Last news in Fakti

2 Септември, 2020 10:08 18 349 22

Ето я новата Skoda

  • skoda-
  • enyaq-
  • iv

Първият чешки електрически кросоувър е напълно разсекретен

Ето я новата Skoda - 1

Новата Skoda Enyaq iV беше официално представена онлайн. Кросоувърът на Skoda ще започне да се продава през 2021 година и обещава да се превърне в един от най-популярните електрически автомобили на концерна Volkswagen.

Дизайн

Ето я новата Skoda

Подобно на всички нови електрически автомобили на Volkswagen и Skoda Enyaq е изградена върху модулната платформа MEB. Електрическият кросоувър достига 4 648 мм дължина, 1 877 мм широчина и 1 617 мм височина, като разполага и с 585-литров багажник. Екстериорът е направен в традиционния за Skoda "ръбат" стил. Интересното е, че решетката на радиатора получава диодна подсветка.

Интериор и оборудване

Ето я новата Skoda

Вътре в Skoda Enyaq могат да се открият доста елементи от новата Octavia. Въпреки това, малкият виртуален кокпит и огромният 13-инчов сензорен екран са направени специално за електрическата кола. Има и проекция върху предното стъкло с добавена реалност. Под централната конзола е разположено 11.4-литрово багажно отделение. Основното оборудване на Skoda Enyaq включва 18-цолови джанти, камера за обратно виждане, сателитна навигация, сензори за паркиране, отопляеми седалки и волан. Топ версията е с кожена тапицерия и с матрични фарове.

Силови трактове

Ето я новата Skoda

Електрическият автомобил на Skoda ще се предлага в няколко модификации: - Skoda Enyaq 50 iV - един двигател, задно задвижване, 148 к.с., батерия 55 kWh, автономен пробег - 340 км (WLTP цикъл).


Skoda Enyaq 60 iV - един мотор, задно задвижване, 180 к.с., батерия за 62 kWh, автономен пробег - 390 км.


Skoda Enyaq 80 iV - един мотор, задно задвижване, 204 к.с., батерия 82 kWh, автономен пробег - 510 км.


Skoda Enyaq 80x iV - два мотора, задвижване на четирите колела, 265 к.с., батерия 82 kWh, автономен пробег - 460 км.


Skoda Enyaq RS iV - два мотора, задвижване на четирите колела, 306 к.с., батерия 82 kWh, автономен пробег - 460 км.


Топ вариантът с 306 конски сили ускорява до 100 км/ч за 6.2 секунди и развива 180 км/ч. Можете да заредите електрическа кола Skoda от бърза станция за 38 минути.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хойо

    39 7 Отговор
    То като бмв,бе

    Коментиран от #3

  • 2 Кссхсйс

    19 2 Отговор
    На мен пък ми прилича малкона субару отзад
  • 3 гост

    13 11 Отговор

    До коментар #1 от "Хойо":

    То умрялото Ай 3 отпреди десетина години дето го водят градски автомобил и тежи 1200 кила е със 170 коня електромотор , тоя "джип" със 150 , мноооого ги е страх ВАГ електричките да не "затъмнят" чистия им дизел , хахах !!! И пак и със 150 коня ще е пет пъти по-добро от него !!

    Коментиран от #10

  • 4 сектант

    17 13 Отговор
    копирали са от най-добрите в бранша - Кия

    Коментиран от #9

  • 5 Диамантената ръка

    33 3 Отговор
    Тия електрички трябва да ги продават с гараж. Къде да го зареждам като го паркирам пред блока, с кабел през балкона ли...?

    Коментиран от #6, #7, #18

  • 6 Не не

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "Диамантената ръка":

    То става и със колонка с ток, на паркомястото, но проблем са хората в държавата!
  • 7 123

    11 9 Отговор

    До коментар #5 от "Диамантената ръка":

    Като имаш 70 000 лева за такава кола, какво ти пречи да дадеш 10 000 лева за гараж/10 000 евро за София.
    Иначе, този автомобил изглежда много добре.

    Коментиран от #15, #16, #22

  • 8 Боби

    15 5 Отговор
    Това ще е истински конкурент на Тесла, но липсва зарядната мрежа! Но все пак, ще продадат доста, мисля!
  • 9 123

    3 9 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Е, не беше ли Дачия?
  • 10 Kona Electric

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Оо стигат 150 коня. Kona-та е със 136 и ела да видиш как си пържи опашката. Изяде чифт гуми за норматив
  • 11 Световрачяне

    13 4 Отговор
    за какво ми е, не моем да идем до морето с това, а сигурно е много над 100 хилки. не мерси.
  • 12 Световрачане

    5 4 Отговор
    за какво ми е това, не моем да идеме до морето, а е над 100 хилки

    Коментиран от #14

  • 13 Грую

    9 4 Отговор
    И що не драснахте колко струва? И колко години ще трябва да я изплащам с минималната заплата на Бо'ко в България?
  • 14 Не е

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Световрачане":

    Под 100 хилки е! А колата е малко по-малка от Кодиак!
  • 15 Диамантената ръка

    11 1 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Имам само 70000, затова...
  • 16 Готин

    14 2 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    За 10 000 евро гараж в София - непостижимо!
  • 17 Национал социалист

    6 8 Отговор
    Нищо не мое бие двг
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хаха

    3 0 Отговор
    Добра кола. Скъпа кола. Ама без двигател :)
  • 20 ненужно

    3 2 Отговор
    Електрически автобус, грубо, ръбато, неподходящо за магистралите на Бойко, недостъпно за пенсионерите в БГ. Изобщо още една непотребна реклама на нашия пазар.
  • 21 тои е

    3 0 Отговор
    Утивам на протеста с искане всеки по една такава Шкода
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.