Компанията Bugatti започна работа над второто поколение на хиперкара Veyron. Ще припомним, че въпреки факта, че цената на сегашния Veyron е 1.2 млн евро, първата генерация донесе доста финансови загуби на VAG.
От друга страна обаче именно този автомобил повиши значително имиджа на концерна. Като цяло според немците имиджовите дивиденти са доста повече от финансовите загуби и именно поради тази причина от компанията са взели решение за създаване на втора генерация Veyron.
По данни на британското автомобилно издание AutoExpress външно новият Veyron ще е сходен със настоящия, защото от Bugatti искат да развиват хиперкара си по така наречения еволюционен път - постепенно и без радикални промени.
В качеството на силов агрегат ще бъде използван съществуващият W16 мотор, който е с обем осем литра и разполага с четири турбокомпресора. Този двигател ще работи съвместно със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя.
Мощността на двигателя, който ще се монтира на новата генерация, се пази в тайна, но експертите са на мнение, че тя ще е аналогична с тази от модификацията Veyron Super Sport - 1200 к.с. и 1500 Нм.
Новият Veyron обаче ще е по-лек, а благодарение и на по-добрата аеродинамика ще може да развива по-висока максимална скорост. Говори се, че максималната скорост на второто поколение Veyron ще бъде ограничена на 430 км/ч.
Ще припомни, че от Bugatti се подготвят и за серийно производство на седана Galibier 16C (снимки 3 и 4). Очаква се веднага след появата си по пътищата този автомобил да стане най-мощният, най-бързият и най-скъпият седан в света.
17 Януари, 2011 00:00 14 369 59
Започна работата над новото Bugatti Veyron
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 koko
Коментиран от #13
15:58 08.09.2011
2 Huku
15:58 08.09.2011
3 buggi
15:58 08.09.2011
4 niksa
Коментиран от #45
15:58 08.09.2011
5 pimpas
15:58 08.09.2011
6 Night Rider
15:58 08.09.2011
7 рофл
Коментиран от #11
15:58 08.09.2011
8 Anonymous.
15:58 08.09.2011
9 argo
Не мъ кефи нема нит лепанки нит спойлери пък и номера не започва с РК вххх :D:D:DDD
Хайде майтапа на страна,браво на хората от Бентли признават си че нямат много успех (по-малко от очакваният).Това е,правят го за престиж на марката.Сигурен съм и че ще се намери поне 1-2 бройки в BG,след излизането му на пазара.
15:58 08.09.2011
10 graver
Иначе си е добър имиджов ход, no те са си го написали хората де...
Интересно ми е от Бугати кой определят като съперник на седана?!?
15:58 08.09.2011
11 Дошо
До коментар #7 от "рофл":
Човек небързай да ги наричаш палячовци.Най-вероятно скоростта ще е ограничена на 430км/ч заради възможни прояви на конкуренцията.Ако някой ги надмине с 10-15 км/ч те ще вдигнат летвата много лесно само с промяна на въпросния ограничител.15:58 08.09.2011
12 111
15:58 08.09.2011
13 BatBoiko BatMobila
До коментар #1 от "koko":
То иначе на 200-300 не е изобщо опасно а :)Коментиран от #30
15:58 08.09.2011
14 BatBoiko BatMobila
Коментиран от #16
15:58 08.09.2011
15 немо
Но пък както се вижда от идеята на ВАГ те търсят имидж, шум, показност но не и функционалност ... е това са постигнали безспорно - надали има човек на земята които да не знае какво е бугати веирон.
Пожелавам им успех ... и много продажби
15:58 08.09.2011
16 111
До коментар #14 от "BatBoiko BatMobila":
Не си само ти, а всеки който е виждал по далеч от гоуф...15:58 08.09.2011
17 abe
15:58 08.09.2011
18 ЕВРОПА
15:58 08.09.2011
19 2
първата генерация донесе доста финансови загуби на VAG.
От друга страна обаче именно този автомобил повиши значително имиджа на концерна."
Просто със втората версия на Veyron ще си избият вложените пари.
15:58 08.09.2011
20 Боби
Коментиран от #21, #46
15:58 08.09.2011
21 Благо
До коментар #20 от "Боби":
Французите точно с Бугати е трудно да се гордеят. Марката е създадена в Molsheim, град, който тогава е бил част от Германия и е създадена от италианец. Така че, не смятам, че бугати трябва да бъде наричана "Френска марка".15:58 08.09.2011
22 Ogi
15:58 08.09.2011
23 BUGGATI
15:58 08.09.2011
24 Xoxo
А по отношение на лимузината...само аз ли забелязвам прилики с Панамера ? Не че кражбите на дизайн са нещо невиждано и нечувано, ама все пак....
Коментиран от #51
15:58 08.09.2011
25 ХаХаХа
15:58 08.09.2011
26 4ipi
15:58 08.09.2011
27 4ipi
15:58 08.09.2011
28 sddadsa
15:58 08.09.2011
29 Стойнов
Коментиран от #38
15:58 08.09.2011
30 koko
До коментар #13 от "BatBoiko BatMobila":
batmobile s ironiq sum go kazal ne mi se pravi na umnik !15:58 08.09.2011
31 Golfarata e great car
15:58 08.09.2011
32 ggg
15:58 08.09.2011
33 ________
15:58 08.09.2011
34 naish
15:58 08.09.2011
35 rd
15:58 08.09.2011
36 az si znam
15:58 08.09.2011
37 Тоз и оня
15:58 08.09.2011
38 ti lud li?
До коментар #29 от "Стойнов":
ти луд ли си няма НИЩО ОБЩО с панамератаКоментиран от #41, #42
15:58 08.09.2011
39 BOGATI
15:58 08.09.2011
40 ъ
15:58 08.09.2011
41 xaxa
До коментар #38 от "ti lud li?":
e kak puk da nqma ni6to ob6to prili4at si i to dosta :)15:58 08.09.2011
42 xaxa
До коментар #38 от "ti lud li?":
specialno za 4-tata snimka15:58 08.09.2011
43 eu
15:58 08.09.2011
44 Златев
Коментиран от #47
15:58 08.09.2011
45 Anonymous.
До коментар #4 от "niksa":
В твоето може много повече :))))15:58 08.09.2011
46 Ахмед
До коментар #20 от "Боби":
Защо френска бре? Еторе Бугати е италианец! Ти би ли се прекръстил на Мохамед Ахмедов Сюлейманов, например(ако не си турчин де)?15:58 08.09.2011
47 аз
До коментар #44 от "Златев":
В статията пише защо са сложени тук. Последният абзац.Но не е ясно, защо го определят като седан.
Коментиран от #52
15:58 08.09.2011
48 abv
15:58 08.09.2011
49 mustang
15:58 08.09.2011
50 user
15:58 08.09.2011
51 VAG
До коментар #24 от "Xoxo":
Порше и Бугати са заедно под стряхата на ВАГ, така, че е напълно нормално да си приличат до някъде.15:58 08.09.2011
52 Златев
До коментар #47 от "аз":
Да, колега, прав си! Извинявам се за това мое недоглеждане и за последвалия малко тъп коментар от моя страна! :)15:58 08.09.2011
53 donbaro75
15:58 08.09.2011
54 GT
15:58 08.09.2011
55 PlimP
Коментиран от #56
15:58 08.09.2011
56 PlimP
До коментар #55 от "PlimP":
na..ahte se s toia smotan nisan :X, nisan ta nisan, kvo li sa praveli bogata6ite bez nintendoto, mai si karat MCLaren F1 :D ili F40, Ariel Atom V8 (koito e barz, kolkotonai-barzia motor, a imenno BMW S1000RR)15:58 08.09.2011
57 bat_rambo77
15:58 08.09.2011
58 vbc
15:58 08.09.2011
59 biv6 fen na bmw
15:58 08.09.2011