Last news in Fakti

27 Август, 2020 15:25 11 354 49

Така ще изглежда актуализираното Peugeot 3008

  • peugeot-
  • 3008-
  • рестайлинг

Основната промяна е във формата на предницата

Представянето на новата версия на един от най-популярните нови модели на "Лъвчетата" е насрочено за първи септември тази година и, разбира се, ще се проведе онлайн. Обновената версия на кросоувъра Peugeot 3008 все още не е официално показана, но ние открихме снимки, изтекли от един от форумите на производителя.

Те веднага бяха премахнати и въпреки че не е 100 % сигурно, че така ще изглежда обновената версия, изображенията изглеждат повече от убедителни. На снимките виждаме 3008 с обновена предна част, която е леко разширена, като са налични и ефектни странични въздухозаборници. Основната промяна е във формата на фаровете.

Така ще изглежда актуализираното Peugeot 3008

Други визуални актуализации се откриват в задните светлини, които ще бъдат с малко по-изразена графика. Актуализацията ще засегне и салона и по-конкретно арматурното табло. Там информационно-развлекателната система получава дисплей с увеличен диагонал, а всичко останало изглежда приблизително същото.

Единственото, което можете да очаквате, са промени в тапицерията и нови материали в купето. Опциите по отношение на двигателите трябва да останат непроменени, което означава широка гама от бензинови и дизелови агрегати, както и два хибридни 1,6-литрови четирицилиндрови силови тракта.

Последният ще продължи да носи името Hybrid4, който в момента развива 296 к.с. и има достатъчно електричество за 57 км пробег, като задвижващи са и четирите колела. Peugeot 3008 е третият най-продаван кросоувър в своя сегмент в Европа, само няколко хиляди единици зад Nissan Qashqai. Лидер на сегмента е VW Tiguan.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Luvche pcv

    44 33 Отговор
    Това каквато пластмаса е, не е истина. 90% пластик. Плюс ламарина с дебелината на капачка от компот.

    Коментиран от #4, #6, #15

  • 2 Не не става

    23 34 Отговор
    Нищо Не става от това
  • 3 йике

    21 35 Отговор
    Още по грозно и ненадежно...
  • 4 гост

    67 13 Отговор

    До коментар #1 от "Luvche pcv":

    Тънките ламарини , особено външните са по закон и важат за всички марки !! Както и меките пластмасови брони !! Това се прави за защита на пешеходците при удар и е задължително за ВСИЧКИ марки вече , стига сте търсили танкове , щото няма да ги намерите никъде , дори при китайците , дето уж не спазват такива правила !
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 инстаграм: sektant official

    15 12 Отговор

    До коментар #1 от "Luvche pcv":

    и даже като я опитах пластмасата му така близнах с език и има един такъв лимонов вкус на лимонтозу кисело
  • 7 А бе

    20 47 Отговор
    Никога вече френска кола!

    Коментиран от #8

  • 8 Урко

    15 42 Отговор

    До коментар #7 от "А бе":

    НИКОГА Френско!
  • 9 Националист

    43 18 Отговор
    Пежо най здравите двигатели в света

    Коментиран от #11

  • 10 Komapak

    24 8 Отговор
    Във Франция съм. Личното ми впечатление е, че ситроен и рено продават много повече от пежо. И бусове и баничарки и леки коли.
  • 11 Точно

    7 12 Отговор

    До коментар #9 от "Националист":

    В твоя свят-да
  • 12 ΞLΞVΛTΞ

    36 3 Отговор
    То па немските страшно надеждни бклуци за един чуяал пари със собственици китайци сглобявани от сириици.Трябва да си тотален оли да дадеш повече от два лева и 50 стотинки за немски кошник па бил той дори и Майбах
  • 13 Вальоо

    49 3 Отговор
    Това е българина! Човек,който кара 15-20 годишна кола,с 'големия' мотор на модела,половината неща по колата не работят и не стават нищо,цялата кола е за скрап,обаче същия този човек ти обеснява как новите коли са скапани,моторите им не струват,как старата му астра дето сега дядо му я кара има по-добро окачване,как ламарините били тънки като да не казвам какво и пр. И на мен не ми харесва,ама това е бъдещето на новите коли. Индустрията се самоубива в момента. Взимаш нова,караш 5-6г. и хвърляш. Така процедират европейците от доста време. Искат и при нас така да стане...

    Коментиран от #14

  • 14 ΞLΞVΛTΞ

    33 3 Отговор

    До коментар #13 от "Вальоо":

    Къде е доказано че дебела ламарина правела колата по-здрава.По-голяма глупост не бях чувал.По дебелата ламарина добавя тегло и троши окачването.

    Коментиран от #16

  • 15 Чакал лафа

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "Luvche pcv":

    Мнение от човека с гол2 или най много 3.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Пежо 3008

    35 4 Отговор
    Карам такова Пежо чисто ново. 150 000 хил. му направих и нямам никакви забележки. Карал съм и Ауди ново да една идея по-добро, но за едната идея двойна цена. Аз лично предпочитам на 4-5 години да изкарвам ново Пежо от магазина, отколкото да карам Q7 и Кайен с газова на по 15 години за 12 хил. лв.

    Коментиран от #18

  • 18 Алфа Чакал

    7 7 Отговор

    До коментар #17 от "Пежо 3008":

    И какъв е проблема да е с газова ,ако ще и нов автомобил да бъде.Даже още по-добре.

    Коментиран от #20

  • 19 Уфф

    3 30 Отговор
    От Ауди на Пежо -съжелявам те ,ама може и по -добри времена да настъпят за теб.Не се тревожи ще се продаде това Пежо бали колкото щеш

    Коментиран от #21, #36

  • 20 Пежо 3008

    19 2 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Чакал":

    Не никакъв аз също съм имал коли с газова. Да кара кой каквото иска. Просто аз имам база за сравнение. Карал съм всякакви модели и не говоря за едно кръгче. Имам може би 2,5 мил. Км зад гърба си изкарал съм 6 нови автомобила от завода. Карал съм и 20годишни. Новото си е ново!!! Ама нали Бако с голфо или с М 3-ката на 20години къде само ручи, защото и е махнал катализатора за да вземе 200лв е супер компетентен. А да не говорим, че не се е снимал с такава кола, а не да се вози или кара ама дава мнение по въпроса.
  • 21 Пежо 3008

    28 2 Отговор

    До коментар #19 от "Уфф":

    Ха ха все така да ме съжаляват, че карам нови коли!!! Ами трябва да се пробва от всичко в тоя живот..... Колкото и добри времена да дойдат повече от 70хил за нова кола не давам. Ами не виждам с какво Ауди от същия клас превъзхожда освен че е куатро, че гори много повече и ми искаха 115хил. Лв. За Q5. Ами вместо да взема една подарих и една нова на жена ми и пак ми останаха 10-15хил. Да си ги изхарчим на малдивите със здраве. И всеки според чергата аз толкова мога, ти като можеш повече давай по 200 бона за кола.

    Коментиран от #28

  • 22 Петьо Чиков

    11 3 Отговор
    Карах първото 3008 до 280 000км без проблем. 4.3л./100км дизел
    2016 декември взех втората версия на 3008 пак дизел и вече намъртях 143 000км пак без проблеми при малко по висок разход от 4.5л./100 Km при същия двигател и при същия начин на каране.
    Фактите говорят най добре.
    Автомобила е прекрасен. Според мен единствено предпочитам толямото панорамна стъкло на първата версия и останалия дизайн на новата
  • 23 Мег

    14 2 Отговор
    Кара кош, ходил от Земята до Луната и обратно, дрънгел с превъртян километраж, трошляка вечно по майстори и няма 5 лева в джоба, сложи за 20 да иде до кафето, иначе премиум барутарник кара, компетентен, знае как се случват нещата, бате, бате... Инде на кръстовището, види готино пиче с нова кола, светне зелено натисне газта до дупка, гръмне двигатела, видесе у чудо...
  • 24 Инук

    6 3 Отговор
    Карам пежо301 и съм навъртял50 х само в гр.никакви проблеми,а този модел е най евтин в магазина.
  • 25 До някои коментиращи тук

    11 4 Отговор
    "Гроздето е кисело ...", нали? :)
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Баровеца

    7 16 Отговор
    Забравих да кажа че пежата никога не са били истински афтомобили поради една проста причина че се правят в Франция! Афтомобили се произвеждат в Германия, Япония и Ю. Корея. Другото са лагерни колички за забавление на деца.

    Коментиран от #29, #34, #38, #43

  • 28 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #21 от "Пежо 3008":

    Ами, донякъде си прав,но като собственик на новото Q5 (2019) мога да гарантирам,че няма абсолютно нищо общо между двете марки и конрктетните модели.
    Ако разликата между Пежо/ситроен/рено и Ауди/Бмв/Мерц/Лексус и прочие е просто една идея по-добра на двойна цена ,смятате ли,че ще съществуват втората група марки?
    Нищо против Пежо,това са им първите красиви модели от дооооста години насам.
    Карайте си я със здраве ,пожелавам Ви и тази от снимката!

    Коментиран от #39, #40

  • 29 .!.

    13 4 Отговор

    До коментар #27 от "Баровеца":

    Ххаха когато Пежо са правели автомобили Южна Корея не е съществувала като държава дори
  • 30 Морски пират

    9 4 Отговор
    Карах различни автомобили москвич,опел,пасат,туарег,bv,но новия 5008 пежо е нещо велико.Благодаря .Икономичен,комфортен и с много екстри.Браво.
  • 31 Баровеца

    6 10 Отговор
    Пежата са хумор и сатира от времето на Луйди Фюнес! Точка!

    Коментиран от #32, #49

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 .!.

    4 4 Отговор
    А ти кой си сульо сулев неизвестен никълвец я фани се разкарай лшпер.!.
  • 34 Само идеята

    15 2 Отговор

    До коментар #27 от "Баровеца":

    Че си неграмотен ми показва и колко си баровец.Тръгнал да коментира фирма, която след месец ще празнува 210 годишнина!Можеш ли да държиш 2 въжета едновременно,че да не загубиш 2-те кози на баща ти?
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Уфф":

    Че той се родил от тая вагинална на истински автомобил отишъл човекът....
  • 37 Хи хи

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Баровеца":

    20-30+ искаш да кажеш за разхода нали))))
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Стига ва

    6 0 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Къде слага дойчовските легени при Лексус?
  • 41 Д-р Гълъбова 4 км

    2 1 Отговор
    Айде"баровеца" прибирай се, че Чингис хан и Наполеон те чакат, па лошият самите къв електрошок ши отпери идея си нямаш....

    Коментиран от #45

  • 42 Някой си

    6 2 Отговор
    Три пежа имам и едно рено, и два контейнера е 46 и е60, за немската техника спор няма, доказана е в две световни войни, че не може да спечели 😂
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Баровеца

    3 6 Отговор
    Ништо не разбират от коли горните пежомани! Пежото не е кола бе разбиратели! Всички френски коли са пародия на афтомобили!!! Карайте си рено кангу и не поглеждайте към истинските коли, които са немски, японски и корейски. Точка!
  • 45 Друг доктор

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Д-р Гълъбова 4 км":

    Бе ей! Коя лудница те е изпуснала?
  • 46 Ицо

    6 0 Отговор
    Баровец,аВтомобил се пише,не с Ф..идиот с 7ца,такива сте всичките.
  • 47 Дядо Грую от Чепърлянци

    4 0 Отговор
    Темата немски и френски коли вълнува много нашенци, само че до колко немските са немски а френските френски е спорно. Например горивните помпи на Пежо са Бош на някой и Сименс, чиповете от електрониката им са Сименс. Много немски коли, любими на българите се сглобяват предимно с испански части от турци и пр. в Германия.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Луи Дьо Фюнес

    6 0 Отговор

    До коментар #31 от "Баровеца":

    Ситроенчета с монахини карам, не Пежа, неграмотен селянин.