Last news in Fakti

17 Януари, 2011 00:00 14 369 59

Започна работата над новото Bugatti Veyron

  • bugatti-
  • galibier 16c

Компанията Bugatti започна работа над второто поколение на хиперкара Veyron. Ще припомним, че въпреки факта, че цената на сегашния Veyron е 1.2 млн евро, първата генерация донесе доста финансови загуби на VAG.

От друга страна обаче именно този автомобил повиши значително имиджа на концерна. Като цяло според немците имиджовите дивиденти са доста повече от финансовите загуби и именно поради тази причина от компанията са взели решение за създаване на втора генерация Veyron.

По данни на британското автомобилно издание AutoExpress външно новият Veyron ще е сходен със настоящия, защото от Bugatti искат да развиват хиперкара си по така наречения еволюционен път - постепенно и без радикални промени.

В качеството на силов агрегат ще бъде използван съществуващият W16 мотор, който е с обем осем литра и разполага с четири турбокомпресора. Този двигател ще работи съвместно със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя.

Мощността на двигателя, който ще се монтира на новата генерация, се пази в тайна, но експертите са на мнение, че тя ще е аналогична с тази от модификацията Veyron Super Sport - 1200 к.с. и 1500 Нм.

Новият Veyron обаче ще е по-лек, а благодарение и на по-добрата аеродинамика ще може да развива по-висока максимална скорост. Говори се, че максималната скорост на второто поколение Veyron ще бъде ограничена на 430 км/ч.

Ще припомни, че от Bugatti се подготвят и за серийно производство на седана Galibier 16C (снимки 3 и 4). Очаква се веднага след появата си по пътищата този автомобил да стане най-мощният, най-бързият и най-скъпият седан в света.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 koko

    37 27 Отговор
    Nqmam turpenie da vidq kakuv 6te e noviqt im zvqr.I vse pak dobre 4e 6te go ograni4at do 430km/h ... ina4e nagore stava mnogo opasno :D:D

    Коментиран от #13

  • 2 Huku

    27 4 Отговор
    eheee smqtai towa shte e chuduu ... ;]
  • 3 buggi

    17 6 Отговор
    Ubiistven. Otzad e izrodski.
  • 4 niksa

    13 4 Отговор
    v dupeto mojeshe pove4e ;)

    Коментиран от #45

  • 5 pimpas

    7 12 Отговор
    Като цяло е ИЗРОДСКИ!
  • 6 Night Rider

    7 37 Отговор
    Абе до като съществува G-Power да подлудява БМВ-тата и Brabus които да превръща Мерцедесите от самолети в изтребители, няма да има кои да им прекъсне серията от най-мощни седани в света ;)
  • 7 рофл

    11 24 Отговор
    ...."Говори се, че максималната скорост на второто поколение Veyron ще бъде ограничена на 430 км/ч"........ Като че ли ще може 500 да развива, че му сложили и ограничение чак, хахаха, палячовци!

    Коментиран от #11

  • 8 Anonymous.

    13 4 Отговор
    Sedana, a... Nqaam comment!
  • 9 argo

    11 19 Отговор
    Еййййй га си ГоУфа !!!
    Не мъ кефи нема нит лепанки нит спойлери пък и номера не започва с РК вххх :D:D:DDD
    Хайде майтапа на страна,браво на хората от Бентли признават си че нямат много успех (по-малко от очакваният).Това е,правят го за престиж на марката.Сигурен съм и че ще се намери поне 1-2 бройки в BG,след излизането му на пазара.
  • 10 graver

    10 6 Отговор
    И преди и сега отпред си остава грозен.
    Иначе си е добър имиджов ход, no те са си го написали хората де...

    Интересно ми е от Бугати кой определят като съперник на седана?!?
  • 11 Дошо

    25 7 Отговор

    До коментар #7 от "рофл":

    Човек небързай да ги наричаш палячовци.Най-вероятно скоростта ще е ограничена на 430км/ч заради възможни прояви на конкуренцията.Ако някой ги надмине с 10-15 км/ч те ще вдигнат летвата много лесно само с промяна на въпросния ограничител.
  • 12 111

    13 11 Отговор
    Да вземат някой италианец, че да им оправи дизайна. Иначе вдига имиджа на гоуфовете от раз...
  • 13 BatBoiko BatMobila

    22 13 Отговор

    До коментар #1 от "koko":

    То иначе на 200-300 не е изобщо опасно а :)

    Коментиран от #30

  • 14 BatBoiko BatMobila

    16 17 Отговор
    Всъщност само аз ли смятам Bugatti-то за грозен автомобил?

    Коментиран от #16

  • 15 немо

    26 6 Отговор
    Лично за мен няма смисъл в това да имам двигател от ГАЗ-ка с 4-ри турбини в купе от ауди ТТ в страна която няма магистрала по-дълга от 200 км с ограничение наскоростта 130 км/ч.
    Но пък както се вижда от идеята на ВАГ те търсят имидж, шум, показност но не и функционалност ... е това са постигнали безспорно - надали има човек на земята които да не знае какво е бугати веирон.
    Пожелавам им успех ... и много продажби
  • 16 111

    6 16 Отговор

    До коментар #14 от "BatBoiko BatMobila":

    Не си само ти, а всеки който е виждал по далеч от гоуф...
  • 17 abe

    12 5 Отговор
    абе и аз съм фен на брабусите (вижте новите моделчета), ама гледах по TOP GEAR един цървул как изпържи вейрона с 400 и кусур. ЕЕЕ баце тва луда работа бе - много върви!!! Пък и да ви кажа мен лично ме кефи интериора на галибиера, направо ми се струва ненормален на снимките. Една интересна подробност: в бугатито има 4 бр. турбини с марката MITSUBISHI. хаха ЯПОНСКАТА СИЛААААА!!!!
  • 18 ЕВРОПА

    4 9 Отговор
    италианска работа
  • 19 2

    13 0 Отговор
    "Ще припомним, че въпреки факта, че цената на сегашния Veyron е 1.2 млн евро,
    първата генерация донесе доста финансови загуби на VAG.

    От друга страна обаче именно този автомобил повиши значително имиджа на концерна."

    Просто със втората версия на Veyron ще си избият вложените пари.
  • 20 Боби

    4 17 Отговор
    Ето една френска марка, и то най-скъпата!

    Коментиран от #21, #46

  • 21 Благо

    17 21 Отговор

    До коментар #20 от "Боби":

    Французите точно с Бугати е трудно да се гордеят. Марката е създадена в Molsheim, град, който тогава е бил част от Германия и е създадена от италианец. Така че, не смятам, че бугати трябва да бъде наричана "Френска марка".
  • 22 Ogi

    16 20 Отговор
    Бугати е италианска марка, заводът е във Франция, а собствеността сега е на Фолксваген. Германците я купиха единствено за имидж и ако наистина този елементарен рекламен трик им носи повече продажби на фолксвагени, сеати и шкоди, инвестицията си струва. Остава да пуснат и серия Бугати на Голф, Пасат, Джета и Поло.
  • 23 BUGGATI

    10 10 Отговор
    tova e golqm zvqr,koito ne go haresva nqma vkus
  • 24 Xoxo

    6 0 Отговор
    Не знам дали ще избият парите, но при наличие на алтернативи на по-ниски цени - съмнявам се.
    А по отношение на лимузината...само аз ли забелязвам прилики с Панамера ? Не че кражбите на дизайн са нещо невиждано и нечувано, ама все пак....

    Коментиран от #51

  • 25 ХаХаХа

    11 3 Отговор
    Мухахахахха, ти от коя планета идваш:) Забрави за седаните на МТМ. Нищо, поне всички беемведжийчета, срещали такива са ги запомнили, как са дишали пепел. Точкаааааааааа :D
  • 26 4ipi

    3 8 Отговор
    Nai mo6tno za momenta e Brabusa na S-clasata 800 konq.Do kolkoto znam tova 4udo 6tee 800 konq :)..Mislq 4e mergela 6a dade po dobro vreme ot 0-100,0-200,0-300 lo6oto e 4e vdiga 350 :) do tolkova e ograni4en.VSe pak e limo ne vayron da vdiga 430.
  • 27 4ipi

    5 25 Отговор
    xaxaxax q poglendi MTM bmw tata :) 630 konq m6 spukva mtm 730.Just AUDI(ta.akliska kola)mergelite i te scepvat mtm.1 cl65 evotech 680 konq pukna MTM.Na 1 dr1pka.p1k da ne si prikazvame za 750-800 konovite brabusi i rentech,carlsson i t.n ! prosto audi,VW fenovete da zamal4at.:) v1preki 4e buggati e tqhno delo i e dosta slabo kato mo6t..Ima por6e 4.2 litrovo 6 cilindara deto e 1200 konq i dava po dobri vremena ot vayrona do 407-8 za6toto tolkova vdiga :)
  • 28 sddadsa

    10 0 Отговор
    Бугатито е най-добрият суперавтомобил, понеже може да се кара от всеки и на нормалне път (рядко срещан в България) Другите автомобили от този клас, се карат изключително трудно и само на писта ... Това, че е комерс вече, не го прави лош..
  • 29 Стойнов

    45 3 Отговор
    Само на мен ли на 4 снимка ми прилича на Порше Панамера ????

    Коментиран от #38

  • 30 koko

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "BatBoiko BatMobila":

    batmobile s ironiq sum go kazal ne mi se pravi na umnik !
  • 31 Golfarata e great car

    6 3 Отговор
    Just a WV
  • 32 ggg

    4 29 Отговор
    i poveche da ne chuvam "kolko zle bil koncerna VW group" Audi rulzzz!
  • 33 ________

    15 4 Отговор
    Ogranichenieto za 430kmph ne e zaradi konkurenciqta a zaradi gumite i nqkoi drugi 4asti koito o6te nemogat da izdurjat na takava skorost.Vse pak koi proizvoditel proizvejda gumi za 500kmph
  • 34 naish

    2 11 Отговор
    mnogooo qkooo voziloo :d:D niama po dobri!!!ferrari i lambo-to da berat gabi aaa i paganito sashto ne ne to da pase treva :d:d:d BRAVOO na bugatiiii
  • 35 rd

    11 0 Отговор
    Естествено че ще прилича на Панамера, нали и двете марки са собственост на един и същи концерн. Вижте Тойота какво направи с Импрезата - направо си пусна един общ модел. Колкото до ограничението - и аз съм чел че е заради гумите. Явно ВАГ трябва да купят някой производител на гуми, че да се оправи работата.
  • 36 az si znam

    7 1 Отговор
    от VAG си показват че си държат на тяхното Ауди толкова години с един дизайн без промени във всеки сегмент Порше с 911 от -64-67 някъде сега и бугатито сигурно 35-40 години ще го оставят с такъв дизайн.Той поне да беше нещо перфекно, а то...
  • 37 Тоз и оня

    7 8 Отговор
    Това е супер грозна кола ... :|
  • 38 ti lud li?

    1 17 Отговор

    До коментар #29 от "Стойнов":

    ти луд ли си няма НИЩО ОБЩО с панамерата

    Коментиран от #41, #42

  • 39 BOGATI

    20 4 Отговор
    GROZNA E ZA TIQ DETO ZAVIJDAT 6TE SI ME4TAETE ZA TAKAV AVTOMOBIL KARAITE SI LADITE I MAL4ETE
  • 40 ъ

    0 1 Отговор
    ма това седан ли е
  • 41 xaxa

    44 1 Отговор

    До коментар #38 от "ti lud li?":

    e kak puk da nqma ni6to ob6to prili4at si i to dosta :)
  • 42 xaxa

    34 0 Отговор

    До коментар #38 от "ti lud li?":

    specialno za 4-tata snimka
  • 43 eu

    2 6 Отговор
    италианска кола - кола с финес ! Еторе Бугати !
  • 44 Златев

    6 0 Отговор
    Специално 3-тата и 4-тата снимка са снимки на Bugatti Galibier. А защо тези снимки са сложени тук - незнам :)Относно снимките на новия Вейрон - предницата е претърпяла малко промени, за сметка на задницата. Ще бъде един много красив автомобил!

    Коментиран от #47

  • 45 Anonymous.

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "niksa":

    В твоето може много повече :))))
  • 46 Ахмед

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Боби":

    Защо френска бре? Еторе Бугати е италианец! Ти би ли се прекръстил на Мохамед Ахмедов Сюлейманов, например(ако не си турчин де)?
  • 47 аз

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Златев":

    В статията пише защо са сложени тук. Последният абзац.
    Но не е ясно, защо го определят като седан.

    Коментиран от #52

  • 48 abv

    2 11 Отговор
    ne me kefi
  • 49 mustang

    1 3 Отговор
    grozna kola
  • 50 user

    6 0 Отговор
    Едва ли от пишещите тук някой може да си я позволи, затова коментари от рода "уф,не ми харесва", "грозна е", "отзад трябва да се пипне", "не ме кефи" и т.н. са малко смешни - тя не е направена да се харесва на нас, а на богатите клиенти, които явно я харесват. Не е масова кола и не се търси одобрението на бедни клоуни като нас - ако някой от пишещите има милион и половина евро да я купи - на него му се извинявам, а на останалите пожелавам да ги изкарат и ако и тогава не им харесва - да си купят по-евтина и по-бърза, а с останалите пари да почерпят. Едва ли ще я видим в България, така че дали на някой се харесва или не няма ама абсолютно никакво значение - важното е, че видях с очите си в Топ Гиър как вдигнаха над 400 км./ч. и нямам спомени с друга съвременна кола да са го правили ! Затова евала на такива производители !
  • 51 VAG

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Xoxo":

    Порше и Бугати са заедно под стряхата на ВАГ, така, че е напълно нормално да си приличат до някъде.
  • 52 Златев

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "аз":

    Да, колега, прав си! Извинявам се за това мое недоглеждане и за последвалия малко тъп коментар от моя страна! :)
  • 53 donbaro75

    0 0 Отговор
    STRASCHNA E.XUBAVO E CHE SCHTE KONKURIRA-BENTLI CONTINENTAL,ROLS-ROYS,MERCEDES BENZ.ZA MENE LICHNO E PO-DOBRA OT PURVITE DVE.PRELICHA MI NA PORSCHE-PANAMERA.O DA TE SA S POCHTI EDNA I SUSCHTA KRUV.ABE SE SU SCHVABI-NOMER 1 SA.
  • 54 GT

    0 3 Отговор
    БЬРЗ АВТОМОБИЛ САМО НА ПРАВА ОТСЕЧКА,НА ВСЯКЬДЕ ДРУГАДЕ РЕЗАЧКИ КАТО - ПОРШЕ,НИСАН,КОРВЕТ,ПАГАНИ,КЬОНИНГ И ДОСТА ДРУГИ ГО ПРАВЯТ ЗА СМЯХ, И НЕ САМО ЗА СМЯХ НАПРАВО ГО РАЗМАЗВАТ.
  • 55 PlimP

    1 0 Отговор
    na Galibier 16C otdavna ima snimki v www.netcarshow.com

    Коментиран от #56

  • 56 PlimP

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "PlimP":

    na..ahte se s toia smotan nisan :X, nisan ta nisan, kvo li sa praveli bogata6ite bez nintendoto, mai si karat MCLaren F1 :D ili F40, Ariel Atom V8 (koito e barz, kolkotonai-barzia motor, a imenno BMW S1000RR)
  • 57 bat_rambo77

    0 0 Отговор
    xa xa xa xa xa xa xa draska4i niakoi znae li 4e toia dzver pravi ot 0- 200 za 7 s i spi6a 200-0 za 6.7
  • 58 vbc

    0 0 Отговор
    jaltoto otzad prali4a na panamera
  • 59 biv6 fen na bmw

    0 0 Отговор
    Новият Veyron обаче ще е по-лек, а благодарение и на по-добрата аеродинамика ще може да развива по-висока максимална скорост. Говори се, че максималната скорост на второто поколение Veyron ще бъде ограничена на 430 км/ч.