Запалените по тунинга знаят, че в Русия има няколко тунинг студиа, чиято продукция все повече се доближава до стандартите на именитите европейски и американски ателиета. Едно от тях обаче надминава всички очаквания, като насочва усилията си не към кой да е автомобил, а към всепризнатия Veyron.
Името на руското тунинг студио е Status Design, а доработеното в него Bugatti съвсем не изглежда зле. Доста време е отнело обаче на "братушките" да намерят толкова безстрашен собственик на Veyron, който да им повери колата си. Накрая все пак успяват.
Работата започва с пълно претапициране на салона. Новият е обшит с възможно най-качествената кожа Hermes, като вътрешната част на седалките е декорирана на ромбове. Таванът също е сменен с нов. Той е бежов на цвят и е изработен от алкантара. Подовата настилка е в същата тоналност и в по-голямата си част представлява дебел мокет, гарниран с кожени елементи.
Екстериорът също е доста различен. Новите панели са изработени от въглеродни сплави. Сменени са предният капак, задните калници, праговете, спойлерът и броните. Любъпитен е цветът на купето. Той е електриково син с т.нар. ултравиолетов отенък.
Специалистите на Status Design не са се посвенили да посегнат и на двигателя. Намесата им там е доста плаха, но определено заслужава уважение. След препрограмиране на част от електрониката и интегриране на чип е увеличено подаването на въздух. Оптимизирана е и изпускателната система, като това води до увеличение на мощността и въртещия момент до 1 109 к.с. и 1 310 Нм съответно.
27 Април, 2011 11:41 11 397 35
Bugatti Veyron по руски
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #3, #4, #9, #12
16:01 08.09.2011
2 sadsa
16:01 08.09.2011
3 RUMPI
До коментар #1 от "Дошо":
ПАК СИ ТУК , И ПАК ПРОСТЕЕШ МНОЖКО ГОШКО -ДОШКОАМАН ОТ ТЕБ!!!
16:01 08.09.2011
4 ???
До коментар #1 от "Дошо":
nedei da aka6 gluposti16:01 08.09.2011
5 Kris
Коментиран от #7
16:01 08.09.2011
6 от селу
16:01 08.09.2011
7 Дошо
До коментар #5 от "Kris":
Не аз а тоя дето ми пише с ника.Мисля, че някакво комплексирано хлапе или по-бавно развиващ от нормалното тийн.16:01 08.09.2011
8 vaz
16:01 08.09.2011
9 STFU ;]
До коментар #1 от "Дошо":
хахаха ти си мега спрелия тип, всеки ден ти чета смехорийте, а като почнеш с възлюбения ГТР на Нисан да разправаш направо си за комиците.. Жалко че цял ден киснеш тук, поне вземи научи нещо... щял да мини Бугати-то хахьхах мале мале. .16:01 08.09.2011
10 ТРОЛ
16:01 08.09.2011
11 k
16:01 08.09.2011
12 Петър
До коментар #1 от "Дошо":
Първо, измисли си собствен ник и второ, Бугатти е френско, нищо, че сега принадлежи на ВАГ.16:01 08.09.2011
13 ТРОЛ
16:01 08.09.2011
14 aaaa
16:01 08.09.2011
15 1
16:01 08.09.2011
16 Даниел
16:01 08.09.2011
17 сашо
16:01 08.09.2011
18 БГ
Какво ми хвалите японската каручка! С моето дърто S40 98-ma T4 turbo 205kc. ще ми обира камъчките отзад!
16:01 08.09.2011
19 user
Коментиран от #22
16:01 08.09.2011
20 БГ
Хааа ха ха ха ха!
16:01 08.09.2011
21 k
Коментиран от #30
16:01 08.09.2011
22 scar
До коментар #19 от "user":
А Ти си пич бе. На нинтендото гтр-а го мачкаш с голфа, а!16:01 08.09.2011
23 БГ
В ТолбуХин да не ви учат да минавате на червено?!
Спец правилник имате сигурно.
Коментиран от #26
16:01 08.09.2011
24 gan4u
16:01 08.09.2011
25 baceto ivo
16:01 08.09.2011
26 tulbuhinski Tx1815м
До коментар #23 от "БГ":
prav si batka vseki si kara kato na selo ne 4e ne sme grad ot selski tip prosto to ti stava na4in na jivot da izleze6 i minimum 3-pati nqkoi da ma zase4e ili ne6to ot toz rodi "pazete motoristite"
Коментиран от #28
16:01 08.09.2011
27 dd
16:01 08.09.2011
28 БГ
До коментар #26 от "tulbuhinski Tx1815м":
А то след първите няколко пъти вече не ми прави впечатление.Пък и не всеки с ТХ е от Добрич. Селца и градчета в областта колкото щеш! :))
16:01 08.09.2011
29 golvastik
16:01 08.09.2011
30 4x4
До коментар #21 от "k":
Ако ще за ГТР Шницел да говорищ, японеца дори не е в класа на Бугати. ГТР не може дори да помирише скорост от 400км/ч камо ли да се мери с Вейрона. Максималната скорост на ГТР е 355км/ч - тествано. И 2000к.с. да го направиш, трансмисията му няма такива предавателни числа за да развие по-голяма скорост. И това е преди да говорим за аеродинамика!!!16:01 08.09.2011
31 WTF
16:01 08.09.2011
32 Сибир
Коментиран от #33
16:01 08.09.2011
33 4x4
До коментар #32 от "Сибир":
А бе "приятел" не ми казвай, че говоря глупости без хабер да си нямаш от трансмисии. Максималните обороти на двигателя на ГТР са 7500/мин. След тия обороти скача електрониката за да ги ограничи, да не би да изскочат буталата да видят през капака кой е идиота дето натиска педала до дупка. Та след 7500 об./мин от къде трансмисията ще вземе повече обороти за да развие по-голяма скорост? Или ти си измислил нещо ново за Датсуна, което може да се РЕГУЛИРА?16:01 08.09.2011
34 4x4
16:01 08.09.2011
35 Руснака
16:01 08.09.2011