на миналия месец. Изглежда, че по този начин автоконцернът иска да сложи край на последната година на сътресения, както и да осъществи дългоочакваната промяна в управлението. Той ще поеме ръководството на 1 юли.
52-годишният Де Мео е бивш изпълнителен директор на марката Seat, която е част от Volkswagen Group. Италианецът започва кариерата си в Renault, след което работи за Toyota Europe и Fiat Chrysler, където ръководи марките Alfa Romeo, Abarth и Fiat.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Значи Байо
Коментиран от #2, #9
10:42 16.02.2020
2 Бачо Киро
До коментар #1 от "Значи Байо":
Няма, но мениджмънта пази статуквото. Нали помежду си ги раздават...10:50 16.02.2020
3 Има само една легенда в този бизнес
Коментиран от #6
11:08 16.02.2020
4 Нормално 😂😅😂
11:21 16.02.2020
5 Факт!
11:23 16.02.2020
6 Коmapak
До коментар #3 от "Има само една легенда в този бизнес":
Ако не беше държавата, тази така наречена легенда нямаше да се състои. Аналогията с рено е правилна😂 Само не разбирам защо заплатата на този не е обвързана с резултати! Те и боинг си имат нов шев, но там ако няма резултати ще хване дедовия. Стандарти....11:52 16.02.2020
7 Едни от най - дървените МПС-та
Коментиран от #8, #14
12:26 16.02.2020
8 Наглец
До коментар #7 от "Едни от най - дървените МПС-та":
Ама зад думите ти седи ли някакъв маркетингов статистически обоснован анализ или съседа в блока не кара втори път рено щото за да прави човек заключение са необходими сериозни данни.12:46 16.02.2020
9 Чопи
До коментар #1 от "Значи Байо":
Байо що ни си туреш въжето и да ти са свършват мъките комунистическаи🤣13:54 16.02.2020
10 Komapak
Коментиран от #13
14:09 16.02.2020
11 Мамата
Коментиран от #12
14:18 16.02.2020
12 Random
До коментар #11 от "Мамата":
Що пък да не може? Да си учил и да си си намерил работа, никой не ти е виновен14:39 16.02.2020
13 Ха ха
До коментар #10 от "Komapak":
Пък бусовете на ВАГината едни убави ум да ти зсйде и не духа и завиват и даже кофата с резервно масло за доливаме бързо свършваКоментиран от #16
20:30 16.02.2020
14 Не знам
До коментар #7 от "Едни от най - дървените МПС-та":
за Рено, но скоро си купих Дачия Сандеро, на 9 години, с фабрична газова уредба за втора градска кола докато джип ката си стои в гаража да търкалям Дачията, направо се родих, за 6 месеца имам 6000км градско и то за без пари, не знам защо храчите против Рено, като сега аз като открих дъщерната компания са много доволен21:53 16.02.2020
15 Лоша работа
01:36 17.02.2020
16 Коmapak
До коментар #13 от "Ха ха":
Какъв ман има, малък бус.... Не си много прав. ВАГ.. ните притежават Ман и Скания. Все да знаят нещо за товарни превози😊 Не съм карал, но не съм и искал. Мерцедесите преди 20 г. бяха еталон за бус. От много време насам моя избор е Форд и не съжалявам!08:55 17.02.2020