ФАКТИ.БГ

McLaren олекотява хиперкарите си

Публикувана: 26 Април, 2020 13:16
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2164
McLaren олекотява хиперкарите си
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.

McLaren ще продължи своя поход към все по-леки хиперкари, гледайки към следващото си поколение модели. Това предаде Motor1.

С неизбежното приемане на хибридната технология теглото на автомобилите ще се увеличи, което има особено голямо значение за високопроизводителните коли.

"Олекотяването на нашите хиперкари е в центъра на стратегията ни за следващите генерации на McLaren. Вече сме водещи в класа си и сме ангажирани с по-нататъшното редуциране на теглото, за да можем да увеличим ефективността и производителността на бъдещите ни хибридни модели, които ще бъдат представени до 2025-а", заяви Майк Флюит, главен изпълнителен директор на McLaren Automotive.

„Масата на превозните средства е врагът на производителността, независимо дали колата е оборудвана с конвенционален двигател с вътрешно горене или изцяло електрифициран силов тракт. Именно заради това спечелването на надпреварата в олекотяването на автомобилите е абсолютен приоритет за нас, както и една от причините да инвестираме в наше собствено съоръжение за иновации и производство на композитни материали във Великобритания", допълни той.

Стремежът на автоконцерна към все по-леки хиперкари може да се види и в 765LT - най-новия модел в бруталната 'Longtail' линия на компанията.

Лимитираният хиперкар, от който ще бъдат произведени 765 екземпляра, тежи само 1229 килограма. Това го прави с 80 кг по-лек от 720S - моделът, на който е базиран.

McLaren олекотява хиперкарите си

Намаленото тегло е постигнато чрез използването на редица композитни елементи като състезателни седалки, нови 10-спицови джанти, чиито болтове са титаниеви, олекотени странични стъкла и задно стъкло от поликарбонат. Свалени са дори стелките и няма възможност за облегалка за ръката. Заводският 765LT не разполага дори с климатик, който все пак се предлага като безплатна опция. Олекотяването включва и първата изцяло титаниева изпускателна система на McLaren. Освен това, цялата каросерия на 765LT е от карбон, което спестява 14 кг.

McLaren олекотява хиперкарите си

Комбинацията от намаленото тегло и максималната мощност от 754 конски сили позволяват на хиперкара ускори от 0-100 км/ч само за 2,8 секунди, а от 0-200 км/ч - за 7,2 секунди.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ГОСТ
1 Отговор
Освен че пишете за неща които неразбирате и не сте компетентни, следователно няма как да е обективно дори и не успявате да преведете правилно от чуждестранните сайтове... Сигурно заглавието Google го е превел така и като не знаеш какво означава и се е получило това "McLaren олекотява на хиперкарите си". Сигурно е пишело "McLaren олекотявана хиперкарите си"

Коментиран от #2


Оценка:
-1 +9

И ти грешиш
2 Отговор

До коментар #1 от "ГОСТ":


По-скоро заглавието трябва да е "Макларън олекотява хиперкарите си".

"на" е излишно.

Оценка:
-0 +4

Асмилан
3 Отговор
Ферари това е !

Коментиран от #4, #13, #15


Оценка:
-8 +1

Хехе
4 Отговор

До коментар #3 от "Асмилан":


Тая смешна инталиандка фирмичка скоро няма да съществува споко.

Коментиран от #6


Оценка:
-7 +1

Поздравления!
5 Отговор
Има напредък. Този път сте поправили грешката си! Продължавайте все така.

Човешко е да се греши, но не можех да разбера защо не си оправяхте грешките, дори когато новината придобиваше съвсем различен смисъл заради тях, дори когато няколко човека ви посочват грешката.

Оценка:
-0 +2

Тук си в грешка
6 Отговор

До коментар #4 от "Хехе":


Тази фирма разчита на супербогати хора, за които цената е без значение. За тях няма кризи. При всяка криза, има хора които стават много богати заради самата криза. Макларън е религия и то с основание, за разлика от някои други автомобилни производители, които се уповават на стара слава.

Оценка:
-1 +5

Ти да видиш!
7 Отговор
А други поемат съвсем различен подход, като увеличават мощността, слагат повече двигатели за да подобрят управляемостта и намалява теглото на батериите, постигайки много по-добър баланс мощност тегло. Времето ще покаже коя е правилната стратегия.

Оценка:
-1 +3

Хехе
8 Отговор
Хаха, махнали климатика,стелките и др. и били “постигнали” по-ниско тегло, вЕрно са големи иноватори тези смешници

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-3 +5

Хе, ме
9 Отговор

До коментар #8 от "Хехе":


Ти какво разбираш бе? Това се прави при всички състезателни коли, сваля се тегло със всички средства!

Коментиран от #11


Оценка:
-3 +1

Японеца
10 Отговор

До коментар #8 от "Хехе":


За няколко часа удоволствие, няма климатик, парно, развлекателна система и т.н.! Не е и нужно!

Оценка:
-4 +1

Хехе
11 Отговор

До коментар #9 от "Хе, ме":


Всичко разбирам БЕ !

Оценка:
-1 +3

Коmapak🆘️
12 Отговор
Имал съм щастието да седя в макларън с 300. Не знаех, че има климатик. Просто е убийствено бърза. Другото няма значение. Е..... никога не съм сядал в друга толкова бърза и не мога да преценя, но кефа е голям.

Оценка:
-2 +2

13
Този коментар е премахнат от модератор.
14
Този коментар е премахнат от модератор.
type-R
15 Отговор

До коментар #3 от "Асмилан":


Макларън останаха май единственият производител който запази дизайн линията си встрани от модните клишета. Дори Ферари вече правят бутафорни елементи и "ревящи" решетки при все че отпред дори няма двигател! И точно затова за мен Макларъните изглеждат дори по-добре от моделите на Ферари!

Оценка:
-1 +3

МП4
16 Отговор
Да не литнат само с 300 в дайрето

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Николай Ненчев
Министърът на отбраната Николай Ненчев в парламента:
Голяма част от българските граждани от малки се учат от депутатите"

Още бисери
ТОП 5