Last news in Fakti

27 Април, 2011 11:41 11 397 35

Bugatti Veyron по руски

  • bugatti-
  • veyron-
  • status design-
  • тунинг

Запалените по тунинга знаят, че в Русия има няколко тунинг студиа, чиято продукция все повече се доближава до стандартите на именитите европейски и американски ателиета. Едно от тях обаче надминава всички очаквания, като насочва усилията си не към кой да е автомобил, а към всепризнатия Veyron.

Името на руското тунинг студио е Status Design, а доработеното в него Bugatti съвсем не изглежда зле. Доста време е отнело обаче на "братушките" да намерят толкова безстрашен собственик на Veyron, който да им повери колата си. Накрая все пак успяват.

Работата започва с пълно претапициране на салона. Новият е обшит с възможно най-качествената кожа Hermes, като вътрешната част на седалките е декорирана на ромбове. Таванът също е сменен с нов. Той е бежов на цвят и е изработен от алкантара. Подовата настилка е в същата тоналност и в по-голямата си част представлява дебел мокет, гарниран с кожени елементи.

Екстериорът също е доста различен. Новите панели са изработени от въглеродни сплави. Сменени са предният капак, задните калници, праговете, спойлерът и броните. Любъпитен е цветът на купето. Той е електриково син с т.нар. ултравиолетов отенък.

Специалистите на Status Design не са се посвенили да посегнат и на двигателя. Намесата им там е доста плаха, но определено заслужава уважение. След препрограмиране на част от електрониката и интегриране на чип е увеличено подаването на въздух. Оптимизирана е и изпускателната система, като това води до увеличение на мощността и въртещия момент до 1 109 к.с. и 1 310 Нм съответно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    9 73 Отговор
    И двигател от совалка да сложат на тази немска щайга пак ще диша праха на НисанГТР!Да ми дават на мене ВисанГТР да накажа това Bugatti Veyron.Само да ми падне гррррррррр

    Коментиран от #3, #4, #9, #12

  • 2 sadsa

    37 4 Отговор
    haber si nqmash ot sveta ti
  • 3 RUMPI

    40 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    ПАК СИ ТУК , И ПАК ПРОСТЕЕШ МНОЖКО ГОШКО -ДОШКО
    АМАН ОТ ТЕБ!!!
  • 4 ???

    30 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    nedei da aka6 gluposti
  • 5 Kris

    21 1 Отговор
    Тоя Дошо е бая тъп.

    Коментиран от #7

  • 6 от селу

    3 18 Отговор
    те и моа ваирун искаха да пръснат ама ас ни пусмях да им гу дам
  • 7 Дошо

    14 19 Отговор

    До коментар #5 от "Kris":

    Не аз а тоя дето ми пише с ника.Мисля, че някакво комплексирано хлапе или по-бавно развиващ от нормалното тийн.
  • 8 vaz

    1 4 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=OwjWJmQnEaU ei tva e istinana stiga gluposti:)
  • 9 STFU ;]

    28 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    хахаха ти си мега спрелия тип, всеки ден ти чета смехорийте, а като почнеш с възлюбения ГТР на Нисан да разправаш направо си за комиците.. Жалко че цял ден киснеш тук, поне вземи научи нещо... щял да мини Бугати-то хахьхах мале мале. .
  • 10 ТРОЛ

    3 2 Отговор
    ДОШО, много поздрави на майка ти...от големия, а и я питай дали може да сяда вече..
  • 11 k

    4 10 Отговор
    Найстина Nissan GT-R Switzer бие Veyrona, поне на клипа от Youtube.
  • 12 Петър

    6 14 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Първо, измисли си собствен ник и второ, Бугатти е френско, нищо, че сега принадлежи на ВАГ.
  • 13 ТРОЛ

    3 1 Отговор
    ДОШО, много поздрави на майка ти...от големия, а и я питай дали може да сяда вече..
  • 14 aaaa

    9 0 Отговор
    БОГАТАШИ КАКВО ДА ГИ ПРАВИШ
  • 15 1

    12 1 Отговор
    А стига се разправяхте с тоя дошо или гошо ли е... Относно колата, наистина руснаците са се справили добре, а пък едва ли им е било толкова пък чак трудно да намерат милионер с бугати. В Русия е пълно с олигарси, които не си знаят парите
  • 16 Даниел

    10 2 Отговор
    1001 к.с / 4-ри турбо компресора / 0-100 km/h за 2.8 сек / 0-200 km/h за 9.5 сек / 0-300 km/h / за 16 сек / максимална скорост 407 km/h
  • 17 сашо

    4 6 Отговор
    вазможно е нисана да го бие но няколко пати докато му се издуха двигтателя,не трябва да се забравя според мен какав чудовищно огромен двигател има бугатито и какв форсиран на мах двигател има нисана ...
  • 18 БГ

    6 2 Отговор
    Страхотна машинка :)
    Какво ми хвалите японската каручка! С моето дърто S40 98-ma T4 turbo 205kc. ще ми обира камъчките отзад!
  • 19 user

    11 5 Отговор
    Уникален автомобил, малко помпозно и новобогаташки са го направили, но богатите имат различен вкус. 1109 к.с. и 1300 НМ - браво, ще го пускат ли по писта за се види макс. скорост ? Петърчо - Бугати никога не е била френска марка, символите ЕВ в емблемата са на Еторе Бугати - той е италианец, никога не е бил и няма да бъде французин, това, че колата се сглобява във фабриката на VAG във Франция не означава, че е френска (Мерцедесите ги правят и в турски фабрики, но не е турска марка - нали) - френски инженер не може да създаде или измисли подобно нещо, те са добри във сирената и парфюмите, всичко смислено и вълнуващо в автомобилният свят е създадено от Германци и Италианци.

    Коментиран от #22

  • 20 БГ

    12 5 Отговор
    Точно така. Тази японска пластмаса, ако я нацеля където и да е с волвото, ще се разпадне на молекули пластмаса.
    Хааа ха ха ха ха!
  • 21 k

    4 5 Отговор
    Говорим не за сток Nissan GT-R а за Switzer tunning който достига мощност от 1000 к.с. и има доста клипчета. За почитателите на Veyron мога да кажа, че Nissan GT-R сток от 2011 при тестовете достига ускорение от 2.88 сек., което неможете да се равнява на 16 цилиндровия на Veyron, но на Nissan е 6 цилиндров да не забравяме, a какво остава за Switzer сами си правете изводите!

    Коментиран от #30

  • 22 scar

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "user":

    А Ти си пич бе. На нинтендото гтр-а го мачкаш с голфа, а!
  • 23 БГ

    6 3 Отговор
    До всички с регистрация започваща с ТХ!
    В ТолбуХин да не ви учат да минавате на червено?!
    Спец правилник имате сигурно.

    Коментиран от #26

  • 24 gan4u

    4 6 Отговор
    Хихиии, има си достатъчно клипове, в които NISSAN GTR и SKYLINE на DRAG си го мачкат вейрона......така, че колкото и да го гласят хайванчето си остава скъпа и ранима душичка!
  • 25 baceto ivo

    2 1 Отговор
    абе постничко ми е нещо тва Бугати
  • 26 tulbuhinski Tx1815м

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "БГ":

    prav si batka vseki si kara kato na selo ne 4e ne sme grad ot selski tip prosto to ti stava na4in na jivot da izleze6 i minimum 3-pati nqkoi da ma zase4e ili ne6to ot toz rod


    i "pazete motoristite"

    Коментиран от #28

  • 27 dd

    2 4 Отговор
    bate ne se izlagai pointeresuvai se purvo i togava pishi 0-100 e za 2.5 a ot 0-200 nz kolko e tochno no ti go iskara po bavno ot ferrari lamborghini i ostanalite super koli !
  • 28 БГ

    0 3 Отговор

    До коментар #26 от "tulbuhinski Tx1815м":

    А то след първите няколко пъти вече не ми прави впечатление.
    Пък и не всеки с ТХ е от Добрич. Селца и градчета в областта колкото щеш! :))
  • 29 golvastik

    3 1 Отговор
    Evalata na rusnacite :)
  • 30 4x4

    6 6 Отговор

    До коментар #21 от "k":

    Ако ще за ГТР Шницел да говорищ, японеца дори не е в класа на Бугати. ГТР не може дори да помирише скорост от 400км/ч камо ли да се мери с Вейрона. Максималната скорост на ГТР е 355км/ч - тествано. И 2000к.с. да го направиш, трансмисията му няма такива предавателни числа за да развие по-голяма скорост. И това е преди да говорим за аеродинамика!!!
  • 31 WTF

    3 1 Отговор
    По-полека де... Те предавателните числа се менят ;). Мисля че ако ти се пръскат няколко милиона, няма да е кой знае какъв проблем да влезе в класа на Верон-а, та ако ще трабант да тунваш. Баровец да се родиш на тоя свят...
  • 32 Сибир

    2 5 Отговор
    Момче,Като си нямаш представа от това що е трансмисия и предавателно число недей да пишеш глупости.Tрансмисията РЕГУЛИРА отношението выртящ момент/обороти.Това колко оборота например ще и подадеш на пета за сыотношението на тия две сили не е важно.

    Коментиран от #33

  • 33 4x4

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Сибир":

    А бе "приятел" не ми казвай, че говоря глупости без хабер да си нямаш от трансмисии. Максималните обороти на двигателя на ГТР са 7500/мин. След тия обороти скача електрониката за да ги ограничи, да не би да изскочат буталата да видят през капака кой е идиота дето натиска педала до дупка. Та след 7500 об./мин от къде трансмисията ще вземе повече обороти за да развие по-голяма скорост? Или ти си измислил нещо ново за Датсуна, което може да се РЕГУЛИРА?
  • 34 4x4

    1 0 Отговор
    Ейви на GT-R Switzer срещу Veyron-a. Представям си какво може да направи Veyron SS!
  • 35 Руснака

    0 0 Отговор
    какво значение има дали ускорява до 100 за 2,8 или за 3 сек?!? не разбирате ли че и в двата случая е достатъчно бързо?!? кой се сети да срявнява ДжиТиеР и Вейрон?!? те са в съвсем различни категории, и не става въпрос за ускорение! кола - не е само скорост и укорение, кола също така е и стил, комфорт, дизайн, икономически статус и т.н. пък вие ще се сбиете след малко коя коля ускорява по-бързо! като дори не взимате в предвид, че маск.скорост и ускорение зависят от много работи - настилка, гуми, амортисансьори, гориво, тегло на шофьора, вятър, влажността на въздуха и дори надморска височина! пък вие спорите - нисана ще бие! не, вейрона ще бие! направо нямам думи!