Преди двайсетина години чешкият автомобилен производител Skoda едва креташе по тънката линия между съществуването си и фалита. Компанията произвеждаше технически остарелите и откровено грозни (въпреки дизайна на Bertone) Favorit и Forman.
Времената обаче се менят, а заедно с тях е чешкото автомобилостроене. Под контрола на Volkswagen Skoda започна с всяка изминала година все повече да удивлява света. В някои страни нейните модели започнаха да се продават по-добре, отколкото тези на VW.
Това обаче едва ли е от голямо значение за компанията майка, тъй като парите отиват на едно и също място. Сега се очаква нов интересен ход от страна на чехите - догодина трябва да се появи новата Octavia.
Из мрежата вече започнаха спекулации по темата как би изглеждало новото поколение на модела. Ако се съди по компютърните графики, следващата Octavia ще изглежда доста по-добре от предшествениците си.
Според специалистите в бранша много от чертите на новия автомобил ще наподобяват концепцията Vision D, представена неотдавна в Женева. Очакванията са бъдещата Octavia да има по-ръбати форми, като по този начин ще се подчертае нейната динамичност.
Йозеф Кабан, главният дизайнер на чешката марка, който между другото е създател на култовия Bugatti Veyron, споделя по адрес на новата Octavia, че идеята му е в бъдещия автомобил да има повече чувства и емоция.
"Не отричам, че следващата Octavia ще повтаря до голяма степен чертите на прототипа Vision D. Отделни елементи обаче, като нова радиаторна решетка, компоненти на аеродинамиката и различни предни и задни светлини ще превърнат концепцията в различен и притегателен сериен модел", обобщава Кабан.
19 Април, 2011 12:42 8 657 42
Поглед към новата Octavia
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Skre4a
16:01 08.09.2011
2 stooo
16:01 08.09.2011
3 Chicho Vi
16:01 08.09.2011
4 4UK
16:01 08.09.2011
5 Дошо
16:01 08.09.2011
6 svetlio
16:01 08.09.2011
7 Fero_B
16:01 08.09.2011
8 VW
16:01 08.09.2011
9 I4u
16:01 08.09.2011
10 niko
Коментиран от #12, #18, #23
16:01 08.09.2011
11 вилин
Коментиран от #17
16:01 08.09.2011
12 вилин
До коментар #10 от "niko":
да има нещо такова....16:01 08.09.2011
13 Angel
16:01 08.09.2011
14 ВКК
16:01 08.09.2011
15 Котев
16:01 08.09.2011
16 anti-do6o
16:01 08.09.2011
17 Котев
До коментар #11 от "вилин":
Какъв КОМФОРТ при модел на Фолксваген бе колега ? Освен здравината, която е безспорна, и евтината поддръжка други качества тези коли не притежават (за Фоксвагените говоря конкретно).Точно комфорт, красота и удобство не търси при тях.Коментиран от #20
16:01 08.09.2011
18 M_SUX
До коментар #10 от "niko":
brat samo kato poglednah snimkata towa mi beshe 1voto koeto mi doide ..... ;) ama mani sega pak shte ni kajat che grozdeto bilo kiselo :D:D:16:01 08.09.2011
19 ahaha
16:01 08.09.2011
20 Дошо
До коментар #17 от "Котев":
Човек събуди се бе.Фолсваген няма нищо общо с здравината и евтината подръжка вече.Коментиран от #22
16:01 08.09.2011
21 scar
16:01 08.09.2011
22 scar
До коментар #20 от "Дошо":
Така е Дошо. Сега с немският си автомобил се връщам от сервиза и момчетата бяха единодушни, че най-здравите коли в момента са японските, а може би до голяма степен и корейските. Колкото до ФВ, отдавна потдръжкака не е евтина, здравината също не е голяма, с изключение на ламарините.16:01 08.09.2011
23 alfa
До коментар #10 от "niko":
ЗАДНИЯТ СТОП ВИКА (рофл).А не ви ли се струва, че светлоотразителят на задната броня е взет от Нисан, ауспуха определено е най-долно копиран от Мазда, а дръжките на вратите са като на Ауди...Аре стига моля ви се.В днешно време толкова много марки и модели се навъдиха, че практически не е възможно някои елементи да не си приличат.Коментиран от #39
16:01 08.09.2011
24 ivo_best
16:01 08.09.2011
25 user
Коментиран от #40, #41
16:01 08.09.2011
26 scar
16:01 08.09.2011
27 Az
Коментиран от #28, #31
16:01 08.09.2011
28 scar
До коментар #27 от "Az":
За кой авенсис става въпрос, да не е предпоследният модел, който е произведен в Турция?16:01 08.09.2011
29 222
16:01 08.09.2011
30 ТОЙОТА
Коментиран от #36
16:01 08.09.2011
31 52 speed
До коментар #27 от "Az":
Vij kakvo pi6at 29 i 30 i se zamisli! I az sum na TQHNOTO mnenie brato4ka!16:01 08.09.2011
32 ZISO
16:01 08.09.2011
33 520 zender
16:01 08.09.2011
34 kofo
16:01 08.09.2011
35 mechka
16:01 08.09.2011
36 doktor benzin
До коментар #30 от "ТОЙОТА":
мн ясно 4е е боклук и то ГОЛЯМКоментиран от #38
16:01 08.09.2011
37 4x4
16:01 08.09.2011
38 user
До коментар #36 от "doktor benzin":
Ами като е боклук и не искаш сравнително евтина, нова кола, си карай десетгодишната бракма. Прост народ ще си останем!16:01 08.09.2011
39 Skoda
До коментар #23 от "alfa":
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/03/conceptvolvos60rear.jpg отречи, че не прилича де ?!?! Не е C-класа, верно, ама са еднакви.16:01 08.09.2011
40 Дошо
До коментар #25 от "user":
Това, че немските талиги не висят по сервизите и най-смехотворното твърдение, което съм чувал.САмо като знам моя здрав немски автомобил за 3 години колко е висял по сервизи...По едно време се чудех има ли живот извън сервиза.Некачествената Тойота на баща ми е ходила в сервиз само за смяна на масло и филтри.Разходи за ремонт - 150лв за 2,5г.Разходи по качественото немско Ауди А4(преоблечен Патас) 3500лв за 3,5г.И Тойотата е 3 години по-стара.Та ние с немските боклуци да ходим да ни подменят дефектните компоненти, че като гледам недефектните какво им е качеството ми призлява.
16:01 08.09.2011
41 Дошо
До коментар #25 от "user":
Това, че немските талиги не висят по сервизите и най-смехотворното твърдение, което съм чувал.САмо като знам моя здрав немски автомобил за 3 години колко е висял по сервизи...По едно време се чудех има ли живот извън сервиза.Некачествената Тойота на баща ми е ходила в сервиз само за смяна на масло и филтри.Разходи за ремонт - 150лв за 2,5г.Разходи по качественото немско Ауди А4(преоблечен Патас) 3500лв за 3,5г.И Тойотата е 3 години по-стара.Та ние с немските боклуци да ходим да ни подменят дефектните компоненти, че като гледам недефектните какво им е качеството ми призлява.
16:01 08.09.2011
42 Octavia 2.0 TDI
16:01 08.09.2011