ФАКТИ.БГ

Bentayga Hybrid харчи повече на магистралата от Bentayga V8

Публикувана: 18 Април, 2020 13:00
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5168
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.

Излезлите наскоро официални рейтинги за разход на гориво на Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) не представят Bentley Bentayga Hybrid, първото електрифицирано предложение на луксозната марка, в абсолютно зелена светлина. Според данните, плъгинът харчи повече на магистралата от своя по-мощен V8 брат.

EPA определи, че Bentayga Hybrid има изцяло електрически пробег от 29 километра, както и комбиниран разход от 12,3 литра на 100 километра в хибриден режим, което наистина е най-икономичната от трите предлагани версии на луксозния всъдеход. В града кросоувъра харчи 13,8 л/100 км, а на магистралата - 11,2 л/100 км.

За сравнение, 4,0-литровата битурбо V8 версия на Bentayga предлага комбиниран разход от 13,8 л/100 км, но въпреки това гори 10,2 л/100 км на аутобана. Освен това, при зареждане до горе, както на гориво, така и на батериите, 8-цилиндровият всъдеход може да измине 833 километра, а хибридният - 692 км.

Силовият тракт на Bentayga Hybrid съчетава 3-литров V6 турбодвигател и електрически мотор, доставяйки системна мощност от 443 конски сили и 700 Нм въртящ момент. Хибридният всъдеход ускорява от 0-100 км/ч за 5,2 секунди, а базовата му цена започва от 160 000 долара.

За сравнение Bentayga V8 доставя 542 к.с. и 770 Нм въртящ момент, като се нуждае от 4,4 секунди, за да развие скорост от 100км/ч. Базовата цена на бензиновия всъдеход $171 025.

Във всеки случай, двата модела са далеч от средния комбиниран разход на гориво за 2020-а на американската агенция EPA от 8,7 л/100 км. Bentley заяви, че първият електромобил на компанията ще се появи на бял свят през 2025-а.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Някой си
1 Отговор
Аре бегайте с тия фаувета бре!

Оценка:
-9 +26

Пия HitDobavki и съм здрав
2 Отговор
Напълно съм сигурен че който си купува такъв автомобил гледа точно разхода на гориво! Най-вече заради това го избира!!!

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +39

Това е гавра
3 Отговор
VAG напудрят един Туарег слагат му емблема Бентли и се получава Бенщайга за която чакат разни сноби да се изръсят с колосални суми но докато има оФце ще има и вълци.

Оценка:
-9 +41

123
4 Отговор
А здрасти! Тия пъ, да вземат да разберат вековната тайна на нискогорящият хибрид! На батерия да, за града ок, ама на магистрала ако не си спокоен става 'мазало', факт!

Оценка:
-1 +22

Ами добро утро!
5 Отговор
Има ли още някой, който да вярва че има хибрид който е по-икономичен на магистрала! Особено пък онези, дето уж харчат по литър два на 100 км?

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +27

Истинския
6 Отговор
хибрид си оставс Prius на Тойота. Всичко друго особено такива коли са пълен цирк.

Коментиран от #13


Оценка:
-10 +20

Кух клон.
7 Отговор
Хибридите са пълно недоразумение. Това е просто временно решение, автомобилните производители да излъжат, че са намалили емисиите на гамата си за да избегнат глоби.

Коментиран от #10


Оценка:
-7 +25

дсфс
8 Отговор
Хипер грозна кола кръстена на баба яга. Какво може да се очаква от нея.

Оценка:
-3 +16

viki
9 Отговор
Абсолютно измислици са тези сравнения! Кой СУВ със седем пълноразмерни места с бензинов двигател 440 коня и 4х4 харчи в града 13 литра и извън града 12.5 литра??? Всички 8 цл. бензинови СУВ с 4х4 харчат над 22-23 литра 98 октанов! Тоест разликата е огромна между бензин 400 коня и пълен хибрид 400+ коня!

Оценка:
-4 +8

Шекспир
10 Отговор

До коментар #7 от "Кух клон.":


Идеята на хибрида е да опазва градската среда от вредни емисии а не икономия.Закона за запазване на енергията е категоричен по отношение на икономията.Няма как да стане но като пропуснеш часовете по физика и се качваш на черешата

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +16

Ако, но акото мирише.
11 Отговор

До коментар #10 от "Шекспир":


Това което си написал важи само, АКО собственика на хибрида кара само на ток в града. Я да видим дали и кога това може да се случи?

Според теста който е стандартен за всички автомобили, хибридът от статията изминава 29 километра при напълно заредена от контакта батерия. Само че при теста, ускоренията не се правят от човек, а всичко е напълно автоматично, като автомобилът е на валяци. Сещаш ли се кога е реалният собственик, ще кара по същия начин 400+ коня?

Тези 29 километра остават само десетина в реалността. Смяташ ли, че собственик на такъв автомобил, ще се занимава всеки ден да го включва в контакта заради някакви си десетина километра, дори да имат тази възможност? Ти лично би ли го правил?

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +12

Шекспир
12 Отговор

До коментар #11 от "Ако, но акото мирише.":


Нещо не разбрах.Нали говорим за хибрид.Какъв контакт.Идеята е следната.Живееш някъде в предградията или извън града.Караш на ДВГ но когато стигнеш до централните части преминаваш на ток.Целта е по малко вредни емисии в най натоварените зона.Иначе хибрида си е куца работа и аз не бих си взел.Факта че ги има вече от 15-20г и не са се наложили на пазара говори за бъгава работа.Не виждам защо ще имам една кола а ще подържам две

Коментиран от #15, #19, #21


Оценка:
-8 +2

Коmapak🆘️
13 Отговор

До коментар #6 от "Истинския":


Карам Лексус хибрид и мога да кажа само, че освен че харчи много, 12-13 на сто, други забележки нямам. Е..... малко мудно ускорява ама тия неща са пренебрежими. Абсолютен мит е че хибридите харчат малко! За смарт може и да важи ама за SUV категорично не!

Оценка:
-3 +10

ТриНаСто
14 Отговор

До коментар #2 от "Пия HitDobavki и съм здрав":


Който го избира може и да не гледа много разхода колко е, но който се е напънал да прави хибрид е било с цел да е по-икономичен и се е провалил в това.

Оценка:
-0 +4

А токът откъде ще дойде?
15 Отговор

До коментар #12 от "Шекспир":


Нали говореше за закон за запазване на енергията?

Да не си повярвал на рекламата на Тойота за самозареждащ хибрид?

Как ще караш на ток в центъра на града, като енергията която регенерираш при спиране от 50 км до 0, няма да ти стигне дори отново да ускориш от 0 до 50? Може да ти намали разхода, но чак пък да караш на ток, няма как да стане.

Коментиран от #16, #17, #20


Оценка:
-0 +7

фактически
16 Отговор

До коментар #15 от "А токът откъде ще дойде?":


Що приказвате глупости бай Мъск го е измислИл няма по-добро нещо на пазара от Тесла Модел 3.Това е!

Коментиран от #18


Оценка:
-8 +2

Халелууууя
17 Отговор

До коментар #15 от "А токът откъде ще дойде?":


Токът идва от електромагнитната индулция генерирана от чроводници вградени в шосето и зареждащи се от АЕЦ с уран каран от други планети.

Оценка:
-2 +3

Бачо Киро
18 Отговор

До коментар #16 от "фактически":


Перпетуум мобиле ли е измислил Мъск? Може, но само на рекламно видео.

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +3

Бачо Киро
19 Отговор

До коментар #12 от "Шекспир":


С тея 29км на ток въобще не става по твоята формула.

Оценка:
-1 +1

Шекспир
20 Отговор

До коментар #15 от "А токът откъде ще дойде?":


Явно не знаеш що е това хибрид.Това е кола с ДВГ и електромотор/и +батерии.ДВГ задвижва колата и генератора който произвежда ток който пък се съхранява в батерии а от там храни елмотора.Има два режима на работа.ДВГ и ток.Говорим за хибрид а не за електричка

Коментиран от #23, #24


Оценка:
-0 +3

Боби
21 Отговор

До коментар #12 от "Шекспир":


Момчета, не разбрахте ли вече, че хибриди които изминават такива километри СЕ ЗАРЕЖДАТ ОТ МРЕЖАТА! Това са хибриди с големи батерии и се казват Плъг-ин, защото се зареждат! Ако не се зареждат, карат на бензин, защото не можеш да събереш толкова ток от кинетична енергия, та да караш 30 километра само на ток! Проблема е, че всички тези хибриди се продават като екологични коли в града, минават еко норми, но е сметнато със заредена батерия. А както е ясно, не всички имат възможност за зареждане и тези хибриди се карат, само на бензин дори в градовете.

Оценка:
-2 +4

Хайл
22 Отговор

До коментар #5 от "Ами добро утро!":


Има-оня "гост" дето се прехласва по теслата и Мъск и все "цитира" какво се пише за електрокари те без да осмисли нищо

Оценка:
-1 +5

Боби
23 Отговор

До коментар #20 от "Шекспир":


Не е така.

Оценка:
-1 +0

Боби
24 Отговор

До коментар #20 от "Шекспир":


Има различни хибриди, но точно такъв какъвто пишеш, не! А тук това Бентли, не зарежда батерията от ДВГ. Тук колата върви на ток (ако има) и ДВГ помага(при рязко натискане на газта или в спорт режим, са ДВГ и електрически). Когато няма ток, върви на ДВГ, а ток зарежда при спиране. Няма генератор от ДВГ, за да зарежда батерията, защото в това няма смисъл (да уточня - след като ДВГ е свързано с колелата, няма смисъл да произвеждаш ел. енергия и пак към колелата, чрез батерия - загубите са големи). Нооо, това което пишеш е при Мицубиши Оутландер, но там ДВГ няма връзка с колелата и е свързано с генератор, който зарежда ток в батерията и от там на ел. моторите. Там ДВГ няма връзка, с колелата! Но при почти всички други двата мотора бензинов и ел. работят заедно, като на ток е главен (докато има) и ДВГ помага или работи, когато няма ток.

Оценка:
-0 +5

type-R
25 Отговор
Ами естествено. Електромотора не се включва на магистралата, където скоростта е постоянна. Включва се като подсилка при потегляне, по-рязко натискане на газта (т. е. градско) и изпреварване, в това е и кефа да караш хибрид! А тази мания по разхода, типично за изстрадалата Европа със смятания от милите ни управлявщи за "луксозна стока" бензин съсипва двигателите. Затова в САЩ колите масово минават по 2 млн км, докато тук едва изкарват 300 хил!

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +3

Този
26 Отговор
Възможно е защото автомобила с хибридна установка става по тежък

Оценка:
-0 +5

Местя
27 Отговор

До коментар #25 от "type-R":


Тоя японски таралясник дето го караш са му написали на името англииско означение тайп ер щото тъпите жълтурнаци дори не могат и тва да измислят.

Коментиран от #29


Оценка:
-17 +1

фактически
28 Отговор

До коментар #18 от "Бачо Киро":


Горе долу.Ползваш батерии рециклираш ползваш рециклираш.

Оценка:
-1 +2

Godzilla ゴジラ
29 Отговор

До коментар #27 от "Местя":


Няма да е зле да се ПРЕМЕСТИШ у кенефа където между другото ти е мястото.Ако съдим по мисленето ти спрямо Японското автомобилостроене.Написано е на англииски заради такива като ТЕБ Местим те...и пускам водЪтЪ...

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +13

Ха Ха Ха Ха
30 Отговор

До коментар #29 от "Godzilla ゴジラ":


Японските смешници нямат никакъв шанс в автомобилостроенето.Те не са иновативни нито нещо са измислили с крадене прогрес няма.Закривай!

Оценка:
-15 +2

явертъ
31 Отговор
Приказвах с един шофьор на приус - под 7 не падало градско. То си е разход. Един пасат на газ излиза по-тънко.

Оценка:
-1 +7

Николай
32 Отговор
Който има пари за Бентли не се интересува от разхода на гориво.

Оценка:
-1 +3

Николай
33 Отговор
Средния разход от 4,7 литра според АУТОДАТА ще го приемем като английски хумор

Оценка:
-0 +4

Бг бисСнесмен
34 Отговор
Купих си Бентли ама ще го сменям Аве много гори

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +3

Николай
35 Отговор

До коментар #34 от "Бг бисСнесмен":


Сложи му газово

Оценка:
-0 +1

Пламен
36 Отговор
Аз няма да го карам по магистралата Белене-Никопол-Сомовит. Аз ще го цедя по пътя Полски Тръмбеш-Долна Оряховица-Стражица-Златарица-Елена-Твърдица-Нова Загора-Ямбол-Средец-Царево. С една декларация, евентуално за Ямбол околовръстното

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Любен Дилов-син
Заяви лидерът на движение „Гергьовден“ по повод референдума и мажоритарната избирателна система, за която той и сподвижниците му настоявали още от 1997 г.
Малко сме като на 7 ноември. Няма такава партия, но и няма Ленин да извика: „Есть такая партия!"

Още бисери
ТОП 5