17 Февруари, 2013 10:49 21 022 73

Alfa Romeo вади конкурент на Audi A5 Sportback

  • alfa romeo-
  • gloria-
  • женева 2012

Серийната версия на спортягата със средноразположен двигател 4C няма да бъде единствената изненада на щанда на Alfa Romeo в Женева. Легендарната италианска марка готви и нов прототип на купе с четири врати от среден клас, разработено в сътрудничество с торинския European Design Institute (IED).

С дължина 4 700, широчина 1 920, височина 1 320 и междуосие 2 900 мм Alfa Romeo Gloria се доближава до габаритите на Audi A5 Sportback. Италианците не конкретизират с какви двигателите ще се оборудва автомобилът. Споменава се единствено, че под предния капак ще намерят място "произведения на изкуството с конфигурация V6 и V8 с два турбокомпресора".

Специалисти коментират, че с подобни мотори бе обновена гамата на Maserati Quattroporte. Шестцилиндровият развива 410 к.с., а V-образният осмак с работен обем 3.8 литра генерира 523 коня.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gost

    2 2 Отговор
    Евала! Нека да внесе малко разнообразие в класа, че ми омръзна да гледам само еднообразните муцуни на Audi и BMW.
  • 2 джими

    3 1 Отговор
    тва е пълен кенеф

    Коментиран от #20

  • 3 Шумахер

    2 2 Отговор
    Тази марка винаги е правила красиви автомобили.Който не ги харесва-да си кара конфекцията с която ни заливат.

    Коментиран от #7

  • 4 krustenqkov

    2 2 Отговор
    Писна ми да гледам под хубавите статии коментари на които са от работническата класа чиито майка и баща баба и дядо са били също от работническата класа. Как може при положение че цял живот си стоял гладен и си се возил в най - добрия случаи в жигули йда кажеш че това е кенеф.
  • 5 kompir

    1 3 Отговор
    Alfa Romeo is back :))))))
    forever in our hearts
  • 6 Звяр

    1 2 Отговор
    Въпреки, че съм фен на Мерцедес, не мога да си изкривя душата, това наистина е красота, произведение на изкуството, а и не ми се мисли с тези двигатели какъв звяр ще е!
  • 7 автомобилист + футболист

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Шумахер":

    Красота кола не кара - по-важни са качеството на изработката и техниката.
  • 8 Име:

    6 1 Отговор
    А така БРАВО. Една от най-великите марки на всички времена. Много красива, въпреки че малко ми прилича на Мазда Shinari concept. Иначе дизайна е супер, както винаги.
    Viva Alfa Romeo
  • 9 Димитър Стоянов

    0 1 Отговор
    Може и да прави красиви автомобили, но качеството им не струва.

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Тодор

    3 1 Отговор
    красота
  • 12 Ботев Пд

    1 0 Отговор
    Е .асии и грациозността!
    Абе, италианското си е италианско! Дизайн - от всякъде!
  • 13 диването

    1 0 Отговор
    Който не е карал италианска кола,поне да не коментира! А относно качеството по нищо не отстъпва на германските марки! Да не говорим,че италианците са най-добрите дизайнери!
  • 14 Коректен коментар

    1 3 Отговор
    От 5-ма мой познати имали Алфа, 4-ма казват, че повече никога няма да направят тази грешка. 5-ят кара 2-ра алфа подред и признава, че е го е направил нарочно. Визия, екстри и като тръгнеш да я продаваш разбираш колко ти е скъпа! Чак неможеш да я продадеш дори и за почти без пари да я даваш!
  • 15 Дедо Шишарко

    0 1 Отговор
    "Италианките" са по - добри от "французойките" само в атомобилостроенето. Инъче са много кекави.
  • 16 Lancia Thesis

    1 0 Отговор
    Евала на Шумахер коментар номер3 и на Гост коментар номер1. Италианското е незаменимо откъм дизайн и салон и прочие, а въпроса е колко италианско караме ние в бг. Аз съм карал и немско и френско в момента карам Лансиа Тезис и не мога да го сравня с нищо друго. Наистина е въпрос на вкус но италианският дизайн е страхотен!!!

    Коментиран от #17

  • 17 Пишу

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Lancia Thesis":

    И Ланчия Тестис да караш - все тая, не струват.
  • 18 шарко

    1 3 Отговор
    А-у-у-у мноо убава, кога се очаква SPECIAL EDITION за Българя:
    нов внос, перфектна, без забележки, на 120 000 км., клима, един собственик....
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 коко

    1 11 Отговор
    pi4ove, tova alfa romeo e palna boza. nema po-golqma baraka za kone
  • 22 Димитър Стоянов

    0 1 Отговор
    каруца пълна
  • 23 Kantar

    1 0 Отговор
    Pichove, ne pishete predi da razbirate. Interesesno kak Enzo Ferrari se e vduhnovil za suzdavaneto na avtomobil tochno ot taka narechenata ot ''bozava'' Alfa Romeo. Molq karaite si povurhnostnite kolichki i nedeite mnogo razbira. :)
  • 24 tedavenger

    1 0 Отговор
    Alfa Romeo е за ценители - красота, стил, дизайн, удоволствие от шофирането и за съжаление скъпа за поддръжка.

    Коментиран от #26

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 кифлю

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "tedavenger":

    @24 красота, стил, дизайн, удоволствие да си представяш че я шофираш! За ценители казваш - за балъци. Алфата е като онази дето топлила закуската като седнела в/у радиатора. Ден, два става, ама после горко ти. Тръгваш за някъде и стигаш до сервиза или изобщо не тръгваш... Мега кеф. де да беше само скъпа поддръжка. То си е хвърляне на пари на вятъра, а на среща нищо. Все едно да се офениш за много красива жена, която обаче не само че не може да готви ами и по тънката част я няма, а и е безнадежно да се научи някога, ако пък заговори и направо се чудиш от къде ти е дошло. Ценителите да вземат да си купят едно купе без двигател, сложете го пред вас и му се кефете. Хем ще е по евтино, хем ще се кефите на дизайн и красота. :)))))
  • 27 пич

    1 1 Отговор
    Това ако излезе в тоя вид Ауди ще го купуват "шофьори" като Стиви Уондър и някои промити , без мозък между ушите.
  • 28 ТРОШАЧА

    1 0 Отговор
    ИТАЛИЯНЦИТЕ СИ ГИ БИВА В ДИЗАЙНА - НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОТРЕЧЕ ! КАТО ПОГЛЕДНЕШ И 159 И БРЕРА И СПАЙДЕР ВСЕ СА КРАСАВИЦИ . А ЗА ПОДРЪЖКАТА - АМИ КОЙТО ГО Е СТРАХ ОТ МЕЧКАТА ДА НЕ ВЛИЗА В ГОРАТА !
  • 29 111

    1 0 Отговор
    Каруца е БМВ - много пари за нищо /повечето му части се правят в .... КИТАЙ/. Виж Мерцедес е нещо съвсем различно. Фолксваген занижиха качеството. Електрониката на всички европейски марки е Бош /май без френските, но това наистита не са коли/. Носачите алуминиеви и т.н. Всичко, с някои изключения вече са прави със срок на годност 5 год. Алфата винаги ще има пазар!!!
  • 30 opel4o

    0 1 Отговор
    Голем смех бе разбирачи!!! Няма по-голям боклук от Италианскиъе Щайги!!! Толкова хора познавам дето карат Макаронаджийски Коли и страдат,изпадат в тежки ремонти,постоянно проблеми,абе страхотия!!! А за Алфата мога да кажа : НЯМА ТАКЪВ БОКЛУК СРЕД ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ!!! Скапани Двигатели,смотано окачване,евтина и проблемна електроника, евтин и цигански интериор!!! Само веднъж съм карал за известно време Алфата на един приятел,пълна трагедия ,повече няма да се кача в такава кочина!!! Погледнете им цените в Мобилето,без пари са ,ама няма кой да ги купи!!!Да не се чува за Италиански Коли ,хич не ги бива ,най-лошата възможна покупка със скъпа поддръжка!!! Преди години имах и италиански мотор,същият боклук!!! Не могат изобщо да правят техника Макароните!!! Стига сте се излагали да ги хвалите!!!

    Коментиран от #32

  • 31 ...

    3 1 Отговор
    Божеее дето кара опел взел да дава акъл за алфите.Абе нали ако не са фиат половината ви моделна гама и дизеловата моторизация няма да я има.
  • 32 alfa 75 3.0

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "opel4o":

    Опелчо можеж да излезнеш от страницата и без да коментираш.Бегаи да дърпаш опела да не закъснееш.
  • 33 BMW

    0 1 Отговор
    Колата е БМВ! 4-то подред карам и съм супер доволен ,но разбира се само голям двигател от 2.3 нагоре!!! А за алфите мога да кажа ,че имам един приятел които им е див фен и с майстора станаха прекалено близки посъветвал го е да смени марката спешно!!!!

    Коментиран от #34

  • 34 Wow

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "BMW":

    Напълно съм съгласен с теб. И аз имам много познати и фенове на марката, но тази марка е само и единствено дизайн, всичко друго е правено с краката! Единствено по-старите Алфи, са по-здравички другите само за каруци стават!
  • 35 витал

    2 0 Отговор
    Алфа от последните 5-6 г. нямат нищо общо с колите им от предишните години , а всички имат впечатления точно от тогава. За дизаин няма какво да говорим . Няма по-добър. Конкретно за качеството - карам Спайдер закупен от магазина , вече на 5г. Уверявам ви че е една от най-здравите коли които се продават в момента. Качеството на изработка е мн.добро , е и цената е добра , но всичко се плаща.
  • 36 Realist

    2 0 Отговор
    Истината е, че в България никой няма реална представа от тази марка. По много причини. Тук имаме представа от Алфи по на минимум 5 - 6 години, когато един автомобил от класовете, в които Алфа предлага коли, тепърва започва да се разваля. Като нова, една 159-ка например, струваше колкото едно Ауди А4, БМВ 3 или Мерцедес С клас. Цените на частите са също такива, каквито са и техните. Механиката по окачването също - многолостово отпред с по два и повече носача на страна отпред, мултилинк отзад и т.н. В същото време, имиджът на Алфа отдавна не е като на премиум марка... но поддръжката й е! Когато един човек си купи Алфа 159 за 12 хил. лева, той не е със съзнанието, че си е купил кола от премиум марка. И иска поддръжката й да е като на Фиат Пунто. Пък тя не е. За три години, колата купена на седем или повече години и на над 150 хил. км., ще се наложи да се ремонтира предница, вероятно да се сменят лагери на главини, вероятно задните лагери също. Ако е дизел, е възможно да има проблем с EGR клапан. Но ако става въпрос за двигателите 1.9 JTDm, които са най-масови, малко хора всъщност знаят, че това би бил единственият проблем, с който ще се сблъскат. За разлика например от двигател на посочените години и на посочените километри, произведен от VW. Особено ако случат на двигател, чието масло и филтри е било сменяно правилно. Но посочените ремонти ще са на цени, близки до същите на премиум марките. А закупилите на безценица Алфи не са подготвени за това и започват да плюят. Имам толкова много приятели и познати, които карат VW, Ауди или БМВ. Колите си се развалят като стой, че гледай. Разваля им се всичко - от двигателите, до абсолютно всичко по ходовите части. Но те не мрънкат, само вдигат рамене и казват- "нормално е, не е нова кола." Ако обаче колата е Алфа, се започва: "Да е..., тъпите жабари! К`ъв е тоя боклук! Омръзнами да го поправям... и т.н."
  • 37 alfa

    2 0 Отговор
    Трябва да си сляп, за да кажеш, че алфа е грозна кола. Как така определихте, някой, че колата е боклук, та тя още не е произведена. Сега ако беше някое ауди или бмв, щеше да се почнеее, ама каква щяла да бъде с какви нови технологии, и накрая я влезе в производство. Алфа не се купува от бабички и чичковци, тая кола е направена за яко ръчкане, и покупката на алфа на 5-10 г. си е риск. Частите е не са скъпи , за сръвнение с ауди , бмв, и мерцедес, но не са и като на кия, нюндай. Не е нармално да искаш хубава кола, а подръжката и цената да е на опел корса. Прословутата скапана електроника е на Бош.
  • 38 мм

    1 0 Отговор
    Прекрасен автомобил. От това което виждам, най-красив в класа си. Немските талиги вече са прекалено скучни и си мисля, че имат нужда от такъв конкурент, който да ги накара да се потрудят !
  • 39 руснака

    1 0 Отговор
    когато (и ако) това нещо стигне до конвеер, познайте как ще изглежда и какво ще представлява
  • 40 Адам Смит

    1 0 Отговор
    Поредното бижу от Алфа Ромео.
  • 41 Армагедон

    1 0 Отговор
    Това е истината! Гавра с германските трошки!Никога няма да те остави на пътя !Не като немските возила -караш и светва някаква лампа и те кара да стигнеш ако можеш в най-близкия сервиз! А си дал за три коли пари!
  • 42 Име:

    1 0 Отговор
    Алфа Ромео не е просто кола, а религия. Абсолютно съм съгласен с думите на Джеръми Кларксън, че всеки смятащ се за автоманяк трябва да притежава Алфа Ромео поне веднъж в живота си.

    Коментиран от #43, #46

  • 43 религиозен съм

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Име:":

    Старите търговци на коли, не от ония на 30- 35 г. са ми казва ли, че един мъж не е ли имал алфа ромео, не е мъж и да не говори за коли. Питам един, що не кара сега алфа, а той ""вече съм стар за такива тръпки и ралита ...""

    Коментиран от #45

  • 44 Алфа-Ромео

    1 0 Отговор
    Аз карам Алфа 159 1.9 jtd 150кс.2012 02 и за сега съм доволен.Преди това имах Алфа 147 само 4е беше бензинка.Но дизела по ме кефи.Така 4е който не е карал Алфа просто да не се обажда.
  • 45 Търговец

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "религиозен съм":

    @43 Така де, ако всеки си купи кола (не музеен експонат) ще падне много оборота. Взимаш си алфа и след година пак си по автокъщите! ;)
  • 46 Атеист

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Име:":

    @42 И да се убеди от първо лице, че нестават! Точно в топ гиър алфата е най-подиграваната марка по отношение на надеждност. Не, че не е вярно което си написал, но нека всеки сам да прецени дали може да си позволи финансовата авантюра. Като ти бръкне няколко пъти на дълбоко много лесно любовта става омраза, та да не се чудите що са толкова "обичани" алфите ;)
  • 47 Goshicha

    0 1 Отговор
    Zdraveite. Pritejavam Alfa Romeo 156 dizel. Nikoga prez jivota si ne bih si kupil otnovo alfa 156, tolkova defekti v elektronikata ne bqh vijdal, shte vi razkaja vsichkite im problemi na moqta alfa romeo.
    -Purvo koeto mi otkaza beshe bagajnika na kolata, za da go otvorqt mi struvashe 10 lv.
    -Otkaza mi centralnoto zakluchvane i kolata sedeshe otkluchena v produljenie na 2 sedmici, problema se opravi ot samosebe si.
    - Vratata ot kum shofiora otkaza da se zatvarq, remont na vratata 25lv
    -Zadniqt prozorec otkaza da raboti.
    -Moqt prozorec i toi otkaza da raboti, raboti kogato mu e kef na nego.
    -Karam si po magistralata na kompiutara mi izlezna sms, che bagajnika mi e otvoren, greshka beshe si zatvoren no kompiutara si go otchitashe.
    -Greshka v kompitara pochna da mi otsicha razhod na gorivo 31,3 litra na 100 km pri normalno karane ne poveche ot 120 km/h.
    - Na nova godina klaksona otkaza i to raboti samo kogato mu e kef, edin put raboti edin put ne
    - Za kapak na vsichkite tiq mizeriii tech na maslo ot turboto.
    Moqta alfa opredeleno e edin rak, nz dali vsichki alfi sa takivi no az sum razocharovan ot samata marka kato cqlo.
    Blagodarq za vnimanieto nadqvam se da sum vi bil polezen.
  • 48 Сома

    0 1 Отговор
    Всички сервизи вързват бюджета балагодарение на Алфа Ромео и компания от италиански боклуци.За нищо не стават тези кочини.
  • 49 пристрастен

    1 0 Отговор
    вижте какво и аз имам алфа 156 до сега не съм сменял нищо повече от всяка друга кола първата ми беше пасат 3 абсолютно всичко което може да се смени или поправи за една година го направих излезе ми 7хиляди +8 за ремонт за една година и я продадох за 5 на следващата тоест за 1 година за да карам кола дадох 10000 лева без нафтата.
    че да се върнем на алфата карам я 5та година сменял съм 2 пъти масла ролки филтри водна помпа направих ходовата част като я взех от тогава не съм я пипал и смених един датчик който си мислех че не работи за 15 лева
    гори ми 9,10 смесено и то в повечето градско или ако е извън е със поне 140-150и то газ сега ще си вземам 159 дизел но няма си продам другата в никакъв случай така че който разбира от коли и е карал алфа моля само той да коментира а не само за подочулите които си карат голфовете понеже нямат пари за алфа и да злорадстват благодаря

    Коментиран от #50

  • 50 Голф

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "пристрастен":

    @49 Не, че нещо ама моя дизелов голф 2002г струва средно едно 50-60% повече от 2002 дизелова 156, а е и по нисък клас и с по малко екстри. Много глупав този народ бе. Ще дава повече за голф... А ако сравним с бмв от същият клас и година дизел и става страшно! Като чета тука ще излезе, че всички освен собствениците на италианските бараки са най-големите будали, като визирам цяла европа. ;)
  • 51 Коректен коментар

    2 1 Отговор
    Аз споменах за моите познати, няколко примера от техният горчив опит. Единят си купи 156 1,8 бензин още когато бяха актуален модел и струваше 10 000лева. Същата я диагностицира в сервиз с име и му казаха, че за парвене има само теч от хидравликата. Хидравликата му излезе 700 лв по неговите думи. Същата година тръгва за морето и след 2-3 вдигания до 200км/ч двигателя станал тотал. Ще кажете, че я е насилвал - е, спортна кола за 10 хиляди с 120 ли да кара?! Оправи я, като мрънкаше че вече не е същата нито на шум нито на вървеж и я продаде с доста пари назад. Другият имаше 147 2,0 150к.с. със скорости сменящи се и от волана. Цената не ми я е казвал, но 100/100 беше тогава поне едно 15 000. За една година 3 пъти влиза в сервиз за тези скорости и накрая я продаде със скорости за ремонт и с една торба пари назад. На третият за алфата (33) нямам много инфо, но над 9 месеца му щракаше каре и като го питах що не го прави, а той каза да го прави ама ако беше само то. Щял да кара докато може и за скрап. Този с втората алфа подред, 1-та 155, 2-та 166 2,0 за 4000 лв и изобщо не му се говори за ремонти. Та така... Всяка марка кола карана от мърляч ще е проблемна за следващият си собственик, при алфата мърляча не е нужен.

    Коментиран от #56

  • 52 пристрастен

    0 0 Отговор
    който каквото си иска да кара аз няма да коментирам повече и със познавачи карайте си голфовете и аре със здраве
  • 53 Дамян Станев

    1 0 Отговор
    Някой с Ауди дали няма да сподели какви са му разходите по подръжка?
  • 54 Goshicha

    1 2 Отговор
    Kolega, vseki ima pravo da kaje mnenieto si, vseki si ima vkus. Az v momenta sum ot tvoq otbor i pritejavam Alfa 156 dizel ot 2003godina i za men tazi kola e koshmar zashtoto me sasipa ot defekti. Takuv mi e bil kusmeta ne vsqka kola se oluchva dobra, i da ne zabravqme , tova sa seriiini avtomobili. Kakto moqt bashta kazva kola, jena i svinq se vzima na kusmet.
  • 55 Милан

    0 1 Отговор
    Точно така е моторите на 156ците са пълен смях.Гърмят по магистралите като за световно,направо биелите им се показват през блоковете.Горят 12 градско а не вървят като за конете си,вариаторите им тракат масово а това двойно запалване е такъв смях,че просто нямам думи.Един добър комплект от 8 свещи излиза 300лв.Предните носачи се скапват постоянно а новите скъпи.Да не говорим за втулките на горните носачи които са направени толкова глупаво,че не скърцат само когато вали.Предразположени към издухване гарнитури на глави и счупване на главно предаване в скоростната кутия.Втулките на стаб щангата се сменят само чрез сваляне на предния мост,но затова пък се износват бързо та се налага почти ежегодно да се хвърлят по 100лв за тази смяна иначе тропат като луди.Термостатите им масово не работят а скъпи и след смяната карат по 2 месеца.Мога да напиша цяла книга за тях,но ме заболяха ръцете.За мен Алфата не е сериозна кола.
  • 56 почна се

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Коректен коментар":

    Дай да говорят хора, които са имали алфа, а не на един мой приятел, че брадчета му казал..... Алфа с 1.8 не е добър двигател, харчи колкото 2.0 а върви малко, чуплив е. Тия скоростни кутии със смяна от волано са проблем за всички коли, ауди е рекордьор. Преди да купиш една кола, без значение на марката, първо трябва да се поинтересуваш, кои двигатели са най надеждни и в кой модел се предлагат, после проверяваш и за дъединител, скоростно кутия и т.н., и като знаеш вече какво искаш, търсиш. Коло, поне според мен, не се купува по външен вид и екстри като кожен салон, навигация- имаго вечи всеки тел., парктроник и др. подобни. Електрониката в Алфа е на Бош, така че същите проблеми ги има и в други марки коли. За мен ,цена качество Алфа ромео е най-оптималния вариант, имал съм и др.коли ауди, бмв, нооо... алфата ми е най-на сърце, като вляза в нея, всичко е направено за шофьора без излишен кич, дизайна е субективен, на мен ми харесва. Новите Алфи 159, жулиета т.н. нямат нищо общо със старите. Естествено всяка кола си има кусури, ако можеш да ги преживееш... кво ти пука. Баща ми има голф 5 и постоянно му свети аербега, запали му се вратата от проблемно моторче на стъклата и др подобни проблеми, ама си го харесва.

    Коментиран от #57

  • 57 Коректен коментар

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "почна се":

    @56 Работата е там, че въпросните хора ако четяха и се интересуваха, а не купуваха заради визията и екстрите едва ли щяха да си купят алфа. Съмнявам се и да четат тука, още по малко пък и да напишат - то ако напишат ще съжалиш изобщо че си го пожелал. Имаш право да не взимаш на сериозно написаното, но пък ще си е за твоя сметка - както въпросните господа. Все пак не би било коректо да се каже: Алфа с супер красиви и много добри в съотношение цена/екстри - купете си, а после - ела виж какво стана. Да си знаят хората. Кое е плюс - евтина втора ръка, дизайн и екстри и кое е минус - евтиното ще ти излезе през носа (поговорката е: не съм толкова богат, да си купувам евтини неща) и доста над средното ненадеждност.
    Освен това като не вярваш на "на един мой приятел, че брадчета му казал" можеш да отвориш и да попрочетеш. При еднаква кубатура и мощност с конкурентен модел алфата харчи средно поне литър повече (тестове) при сходна динамика. При приблизителна цена на нова, след 5-6 години вече е почти 2 пъти по евтина от конкурентните модели (защо ли?!). Алфата е винаги в челото по ненадеждност в класацийте по брой дефекти на нови, а и като добавиш и че въпросните проблеми не са от евтините и картинката е ясна. Всеки сам да избира, но информирано. Освен ако не си с дебел портфейл (лично аз и тогава неодобрявам - има избор, не е като да няма) по външен вид да избираш кола си е меко казано несериозно. Просто Алфата освен дизайн друго достойнство няма! Говоря за масовите модели и естествено не от магазина (все пак си имат гаранция).
  • 58 Коректен коментар

    0 1 Отговор
    Интересна подробност: докато аз си карах моята "грозотия" въпросните господа смениха колите (от хубаво кой бяга?) като не останаха на Алфа. Този с 156-та си купи Тойота, а преди Алфата имаше Опел. Този с 147-та си купи BMW 120d автоматик - очевидно пари не е като да няма, ама явно не му се дават напразно. Този с 33-та си взе мазда, ама то това е "на един мой приятел, че брадчета му казал" та не му обръщайте внимание. ;)
    Сериозно - въпросните хора са ми: 2-ма колеги, съсед и работещ до моята месторабота и от там се познаваме. Дали не съм запознат, а?

    Коментиран от #59

  • 59 почна се

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Коректен коментар":

    Преди 3-те алфи съм имал ауди 90 2.3- кола бетон, няма вече такива аудита, вмв 325, порадвах се на задното и го махнах , форд, опел вектра- . Незнам за твойте приятели и познати, но край мен много са с чисто нови коли, и са със страшни дефикти. Мицубиши паджеро спорт в гаранция, пукна грлава, затегна колянов вал и др, заради това и му удължиха гаранцията, защото колата все в сервиз беше, за ауди просто няма време да напиша, бмв М гръмна двигателя. Мерцедес проблем с дюзи е може и от скапана нафта да е . На работа съм и не мога да напиша на всички около мен какви проблеми имат с колите си. НАЙ-ДОБРАТА КОЛА НЕ СЪЩЕСТВУВА. Алфа Ромео по нищо не отстъпва на бмв и ауди, не случайно ВАГ постояно правят интриги и спекулации че ще ги купят
  • 60 Goshicha

    1 0 Отговор
    V posledno vreme s moqt bashta gledame edna Alfa 166 3.0 226CV i ot tova koeto chetohme za tozi konkreten dvigatel pishat v ispanskite forumi , che tova e bil edin ot nai-dobrite dvigateli na alfa. Lichno sum se zamislil da prodam moqta 156 dizel i da se hvurlq na 166, silno se nadqvam kolata da e tova koeto ochakvam, no edno zapomnih ot greshkata si, kola koqto ne se kacha da q probvam lichno ne q kopuvam
  • 61 разбирачи пално

    1 0 Отговор
    приятел и аз имам алфа 156 2.4 жтд от почти 6 години какви са тези проблеми дето ги изреди незнам аз от кам електроника не сам имал досега никакви проблеми ел. стаклата ми си варвят така леко и сега нито с централно нито с багажници моите ремонти по нея се предно окачване веднъж даже единия ми горен носач е оште уригиналния чак сега започна да се обажда от заде от кам двигател не сам имал никакви проблеми магистрала ямбол бургас не сам подал под 180 200 220 цялата магистрала даже и след като отидах в бургас колата започна да се истрелва оште по добре след това реших да я подсиля сложих по голямо турбо чипнах я дебитомер смених и саединителя заштото след след чипа не издаржа и ако си мислите че тези двигатели не стават за информация на голфажиите вече се пробваха доста но все на празно и се появи батко им сеат леон купра р дизеловия 150к + чип кам 190 а аз сам 175к и накрая всички си тръгнаха разревани за това не предизвиквайте хората да пишат такива коментари като мен, затова напишете не ми харесват от колкото трошки буклуци дараци и такива... а кам колегата просто незнам када са ти били очите като си я купувал тази кола тези проблеми не са били в последствие а си ги е имала затова като купувате гледаите за да се избягват такива коментари

    Коментиран от #62, #63

  • 62 Goshicha

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "разбирачи пално":

    Chestno da ti kaja, kupih kolata ot edin chovek ot Veliko Turnoto, probvah me kolata poveche ot 30 min, dori az q karah i vsichko po kolata si raboteshe. Vsichko zapochna shtom padna purviq snqg. Predi da si kupq Alfata karah edno bmw 330i no me skusvashe ot gorivo, s bmw-to 15 000 km nikvi problemi no gorivoto beshe mn. Kupih Alfata s golqmo jelanie no prosto ne sum popadnal na tochniqt avtmobil. Tova koeto nai-mnogo mi haresa ot kolata e che harchi malko, s 90km/h po kompiutar otsicha 4.5/5litra na 100km, super nqma spor s 120 km/ 5.5 do 6 litra, super, no kato se pochna s elektronikata napravo me izqde ot nervi, tova sa malki problemi nali, no techa na maslo ot turboto me pritesni. Za tova si tursq na novo edin 3.0 dvigatel pone znam che italianskite koli se slavqt s dobri benzinovi dvigateli

    Коментиран от #64

  • 63 Коректен коментар

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "разбирачи пално":

    @61 Алфата ти не е ли червена? Не металик.
  • 64 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Goshicha":

    БМВ 330i те скъсва от гориво?? Хмм интересно тука има един със ник нейм 330и, които твърди че това е най-икономичната кола в своя клас. И много вървяла и малко харчела.
    Иначе за алфите нищо лошо не мога да кажа...
  • 65 Муха

    0 1 Отговор
    Пишат и сами си не вярват. Вземете гръмнете куците си коне и не се мъчете повече! Алфа Ромео по нищо не отстъпва на бмв и ауди - вицът на годината! Хич неми се пише колко си в грешка, защото 2 тома могат да се изпишат по темата. Е айде един рзабирач с Алфа да каже що Ауди А4 1,9тди 2003г е от 9000лв нагоре, а 156 с какъвто си искате, кеф ви 1,9jtd, кеф ви 2,4jtd неможе и 5000 да хване?! После 2,4jtd серийна с 175 кс е на кантар с 1,9тди 150 кс голф, като алфата е 2003-та модел, голфа 1998-ма. Тоя пък биел 190кс...леле... Ние да не пасем трева бе?
    А, че в 4000-5000 лв кола си налял още 2000лв поне за да тръгне и като върви се не знае до кога? Айде ние папкаме доматите с колците, ама то в цяла европа алфата се обезценява бързо. И те прости значи. Мухаха...
    @59 А пък тука на един бугатито го бутаха да запали, нищо че е на по малко от 10000км. Хахаха...някой да не се върза?

    Коментиран от #66

  • 66 прост сиии

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Муха":

    Мухо, вземи отлитни и кацни на някое л..но наречено голф или там си някаква барака немска. къв голф 1998г. 1.9 е 150 кс. Скрий се ве
  • 67 Муха

    1 0 Отговор
    Ами Голф4 от коя година се произвежда бе? Сега да не ревнеш, ама този двигател се слага от 2000г. Гоуем си. Изкара аргумент! Колкото и да се пънете да разкарате щайгите си изкарвайки ги за BMW-та с цена на запорожка, прекарали сте се - премирете се вече! А и фирмите за вторични суровинихляб ядът! - Мухахаа....
  • 68 Дамян Станев

    1 0 Отговор
    Много смислени коментари - освен, че човек може да се ограмоти и обогати технически, придобива една особена вътрешна убеденост в правотата на избора си...

    Коментиран от #70

  • 69 Goshicha

    1 0 Отговор
    BMW-to 330i mi gultashe edni 10 11 litra na 100km, a kade sa 10 litra kade sa 5,6 litra, no az sum suglasen kolata mi da harchi 10 litra i da i nqma nishto ot kolkoto vseki den da me boli glavata i da se zamislqm dali shte stigna do dadeno mqsto.
  • 70 Кумчо Вълчо

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "Дамян Станев":

    Провери къде се слага запетаята на "освен че"! За грамотността и компетентността на голямата част от пишещите тук си прав.
  • 71 Христофор

    0 0 Отговор
    Хубави коли могат да правят германци и японци а французи и италианци могат да правят хубави с..рки Мисълта е на мой приятел собственик на голям автосервиз
  • 72 111

    0 0 Отговор
    Всичко опира до личен избор. Ауди 2002г. - 10000лв., Алфа 2002 - 5000лв. Сигурен съм обаче, че няма да се намери никой с Ауди 2002г., който за поне 3-4 години каране да е на 0 лева разходи за ремонти, а Алфа 2002г. за същите години да е +5000лв. разходи. Това е формулата, с която може да излезе, че Алфата е по-нерентабилна.
  • 73 kik

    0 0 Отговор
    hora stegnete se i prestanete da sravnjavate koli ot godnite na 97 98,ami mngoo jasno 4e sled kato karate brakmi na pove4e ot 14 15 godini 6te dadat njakakav defekt i vinagi problem bi se pojavil,tova ne e nova kola i prestanete da sravnjavate cenite na koli ot razli4na klasa,za6toto cenata se obrazuva ot tarseneto na pazara,-jasno li vi e znaete li go ili prosto robuvate na tova 4e ot nemskoto po hubavo njama-neznam dali ima ili ne ne robuvam na marki koli,li4no az karam alfa 146 ne e koj znae kolko krasiva,1.9 jtd-nikakvi problemi,barza e pargava i lesno se upravljava osven tova na magiztralata si kove 180 200 ,taka 4e malko golf4eta i temn podobni mogat da s epohvaljat s tova-kupete si 4isto novi koli ot edna i s6ata godina i klasa,pokarajte i togava sravnjavajte............