Last news in Fakti

7 Февруари, 2023 11:30 8 083 22

Ето го новото Renault Espace

  • renault-
  • espace-
  • austral

Моделът ще бъде представен през пролетта и вече е потвърдено, че няма да е миниван, а кросоувър

Ето го новото Renault Espace - 1

В интернет се появиха изображения на шестото поколение Renault Espace. Той ще бъде представен през пролетта и вече е потвърдено, че няма да е миниван, а кросоувър. Това съобщава сайтът Carscoops .

Тъй като търсенето на миниванове намалява и популярността на кросоувърите нараства, новото Renault Espace ще промени формата. В линията на марката то ще заеме нишата на Renault Koleos, който скоро ще бъде спрян от производство.

Ето го новото Renault Espace

По същество новият Espace ще бъде удължена седемместна версия на кросоувъра Renault Austral. В Renault са решили да следват пътя на марката Peugeot, чиято гама включва кросоувърите 3008 и 5008, които са почти идентични и се различават основно по габарити.

Съдейки по рендерите обаче, кросоувърът Renault Espace ще се различава малко от Austral. Има същите С-образни фарове, широка радиаторна решетка и релефни странични стени. Но колата се разпознава по издължената си задна част.

Ето го новото Renault Espace

Новото Renault Espace ще бъде с 200 мм по-дълго от Austral (4710 мм), а междуосието ще добави 70 мм до 2737 мм. Това ще позволи добавянето на трети ред седалки в купето, а обемът на багажника ще надхвърли 500 литра. Виртуалното арматурно табло и големият 12-инчов сензорен екран ще бъдат заимствани от по-малкия брат.

Renault Espace 2023 ще бъде построен на платформата CMF-CD. Той ще бъде оборудван с 1,3-литрови бензинови турбо двигатели (140 и 158 к.с.), както и хибриден силов тракт с мощност 200 конски сили.

Ето го новото Renault Espace


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    26 8 Отговор
    Искат чрез името да вдигнат продажбите, щото Колеос така и не успя да се наложи. Няма нищо от функционалността на истински Еспейс. И отново, за да си нагласиш климатика например, ще трябва да влизаш от меню в меню, и то в моменти, в които трябва да гледаш пътя.

    Коментиран от #10, #13

  • 2 гост

    25 3 Отговор
    От ван, та на сув?! Толкова ли са търсени тия подобия на висопроходим автомобил, та почнаха само такива да правят?!

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Гост

    36 7 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    За съжаление хората са тотални комплексари и избират изглеждащото по-мъжкарско SUV пред сто пъти по смислените ванове. Седят натясно, гледат света през малки прозорци, друсат се по дупките, дават маса пари за 18-19-20 цола нископрофилни гуми но важното е че са с "жипка"

    Коментиран от #4, #22

  • 4 Курци

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Аз също имам SUV,и не е защото е "жипка"а защото пътувам по 1300-1500километра за 15,16 часа.Преминавам през различен терен къде дъжд къде сняг,баири,наклони,магистрали и съм преценил че "жичката"е най удачна за такъв преход
  • 5 Факт

    3 8 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Кое му е по лошото висок клирънс можеш да кривнеш извън пътя което с ван не можеш.Освен това вече никой не иска ванове и пазара го доказва.

    Коментиран от #7, #12

  • 6 недоумявам

    5 6 Отговор
    99% от километрите пътувам сам. Трябва ли да го правя с този автобус?

    Коментиран от #8, #16

  • 7 гост

    15 4 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Защото масовката си мислят, че карат истински "жип", а то е кола на предно предаване с гуми които са за всичко, ма не и за трева/кал. Отделно относно практичността, ми не знам кое е практичното на висока кола с малък багажник, до който за да стигнеш трябва да вдигнеш багажа доста. Комбито е къде къде по-добрия вариант.

    Коментиран от #9, #17

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Смех 😆🤡🤣

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    А с комбито като задереш на некой камак наеш линкво става
  • 10 2655

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Така отминава световната !!!
  • 11 Бай Х

    3 3 Отговор
    Рено надуха зверски цените на колите си !!!
    За 2г.цените скочиха с 10-12-15 хилки само в ниския клас,а и качеството падна яко,предвид желанието им клиента да не чака по няколко месеца !!!
    От върл фен на Рено,вече съм твърдо пас !!!

    Коментиран от #18, #21

  • 12 Гост

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Карам Еспейс двойка произведен ...1993г.Само да те информирам че е 4 по4 и ходя с него където си искам.

    Коментиран от #15, #19

  • 13 Двата модела нямат нищо общо

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Колеос и Еспейс нямат нищо общо и въобще не са в една и съща група или категория. В западна Европа си имаше и доскоро последната генерация на Еспейс, но той така и не беше представен или вкаран в България, просто защото няма търсене за такива. Иначе тенденцията просто е такава, няма вече такива ванове и всички минават към СУВ модата, Рено даже много закъсняха...
  • 14 Манолов

    1 1 Отговор
    Ей за това си имам grand Cherokee и рено avantime. За гората джипа, за дълъг пробег вана - ако някой мисли, че е ван. Що се отнася до клиренса на реното подобен е като на паркетните SUV-та.

    Коментиран от #20

  • 15 Смех 😆🤡🤣

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    И гниеш където си поиска
  • 16 Не купи си

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "недоумявам":

    полско Фиатче или скутер.
  • 17 Карам сув

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    на тази марка и е с 4х4 и повярвай пробвал съм го и на трева с летните гуми минавам от там от където ти ще стоиш и ще подсмърчаш,карах го и в сняг с летните гуми,че ме "изненада" снега април месец а бях си сменил гумите,та с летните и включено автоматично 4х4 нямах никакъв проблем с управление и тръгване,проблем бе повече спирането.За багажника не искама да говоря,вярно не е като на миниван но е повече от достатъчен за нормално семейство 4 възрастни с 4 куфара и две хладилни чанти в багажника и още багаж в малки чанти за изпът и всичко това за 10 дена почивка в чужбина общо малко над 4000 км.Когато не си имал нещо е тъпо да даваш коментари за него само по картинка.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Имам приятел

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    който също има такъв и го ползва да ходи за риба пак по не особенно подходящи за друг ван пътища. Но сте единици и щастливци,болшинството ванове са само с предно,а с такъв едва ли ще си помислиш да тръгнеш където минаваш с Куадрата.
  • 20 Манолов,паркетните

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Манолов":

    сувове са с клиренс от 160 до 180 мм,на Колеоса е 201,на Каджара е 200,на Лендкуизера е 210,на джиповете е в границите 200-220 без лифтове. На въпросното Чероки е 215мм.Карам сув с 4Х4 и за мен е идеалния вариант като комбинация между псевдо джип и псевдо ван,и за извън пътя или в сняг,кал наводнения от проливни дъждове без притеснения,и за дълъг път над 1200км. за ден шофиране без умора и без липса на комфорт.
  • 21 А, аз като гледам

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Х":

    другите са ги намалили и ги подаряват направо.Що пишете простотии не отговарящи на истината,само да си проветрявате подветреното пространство.
  • 22 Когато даваш

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Мнение ,кажи,че става въпрос за България,защото в цивилизована Европа дупки по пътищата няма.даже румънците има по-добри пътища.