ФАКТИ.БГ

922 хил. километра с един съединител

Публикувана: 14 Април, 2020 11:27
121 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 46681
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 98 гласа.

За качеството и надеждността на японските автомобили от 90-те години на миналия век може да се говори дълго. Именно през това десетилетие компаниите от Страната на изгряващото слънце успяха окончателно да надскочат имиджа си на производители на скучновата, но евтина конфекция и да се превърнат в еталон за здравина, модерен инженеринг и технологична рафинираност.

Заслуга за този обрат несъмнено имаха новосъздадените в края на 80-те луксозни марки като Lexus, Infiniti и Acura, а това купе Legend LS от 1994-а показва нагледно защо е така. След 26 години колата изглежда отлично за възрастта и най-вече пробега си.

Собственикът на "акюрата" я купил през 2003 г. на 95 000 мили (152 855 км) и от тогава не е слизал от нея. Колата изкарала две сурови зими в северна Юта и скоро километражът ще "чукне" 1 млн. км, но въпреки това по каросерията се забелязват само дребни драскотини от камъчета по предницата, а по интериора няма забележки.

Най-забележително обаче състоянието на механиката. Макар да не е ремонтиран никога, 3.2-литровият V6 работи като часовник, а съединителят е оригиналният, с който колата е слязла от конвейера преди 921 555 км.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 98 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
бензино наполони
1 Отговор
Япония номер едно по качество на автомобили.

Коментиран от #64, #83, #106


Оценка:
-53 +339

Haha
2 Отговор
Така е японската техника е вечна само ръждата ги лови

Коментиран от #19


Оценка:
-35 +253

Гост
3 Отговор
По груби сметки - по 905 км/седмица в продължение на 17 години... Не е невъзможно, предвид марката, двигателя и ако е използвана основно извънградско /от къщи до офиса и обратно/.

Коментиран от #6, #46, #80


Оценка:
-29 +122

автомобилен инженер
4 Отговор
абе малко не ми се вярва ама айде.....

Коментиран от #17, #66


Оценка:
-70 +82

Коmapak🆘️
5 Отговор
Ръчни скорости в Америка! Тоя си е сбъркан поначало! Иначе браво за пробега с един съединител. Явно никога не го е хващало задръстване, нямам друго обяснение.

Коментиран от #14


Оценка:
-20 +161

6
Този коментар е премахнат от модератор.
8001
7 Отговор
Реално е,аз направих такъв пробег в София като ТАКСИ с две смени на съединителя.

Оценка:
-9 +79

Хойо
8 Отговор
Преди години в Англия живеех в Лондон,а робетех в Брайтън.Всеки ден 80 мили отиване и 80 мили връщане това е 160 на ден.5 дни по 160 прави 800 мили на седмица.Само че служебния бус беше Форд и на 5 месеца го ремонтораха.Така ,че това с хондата си е напълно реално.

Оценка:
-14 +123

Kolata e
9 Отговор
Магистралка.

Оценка:
-11 +77

8001
10 Отговор
ПС. С МАЗДА 626 от 1986г.

Оценка:
-9 +35

Пена
11 Отговор
Япония е номер едно във всичко,а японците са най милите хора в света.

Коментиран от #21, #51


Оценка:
-33 +127

фейк
12 Отговор
Този или е сменял цял мотор със съединителя + цял интериор и волан, или ни мята.

Коментиран от #15, #36, #53


Оценка:
-114 +26

Blackthorn
13 Отговор
Искам и аз такава!

Оценка:
-12 +58

нафто
14 Отговор

До коментар #5 от "Коmapak🆘️":


Ръчни скорости в Америка! Рядко,но ги има.

Оценка:
-8 +68

Ккккк
15 Отговор

До коментар #12 от "фейк":


Да.Точно заради теб е сменил интерора и волана,дал е сума пари да те метне!

Оценка:
-14 +122

Гост
16 Отговор
Къде са сметките на електрошматките, като смятат че на 50к се сменял съединител. Сменя се, ако жена ти кара може и на 5к да го сменяш.

Коментиран от #34


Оценка:
-9 +77

Шекспир
17 Отговор

До коментар #4 от "автомобилен инженер":


И на мен не ми се вярва.За тези километри си отива мАтора а какво остава за феродо

Коментиран от #22


Оценка:
-65 +20

Айхман
18 Отговор
Пълно е със злобари на които най много се отдава да цъкат минуси.

Оценка:
-14 +71

Пендо
19 Отговор

До коментар #2 от "Haha":


От ръждата нема спасение през годините,независимо каква е колата.Зависи и как е съхранявана.

Оценка:
-7 +54

jар
20 Отговор
Първата ми японска кола беше Нисан Примера от 95-та.За 6 години единствения ремонт беше смяна на преден лагер на главина при пробег около 380000 за който нямаше доказателство,че е реален.Ако ламарините бяха по устойчиви на ръжда тази кола щеше да се движи още дълги години с минимални вложения в поддръжката.

Оценка:
-5 +100

Рон Джереми
21 Отговор

До коментар #11 от "Пена":


Како Пено, едно уточнение - японките са още по-мили, повярвай ми!

Коментиран от #24, #119


Оценка:
-4 +77

Стефко
22 Отговор

До коментар #17 от "Шекспир":


В клипа се казва, че сменя масло на 3200 мили. Може и да е възможно. Приятел кара хонда джаз от 2006 и за сега е на 400к км без ремонт на двигател.

Коментиран от #107


Оценка:
-2 +54

дърт шофьор
23 Отговор
Хай си сменил съединителя, дори и с най-скъпия и марков - 30-50 х.км. Толкова голям пробег може да се обясни с: качеството на оригиналните детайли от едно време, грамотна езда, повече извънградско.

Оценка:
-6 +93

Пена
24 Отговор

До коментар #21 от "Рон Джереми":


Така е приятел.Като казвам японци,включвам и двата пола.

Оценка:
-1 +34

Бай Тошо
25 Отговор
Спокойно, имам ПАСАТ 91 година 136 коня на 520000км и още е с оригиналния съединител, бачка си така добре както и когато го купих преди 20 години от Германия

Коментиран от #30


Оценка:
-38 +41

авто
26 Отговор
Направо се чудя защо продават съединители за смяна на японски коли.Може би за някоя завещана от дядо на 2-3милиона километра.Имал съм десетина японски коли и повярвайте като на другите са им съединителите.

Оценка:
-10 +47

Бай Кольо
27 Отговор
Ръчни скорости??? Да ама не, вижте с колко педала е колата. Някой кьорав може и да повярва

Коментиран от #31, #117


Оценка:
-13 +38

8888
28 Отговор
Карам Алфа 156 2.0 бензин 155к.с. в момента е на над 250000 х.работи перфектно съединителя както и двигателя масло на двигателя сменявам на 20 .хи. селения 20 К от смяна на смяна . ПРАВИЛО ЗА МЕН Е винаги на световар не държа колата на амбалаж та макар да виждам че и ще се уверите че е възможнослед 2 секунди ще светне зелено по навик исклучам амбалажа това не ми е първата кола която карам и минавам по много км. ИЗБЕГВАИТЕ рядко тръгване буксуване

Коментиран от #47, #63


Оценка:
-28 +14

БГ реалност
29 Отговор
.....Ами аз например карам Форд Транзит 2.4 тд 125 к.с.....от 2002 год ...до сега съм му навъртял 664 000 км. без смяна на съединителя....вярно започна да се усеща леко притрисане като тръгвам на първа скорост, но още върви.....

Оценка:
-4 +27

Ей колега
30 Отговор

До коментар #25 от "Бай Тошо":


Купил си го 99та-2000та година. Как знаеш че от 91ва до 99та не е сменян. Специално си свалял кутията за да надникнеш ли? Не се заяждам! Само питам че ми е интересно?

Коментиран от #48


Оценка:
-5 +30

Пиниза
31 Отговор

До коментар #27 от "Бай Кольо":


Бай Кольо,тури си по силните очила и виж трите педала.Виж и скоростния лост направен за ръчна употреба.Нема нищо общо с автоматика.

Коментиран от #35


Оценка:
-5 +27

honda
32 Отговор
добре де, ако тая кола на над половин милион километра изглежда толкова добре, как по дяволите тука на по 100-200 хиляди километра колите са като гробници?!?

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +41

japancho
33 Отговор

До коментар #32 от "honda":


Не са на по 100-200 хиляди километра, а 100-200 хиляди по 5 !

Оценка:
-5 +38

Коmapak🆘️
34 Отговор

До коментар #16 от "Гост":


При моето каране и преди всичко градско, съединителя ми изкарва 40000 макс. Изкарваше, по точно в момента съм с автомати а буса ми е на 300000км с първи съединител.

Оценка:
-1 +16

35
Този коментар е премахнат от модератор.
Ха ха ха
36 Отговор

До коментар #12 от "фейк":


Мятат те на Горубляне

Оценка:
-1 +9

Винету
37 Отговор
Имах Хонда Сивик, Д15..., продадох я на 410 хил., без да и е сменян съединителят.

Коментиран от #101


Оценка:
-1 +34

То лада минава 450000
38 Отговор
С един съединител та тва

Коментиран от #39


Оценка:
-17 +6

Коmapak🆘️
39 Отговор

До коментар #38 от "То лада минава 450000":


Е те това беше вица на деня. 😂

Оценка:
-7 +22

Бачка
40 Отговор
Стар дядо самурай я е карал само в неделя

Оценка:
-7 +21

авто
41 Отговор
Абе вие коли карали ли сте някога,какви са тия 400-500хиляди без смяна на съединител,може ама само на компютъра!

Коментиран от #58


Оценка:
-27 +19

До 28
42 Отговор
Баце само гледай да пушиш вътре, че като се палне тоя АМБАЛАЖ нема гасене хаха

Оценка:
-5 +16

До 28
43 Отговор
Леко с амбалажа да се не палне ,че отиде

Оценка:
-4 +10

До 28
44 Отговор
Това не е АМБАЛАЖ,това е ХАМБАЛАЖ хаха

Оценка:
-3 +11

Неразбиращ
45 Отговор
Да , вярно е че японците имат проблем с ръждата.но когато се реагира навреме едва ли ще е толкова скъп ремонта,няма да е 3000лв.като дсж кутиите на фв.или 6000лв.ремонта на ТСИ.фсти.....

Оценка:
-5 +22

Хайл
46 Отговор

До коментар #3 от "Гост":


Навлек ти не стига че си проЗ ами и не можеш да смяташ-човека е КУПИЛ КОЛАТА ПРЕДИ 17 Г. Керливата ти тесла 1/10 от пробега не може да мине без да я рестартират а да не говорим колко горива течни и твърди са употребени за да я зареди човек това недоразумение

Оценка:
-5 +18

Бива
47 Отговор

До коментар #28 от "8888":


да преглеждаш какво си написал.

Оценка:
-1 +4

Бай Тошо
48 Отговор

До коментар #30 от "Ей колега":


Немците си водят сервизна история, сменях семеринг на вала и се видя че всичко е заводско както и е описано

Оценка:
-4 +11

Dokata
49 Отговор
Естествено че е възможно предвид японското качество.Вагаджиите за този пробег ще сменят два двигателя и 8 съединителя а и самата барака може би ще е отдавна за скраб.Японското е номер 1 който не е карал той не знае .

Коментиран от #65, #103


Оценка:
-10 +47

гост
50 Отговор
11 год тормоз над Хонда джаз,два пъти съединител и един път ме викнаха от Бултрако.Имаше някаква акция на Таката за еърбеци и те това!

Оценка:
-3 +15

Miron
51 Отговор

До коментар #11 от "Пена":


Явно японец не си срещал никога. Първо мил японец много ме съмнява да съществува. Второ ако наречеш някой японец мил, определено ще го обидиш.

Оценка:
-13 +8

Гринго
52 Отговор
Абе преАтел карам опел комбо 2006г 1.3,75к.с мАтора фиатски с верига на 780 000 км с една смяна на сАидинител ,възможно е тая японка да е издържсла

Коментиран от #62


Оценка:
-6 +21

Иванов
53 Отговор

До коментар #12 от "фейк":


Нищо не ни мята. Брато,ти си свикнал на VAG -ена да сменяш съединител на 100 000 и за тва така мислиш. Ама има един друг свят - на японските коли - там е друго. Ела в този свят- ще се преродиш.

Коментиран от #57


Оценка:
-6 +31

Plameni
54 Отговор
При Мерцедес W124 по точно 200д съединителя също издържа сигурно около милион. Лично продадох един на 750 000км от които лично навъртях 500 000км.Просто двигателя няма достатъчно мощност да го износи.

Оценка:
-3 +21

filo
55 Отговор
Нескопосана реклама на едни много добри, но не чак толкова автомобили.

Оценка:
-13 +9

filo
56 Отговор
Съединителя на може да изкара толкова. Това е за балами.

Оценка:
-16 +14

filo
57 Отговор

До коментар #53 от "Иванов":


Брато, ако беше както казваш всички японско щяха да карат, нали.

Коментиран от #60, #92


Оценка:
-7 +13

Kirumo
58 Отговор

До коментар #41 от "авто":


Явно ти не си карал истински автомобил, нормално е да имаш такива разбирания и очаквания ако не си карал японски автомобил от 90-те. Аз имах БМВ 530d и смеси маслото с водата малко след 370 000км. Имах и Форд Кугар 2.5 V6 (прекрасна кола, която прави уникален кеф), но на 237 хиляди километра двигателя реши да си пробие дупка в картера и от нея изпаднаха на части буталата, биелите и куп други съставни части на мотора. В същото време Lexus LS400 си работят безпроблемно и след милион километра, даже в САЩ има един такъв на милион мили (милион и 600 хиляди километра) в много добро състояние и без никакви проблеми.

Оценка:
-3 +16

Ироничен
59 Отговор
Скоростният лост изглежда като на ръчна, но педалите са с един по-малко.
Снимките може и да са "илюстративни".
На мен съединителите ми също много издържат, но почти не карам градско. Често 150 -200 километра не изключвам от пета.
Но нямам такава кола дето два пъти да сменя съединител и да знам в кой клас колко точно ме кара.

Коментиран от #61


Оценка:
-4 +1

Kirumo
60 Отговор

До коментар #57 от "filo":


Не карат защото не вярват. Примерно както на мен не ми вярват, че СААБите са супер надеждни коли и части се намират лесно ако знаеш къде да търсиш. Също не ми вярват, че Алфа Ромео 166 2.4 JTD е адски здрава и безпроблемна кола, която в сравнение с колите в нейния клас е лесна и евтина за обслужване и поддръжка. Хората не ми вярват за тези неща, а в същото време вярват, като прочетат някаква статия, че електронните цигари съдържали антифриз и ми казват, че било по-добре да пуша цигари!? Не обичам да обиждам хората, но нямам нито една дума за човек, който не вярва във факти, а вярва в измислени статии, в които се твърдят невероятни неща без никакъв достоверен източник.

Оценка:
-5 +22

Kirumo
61 Отговор

До коментар #59 от "Ироничен":


На снимката просто не се виждат както трябва. Виж видеото, там на 6:18 се виждат и са си три.

Оценка:
-0 +7

ДФ1
62 Отговор

До коментар #52 от "Гринго":


Лъжеш като дрът циганин

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +1

Бай ганьо
63 Отговор

До коментар #28 от "8888":


Какъв амбалаж бе. човек

Оценка:
-0 +3

бай Благой
64 Отговор

До коментар #1 от "бензино наполони":


Не само по качество на автомобили!

Оценка:
-1 +6

Какви
65 Отговор

До коментар #49 от "Dokata":


Наркотици взимаш. Вземи ги смени защото са ти повредили мозъка. Само гладни шпинги карат японски пластмасарки. Всеки човек с пари и положение кара немски премиум. И така е не само в България а в цяла свят. Хондата не е лоша но няма как да мине толкова км с един съединител.

Коментиран от #68, #70, #115


Оценка:
-29 +10

бай Шиле
66 Отговор

До коментар #4 от "автомобилен инженер":


Щом си автомобилен инженер,пиши ми дали вярваш,че не съм сменил свещи 133х. километра?И няма признаци ,че трябва да ги сменя.

Коментиран от #75, #110, #120


Оценка:
-4 +3

Гринго
67 Отговор

До коментар #62 от "ДФ1":


Истина става въпрос за дизелче,4литра на 100 гори ,всеки ден по 300км извънградско

Оценка:
-1 +5

Тома Неверни
68 Отговор

До коментар #65 от "Какви":


Тия коментари за немските премиуми ми идват повече. За последните 10 години не съм падал под 100 хиляди на година , но си купувам коли които ти определяш като японски пластмасарки. Нови. След 5- 6 години зарадвам някой с по скромни въззможности. Ако почна да правя по 500 хиляди на година , ще си купя премиум.от куртоазия , иначе сегашната ми Мазда 6 споделя доста с Мерцедес. Въпроса е ти колко вадиш годишно , та препоръчваш премиуми ?

Коментиран от #71, #111


Оценка:
-3 +16

69
Този коментар е премахнат от модератор.
Хайл
70 Отговор

До коментар #65 от "Какви":


Какъв немски "премиум" бълнуваш??? Ауди ли? Бмв ли? Мерцедес ли? Няма ден да не видя някъв такъв "премиум" да не е с вдигнат капак и някой да го обикаля като голям камък или да не е качен на пътна помощ на гърба и...сигурно да не износва гумите...НЕМСКИ ПРЕМИУМИ...

Оценка:
-6 +18

Хайл
71 Отговор

До коментар #68 от "Тома Неверни":


А дали изобщо има книжка тоя разбирател...

Оценка:
-0 +5

Великите немски
72 Отговор
инженери от БМВ бяха махнали клечката за маслото на едни модели и сложили датчик. То хубаво ама тоя датчик няма начин да е по-надежден от клечката.

Оценка:
-2 +15

хххххх
73 Отговор
Ето фактите- дачия логан на 130.000 км е със 4ти съединител!
..но стартера е още по проблемен

Коментиран от #78


Оценка:
-1 +10

vasik atanasova
74 Отговор
хубава е
нищо не можеш да и кажеш

Оценка:
-1 +4

Добърден
75 Отговор

До коментар #66 от "бай Шиле":


На моята тойота ярис на 250000 смених свещи и то защото зимата започна по трудно да пали.

Коментиран от #77


Оценка:
-2 +5

Знаещия
76 Отговор
Колата трябва да е карана само с ръкавици, по терлици, извънградско и в гараж + грамотно задволанно приспособление. Иначе няма как!

Оценка:
-1 +3

До неграмотния
77 Отговор

До коментар #75 от "Добърден":


Ако мислиш, че си попаднал на уникални свещи с 250 хил. пробег много се лъжеш. Такова животно нема! 😆

Оценка:
-0 +5

Според теб
78 Отговор

До коментар #73 от "хххххх":


Според теб излиза горе долу, че при всяка смяна на маслото на двигателя си сменял и съединителя!!!?????

Оценка:
-0 +4

Динко
79 Отговор
Не вярвайте на тази реклама японският съединител е в пъти по скъп от немския и хората реват от тия скъпи частни и това е пияр на някой да се купуват японските коли

Коментиран от #90, #112


Оценка:
-11 +5

наблюдател26год
80 Отговор

До коментар #3 от "Гост":


26тод.

Оценка:
-3 +0

гого
81 Отговор
АЙДЕ СЕГА ВСИЧКИ ВАГАДЖИИИ,И КАРАЩИ ДЪРТИ НЕМСКИ И ФРЕНСКИ КОЩИНИЦИ ДА ПОЧВАТ ДА БЛЕЯТ.

Оценка:
-5 +7

Гост
82 Отговор
А колко мотора е сменил с тоя съединител знаеме ли!!!

Оценка:
-8 +4

Магарето
83 Отговор

До коментар #1 от "бензино наполони":


Беше!

Коментиран от #84


Оценка:
-2 +0

герон
84 Отговор

До коментар #83 от "Магарето":


А ти, преди,сега и в бъдеще,ще си останеш магаре.

Оценка:
-1 +2

Иво
85 Отговор
Естествено от Хонда :)

Оценка:
-0 +3

Бръм
86 Отговор
Айде некой "припадащ" по жълтеницата да ми обясни колко "легена" има в България, че и в Европа? Аз знам отговора. Защо са в десетки пъти по малко от "чупените" премиуми? Като сте толкова светнати и финансово успешни, защо не карате японки по 100 000лв, а пласмасарки от "два и педесе"?!
Като ви чете човек ще рече, че сте най-умните на света и че цяла европа са по тъпи и бедни от вас! :)

Коментиран от #91, #94


Оценка:
-9 +5

Супер
87 Отговор
Японските автомобили са здрави, но за да изкара съединителя толкова много е карана бе въртене на гуми...

Оценка:
-0 +5

WRC
88 Отговор
Дайте по сериозно с плюнка,и злоба
Булгаристан

Оценка:
-0 +3

Мод
89 Отговор
2008си купих колата на 6 години и 83 000 км,уж.
Не вярвам да са ми сменили съединителя преди да ми я продадат. 255к още съм с нея,не ми приплъзва на 5-та,но ака е паркирана под голям наклон,скоростите не държат достатъчно,може би му идва времето на съединителя.Колата се кара основно градско,и обичам да си пазя нещата.

Оценка:
-1 +1

Хайл
90 Отговор

До коментар #79 от "Динко":


По-скъп защото е по-качествен,не като немския 40 лв и издържа 2 смени на маслото

Оценка:
-2 +2

Danny
91 Отговор

До коментар #86 от "Бръм":


Еми доста ама ти си явно некав мн голям разбирач и знаяч ТАПАНАР първо прочети а после свети точно една като от снимките я гледа
м пред нас всеки ден а у UK е пълно

Коментиран от #95, #98, #99


Оценка:
-1 +0

Автомобилист
92 Отговор

До коментар #57 от "filo":


На запад от нас по принцип колите се сменят щом мине гаранцията. Дълговечноста на една кола просто там не е необходима. Нуждата от здрави коли втора ръка е в бг, където се карат докато се разкапят.

Коментиран от #109


Оценка:
-2 +6

Узунов
93 Отговор
Абе само аз ли забелязвам, че 1993 е преди 27,а не17 години?

Оценка:
-0 +11

Свиня
94 Отговор

До коментар #86 от "Бръм":


Твоята немска кола от какво е направена бре балък.Пластмасови водни помпи,съединения на охл.течност от пластмаса и още куп изгъзици на немското качество,кожух на термостата от пластмаса.Нали ви гледам лятото по магистралата с изтекли води.По добре пластмасово тъбло от колкото пластмаса при двигателя.

Коментиран от #97


Оценка:
-5 +12

95
Този коментар е премахнат от модератор.
незнайко
96 Отговор
ТАЗИ КОЛА ГРАДСКО ДВИЖЕНИЕ НЕ Е ВИЖДАЛА !!! Всеки автомобил може да изкара с един съединител ДАЖЕ и повече, ако се кара по магистрала дълги преходи и МАЛКО превключвания !!!

Оценка:
-0 +10

Бръм
97 Отговор

До коментар #94 от "Свиня":


Балък ще викаш на сина на майка ти! От хартия и картон са направени даже (имам ДВЕ немски)!
Като падна градушката на паркинга пред работата ми имаше тойота корола, хюндай елантра, форд фокус и ауди а6. Айде сега познай на коя ламарините приличаха на юфка!?

Оценка:
-5 +4

98
Този коментар е премахнат от модератор.
Бръм
99 Отговор

До коментар #91 от "Danny":


Хаха... Ще пробвам пак... Че нещо ИСТИНАТА ви боде на "жълтите"... В УК има заводи на Нисан, Хонда и Тойота. Айде сега ми обяснете защо в топ десет на най продаваните модели за 2019г има само една "японска" - нисан кашкавал то на 5-то място?! Упс!!!

Оценка:
-4 +4

Бръм
100 Отговор
Пардон, 6-то! Хаха....ах!

Оценка:
-3 +1

Страхил
101 Отговор

До коментар #37 от "Винету":


Хондата е страхотен автомобил!

Оценка:
-1 +11

Страхил
102 Отговор
Хондата е страхотен автомобил

Оценка:
-0 +11

Страхил
103 Отговор

До коментар #49 от "Dokata":


Абсолютно, японците са номер едно!!

Оценка:
-0 +9

Потник
104 Отговор
Сваляйте статията искаме ауди и мерцедес
Българските циганчета искат само това

Оценка:
-1 +9

Бадева
105 Отговор
Акура е топ класата на Хонда във ФАЩ, колата има 3 педала, вижда се много добре. Преди 27 години качеството е било на върха, моят Сивик е на 37 години и още върви.

Оценка:
-0 +4

Куку
106 Отговор

До коментар #1 от "бензино наполони":


Това е така, но най - голям принос за този рекорд има задкормилното устройство.

Оценка:
-0 +3

qwerty
107 Отговор

До коментар #22 от "Стефко":


имах мерцедес в щатите и на всяка смяна на маслото - Мобил1 при дилъра ми залепяха стикер горе в ляво с надпис за следваща смяна на масло след 3500мили. това си е политика на самите дилъри според мен?

Оценка:
-0 +2

емо
108 Отговор
Не постижимо за Фолксваген.

Оценка:
-0 +1

filo
109 Отговор

До коментар #92 от "Автомобилист":


Не вярно това. И на запад има стари коли. Тия на Горубляне на ли оттам идват.

Оценка:
-0 +1

filo
110 Отговор

До коментар #66 от "бай Шиле":


Може, ако с иридиеви.

Оценка:
-1 +1

filo
111 Отговор

До коментар #68 от "Тома Неверни":


Някои коли неслучайно се наричат премиум, а други не.

Оценка:
-1 +1

filo
112 Отговор

До коментар #79 от "Динко":


Това е повече от ясно.

Оценка:
-1 +0

Алчен джамбазин
113 Отговор
Още 100- 200 000 км и тази ще е готова за Горубляне. Нов внос, уникат, един собственик 1929 набор, обслужена, нема лоп нема троп, без интервенции по салона, само за истински ценители, на реални 135 000 км.

Оценка:
-0 +5

type-R
114 Отговор
Най-красивият модел на Хонда

Оценка:
-0 +1

Рос
115 Отговор

До коментар #65 от "Какви":


Премиумите гледам много ги карат ромите по махалите,дали защото са заможни или премиумите не държат цена....защо ли?Премиум значи едно-редовни премии за дилъра.Факти,наи бързо обезценяващи се и наи голям процент от цената като нова само за емблемата.Механика и надеждност минимални.От премиумите единствените стойностни коли останаха Панамера г класата и 2,3 БМВ та за цвят.

Оценка:
-1 +0

Рос
116 Отговор
Даите да видим къде на наи богатия и голям пазар -американския ще продадеш нещо от vag за премиум.И въобще всички употребяващи тази дума знаят ли значението .....и замислят ли се къде е покритието.

Оценка:
-0 +2

Погледни пак! Три са!
117 Отговор

До коментар #27 от "Бай Кольо":


Виж, по добре!

Оценка:
-0 +0

118
Този коментар е премахнат от модератор.
119
Този коментар е премахнат от модератор.
Ендженер
120 Отговор

До коментар #66 от "бай Шиле":


С иридиеви съм и пак си ги сменям на време. Просто вие сте си мърляци...

Оценка:
-0 +0

121
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5