Last news in Fakti

9 Февруари, 2022 10:23 14 782 29

Audi се отказва от още един модел

  • audi-
  • q2-
  • a1

Кросоувърът Q2 няма да има наследник

Audi се отказва от още един модел - 1

През изминалата година стана ясно, че Audi не смята да разработва наследник на А1 и моделът ще спре да се произвежда след като жизненият цикъл на настоящата генерация приключи. Сега стана ясно, че германците ще се откажат от още един модел, който също няма да се сдобие с наследник след настоящото си поколение.

Audi се отказва от още един модел

Става въпрос за най-малкия кросоувър в гамата на Audi – Q2. Моделът бе представен през 2016 година, а през 2020 година получи фейслифт, който е актуален в момента. Инженерите от Инголщат дори направиха и по-наточена версия с означението SQ2, която разчита на 2.0-литров бензинов двигател с 296 конски сили и 400 нютон метра.

Audi се отказва от още един модел

За никого не е тайна, че усилията на Audi са съсредоточени към електрическото бъдеще, което означава, че в близките години най-вероятно ще видим електрически наследник на модела. Припомняме, че в Китай, Audi Q2 се предлага и с електрическо задвижване с 38кВч батерия и пробег от 265 километра, според местните стандарти.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шиши бакшиши

    38 12 Отговор
    А е тия да се отказват да правят коли изобщо. Качеството им вече по не бива и от корейските. Бяха марка до около 2002. Сега само ядове и скъпи части.

    Коментиран от #5

  • 2 Пилот на Ферари

    14 8 Отговор
    " в Китай, Audi Q2 се предлага и с електрическо задвижване " !!!
    А за Европа сега ще го разработват ???
    И какви изводи навява това ? Че Ауди в Китай си е напълно Китайски автомобил .
    А Европейците вече са на опашката при разработките.
  • 3 Дфен

    13 12 Отговор
    Няма да ни липсва ама изобщо
  • 4 hmmm

    7 3 Отговор
    Всичко е заради емисиите, които трябва да покриват и безумното им пресмятане от ЕС. Колкото е по-голяма колата толкова и е по-разрешено да замърсява. Скоро очаквам да няма малки модели изобщо, освен ако не са на ток

    Коментиран от #6

  • 5 Путин

    4 13 Отговор

    До коментар #1 от "Шиши бакшиши":

    Бяха марка до 2002-ра друг път. Чупеха се и старите аудите, особено тия след 98-ма и А4 със солетените носачи, дето и Пежо по-малко се чупи , и А6-ците и те лабави откъм здравина, ако се върнем по-назад 80-ките си бяха боклуци - тесни, неповратливи,тромави, неудобни, с малък обзор,малък багажник и преди фейслифта на греда отзад, и се чупеха доста. Точно новите Аудита са здрави, доказва го и ТЮВ германски технически прегледи, все са по първите места по здравина, дори изпреварват някои модели на Тойота.

    Коментиран от #7, #17, #26

  • 6 Путин

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "hmmm":

    Абе ти какви глупости говориш? Всяка марка има право на определен обем Co2 емисии осреднено. Даже има повече изгода да прави по-малки и по-леки коли, за да покрива емисиите без глоби.

    Коментиран от #8

  • 7 До #5

    13 8 Отговор

    До коментар #5 от "Путин":

    Къде е AUDI, къде е японската 4 цилиндрова яйцебъркачка с евтина пластмаса, наречена тойота...

    Коментиран от #9, #14

  • 8 До #6

    6 8 Отговор

    До коментар #6 от "Путин":

    За автомобили ли говорим или за емисии ? Най-глупавата кола е 4 цилиндровата - чисто техническо недоразумение. Малката кола е 6 цилиндрова, а нормалната - 8 цилиндрова. Хубавите са от v10 нагоре !

    Коментиран от #10, #20, #27

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Путин

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "До #6":

    Виж какво, ти си живееш в някаква твоя измислена реалност. Запомни,че светът е шарен и ти няма да го промениш.
  • 11 До Путин

    12 4 Отговор
    Другарю Путин , препоръчвам Ви да покарате AUDI A8 4.2 TDI V8, SQ7 V8, R8 V10. После седнете в тойота ...

    Коментиран от #12

  • 12 Путин

    11 7 Отговор

    До коментар #11 от "До Путин":

    А аз на вас господинчо препоръчвам да влезете в планината с Toyota Land Cruiser V8 и с SQ7 V8 или който и паркетник да си изберете от германските еднодневки и да видим с кой от двата ще успеете да излезете преди да се разтопи снегът на пролет. Аналогично и за Сахара. Вие господинчо видял ли сте арабин с Q7 в пустинята и забелязал ли сте,че и там всички карат Toyota V8. Отделно седнете в Lexus LFA V10 и после с Audi R8 V10 и ми обяснете защо 10 годиниен Лексус продължава да е по-добрата и по-бързата кола на писта от всяко R8 V 10 и каквото се сетиш в историята на тази марка Ауди.

    Отделно, седнете в Lexus LS 600hL или Lexus 500 hL и споделете с какво аудито е по-луксозно? Обратното - Лексус е по-луксозен и по-тихата кола, както и по-технологичната с модерна хибридна система срещу допотопен дизел.

    Коментиран от #13

  • 13 До #12 С Уважение

    4 8 Отговор

    До коментар #12 от "Путин":

    Аз съм инженер и карам AUDI-та. Ако бях рапър, щях да карам Lexus ! На Орлово око в Родопите имаше цял офроуд клуб от Унгария с Туарези. Иначе местните извозват с Мерцедеси G класа.

    Коментиран от #18

  • 14 Здрасти

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "До #5":

    То пък в Ауди, настъпи едно качество......... там няма евтини пластмаси, нали?
    Хайде малко по сериозно, без сектантски изказвания.
    За да не става сравнение кон с кокошка Ауди - > Тойота, нека да е по справедливо VW - > Toyota, Audi - > Lexus.
    Всяка кола си има свойте плюсове и минуси!
    Аз карам А4 от края на 17 година(от нова) и имам приятел с IS началото на18 година (от нова).
    Тук не говорим за дизайн, защото е субективен фактор.
    Качество на материали: от една година имам паразитни шумове в купето (скърцания и скриптене), IS няма! На кожения салон на шофьорската седалка, датчик за
    колана е тръгнал да се показва и саланът не изглежда свеж на 80 000км!
    На IS за 70К е като чисто нов, а е и с по удобни седалки!
    Определено Лексус е победител в "пласмасовата битка".
    100% на Аудито е изкуствен кожен салон, за Лексус не знам.
    На 66К смених гаранционно, S tronic/ DSG dual Cl 7!
    И на три-четири месеца посещавам оторизирания сервиз - датчици, Ел. блокове на скорости на уреди и т.н.
    Отделно - обслужване с масла, филтри и т.н.
    Някой неща се покриват от гаранцията, други - НЕ! Така е от нова!
    И не, не съм изолиран случай! Доста често срещам "познати" нови коли в сервиза и с пълно задвижване!
    Лексус-а: само консумативи по предписание, без тежки ремонти, и без Ел. проблеми!
    В "техническата битка" победителя е Lexus IS.
    Цена: сравнително подобни оборудвания с превес за Лексус, но на по ниска първоначална цена, а на крайна цена за 4 години, кат

    Коментиран от #15, #19

  • 15 До #14

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Здрасти":

    Махни го това 4 цилиндровото А4. Това е нисък клас автомобил. Купи си едно А8 и няма да имаш проблем. Елементнататък база е съвсем друга !

    Коментиран от #16, #21, #23

  • 16 Хахахаха

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "До #14":

    Там проблемите са още повече и на всичкото отгоре и по-скъпи!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Ти си ижинер?

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "До #12 С Уважение":

    Аз не познавам технически грамотен човек, който да притежава и управлява най - неграмотно конструираната кола в света! На пътя нестабилна, а извън пътя, още по зле!
    И за какъв оф-роуд ми говорите, като в най добрия случай, има заключване на задния диф! Това е пълен смях!
    За оф-роуд е необходимо: мостове (преден, заден), голям ход на пружините (при ВАГ не съществува), блокажи - (минимум централен и заден), бавни скорости, мощни мотори, добри гуми - като за оф-роуд, лебедка и т.н.
    От немските представители, Г клас е най доброто, след него от паркетниците (немските) е само първия ML (с бавни скорости)!
    Каква проходимост очакваш във ВАГ с тежките предници и леките задници и винаги задницата в някой край е във въздуха и алуминиевите многораменни носачи? Като застане на кантар (предна лява и задна дясна гума във въздуха едновременно) и е до там ВАГ-а!
    Видимо не си стъпвал на оф-роуд, но не си се и интересувал!
    Достатъчно канали в You Tube има от USA, Русия и т.н.
    Аман от клавиатури специалисти.......
    А Тойотите са все признати и уважавани в цял свят за универсален, здрав, надежден, високопроходим автомобил (на български - джип). Уважават се от арабите в пустините, през ООН, САЩ, Китай, Индия, Русия, Западна Европа и т.н., но българският клавиатурен специалист, знае повече (той чул/чел че някъде си, нещо си, но видимо не прави разлика между лек оф-роуд и оф-роуд!)

    Коментиран от #22

  • 19 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Здрасти":

    Е какво да ги сравнявам лескус лс и а8. Последното предлага есктри , които лексуса няма. Аудуто предлага избор от разнообразни двигатели , докато лексуса почти няма избор. Може да избереш Ауди с такава динамика, която лексус не могат да предложат в който и да е техен модел. Дори в специализирани форуми на лексус, почитателите недоволстват от липсата на V8 и глуповат инфотейнмънт. Отделни екстрите в лексус се предлагат на моделни линии, задължавайки те за да получиш дадена екстра, да закупиш цял пакет , от който повечето екстрите може да не са ти нужни. Докато аудито може да си го конфигурираш както искаш. Не карам ауди, обаче съм гледам ЛС като потенциален купувач, и то последния ЛС. И да ти кажа , лично за себе си съм много доволен че не се спрях на лексуса.

    Коментиран от #25

  • 20 През

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "До #6":

    Аз пък не се сещам за нито един V6, и W12 на ВАГ който да е прехвърлил 500К км, без ремонт, дори от времената, когато бяха здрави!
    Имаха здрави - R5 (бензин и дизел), VR6 и V12
  • 21 През

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "До #14":

    Аз пък не се сещам за нито един V6, и W12 на ВАГ който да е прехвърлил 500К км, без ремонт, дори от времената, когато бяха здрави!
    Имаха здрави - R5 (бензин и дизел), VR6 и V12
  • 22 До #18 Ижинер е баба ти

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Ти си ижинер?":

    Научи се да пишеш, неграмотник такъв ! Твоите офроуд сукаци не ме интересуват. Карам AUDI-та V8 и V10, които с лекота развиват около 300 км/ч и са много стабилни на пътя. В планините ходя пеша.

    Коментиран от #24

  • 23 Здрасти

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "До #14":

    И в А8 се предлага, този мотор!
    И като е V6 или V8, означава ли че е без проблемно?!
    Проблемът не е в мотора, все пак е в гаранция, а в електрониката и неината надеждност!
    В годините назад проблемите са едни същи (електрическите), без значение какво караш A4, A6, A8 или Q.......
    Притежавал съм всякакви разновидности назад в годините.
    И като карах А8 през 2008г фаровете не светеха по добре от А6 и А4 (пример)
    С дисплея на навигацията същата работа - изгаряше при всички.
    С електрическата ръчна спирачка също.
    ФИС-а също.
    Слабата предница е се известна на всички, няма какво да се заблуждаваме.
    Мислех си, че всички производители, са така, и си карах с проблемите и не удобствата.
    Хубавото е, че приятел от дете си купи Лексус и виждам фактите!
    Lexus IS, може и да не е най прекрасната кола, но има достатъчно комфорт, НАДЕЖДНОСТ, маневреност сравнение с А4-ката ми.
    Не искам да ставам роб и да съм без кола заради пристрастия.
    Всеки сам си подрежда приоритетите.
    Моя приоритет е да е надеждна, а не да притежавам нещо, което да седи в сервиза м/у 3дни и две седмици, през няколко месеца, и аз да се чудя, как да си подредя ангажиментите.
  • 24 Ижинер е твоята баба

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "До #18 Ижинер е баба ти":

    Къде ги караш с 300км/ч на играта вкъщи ли?
    Човкът е абсолютно точен в изказа си!
    В БГ нямаме пътища за 300км/ч (много дупки)!
    Всяко съвременно AMG, M, RS, та дори и подгласниците им без ограничител, може да ги постигне!
    Нищо уникално не си направил!
  • 25 Здрасти

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Антон":

    Отворен съм на всякакви предложения за надежден и безпроблемен автомобил
    До сега си въобразявах, че всичко е еднакво, и затова се задържах толкова години на тази марка.
    Оказа се че съм в грешка
    Като цяло пакетите с екстри, без право на избор на отделни опции, не прави добро впечатление.
    В годините съм ползвал коли от базови до всички екстри, които са съществували към дадения момент.
    Реално, повечето екстри от пълен пакет ги ползвам 10 - 20 пъти и до там, и осъзнавам, че плащам нещо, което не ползвам.
  • 26 Луд

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Путин":

    Точно Ауди 80 е най-здравата модел.Б4 е класика.Дай пример за по-надеждна сола от това време.124 и Б4.....Това са.
  • 27 wrc

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "До #6":

    Безхаберник, искаш да кажеш, че мицубиши ево 9, субару импреза сти и всички рали тупалки с 4 цилиндрови двигатели са глупави?!? Нещо си се объркал!

    Коментиран от #28

  • 28 До #27 Рали Легенди

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "wrc":

    Рали легенди са АУДИ КУАТРО 5 цилиндров мотор и ЛАНЧА СТРАТОС - 6 цилиндров. Японските 4 цилиндрови са Рали пълнеж !
  • 29 Майстора

    0 0 Отговор
    Аудито са хубави коли,бая парички смъквам от тази марка.