ФАКТИ.БГ

Mercedes-Benz спира продажбите на дизелови модели

Публикувана: 24 Февруари, 2020 20:49
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 44461
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 53 гласа.

Daimler е преустановил доставките и регистрацията на някои модели на Mercedes-Benz с дизелови двигатели, твърди Autonews Europe без да посочва конкретни моторизации. Мярката е превантивна и цели да се избегнат допълнителни проблеми в очакване германската Федерална служба за моторни превозни средства (KBA) да разшири списъка с автомобили на концерна, в които са инсталирани "недопустими устройства" за манипулиране на вредните емисии.

Mercedes-Benz се подготвя за нови финансови загуби след рекордните глоби от миналата година. Компанията е заделила допълнителни €7.7 млрд. за фонда за изплащане на глоби, съдебни разходи и обезщетения заради дизеловия скандал, в който вече има €30.7 млрд.

Daimler отчете тежък срив в печалбите през 2019 г. и бе принуден да изплати на акционерите си най-ниските дивиденти от финансовата криза през 2008-а насам. Компанията трябваше да плати €870 млн. глоби само в Германия. Допълнителен удар по концерна нанасят практически спрелите продажби в Китай, които са се свили с 92% заради коронавируса.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 53 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Япобеца
1 Отговор
Почва се, немската автоиндустрия боксова! Давайте хибриди!

Коментиран от #7


Оценка:
-95 +51

HitDobavki
2 Отговор
Време беше! След като станаха китайска марка само и само да продават повече и повече ... хак им сега! Лакомията знаем до къде води!

Оценка:
-34 +143

3
Този коментар е премахнат от модератор
ссссссс
4 Отговор
Ех, Мерцедес...новите модели с нищо не ме впечатляват, нямат класното излъчване и здравината на старите. Ако мога да си взема един запазен W140 и да си го карам с кеф...

Коментиран от #31


Оценка:
-33 +128

пилот на Ферари
5 Отговор
От всички фирми под немска шапка само БМВ май не участва в шашмалогиите .
Иначе докато другите губеха време и пари за да отговарят на изискванията на ЕС - германците се занимаваха с мушенгия.
И после вървете ми хвалете тия напудрени кошници които се оказва че не могат да влязат в нормите - тоест са с морално остаряла техника.

Оценка:
-45 +75

пилот на Ферари
6 Отговор
В интерес на истината Русия и Китай спасиха немското автомобилостроене. Само те не ги одрусаха с едни големи глоби и не върнаха купените автомобили. Иначе сега немското автомобилостроене щеше да пее лебедовата си песен.

Коментиран от #8


Оценка:
-16 +115

Абе,
7 Отговор

До коментар #1 от "Япобеца":


ти фиркан ли си ,бе шиле?

Коментиран от #11


Оценка:
-13 +32

8
Този коментар е премахнат от модератор
9
Този коментар е премахнат от модератор
10
Този коментар е премахнат от модератор
11
Този коментар е премахнат от модератор
type-R
12 Отговор
Немците по принцип не са лоши хора, но попаднаха под твърде много лошо влияние от имигрантите и лошите европейски закони, които принуждават хората да търсят евтин вместо приятен (американски тип) транспорт. Иначе там за един порязан пръст се спусна половината фирма да се надпреварва да ме превърже..... И никой не те гледа злобно както в балканските държави....

Коментиран от #20


Оценка:
-5 +82

перничанин
13 Отговор

До коментар #11 от "Японеца":


Чукат, ама няма да им отворим :)) Да си карат бангиите, на нас да оставят Мерцедесите ,само да им паднат цените. Грета Тумберг Д.Г.Д. Между другото, някъде прочетох, че металите необходими за направа на батерия ще свършат преди петрола.

Коментиран от #14


Оценка:
-8 +49

незнайко
14 Отговор

До коментар #13 от "перничанин":


Батериите ще се рециклират не се притеснявайте ! Плюс това вече има разработени нови батерии, но се ползват в космическите програми ! След 10-тина години ще влязат и в масова употреба .

Оценка:
-48 +13

пешо
15 Отговор
ТОВА БЯХА НАЙ ЗДРАВИТЕ ДВИГАТЕЛИ ПРЕДИ 2009Г СЛЕД ТОВ РЕНО ПО ДОБРЕ ДА НЕ ПРОДАВАТ ДИЗЕЛОВИ И БЕЗ ТОВА НЕ СА МЕРЦЕДЕС

Коментиран от #35, #41


Оценка:
-9 +23

перничанин
16 Отговор
Ще,ще....ще, звучиш ми като един норвежец. Ама в статията за металите го пишеха най-сериозно, дори и при рециклиране, пак се губи метал т.е не е 100%, даже не е и 65% в момента. Не харесвам дизели, но още по не харесвам еко маниаци. Тези които слагат надгробни плочи на Мерцедес, Ауди и BMW има да почакат доста, а докато чакат може и електричките да глътнат водица.

Оценка:
-6 +64

Тъпчо Балкански
17 Отговор
Да ги затварят, и тия, и ония

Оценка:
-15 +10

Старата школа
18 Отговор
НА СВЕТА ИМА ДВЕ МАРКИ ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ:МЕРЦЕДЕС И ВСИчки останали.

Коментиран от #28


Оценка:
-50 +47

И тия ли бе Бруте
19 Отговор
дето измислиха дизела, а сега се отричат от него, и на децата си дават възможност пола сами да определят - анатема!

Оценка:
-5 +50

Питър Бота
20 Отговор

До коментар #12 от "type-R":


Точно щото гледат злобно затова и балканските държави ще оцелеят.

Оценка:
-5 +31

оня с коня
21 Отговор
Мерцедес може да спира Дизела,но ДРУГИТЕ МАРКИ си продължават с пълна сила Производството.Междувременно ТОЧНО Дизеловите коли си държат НАЙ-ТРАЙНО Цената,защото Двигатела се Амортизира В ПЪТИ по малко от Бензиновия поради Конструктивните си ПО-НИСКИ ОБОРОТИ.За Обезценяването на Електрическите "Еднодневки" пък да не говорим!

Коментиран от #23, #24


Оценка:
-30 +42

Оня
22 Отговор
Бензиновите вече са по скъпи и трета ръка. Справка cars.bg

Оценка:
-6 +30

любопитен
23 Отговор

До коментар #21 от "оня с коня":


Що не го обясниш т'ва на Хамериканците?

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +13

Ко каза?
24 Отговор

До коментар #21 от "оня с коня":


За най-ниско обезценяване рекорда държи Тесла Модел 3, като за първата година се е обезценила с 5 процента! Колко викаш е на дизелите за първата година? 20 процента?

Оценка:
-12 +19

25
Този коментар е премахнат от модератор
Японеца
26 Отговор
Великата немска тройка спи зимен сън! Ако не променят нещата с хибриди и електрички са заминали до 5г!

Оценка:
-23 +19

оня с коня
27 Отговор

До коментар #23 от "любопитен":


Не може да се обяснява неща на Хора,които НЕ ИСКАТ да им се обяснява.Все едно да обяснявам на Англичаните колко е лошо че напускат ЕС.На Теб и Такива като Теб обаче ще припомня Неспирните ви оплаквания че БГ е най-бедната в ЕС!А стара истина е че БОГАТИТЕ БЕЗ БЕДНИТЕ МОГАТ,НО БЕДНИТЕ БЕЗ БОГАТИТЕ - НЕ.Затова и на "Хамериканците" не им Пука колко се обезценяват Електричките щото Джобовете им са пълни с Долари,но Българинът си прави Сметка на по Ограничените си Финансии/поне повечето българи/ и затова думите ми са валидни точно за тоя Сегмент от обществото.

Коментиран от #30


Оценка:
-18 +9

Некакъв
28 Отговор

До коментар #18 от "Старата школа":


Така беше допреди 20-30 години. Сега има по-хубави марки от Мерцедес.

Оценка:
-8 +27

29
Този коментар е премахнат от модератор
любопитен
30 Отговор

До коментар #27 от "оня с коня":


Я ми напомни тези "мои" думи-Публикувано във факти.бг: На Теб и Такива като Теб обаче ще припомня Неспирните ви оплаквания че БГ е най-бедната в ЕС. А и да ти кажа нещо защото нали си много отворен. Предоставено ми е за ползване едно возило от твоя любим трибуквен бранд (VIN-WBAHD71090GC18508), по вина ще разбереш за какво става въпрос. Та това вехто 6 цилиндрово, бензиново нещо е на реални 700 000 км.

Оценка:
-0 +10

Gtr
31 Отговор

До коментар #4 от "ссссссс":


Спокойно, и твоята банкова сметка с нищо не може да впечатли Даймлер. Май там е заровено кучето...

Оценка:
-3 +10

Мемфис
32 Отговор
Тези коли носа си да навреш в ауспифа не разбираш, че работят и плащат милиарди за замърсяване, а у нас тецовете на Ковачки бълват пушеци, които закриват слънцето БЕЗНАКАЗАНО!
Явно такива като него не плащат данък към държавата, а в банковите сметки на управляващите мутри.
Трябва да се издържат дъщери, внуци, любовници.

Оценка:
-1 +29

Къртев ✍️
33 Отговор
Все тая. Без това, започнаха и те боклуци да произвеждат.

Оценка:
-7 +7

Баце
34 Отговор
Бай Дончо лани каза на Европейците, че ще трябва да си плащат, те се направиха на недочули. WV сега Мерцедес у Италия Корона вирус във Франция "жълти жилетки" въобще ще излезе твърд кау-бой Стареца.

Оценка:
-2 +13

gtt
35 Отговор

До коментар #15 от "пешо":


Ела да го кажеш на немските таксиметрови водачи, които правят с тези коли между 500 и 700 хил.км за 5-6 години. Явно са мазохисти и те чакат за просветление....

Коментиран от #36


Оценка:
-5 +14

ха ха ха
36 Отговор

До коментар #35 от "gtt":


А ти защо не го кажеш това на софийските бакшиши които карат Хюндаи и Кии на по милион км?

Коментиран от #39


Оценка:
-9 +13

Колчо Слепеца
37 Отговор
Тъпанарска история . Един обикновен Мерцедес достигна 150 бона с 2 годишна гаранция заради глупостите на някои тарикати , вместо да работят нормално сега ще изплашат глоби . И каква е ползата от файдата . Сега ще продават мерцедесите по 300бона .

Оценка:
-1 +12

38
Този коментар е премахнат от модератор
gtt
39 Отговор

До коментар #36 от "ха ха ха":


Май не можеш да четеш, другарче. Немците ги правят тези километри за 5 години, а не за 20. Освен това погледни как изглеждат едните и другите и после ще коментираме

Оценка:
-3 +7

Реплика
40 Отговор
Компанията е заделила допълнителни €7.7 млрд.
Тези и онези какви надценки и печалби правят. Мекерета

Оценка:
-1 +10

НАСА
41 Отговор

До коментар #15 от "пешо":


Мерцедес имаха най-здравите двигатели, но някъде им изгубили чертежите и вече не могат да ги правят. Затова са се принудили да се обърнали към друг сериозен производител в автоиндустрията - Рено.
Нищо лошо не виждам в това.

Оценка:
-0 +7

Скъперничеството
42 Отговор
Жаждата за печалба на големи концерни и намаляването на разходите чрез стандартизирането на моделната гама доведе до това, че като наредя 5 модела на Мерцедес или БМВ реално те толкова ще си приличат, че почти няма да има разлика. Това е огромен проблем, защото хората се превръщат в овце, които робуват на емблемата без да отчитат уникалността на определен модел пред друг. Ето примерно , ако не бяха слагали софтуери за мамене на емисиите нали се сещате, че нямаше да платят ш цент глоба, но жаждата за пари е по-велика. За това сега ще си носят последствията.

Оценка:
-0 +6

Чичовото
43 Отговор
Мерцедес са трошляци със скрити хиляди подводни камъни, за да си им абонат в сервизите.

Оценка:
-3 +2

44
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Никола Ибришимов
Коментаторът на мача от Евро 2016 Полша - Швейцария след невероятен финт на Джердан Шакири:
Двама от полските бранители ще имат нужда от доктор Ливайн, след това, което им направи Шакири."

Още бисери