14 Април, 2020 11:27 52 129 121

922 хил. километра с един съединител

  • acura-
  • honda-
  • legend-
  • пробег

За качеството и надеждността на японските автомобили от 90-те години на миналия век може да се говори дълго. Именно през това десетилетие компаниите от Страната на изгряващото слънце успяха окончателно да надскочат имиджа си на производители на скучновата, но евтина конфекция и да се превърнат в еталон за здравина, модерен инженеринг и технологична рафинираност.

 

Заслуга за този обрат несъмнено имаха новосъздадените в края на 80-те луксозни марки като Lexus, Infiniti и Acura, а това купе Legend LS от 1994-а показва нагледно защо е така. След 26 години колата изглежда отлично за възрастта и най-вече пробега си.

 

Собственикът на "акюрата" я купил през 2003 г. на 95 000 мили (152 855 км) и от тогава не е слизал от нея. Колата изкарала две сурови зими в северна Юта и скоро километражът ще "чукне" 1 млн. км, но въпреки това по каросерията се забелязват само дребни драскотини от камъчета по предницата, а по интериора няма забележки.

 

Най-забележително обаче състоянието на механиката. Макар да не е ремонтиран никога, 3.2-литровият V6 работи като часовник, а съединителят е оригиналният, с който колата е слязла от конвейера преди 921 555 км.

 

 


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 99 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бензино наполони

    343 53 Отговор
    Япония номер едно по качество на автомобили.

    Коментиран от #64, #83, #106

  • 2 Haha

    254 35 Отговор
    Така е японската техника е вечна само ръждата ги лови

    Коментиран от #19

  • 3 Гост

    122 29 Отговор
    По груби сметки - по 905 км/седмица в продължение на 17 години... Не е невъзможно, предвид марката, двигателя и ако е използвана основно извънградско /от къщи до офиса и обратно/.

    Коментиран от #6, #46, #80

  • 4 автомобилен инженер

    82 70 Отговор
    абе малко не ми се вярва ама айде.....

    Коментиран от #17, #66

  • 5 Коmapak🆘️

    161 20 Отговор
    Ръчни скорости в Америка! Тоя си е сбъркан поначало! Иначе браво за пробега с един съединител. Явно никога не го е хващало задръстване, нямам друго обяснение.

    Коментиран от #14

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 8001

    80 9 Отговор
    Реално е,аз направих такъв пробег в София като ТАКСИ с две смени на съединителя.
  • 8 Хойо

    123 14 Отговор
    Преди години в Англия живеех в Лондон,а робетех в Брайтън.Всеки ден 80 мили отиване и 80 мили връщане това е 160 на ден.5 дни по 160 прави 800 мили на седмица.Само че служебния бус беше Форд и на 5 месеца го ремонтораха.Така ,че това с хондата си е напълно реално.
  • 9 Kolata e

    77 11 Отговор
    Магистралка.
  • 10 8001

    35 9 Отговор
    ПС. С МАЗДА 626 от 1986г.
  • 11 Пена

    128 33 Отговор
    Япония е номер едно във всичко,а японците са най милите хора в света.

    Коментиран от #21, #51

  • 12 фейк

    26 117 Отговор
    Този или е сменял цял мотор със съединителя + цял интериор и волан, или ни мята.

    Коментиран от #15, #36, #53

  • 13 Blackthorn

    58 12 Отговор
    Искам и аз такава!
  • 14 нафто

    68 8 Отговор

    До коментар #5 от "Коmapak🆘️":

    Ръчни скорости в Америка! Рядко,но ги има.
  • 15 Ккккк

    123 14 Отговор

    До коментар #12 от "фейк":

    Да.Точно заради теб е сменил интерора и волана,дал е сума пари да те метне!
  • 16 Гост

    77 9 Отговор
    Къде са сметките на електрошматките, като смятат че на 50к се сменял съединител. Сменя се, ако жена ти кара може и на 5к да го сменяш.

    Коментиран от #34

  • 17 Шекспир

    20 65 Отговор

    До коментар #4 от "автомобилен инженер":

    И на мен не ми се вярва.За тези километри си отива мАтора а какво остава за феродо

    Коментиран от #22

  • 18 Айхман

    71 15 Отговор
    Пълно е със злобари на които най много се отдава да цъкат минуси.
  • 19 Пендо

    54 8 Отговор

    До коментар #2 от "Haha":

    От ръждата нема спасение през годините,независимо каква е колата.Зависи и как е съхранявана.
  • 20 jар

    101 6 Отговор
    Първата ми японска кола беше Нисан Примера от 95-та.За 6 години единствения ремонт беше смяна на преден лагер на главина при пробег около 380000 за който нямаше доказателство,че е реален.Ако ламарините бяха по устойчиви на ръжда тази кола щеше да се движи още дълги години с минимални вложения в поддръжката.
  • 21 Рон Джереми

    77 4 Отговор

    До коментар #11 от "Пена":

    Како Пено, едно уточнение - японките са още по-мили, повярвай ми!

    Коментиран от #24, #119

  • 22 Стефко

    54 2 Отговор

    До коментар #17 от "Шекспир":

    В клипа се казва, че сменя масло на 3200 мили. Може и да е възможно. Приятел кара хонда джаз от 2006 и за сега е на 400к км без ремонт на двигател.

    Коментиран от #107

  • 23 дърт шофьор

    93 6 Отговор
    Хай си сменил съединителя, дори и с най-скъпия и марков - 30-50 х.км. Толкова голям пробег може да се обясни с: качеството на оригиналните детайли от едно време, грамотна езда, повече извънградско.
  • 24 Пена

    34 1 Отговор

    До коментар #21 от "Рон Джереми":

    Така е приятел.Като казвам японци,включвам и двата пола.
  • 25 Бай Тошо

    41 38 Отговор
    Спокойно, имам ПАСАТ 91 година 136 коня на 520000км и още е с оригиналния съединител, бачка си така добре както и когато го купих преди 20 години от Германия

    Коментиран от #30

  • 26 авто

    48 10 Отговор
    Направо се чудя защо продават съединители за смяна на японски коли.Може би за някоя завещана от дядо на 2-3милиона километра.Имал съм десетина японски коли и повярвайте като на другите са им съединителите.
  • 27 Бай Кольо

    38 13 Отговор
    Ръчни скорости??? Да ама не, вижте с колко педала е колата. Някой кьорав може и да повярва

    Коментиран от #31, #117

  • 28 8888

    14 28 Отговор
    Карам Алфа 156 2.0 бензин 155к.с. в момента е на над 250000 х.работи перфектно съединителя както и двигателя масло на двигателя сменявам на 20 .хи. селения 20 К от смяна на смяна . ПРАВИЛО ЗА МЕН Е винаги на световар не държа колата на амбалаж та макар да виждам че и ще се уверите че е възможнослед 2 секунди ще светне зелено по навик исклучам амбалажа това не ми е първата кола която карам и минавам по много км. ИЗБЕГВАИТЕ рядко тръгване буксуване

    Коментиран от #47, #63

  • 29 БГ реалност

    27 4 Отговор
    .....Ами аз например карам Форд Транзит 2.4 тд 125 к.с.....от 2002 год ...до сега съм му навъртял 664 000 км. без смяна на съединителя....вярно започна да се усеща леко притрисане като тръгвам на първа скорост, но още върви.....
  • 30 Ей колега

    30 5 Отговор

    До коментар #25 от "Бай Тошо":

    Купил си го 99та-2000та година. Как знаеш че от 91ва до 99та не е сменян. Специално си свалял кутията за да надникнеш ли? Не се заяждам! Само питам че ми е интересно?

    Коментиран от #48

  • 31 Пиниза

    27 5 Отговор

    До коментар #27 от "Бай Кольо":

    Бай Кольо,тури си по силните очила и виж трите педала.Виж и скоростния лост направен за ръчна употреба.Нема нищо общо с автоматика.

    Коментиран от #35

  • 32 honda

    41 4 Отговор
    добре де, ако тая кола на над половин милион километра изглежда толкова добре, как по дяволите тука на по 100-200 хиляди километра колите са като гробници?!?

    Коментиран от #33

  • 33 japancho

    38 5 Отговор

    До коментар #32 от "honda":

    Не са на по 100-200 хиляди километра, а 100-200 хиляди по 5 !
  • 34 Коmapak🆘️

    16 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    При моето каране и преди всичко градско, съединителя ми изкарва 40000 макс. Изкарваше, по точно в момента съм с автомати а буса ми е на 300000км с първи съединител.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Ха ха ха

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "фейк":

    Мятат те на Горубляне
  • 37 Винету

    34 1 Отговор
    Имах Хонда Сивик, Д15..., продадох я на 410 хил., без да и е сменян съединителят.

    Коментиран от #101

  • 38 То лада минава 450000

    6 17 Отговор
    С един съединител та тва

    Коментиран от #39

  • 39 Коmapak🆘️

    22 7 Отговор

    До коментар #38 от "То лада минава 450000":

    Е те това беше вица на деня. 😂
  • 40 Бачка

    22 7 Отговор
    Стар дядо самурай я е карал само в неделя
  • 41 авто

    19 27 Отговор
    Абе вие коли карали ли сте някога,какви са тия 400-500хиляди без смяна на съединител,може ама само на компютъра!

    Коментиран от #58

  • 42 До 28

    16 5 Отговор
    Баце само гледай да пушиш вътре, че като се палне тоя АМБАЛАЖ нема гасене хаха
  • 43 До 28

    10 4 Отговор
    Леко с амбалажа да се не палне ,че отиде
  • 44 До 28

    11 3 Отговор
    Това не е АМБАЛАЖ,това е ХАМБАЛАЖ хаха
  • 45 Неразбиращ

    23 5 Отговор
    Да , вярно е че японците имат проблем с ръждата.но когато се реагира навреме едва ли ще е толкова скъп ремонта,няма да е 3000лв.като дсж кутиите на фв.или 6000лв.ремонта на ТСИ.фсти.....
  • 46 Хайл

    18 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Навлек ти не стига че си проЗ ами и не можеш да смяташ-човека е КУПИЛ КОЛАТА ПРЕДИ 17 Г. Керливата ти тесла 1/10 от пробега не може да мине без да я рестартират а да не говорим колко горива течни и твърди са употребени за да я зареди човек това недоразумение
  • 47 Бива

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "8888":

    да преглеждаш какво си написал.
  • 48 Бай Тошо

    11 4 Отговор

    До коментар #30 от "Ей колега":

    Немците си водят сервизна история, сменях семеринг на вала и се видя че всичко е заводско както и е описано
  • 49 Dokata

    49 10 Отговор
    Естествено че е възможно предвид японското качество.Вагаджиите за този пробег ще сменят два двигателя и 8 съединителя а и самата барака може би ще е отдавна за скраб.Японското е номер 1 който не е карал той не знае .

    Коментиран от #65, #103

  • 50 гост

    15 3 Отговор
    11 год тормоз над Хонда джаз,два пъти съединител и един път ме викнаха от Бултрако.Имаше някаква акция на Таката за еърбеци и те това!
  • 51 Miron

    8 13 Отговор

    До коментар #11 от "Пена":

    Явно японец не си срещал никога. Първо мил японец много ме съмнява да съществува. Второ ако наречеш някой японец мил, определено ще го обидиш.
  • 52 Гринго

    22 6 Отговор
    Абе преАтел карам опел комбо 2006г 1.3,75к.с мАтора фиатски с верига на 780 000 км с една смяна на сАидинител ,възможно е тая японка да е издържсла

    Коментиран от #62

  • 53 Иванов

    32 6 Отговор

    До коментар #12 от "фейк":

    Нищо не ни мята. Брато,ти си свикнал на VAG -ена да сменяш съединител на 100 000 и за тва така мислиш. Ама има един друг свят - на японските коли - там е друго. Ела в този свят- ще се преродиш.

    Коментиран от #57

  • 54 Plameni

    22 3 Отговор
    При Мерцедес W124 по точно 200д съединителя също издържа сигурно около милион. Лично продадох един на 750 000км от които лично навъртях 500 000км.Просто двигателя няма достатъчно мощност да го износи.
  • 55 filo

    9 13 Отговор
    Нескопосана реклама на едни много добри, но не чак толкова автомобили.
  • 56 filo

    14 16 Отговор
    Съединителя на може да изкара толкова. Това е за балами.
  • 57 filo

    13 7 Отговор

    До коментар #53 от "Иванов":

    Брато, ако беше както казваш всички японско щяха да карат, нали.

    Коментиран от #60, #92

  • 58 Kirumo

    17 3 Отговор

    До коментар #41 от "авто":

    Явно ти не си карал истински автомобил, нормално е да имаш такива разбирания и очаквания ако не си карал японски автомобил от 90-те. Аз имах БМВ 530d и смеси маслото с водата малко след 370 000км. Имах и Форд Кугар 2.5 V6 (прекрасна кола, която прави уникален кеф), но на 237 хиляди километра двигателя реши да си пробие дупка в картера и от нея изпаднаха на части буталата, биелите и куп други съставни части на мотора. В същото време Lexus LS400 си работят безпроблемно и след милион километра, даже в САЩ има един такъв на милион мили (милион и 600 хиляди километра) в много добро състояние и без никакви проблеми.
  • 59 Ироничен

    1 4 Отговор
    Скоростният лост изглежда като на ръчна, но педалите са с един по-малко.
    Снимките може и да са "илюстративни".
    На мен съединителите ми също много издържат, но почти не карам градско. Често 150 -200 километра не изключвам от пета.
    Но нямам такава кола дето два пъти да сменя съединител и да знам в кой клас колко точно ме кара.

    Коментиран от #61

  • 60 Kirumo

    22 6 Отговор

    До коментар #57 от "filo":

    Не карат защото не вярват. Примерно както на мен не ми вярват, че СААБите са супер надеждни коли и части се намират лесно ако знаеш къде да търсиш. Също не ми вярват, че Алфа Ромео 166 2.4 JTD е адски здрава и безпроблемна кола, която в сравнение с колите в нейния клас е лесна и евтина за обслужване и поддръжка. Хората не ми вярват за тези неща, а в същото време вярват, като прочетат някаква статия, че електронните цигари съдържали антифриз и ми казват, че било по-добре да пуша цигари!? Не обичам да обиждам хората, но нямам нито една дума за човек, който не вярва във факти, а вярва в измислени статии, в които се твърдят невероятни неща без никакъв достоверен източник.
  • 61 Kirumo

    7 0 Отговор

    До коментар #59 от "Ироничен":

    На снимката просто не се виждат както трябва. Виж видеото, там на 6:18 се виждат и са си три.
  • 62 ДФ1

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Гринго":

    Лъжеш като дрът циганин

    Коментиран от #67

  • 63 Бай ганьо

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "8888":

    Какъв амбалаж бе. човек
  • 64 бай Благой

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "бензино наполони":

    Не само по качество на автомобили!
  • 65 Какви

    11 30 Отговор

    До коментар #49 от "Dokata":

    Наркотици взимаш. Вземи ги смени защото са ти повредили мозъка. Само гладни шпинги карат японски пластмасарки. Всеки човек с пари и положение кара немски премиум. И така е не само в България а в цяла свят. Хондата не е лоша но няма как да мине толкова км с един съединител.

    Коментиран от #68, #70, #115

  • 66 бай Шиле

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "автомобилен инженер":

    Щом си автомобилен инженер,пиши ми дали вярваш,че не съм сменил свещи 133х. километра?И няма признаци ,че трябва да ги сменя.

    Коментиран от #75, #110, #120

  • 67 Гринго

    5 1 Отговор

    До коментар #62 от "ДФ1":

    Истина става въпрос за дизелче,4литра на 100 гори ,всеки ден по 300км извънградско
  • 68 Тома Неверни

    17 3 Отговор

    До коментар #65 от "Какви":

    Тия коментари за немските премиуми ми идват повече. За последните 10 години не съм падал под 100 хиляди на година , но си купувам коли които ти определяш като японски пластмасарки. Нови. След 5- 6 години зарадвам някой с по скромни въззможности. Ако почна да правя по 500 хиляди на година , ще си купя премиум.от куртоазия , иначе сегашната ми Мазда 6 споделя доста с Мерцедес. Въпроса е ти колко вадиш годишно , та препоръчваш премиуми ?

    Коментиран от #71, #111

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Хайл

    19 6 Отговор

    До коментар #65 от "Какви":

    Какъв немски "премиум" бълнуваш??? Ауди ли? Бмв ли? Мерцедес ли? Няма ден да не видя някъв такъв "премиум" да не е с вдигнат капак и някой да го обикаля като голям камък или да не е качен на пътна помощ на гърба и...сигурно да не износва гумите...НЕМСКИ ПРЕМИУМИ...
  • 71 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #68 от "Тома Неверни":

    А дали изобщо има книжка тоя разбирател...
  • 72 Великите немски

    16 2 Отговор
    инженери от БМВ бяха махнали клечката за маслото на едни модели и сложили датчик. То хубаво ама тоя датчик няма начин да е по-надежден от клечката.
  • 73 хххххх

    11 1 Отговор
    Ето фактите- дачия логан на 130.000 км е със 4ти съединител!
    ..но стартера е още по проблемен

    Коментиран от #78

  • 74 vasik atanasova

    4 1 Отговор
    хубава е
    нищо не можеш да и кажеш
  • 75 Добърден

    6 2 Отговор

    До коментар #66 от "бай Шиле":

    На моята тойота ярис на 250000 смених свещи и то защото зимата започна по трудно да пали.

    Коментиран от #77

  • 76 Знаещия

    3 1 Отговор
    Колата трябва да е карана само с ръкавици, по терлици, извънградско и в гараж + грамотно задволанно приспособление. Иначе няма как!
  • 77 До неграмотния

    6 0 Отговор

    До коментар #75 от "Добърден":

    Ако мислиш, че си попаднал на уникални свещи с 250 хил. пробег много се лъжеш. Такова животно нема! 😆
  • 78 Според теб

    4 0 Отговор

    До коментар #73 от "хххххх":

    Според теб излиза горе долу, че при всяка смяна на маслото на двигателя си сменял и съединителя!!!?????
  • 79 Динко

    6 11 Отговор
    Не вярвайте на тази реклама японският съединител е в пъти по скъп от немския и хората реват от тия скъпи частни и това е пияр на някой да се купуват японските коли

    Коментиран от #90, #112

  • 80 наблюдател26год

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    26тод.
  • 81 гого

    7 6 Отговор
    АЙДЕ СЕГА ВСИЧКИ ВАГАДЖИИИ,И КАРАЩИ ДЪРТИ НЕМСКИ И ФРЕНСКИ КОЩИНИЦИ ДА ПОЧВАТ ДА БЛЕЯТ.
  • 82 Гост

    5 8 Отговор
    А колко мотора е сменил с тоя съединител знаеме ли!!!
  • 83 Магарето

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "бензино наполони":

    Беше!

    Коментиран от #84

  • 84 герон

    2 1 Отговор

    До коментар #83 от "Магарето":

    А ти, преди,сега и в бъдеще,ще си останеш магаре.
  • 85 Иво

    3 0 Отговор
    Естествено от Хонда :)
  • 86 Бръм

    6 10 Отговор
    Айде некой "припадащ" по жълтеницата да ми обясни колко "легена" има в България, че и в Европа? Аз знам отговора. Защо са в десетки пъти по малко от "чупените" премиуми? Като сте толкова светнати и финансово успешни, защо не карате японки по 100 000лв, а пласмасарки от "два и педесе"?!
    Като ви чете човек ще рече, че сте най-умните на света и че цяла европа са по тъпи и бедни от вас! :)

    Коментиран от #91, #94

  • 87 Супер

    6 0 Отговор
    Японските автомобили са здрави, но за да изкара съединителя толкова много е карана бе въртене на гуми...
  • 88 WRC

    3 0 Отговор
    Дайте по сериозно с плюнка,и злоба
    Булгаристан
  • 89 Мод

    1 2 Отговор
    2008си купих колата на 6 години и 83 000 км,уж.
    Не вярвам да са ми сменили съединителя преди да ми я продадат. 255к още съм с нея,не ми приплъзва на 5-та,но ака е паркирана под голям наклон,скоростите не държат достатъчно,може би му идва времето на съединителя.Колата се кара основно градско,и обичам да си пазя нещата.
  • 90 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #79 от "Динко":

    По-скъп защото е по-качествен,не като немския 40 лв и издържа 2 смени на маслото
  • 91 Danny

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Бръм":

    Еми доста ама ти си явно некав мн голям разбирач и знаяч ТАПАНАР първо прочети а после свети точно една като от снимките я гледа
    м пред нас всеки ден а у UK е пълно

    Коментиран от #95, #98, #99

  • 92 Автомобилист

    6 2 Отговор

    До коментар #57 от "filo":

    На запад от нас по принцип колите се сменят щом мине гаранцията. Дълговечноста на една кола просто там не е необходима. Нуждата от здрави коли втора ръка е в бг, където се карат докато се разкапят.

    Коментиран от #109

  • 93 Узунов

    11 0 Отговор
    Абе само аз ли забелязвам, че 1993 е преди 27,а не17 години?
  • 94 Свиня

    13 5 Отговор

    До коментар #86 от "Бръм":

    Твоята немска кола от какво е направена бре балък.Пластмасови водни помпи,съединения на охл.течност от пластмаса и още куп изгъзици на немското качество,кожух на термостата от пластмаса.Нали ви гледам лятото по магистралата с изтекли води.По добре пластмасово тъбло от колкото пластмаса при двигателя.

    Коментиран от #97

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 незнайко

    10 0 Отговор
    ТАЗИ КОЛА ГРАДСКО ДВИЖЕНИЕ НЕ Е ВИЖДАЛА !!! Всеки автомобил може да изкара с един съединител ДАЖЕ и повече, ако се кара по магистрала дълги преходи и МАЛКО превключвания !!!
  • 97 Бръм

    5 6 Отговор

    До коментар #94 от "Свиня":

    Балък ще викаш на сина на майка ти! От хартия и картон са направени даже (имам ДВЕ немски)!
    Като падна градушката на паркинга пред работата ми имаше тойота корола, хюндай елантра, форд фокус и ауди а6. Айде сега познай на коя ламарините приличаха на юфка!?
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Бръм

    4 4 Отговор

    До коментар #91 от "Danny":

    Хаха... Ще пробвам пак... Че нещо ИСТИНАТА ви боде на "жълтите"... В УК има заводи на Нисан, Хонда и Тойота. Айде сега ми обяснете защо в топ десет на най продаваните модели за 2019г има само една "японска" - нисан кашкавал то на 5-то място?! Упс!!!
  • 100 Бръм

    1 3 Отговор
    Пардон, 6-то! Хаха....ах!
  • 101 Страхил

    11 1 Отговор

    До коментар #37 от "Винету":

    Хондата е страхотен автомобил!
  • 102 Страхил

    11 0 Отговор
    Хондата е страхотен автомобил
  • 103 Страхил

    9 0 Отговор

    До коментар #49 от "Dokata":

    Абсолютно, японците са номер едно!!
  • 104 Потник

    10 1 Отговор
    Сваляйте статията искаме ауди и мерцедес
    Българските циганчета искат само това
  • 105 Бадева

    5 0 Отговор
    Акура е топ класата на Хонда във ФАЩ, колата има 3 педала, вижда се много добре. Преди 27 години качеството е било на върха, моят Сивик е на 37 години и още върви.
  • 106 Куку

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "бензино наполони":

    Това е така, но най - голям принос за този рекорд има задкормилното устройство.
  • 107 qwerty

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Стефко":

    имах мерцедес в щатите и на всяка смяна на маслото - Мобил1 при дилъра ми залепяха стикер горе в ляво с надпис за следваща смяна на масло след 3500мили. това си е политика на самите дилъри според мен?
  • 108 емо

    2 0 Отговор
    Не постижимо за Фолксваген.
  • 109 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "Автомобилист":

    Не вярно това. И на запад има стари коли. Тия на Горубляне на ли оттам идват.
  • 110 filo

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "бай Шиле":

    Може, ако с иридиеви.
  • 111 filo

    1 1 Отговор

    До коментар #68 от "Тома Неверни":

    Някои коли неслучайно се наричат премиум, а други не.
  • 112 filo

    0 1 Отговор

    До коментар #79 от "Динко":

    Това е повече от ясно.
  • 113 Алчен джамбазин

    5 0 Отговор
    Още 100- 200 000 км и тази ще е готова за Горубляне. Нов внос, уникат, един собственик 1929 набор, обслужена, нема лоп нема троп, без интервенции по салона, само за истински ценители, на реални 135 000 км.
  • 114 type-R

    1 0 Отговор
    Най-красивият модел на Хонда
  • 115 Рос

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Какви":

    Премиумите гледам много ги карат ромите по махалите,дали защото са заможни или премиумите не държат цена....защо ли?Премиум значи едно-редовни премии за дилъра.Факти,наи бързо обезценяващи се и наи голям процент от цената като нова само за емблемата.Механика и надеждност минимални.От премиумите единствените стойностни коли останаха Панамера г класата и 2,3 БМВ та за цвят.
  • 116 Рос

    2 0 Отговор
    Даите да видим къде на наи богатия и голям пазар -американския ще продадеш нещо от vag за премиум.И въобще всички употребяващи тази дума знаят ли значението .....и замислят ли се къде е покритието.
  • 117 Погледни пак! Три са!

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Бай Кольо":

    Виж, по добре!
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Ендженер

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "бай Шиле":

    С иридиеви съм и пак си ги сменям на време. Просто вие сте си мърляци...
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.