Last news in Fakti

9 Февруари, 2021 12:00 3 357 5

Ford представи хибридните S-Max и Galaxy

  • ford-
  • smax-
  • galaxy

По-нисък разход и по-малко вредни емисии за двата вана

Ford представи хибридните S-Max и Galaxy - 1
Снимки: Ford

Във времена, в които вановете се радват на все по-малко продажби за сметка на увеличените такива на SUV-тата, Ford реши да зарадва почитателите на семейните автомобили, като добави хибридно задвижване на два от моделите си.

Външни промени няма и при двата автомобила, така че ако не не видите надписите, то най-вероятно няма да различите „зелените“ S-Max и Galaxy от стандартните такива. Стандартно и двата модела пристигат в ниво на оборудване “Titanium”, което включва 17-цолови алуминиеви джанти, LED дневни светлини, автоматични фарове, затъмнени задни стъкла, система за разпознаване на знаците, система за следене на лентата, активен круиз контрол и преден и заден парктроник. При доплащане може да надградите оборудването на S-Max до ST Line или Vignale версиите, които предлагат повече екстри и малко по-различна визия спрямо базовия модел.

Под капака на новите S-Max и Galaxy можем да открием 2.5-литров бензинов мотор, който заедно с електрически мотор предлага сумарна максимална мощност от 190 конски сили и 200 нютон метра. Електрическият мотор може да се използва за по-добро ускорение или за придвижване на „кратки дистанции“, както определят от компанията, без да споменават електрическия пробег. Батерията с големина от 1.1кВч и е поставена в задната част на автомобилите, като това не нарушава обема на багажника, който остава 2200 литра за S-Max и 2239 литра за Galaxy със сгънати всички задни седалки.

От Ford обещават разход от 6.5 литра на 100км, както и по-малко вредни емисии със стойности от 147 грама на километър, което е и основната причина за представянето на новите двигатели. Поръчките за хибридните возила вече са отворени, а първите доставки ще започнат през месец април.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    7 1 Отговор
    ако искам да съм оптична илюзия, това е колата
  • 2 Рено ентусиаст

    6 13 Отговор
    Непродаваем бклуук
  • 3 Това ще е колата...Може би.

    6 0 Отговор
    Като фен на моноспасите от 2006 до днес чакам моноспас хибрид.Рено не оправдаха очакванията ми с затривянето на проекта Еспас.От 1 до 4 са си моноспаси. Hо 5 цата не е.Те и не го рекламираха като моноспас в началото е като SUV. При ситроен Пикасото стана нещо друго , гледах го -хибрида не си спомням пуснаха ли го. Става . При групата фолксваген там и шарана и на сеат моноспасите не получиха развитие.За пазара на Китай се появи информация че ще се пуска от фолксваген голям моноспас но дали?Та Форд ще ги видя-нужен ми е голям моноспас .Но да е хибрид-да не е само на ток.Свикнал съм на гранд Еспас 4 купен чисто нов.Марката за смяната му е без значение.А смяната пък не е належаща понеже еспаса е във върхова форма.карам го 10 години и само консумативи. А приказките -това боклук,онова боклук ги подминавам. Членувам в форума на Рено БГ и ги знам нашите.Не съм в БЪЛГАРИЯ и си позволявам само чисто нови коли.Разликата с SUV е голяма като сравнявам с е спада. Съпругата кара вече втори SUV-ОТВЪНКА уж голям а вътре кутийка а багажника смях( тигуан по рано сега някакъв мерцедес).Моноспас е практична семейна кола за всякакви нужди от пътувания през хамалски дейности до каквото се сетите.
  • 4 Знайко

    7 2 Отговор
    Колко цилиндров е този 2,5 литров двигател? Предницата на по-старата генерация S-Max и Galaxy ми харесва повече. Беше нащо по-различно и подходящо за ВАН. Отколкото сегашния дизайн на предтата решетка и фарове заимстван от Aston Martin и FORD Mondeo. Този дизайн е подходящ за ниска спортна кола, не е за ВАН. Съвременните дизайнери не само на FORD според мен са надпреварват, кой от тях ще направи по-грозен и нехармоничен дизайн на автомобилите си особено се престараване при решетки, фарове, стопове ... Може би днешните дизайнери на BMW, Renault и Nisan са най-некадърни от всички. А на Мерцедес са най-добри дизайнерите последните години. И с тези тъчскрийн дисплеи и махане на копчета и врътки много се уляха. Ако тъчскрийн дисплеите бяха толкова добри в кабините на пътнически самолети и изтребители защо още ползват стрелкови уреди, копчета, лампички, журнал ... Дори в военните изтребители все още ползват огледала за обратно виждане, а не камери. И не е защото нямат пари, а е защото огледалатаъса по-добре. Не съм изцяло против камерите, при паркиране задна камера е добре да има, стига да не е скъпа. Но страничните огледала и задното ми вършат много добра работа и не бих ги заменил с камери.

    Коментиран от #5

  • 5 Случаен

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Знайко":

    1.5 ще да е, 2.5 мотор нямат тия загубеняци