ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
На 90км/ч , при изпреварване достигам до 140км/ч.
Преди 4-5год , когато си имах собствена кола , съм карал и на 210км/ч .
То в България , където няма Радар , значи няма и табела :D
карам си аз с 200 на излизане от Пловдив и гледам един пасат зад мене светка ми , минавам в дясна лент и пасата профучава покрай мене с минимум 260 ... а вътре бяха 4ма пенсионери около 120 140кг на човек ... от тогава повече от 90 не карам ! от какво му беше душичката на тоя пасат не знам ..
Dostignah 170km/h po Carigradsko sys slujebniq Civik i pyrvo hvrykna nqkakva kora pod DVG-to i posle izpushi garniturata na glavata.... Bukvalno izpushi...nqmashe q posle.... Ta me dyrpaha obratno, dobre, che bqh oshte blizo do Sf....
Жив свидетел съм в Германия с 220-230 на лявото платно не може да седиш те сигурно с 250-260 карат и им вървят колите.Иначе аз съм пробвал до 245 но не е желателно с Е46 БМВ.и от икономия губим.
А не бе те ни ги пазят за нас ... Тук пристигат някакви смлени кошове . Всеки ден минавам покрай борсите и това което идва на автовозите е направо скрап . Блъснати , провиснали , с кал и трева по гумите . Иначе вътре в автокъщата лъскави баби превъртени , изчукани , китосани , лакирани направо нови ... сядаш и караш. Как мислиш се получават тия цени . При нас идват изкарани от бунищата бараки които никой дори и най-бедните шваби или изпаднали гастербайтери не искад да купят или подържат.
Вдигал съм най-много 230км/ч с Alfa Romeo 156 2.0 TS с чип, и 245км/ч с BMW 750Li....но това в Италия на широка и равна като тепсия магистрала без неравности.
230km\h s Mazda 3 GTA 2009, maximalata skorost na tazi kola e ogranichena :( no pred men karashe edno mnogo nad1hano Masserati koeto razchistvashe p1tq i mojeshe da se kara b1rzo.
Максималната скорост, която съм развивал като взема факта, какви пътища има в Добричка област и каква кола карам (Пежо 206 1.9 D 51 kW/1999 г.) е 172 км./ч. :)
П.П. И то с големи мъки ...
Но макар и млад шофьор, не съм привърженик на високите скорости .. на първо място е безопасността, а и с тия цени на горивата и безработицата в България смятам, че доста от нас гонят икономията :)
През далечната 1997г. 290км/ч. с Додж Стелт 3000 би турбо на правото м/у Пазарджик и Пловдив. 2008г. 235км/ч. с Голф 4 1.9 тди, 131к. комби на турската магистрала. Сега същия едвам 190 вдига, много се измори. 99% от вноса е в такова състояние, като моята в момента (след зверско каране)
Созопол - Бургас 180- 245км/ч , ауди 90 2.3 Е, тъкмо беше излязал ауди алроада и го гоних. Алфа 147 по магистралите 160км/ч, най много 200км/ч, жената почва да се кара... :)))
Опел Астра 1,6mi - 180km/h наклон надолу.
Интересното е че едвам ги вдигнах...имах чувството че бутала щяха да изкочат....
Пак по същото надолнище с още 3-ма човека по 100-120кг и багаж ги вдигна без да се зори много...даже и още малко можеше...
Средно със 140 до 150км/ч, имайки предвид състоянието на магистрала Тракия. Но рекорда си(250км/ч и ограничителя се включи) съм достигнал на аутобана между Щутгарт и Мюнхен със същия този E500 който хабя из българските "магистрали".
180-185 км/ч по новата отсечка на АМ Тракия по посока Ямбол през 2012 година с Фолксваген 2 1,6 бензин 75 к.с..Иначе рекорд по скорост по АМ Мюнхен Берлин 2004 г. с Ауди А 6 2,5 тди-243 км/ч.Много добре беше с Ауди-то.
mazda 323f 1.6 - 215, audi a3 1.8 - 195 i se vklu4va ograni4itelq, honda itegra 1.8 260 tova v gyrciq 6toto v bg do 180 ne pove4e 6toto putq ni e mn hubav
Mnogo sujaliavam za tova koeto schte napischa.Bulgarina e unikalen id..t ,mislia che tova ne e nai-vajnoto,za bezopasnosta na schofiori i peschexodzi.No tuikato bulgarina e unikalen ID..T,toi niama s kakvo da se poxvali,osven s visokata skorost .
Гледам коментарите и не вярвам , та тук има коли за няколко милиона евро . Браво момчета .
Аз имам Рекстон 2007 с дизелов мотор 186 к.с . , купих си го чисто нов от Германия и около 220 (по навигация) съм вдигал . Декември си взех S8 (520)и на връщане я изюрках доста ама се разтреперих дори по аутобаните и стигнах до 300 . Имам си и клипче
Тва за карането с 200 са митове и легенди, ако караш с 110-120 се движиш в крайна дясна лента където са и повечето авотмобили, в средната лента се кара 120-140 и много ама много рядко някои е с над 150 на магистралата.
За достигане на максимална скорост дори веднъж през живота ни са необходими подходящи пътища / за да не е за последно/ но не и в България - тук си е поредица от ями, кръпки , вдлъбнатини ,улеи , пресичащи животни... и какво ли още не , само не и високоскоростен път....
При наличните кратери каквото и да е показанието на скоростомера/ GPS- a -- все е несъобразена с пътни условия скорост ...
Достигал съм до 220 км/ч с "ауди" А6.В хубава кола усещането за скорост се притъпява и това според мен е причина за много от тежките произшествия,особено когато водачът няма опит с управлявания в момента автомобил.95% от автомобилите от среден клас т.е. най-масово използваните,при малко по-сложна пътна обстановка бързо достигат до горния си праг на сигурност на пътя,което за мен при неразумно шофиране ги прави летящи ковчези.Не забравяйте,че нашите пътища, в чужбина се срещат само като полигони за изпитания.На всички безавариино кормуване.
288 км/ч с Volkswagen Golf 2.0 GTI R32 модел 2008-ма (320 к.с) в Германия това ми е макса. Но и сега като изляза на магистрала няма ли ограничения си карам с 160-200 км/ч.Тази скорост е нормална както и за автомобила така и за патищата тук. За в България няма какво да говорим скорост над 150 км/ч си е чисто самоубийство.
забравяш доста важни неща добри гуми,кадърна спирачна система диф с по-високо число не е лошо и като човек вдига тея скорости да внимава несамо дасе диви на километража нече имаме такива магистрали за над 200 ама както и да е това е друг въпрос
Saab 9-3 2.2TiD 240km/h otsechkata Burgas-Karnobat
Mercedes E220 CDI 250 km/h Burgas-Karnobat
BMW 530D 260 km/h Burgas-Karnobat
Renault Laguna 2.0 205 km/h Burgas-Karnobat
Не си прав напълно, поне за кончетата. Ето ти пример:Porsche Carrera 4S (385 hp) - max скорост 297км/ч. По мое мнение за 300 ти трябват 390-400 к.с.. Тука виждам доста хора които са поукрасили резултата с повече от 30-40км/ч. Например:Голф 5GTI 295km/ч , а по каталог му дават 243, Корса 1.5D 67к.с (по принцип тази е 50к.с., но сугурно е "наточена" ) по каталог 150км/ч ,а някой успял да и вдигне 190 . Да не говорим за разни А8 и BMW вдигнали 300, може, но първо им трябва здрав тунинг (премахване на заводския ограничител, препрограмиране изцяло наново и още малко кончета) , а такъв във България не съм чул някой да е успял да направи, отделно самите мотори FSI на VW -груп са доста "изцедени" и не понасят много повишаване на мощността. Имам възможността да карам доста коли (работа) и да ги пробвам, стигнах до извода: кола около 100-125к.с. почти е невъзможно да направи 200км/ч (Сивик 125к.с. - max 197км/ч), за 250км/ч са ви необходими минимум 250к.с. Моята най-висока скорост 250км/ч съм я постигал с няколко коли (BMW 330, AUDI A6), като последно с VOLVO S80 (304к.с.). С личните си коли съм постигал :Тойота Авенсис (135к.с. с чип)-210км/ч, с Корса (80к.с) - 170км/ч
Искаш ли след малко да изляза на магистралата за Аугсбург и с Хонда 1.3 75 коня да вдигна 190 км/ч поне - колата е нормална обикновенна ?????????????????? Четох ти коментара и не си прав !!!!!!
Скоростомера е настроен винаги да лъже + по-малки от зададените гуми и хоп 190км/ч .Производителя пише винаги max скорост (все пак е реклама) ,без подобрения да превишиш тази посочена от производителя е или откровенна фантазия,или нещо не е наред в колата (по-малък диаметър на гумите, повреда в скоростомера) За да си сигурен в резултата карай с някой приятел и той да кара с 190 и ти да не изоставаш. Аз след малко тръгвам за Радомир (има гонки с коли на старото летище в Кондофрей „СУПЕР ДРИФТ СЕРИИ 2013”) та ще мие трудно да скоча до Аугсбург
И за това си има чалъм. Вдигаш предна лява (дясна , не си спомням коя беше) гума на крик , вкарваш 5 (6) предавка и палиш (така се прави когато търсиш кой лагер ти е прецакан) после снимаш скоростомера и о чудо мойта Корса вдигна 0-200 по-бързо от малко GTR. Малко в страни от темата, в Кондофрей е интересно.
И за това си има чалъм. Вдигаш предна лява (дясна , не си спомням коя беше) гума на крик , вкарваш 5 (6) предавка и палиш (така се прави когато търсиш кой лагер ти е прецакан) после снимаш скоростомера и о чудо мойта Корса вдигна 0-200 по-бързо от малко GTR. Малко в страни от темата, в Кондофрей е интересно.
Какви 500 к.с те гонят Аз с опел калибра 1992 г 150 к.с съм дигал 230 км/ч па сега с голф R32 320 к.с 160-200км/ч не ги и усещам. Както по долу написах макса ми е 288км/ч на аутобан в Германия. Па друг по долу и той да слезе на земята голф 2.0 гти R32 бил ограничен на 243км/ч незнам какво си чел но да не става въпрос за R-ка отпреди 20 години?
Не знам как четеш, но е написано Голф 5 GTI (до колкото знам е 220-230к.с и по каталог и дават max 243 km/ч), никъде не пише R. А това са данните на R32 mod 2005 :
"Volkswagen Golf R32 е автомобил с 5 места, 3 врати, AWD (задвижване на всички колела) и каросерия тип хетчбек. Моделът започва да се произвежда през 2005 г. Автомобилът е 1465.00 мм висок, 1759.00 мм широк и 4246.00 мм дълъг. Дължината на колесната база е 2578.00 мм, а на предната следа и задната следа съответно 1532.00 мм и 1514.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1510 кг. Volkswagen Golf R32 има двигател с работен обем 3189 cc и 6 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър. Това е двигател с атмосферно пълнене, тип DOHC (два разпределителни вала над клапаните). Поставен е отпред на автомобила и е разположен напречно спрямо дължината му. Цилиндрите в двигателя са подредени V-образно. Дължината на хода на буталото е 95.90 мм, а диаметърът на цилиндрите е 84.00 мм. Степента на сгъстяване е 10.90:1. Двигателят има максимален въртящ момент от 321 Нм при 2500-3000 об/мин и максимална мощност от 184 кВт / 251 к.с. при 6300 об/мин. Горивната система на автомобила е MPFI (многоточково електронно впръскване на горивото). Мазителната система е тип мокър картер. Времето, за което автомобилът ускорява от 0 до 60 мили/ч е 6.00 с, от 0 до 100 км/ч е 6.50 с и от 0 до 100 мили/ч е 15.50 с. На един километър автомобилът дава време 26.40 с, а на четвърт миля - 14.50 с. Този модел има следните аеродинами
Този модел има следните аеродинамични показатели: драг повърхността е 0.7104 м2, челната площ е 2.2200 м2, а драг коефициентът е 0.32. Volkswagen Golf R32 има ръчна, 6-степенна скоростна кутия. Максималното предавателно отношение е 0.71:1. Крайното/диференциалното предавателно отношение е 4.26:1. Разходът на гориво в градски условия е 14.89 л/100 км, извън града - 8.26 л/100 км, смесеният разход на гориво е 10.73 л/100 км."
Актуалният модел 2010г до колкото знам е 270к.с. Ти кой точно R32 имаш .
И ние "Караме" като немците, но не знам как да шофираме! Високата скорост е за хора с реакции. А не само да я вдигнеш и да не можеш да потдържаш! Аз не съм вдигал повече от 120км/ч не само защото няма с какво, имал съм и много други коли, но никога не ме е бласнела високата скорост!
Съпругът ми с ЛАГУНА1.8л. 120к.с. на магистралата след Стара Загора към Бургас миналата година в продължение на около 2км.кара с 207км/ч.Колата се държа доста добре,после продължи с около 190км/ч. близо 10км.
Сеат Толедо 94 TD Тунела Люлин 200 (И моля моля,да няма коментари,че колата е ограничена на 175,няма такова нещо ... а също така и хванах зелената вълна),Спускане от Ябланица -София с над половин тон багаж 180 км,но това беше точно като взех кника ,вече предпочитам да си карам бавничко и да стигна ...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мечо Гризли
Преди 4-5год , когато си имах собствена кола , съм карал и на 210км/ч .
То в България , където няма Радар , значи няма и табела :D
10:39 19.04.2013
2 Nikolay Yordanov
10:39 19.04.2013
3 Vasiliy Baykov
10:39 19.04.2013
4 ония на луната
Коментиран от #28
10:41 19.04.2013
5 Los Merengues
10:43 19.04.2013
6 ивайло георгиев
10:44 19.04.2013
7 Veselin Micev
10:46 19.04.2013
8 Emil Ivanov
10:48 19.04.2013
9 Симеон Ангелов Командоса
10:49 19.04.2013
10 МАРТИН АЛЕКСАНДРОВ
10:51 19.04.2013
11 Evgeniy Koroliov
10:53 19.04.2013
12 Kirilka Ilieva
10:53 19.04.2013
13 Евгени Станчев
10:53 19.04.2013
14 Мартин Димов
10:54 19.04.2013
15 Борислав Борисов
10:54 19.04.2013
16 Борис Георгиев
10:56 19.04.2013
17 Adrian Savov
10:58 19.04.2013
18 петър маринов
11:03 19.04.2013
19 Shosho
Коментиран от #72, #74
11:06 19.04.2013
20 Radoslav Stoyanov
11:07 19.04.2013
21 милен миленев
11:13 19.04.2013
22 Месрин Ферхад
11:14 19.04.2013
23 Месрин Ферхад
11:14 19.04.2013
24 Ivan Zlatev
Коментиран от #37
11:21 19.04.2013
25 Miroslav Mihailov
11:22 19.04.2013
26 Бхд БхД
11:24 19.04.2013
27 Petar Petrov
11:28 19.04.2013
28 Иван Господинов
До коментар #4 от "ония на луната":
А не бе те ни ги пазят за нас ... Тук пристигат някакви смлени кошове . Всеки ден минавам покрай борсите и това което идва на автовозите е направо скрап . Блъснати , провиснали , с кал и трева по гумите . Иначе вътре в автокъщата лъскави баби превъртени , изчукани , китосани , лакирани направо нови ... сядаш и караш. Как мислиш се получават тия цени . При нас идват изкарани от бунищата бараки които никой дори и най-бедните шваби или изпаднали гастербайтери не искад да купят или подържат.11:31 19.04.2013
29 Svetoslav Iordanov
11:44 19.04.2013
30 Иван Горалов
11:48 19.04.2013
31 васил илиев
12:05 19.04.2013
32 Nikolay Slavov
12:07 19.04.2013
33 Пирамид Хлътков
12:08 19.04.2013
34 мерцедес бенц
трещи та се пука
12:12 19.04.2013
35 Ivencio Italiano
12:15 19.04.2013
36 Alex Valkov
12:28 19.04.2013
37 Гого Петров
До коментар #24 от "Ivan Zlatev":
И аз 255км/ч с 535d.12:31 19.04.2013
38 Радослав Крънков
П.П. И то с големи мъки ...
12:37 19.04.2013
39 Радослав Крънков
12:40 19.04.2013
40 Shmeker
12:43 19.04.2013
41 Венцислав Кацарски
12:46 19.04.2013
42 Велизар Костурков
12:48 19.04.2013
43 Цонко Георгиев
12:54 19.04.2013
44 Zahari Venkov
12:56 19.04.2013
45 Татяна Пандева
13:01 19.04.2013
46 Нема Бира
13:01 19.04.2013
47 Ивелин Коцев
13:04 19.04.2013
48 alex xela
13:08 19.04.2013
49 Едикой си
Интересното е че едвам ги вдигнах...имах чувството че бутала щяха да изкочат....
Пак по същото надолнище с още 3-ма човека по 100-120кг и багаж ги вдигна без да се зори много...даже и още малко можеше...
13:11 19.04.2013
50 Ts@r
13:20 19.04.2013
51 Радослав Терзиев
13:23 19.04.2013
52 Даниел Дянков
13:49 19.04.2013
53 Valentin Penkov
13:51 19.04.2013
54 Todor Baev
Коментиран от #55
13:51 19.04.2013
55 Todor Baev
До коментар #54 от "Todor Baev":
всичко е единични случеи само за проба коя колко варви13:52 19.04.2013
56 Ivan Hainov
13:58 19.04.2013
57 Красимир Савев
14:00 19.04.2013
58 Петър Карафезлиев
14:13 19.04.2013
59 Vladimir Panayotov
15:08 19.04.2013
60 bai_brother
15:08 19.04.2013
61 Ауди Фен
15:16 19.04.2013
62 Денислав Калинов
15:17 19.04.2013
63 Стефан Маринов
15:51 19.04.2013
64 Miroslav Marinov
15:55 19.04.2013
65 Borislav Zinoviev
Audi A6 2002 3.0 TDI 230 k.c.-260 km
16:01 19.04.2013
66 Sasho Aleksandrov
mercedes sl55 amg 306km
vw golf 5 gti 295km
16:03 19.04.2013
67 Martin Shpatov
16:33 19.04.2013
68 Aleksandar Panev
16:35 19.04.2013
69 Петър Калоферов
16:36 19.04.2013
70 Stefan Chernev Mariq Dimitrovska
Ferrari 458 Italia - 340
Mercedes S65 AMG - 330
16:43 19.04.2013
71 Муколиньо
16:58 19.04.2013
72 триста итридесети
До коментар #19 от "Shosho":
лъжеш ! хонда има най-здравия мотор, и най-здравите ... кори16:59 19.04.2013
73 Станислав Димитров
Лагуна 1.8 94к.с. 97г. 180 от макс 188
Изгнило Клио 1.2 60к.с. 91г. 150 от макс 155
17:01 19.04.2013
74 триста итридесети
До коментар #19 от "Shosho":
карам със 140, понякога и повече --- ако се наложи да изпреварвам някой ГТР17:03 19.04.2013
75 Kenan Genc
Vw GoLf 5 GT ---> 290km/h
BMW M6 ---> 310 km/h
Lamborghini Aventador ---> 330 km/h
17:38 19.04.2013
76 Vahdi Trampov
18:08 19.04.2013
77 Съни Миланов
Аз имам Рекстон 2007 с дизелов мотор 186 к.с . , купих си го чисто нов от Германия и около 220 (по навигация) съм вдигал . Декември си взех S8 (520)и на връщане я изюрках доста ама се разтреперих дори по аутобаните и стигнах до 300 . Имам си и клипче
18:10 19.04.2013
78 Rostislav Tasev
honoda cbr 2004g-275km
no ne v bg-za6toto nqmame vse o6te hubavi puti6ta
18:18 19.04.2013
79 Петър Петров
18:20 19.04.2013
80 Иво Иванов
19:11 19.04.2013
81 Birdjan Mehmed
19:15 19.04.2013
82 Мирослав Топалски
19:20 19.04.2013
83 Anton Martinov
19:23 19.04.2013
84 Даниел Димитров
19:38 19.04.2013
85 Мартин Георгиев
20:05 19.04.2013
86 ГАП ГАП
20:44 19.04.2013
87 ДИМИТАР ИАНКОВИКИН
20:47 19.04.2013
88 Атанас Събев
20:56 19.04.2013
89 nemo 84
21:07 19.04.2013
90 Foki Fayf
21:09 19.04.2013
91 Todor Filipov
21:14 19.04.2013
92 георги георгиев
21:44 19.04.2013
93 Petar Kamenov
22:01 19.04.2013
94 Sebahtin Sinapov
22:16 19.04.2013
95 Kosyo Ivanov
22:17 19.04.2013
96 Qnko Boychev
22:22 19.04.2013
97 Ради Миланов
22:47 19.04.2013
98 Николай Дафчев
При наличните кратери каквото и да е показанието на скоростомера/ GPS- a -- все е несъобразена с пътни условия скорост ...
22:50 19.04.2013
99 Милен Веселинов
22:57 19.04.2013
100 Emrah Baltaliev
23:05 19.04.2013
101 Reyhan Durmush
00:07 20.04.2013
102 Йоан Арабов
00:23 20.04.2013
103 Denii Bee
00:41 20.04.2013
104 Plamen Petkov
00:42 20.04.2013
105 Йордан Божинов
00:43 20.04.2013
106 Angel Hadjiev
02:35 20.04.2013
107 Депутат Зандъров
03:03 20.04.2013
108 Депутат Зандъров
03:03 20.04.2013
109 Депутат Зандъров
03:03 20.04.2013
110 Депутат Зандъров
03:03 20.04.2013
111 Мартин Стефанов
03:07 20.04.2013
112 Deniz Baker
03:20 20.04.2013
113 Dimitar Nikolakov
Коментиран от #114
03:28 20.04.2013
114 Dimitar Nikolakov
До коментар #113 от "Dimitar Nikolakov":
м.Тракия03:32 20.04.2013
115 Stoyan
И нямат дино графика, че колите има имат живи 500кс.
Да знаят че тия опашати лъжи минават само в тяхното село.
Коментиран от #121, #145
04:33 20.04.2013
116 Вел Ван
05:53 20.04.2013
117 Pavel Feodorov
09:27 20.04.2013
118 Kiril Kolev
09:28 20.04.2013
119 Ти Гър
09:32 20.04.2013
120 Remark Erix
09:32 20.04.2013
121 Ти Гър
До коментар #115 от "Stoyan":
не са ти нужни 500 к.с. за да вдигнеш 300, стигат и 300 коня + леко купе и когато се качваш в колата оставяш акъла в багажника и тръгваш :)Коментиран от #122, #125
09:34 20.04.2013
122 Симеон Тасев
До коментар #121 от "Ти Гър":
забравяш доста важни неща добри гуми,кадърна спирачна система диф с по-високо число не е лошо и като човек вдига тея скорости да внимава несамо дасе диви на километража нече имаме такива магистрали за над 200 ама както и да е това е друг въпрос09:39 20.04.2013
123 Андреан Петков
Mercedes E220 CDI 250 km/h Burgas-Karnobat
BMW 530D 260 km/h Burgas-Karnobat
Renault Laguna 2.0 205 km/h Burgas-Karnobat
09:51 20.04.2013
124 Valentin Ivanov
10:01 20.04.2013
125 hienata
До коментар #121 от "Ти Гър":
Не си прав напълно, поне за кончетата. Ето ти пример:Porsche Carrera 4S (385 hp) - max скорост 297км/ч. По мое мнение за 300 ти трябват 390-400 к.с.. Тука виждам доста хора които са поукрасили резултата с повече от 30-40км/ч. Например:Голф 5GTI 295km/ч , а по каталог му дават 243, Корса 1.5D 67к.с (по принцип тази е 50к.с., но сугурно е "наточена"Коментиран от #129, #141
10:23 20.04.2013
126 крсимир русев
10:28 20.04.2013
127 Hristo Hristov
10:56 20.04.2013
128 ония на луната
11:00 20.04.2013
129 Цонко Георгиев
До коментар #125 от "hienata":
Искаш ли след малко да изляза на магистралата за Аугсбург и с Хонда 1.3 75 коня да вдигна 190 км/ч поне - колата е нормална обикновенна ?????????????????? Четох ти коментара и не си прав !!!!!!Коментиран от #131
11:56 20.04.2013
130 Галин Трампов
12:03 20.04.2013
131 hienata
До коментар #129 от "Цонко Георгиев":
Скоростомера е настроен винаги да лъже + по-малки от зададените гуми и хоп 190км/ч .Производителя пише винаги max скорост (все пак е реклама) ,без подобрения да превишиш тази посочена от производителя е или откровенна фантазия,или нещо не е наред в колата (по-малък диаметър на гумите, повреда в скоростомера) За да си сигурен в резултата карай с някой приятел и той да кара с 190 и ти да не изоставаш. Аз след малко тръгвам за Радомир (има гонки с коли на старото летище в Кондофрей „СУПЕР ДРИФТ СЕРИИ 2013”) та ще мие трудно да скоча до Аугсбург12:26 20.04.2013
132 Tsvetelin Sokolov
12:30 20.04.2013
133 Tihomir Todorov
12:42 20.04.2013
134 Ivan Radoiski
12:43 20.04.2013
135 Ivan Radoiski
12:44 20.04.2013
136 Добромир Добромир
12:59 20.04.2013
137 Emiliyan Bonovski
13:21 20.04.2013
138 Павел Павлов
13:38 20.04.2013
139 Георги Велинов
13:40 20.04.2013
140 Stoqn Metodiev
13:42 20.04.2013
141 Съни Миланов
До коментар #125 от "hienata":
Затова следващите постове трябва да са "клипчето със километража и коментиращия" иначе повечето са доста преувеличени километрите .Коментиран от #142, #143, #144
14:25 20.04.2013
142 hienata
До коментар #141 от "Съни Миланов":
И за това си има чалъм. Вдигаш предна лява (дясна , не си спомням коя беше) гума на крик , вкарваш 5 (6) предавка и палиш (така се прави когато търсиш кой лагер ти е прецакан) после снимаш скоростомера и о чудо мойта Корса вдигна 0-200 по-бързо от малко GTR. Малко в страни от темата, в Кондофрей е интересно.14:55 20.04.2013
143 hienata
До коментар #141 от "Съни Миланов":
И за това си има чалъм. Вдигаш предна лява (дясна , не си спомням коя беше) гума на крик , вкарваш 5 (6) предавка и палиш (така се прави когато търсиш кой лагер ти е прецакан) после снимаш скоростомера и о чудо мойта Корса вдигна 0-200 по-бързо от малко GTR. Малко в страни от темата, в Кондофрей е интересно.14:55 20.04.2013
144 hienata
До коментар #141 от "Съни Миланов":
С този телефон почнах да поствам двойно14:56 20.04.2013
145 Мартин Стефанов
До коментар #115 от "Stoyan":
Какви 500 к.с те гонят Аз с опел калибра 1992 г 150 к.с съм дигал 230 км/ч па сега с голф R32 320 к.с 160-200км/ч не ги и усещам. Както по долу написах макса ми е 288км/ч на аутобан в Германия. Па друг по долу и той да слезе на земята голф 2.0 гти R32 бил ограничен на 243км/ч незнам какво си чел но да не става въпрос за R-ка отпреди 20 години?Коментиран от #148, #149
15:13 20.04.2013
146 Ayhan Syuleyman
15:18 20.04.2013
147 Konstantin Stoychev
16:26 20.04.2013
148 hienata
До коментар #145 от "Мартин Стефанов":
Не знам как четеш, но е написано Голф 5 GTI (до колкото знам е 220-230к.с и по каталог и дават max 243 km/ч), никъде не пише R. А това са данните на R32 mod 2005 :"Volkswagen Golf R32 е автомобил с 5 места, 3 врати, AWD (задвижване на всички колела) и каросерия тип хетчбек. Моделът започва да се произвежда през 2005 г. Автомобилът е 1465.00 мм висок, 1759.00 мм широк и 4246.00 мм дълъг. Дължината на колесната база е 2578.00 мм, а на предната следа и задната следа съответно 1532.00 мм и 1514.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1510 кг. Volkswagen Golf R32 има двигател с работен обем 3189 cc и 6 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър. Това е двигател с атмосферно пълнене, тип DOHC (два разпределителни вала над клапаните). Поставен е отпред на автомобила и е разположен напречно спрямо дължината му. Цилиндрите в двигателя са подредени V-образно. Дължината на хода на буталото е 95.90 мм, а диаметърът на цилиндрите е 84.00 мм. Степента на сгъстяване е 10.90:1. Двигателят има максимален въртящ момент от 321 Нм при 2500-3000 об/мин и максимална мощност от 184 кВт / 251 к.с. при 6300 об/мин. Горивната система на автомобила е MPFI (многоточково електронно впръскване на горивото). Мазителната система е тип мокър картер. Времето, за което автомобилът ускорява от 0 до 60 мили/ч е 6.00 с, от 0 до 100 км/ч е 6.50 с и от 0 до 100 мили/ч е 15.50 с. На един километър автомобилът дава време 26.40 с, а на четвърт миля - 14.50 с. Този модел има следните аеродинами
16:42 20.04.2013
149 hienata
До коментар #145 от "Мартин Стефанов":
Този модел има следните аеродинамични показатели: драг повърхността е 0.7104 м2, челната площ е 2.2200 м2, а драг коефициентът е 0.32. Volkswagen Golf R32 има ръчна, 6-степенна скоростна кутия. Максималното предавателно отношение е 0.71:1. Крайното/диференциалното предавателно отношение е 4.26:1. Разходът на гориво в градски условия е 14.89 л/100 км, извън града - 8.26 л/100 км, смесеният разход на гориво е 10.73 л/100 км."Актуалният модел 2010г до колкото знам е 270к.с. Ти кой точно R32 имаш .
16:47 20.04.2013
150 Lidl Power
17:12 20.04.2013
151 WalioWalio Walio
18:37 20.04.2013
152 WalioWalio Walio
19:03 20.04.2013
153 Красо Зелето
19:15 20.04.2013
154 Botev1912Botev .
Коментиран от #155
20:28 20.04.2013
155 Алекс Бошнаков
До коментар #154 от "Botev1912Botev .":
c32 amg 317 km/hКоментиран от #156
20:38 20.04.2013
156 Anton Toshev
До коментар #155 от "Алекс Бошнаков":
C32 amg,или е зверски доработена или си объркал цифрите,първо километраж до 300 и второ ограничена на 250 заводски.317км са бая много за тоя модел.21:33 20.04.2013
157 Ivo Georgiev
22:24 20.04.2013
158 ivan todorov
00:05 21.04.2013
159 Radoslav Chakalov
03:14 21.04.2013
160 Mery Bongo
03:24 21.04.2013
161 Ивайло Карчев
10:51 21.04.2013
162 Blagovest Valchanov
11:09 21.04.2013
163 Emil Nikolov
12:15 21.04.2013
164 Ivanka Karadjova
13:34 21.04.2013
165 Sebastian Manev
15:47 21.04.2013
166 ония на луната
Коментиран от #170
16:17 21.04.2013
167 Христо Узунов
16:19 21.04.2013
168 Петър Петков
17:12 21.04.2013
169 Stamo Kasidov
vw polo 1.6 75hp 165km
18:25 21.04.2013
170 Stamo Kasidov
До коментар #166 от "ония на луната":
moje rekordite da ne sa postaveni v BG v takav sluchai fisha ne vaji18:27 21.04.2013
171 UnknowN
10:21 22.04.2013
172 Симеон Димитров
"КАУЗА БЪЛГАРИЯ" БЮЛЕТИНА №32 - САМО ГРАЖДАНИ УЧАСТВАТ В ЛИСТИТЕ.
20:02 22.04.2013
173 Юмит Османджък
18:27 23.04.2013
174 Qnko Kolarov
11:06 25.08.2013
175 Иван
19:30 01.12.2014
176 МАК
10:08 28.05.2017