ФАКТИ.БГ

Вижте тези 6 Bugatti Chiron на обща стойност $35.6 млн.

Публикувана: 22 Март, 2020 13:16
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5455
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 12 гласа.

Замисляли ли сте се колко хиперкари Bugatti Chiron струват 35.6 милиона долара? Е, в този случай, са нужни само шест. Още по-интересно е, че въпреки факта, че и шестте автомобила са базирани на Bugatti Chiron, всеки един от тези многомилионни шедьоври има различно предназначение, предаде Motor 1.

Това показва гъвкавостта и способността на модела да се адаптира към различните желания на богатите си клиенти, поддържайки техния интерес. Започвайки отляво надясно, нека разберем какво прави всеки един от тези Bugatti Chiron толкова специален.

Първо ще разгледаме Bugatti Chiron Pur Sport. Той е ограничен само до 60 бройки, всяка с цена от 3 милиона долара. Този уникален Chiron е създаден специално за изживяване на удоволствие от шофирането, а не за достигане на върховия капацитет на хиперкара. При модела е пренебрегната и аеродинамиката, чийто фокус са по-високите скорости при завиване.

Следва Bugatti Centodieci. От модела, който е в чест на Bugatti EB110, ще бъдат произведени само 10 бройки, като всяка от тях ще струва 6 милиона долара. Centodieci се отличава с по-мощния двигател на Chiron W16 с мощност от 1 600 конски сили, както и уникален стил.

До юбилейния модел гордо стои Bugatti Super Sport 300+. Понастоящем това е най-бързата серийна кола в света с рекордно висока скорост от 490 км/ч. Този исторически автомобил е ограничен до само 30 бройки и може да бъде закупен срещу 3.5 милиона долара.

Следващият хиперкар La Voiture Noire е най-скъпата нова кола в света с цена от 11 милиона долара. Този луксозен и ексклузивен Chiron е купе, фокусирано върху комфорта, излъчвайки същевременно класа и благосъстояние.

Друг пример за гъвкавостта на Chiron e петият автомобил в редицата, а именно Bugatti Divo. Хипреколата, кръстена на френския състезател Алберто Диво, е ограничена до 40 екземпляра с цена от 5 милиона долара всеки. Базираният на Chiron модел е с променено оформление, което подобрява аеродинамиката, увеличавайки силата на притискане към пътя с 90 кг. Мощността на пистовото Bugatti остава 1 500 к.с., но максималната скорост на Divo е ограничена на 380 км/ч, тъй като специалният модел е проектиран за управляемост, а не за бързина по права линия.

Накрая имаме Chiron Sport, за който Bugatti твърди, че е златната среда в ексклузивния му състав. Моделът е предназначен за клиентите на френския автопроизводител, търсещи хиперкар, който "може да прави всичко".

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
unknom
1 Отговор
То гроздето кисело!

Оценка:
-4 +19

Пия HitDobavki и съм здрав
2 Отговор
Вижте двореца който струва много повече и замълчете!

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +25

дядо курти
3 Отговор
То хубаво ,ама нещо не ги карат много хората.

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +27

Ххх
4 Отговор
Ами аз мисля, че човек и повече пари да има, с кола за 100, 200 хиляди евро спокойно може да си прави удоволствието от шофирането, включително и с по - висока скорост. А такива коли са или за някакви тотални маниаци, които са супер богати, или за хора, които желаят да парадират и да се фукат с материалните си възможности. Да не говорим, че тези ниски коли са почти неприложими за стандартните пътища. Лично аз не съм чувал за Бугати да са с активно окачване и възможности за променлив клиренс в зависимост от пътя.

Коментиран от #7


Оценка:
-6 +11

6мисирки съм заклала ируйно вино наляла
5 Отговор
От техно инфо статията рабрах че ако някой ново богаташ се излъже да си купи нещо различно от 6 броя хиперкола примерно един хеликоптер и/ или една моторна лодка / картина / екзотична вила за 6 млн. долара всяка бройка..... е тотален бг мизерник и бедняк дето си брои стотинките за кафе.....

Оценка:
-0 +5

Коко
6 Отговор
Ми не съм ги виждал в нашия град ,,,сигурно не са сполучливи

Оценка:
-1 +7

Borislav Popov
7 Отговор

До коментар #4 от "Ххх":


На кой му пука какво мислиш ти ? Важното е, че всички тези скъпи и с ограничен тираж, автомобили ще се продадат, а за някой от тях и опашка ще се образува даже. Именно те такива, тотални маниаци и ще ги разграбят като топли милинки, нищо лично, просто бизнес. А ти не бери грижа, че били ниски и дали имали или нямали променлив клиренс, това не са коли, които се карат ежедневно и по масовите пътища. Хората, които си купуват такива коли, имат в гаражите си автомобили за какви ли не пътища и естествено, че няма да се забият с любимото си Бугати за 3 - 5 милиона долара, в някоя пустош, където е необходим висок и проходим автомобил. Така, че твоите притеснения са напразни.

Оценка:
-6 +9

богаташ
8 Отговор
Давам 5 ролки тоалетна хартия за тех.

Оценка:
-0 +8

Край
9 Отговор
Това що респиратори - не е истина.

Оценка:
-0 +5

Пълен
10 Отговор

До коментар #2 от "Пия HitDobavki и съм здрав":


Нещо ти се е изпарил мозъкът... Отивай да копаш и не пиши глупости по сайтовете.

Оценка:
-1 +6

Факт!
11 Отговор
Koenigsegg ги обезсмисли.

Оценка:
-3 +7

Курти влезе без да го усетиш
12 Отговор

До коментар #3 от "дядо курти":


прав си кривчо.

Оценка:
-0 +3

Геро
13 Отговор
Един пикап да бяха направили поне....

Оценка:
-1 +2

Голям Слон
14 Отговор
Всяко такова Бугати трябва да вървиш с платформа от дилъра :-))) За мен това е чисто пистов автомобил. Или за германски пътища, докато още не са им въвели европейски ограничения. Иначе евро-мевро, екология, батерии... За богатите може всичко, да му мислят бедните.Гроздето не ми е кисело, просто по обичайни пътища да караш 1600 коня автомобил и да имаш ограничителни знаци, които трябва да спазваш.....Ще се стреснат само онези собственици на такъв самолет, които плащат пропорционални глоби на доходите си. Тук няма кого да стреснеш са 1000 лева. А откровено казано, ако ще е такъв извънземен болид - предпочитам Ферари или Ламбо.

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +2

Хайл
15 Отговор

До коментар #14 от "Голям Слон":


Е да ама никой не те пита ти какво предпочиташ.германия е много зле от към пътища-разбита и разкопана и не 389 км/ч да караш ами и с 100 е много...друго си е даф с много коне нали?

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +1

Голям Слон
16 Отговор

До коментар #15 от "Хайл":


Да, прав си. Никой не ме пита. Но пък под статиите имаш опция за мнение. Изказвам го възпитано и обосновано. Ако ти имаш нещо друго да кажеш, освен пет пъти да казваш, "никой не те пита" - кажи го. Ако нямаш нищо за казване - подмини. В главата си имам достатъчно мозък, за да сравнявам DAF с Bugatti. Обаче едното носи другото. Ако ме разбираш изобщо. В България това няколко пъти се случи. Та, какво казваш? Умираме да приказваме за екология, глобяваме фолксваген за "измама", правим еднолитрови тротинетки за заблудени европейци, но без проблем излъчваме 1600 кс автомобил, който само за 100 километра вероятно отделя толкова емисии, колкото моята кола за 1000 км. Няма значение. Трябва да си наложа да спра да общувам с очевидни дразнители. Да не ги нарека друго яче.

Оценка:
-0 +4

5462
17 Отговор
Боклук е , хвърля турбина.

Оценка:
-1 +1

18
Този коментар е премахнат от модератор
Аз съм Крал и никой не ме е фанал
19 Отговор
Кой ми е снимал плевнята с коруците

Оценка:
-1 +1

Васил
20 Отговор
Щом на Дупница не я продават не мия хвали

Оценка:
-0 +2

София
21 Отговор
местя го ....

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка