7 Февруари, 2023 11:30 9 010 22

Ето го новото Renault Espace

  • renault-
  • espace-
  • austral

Моделът ще бъде представен през пролетта и вече е потвърдено, че няма да е миниван, а кросоувър

Ето го новото Renault Espace - 1

В интернет се появиха изображения на шестото поколение Renault Espace. Той ще бъде представен през пролетта и вече е потвърдено, че няма да е миниван, а кросоувър. Това съобщава сайтът Carscoops .

Тъй като търсенето на миниванове намалява и популярността на кросоувърите нараства, новото Renault Espace ще промени формата. В линията на марката то ще заеме нишата на Renault Koleos, който скоро ще бъде спрян от производство.

Ето го новото Renault Espace - 2

По същество новият Espace ще бъде удължена седемместна версия на кросоувъра Renault Austral. В Renault са решили да следват пътя на марката Peugeot, чиято гама включва кросоувърите 3008 и 5008, които са почти идентични и се различават основно по габарити.

Съдейки по рендерите обаче, кросоувърът Renault Espace ще се различава малко от Austral. Има същите С-образни фарове, широка радиаторна решетка и релефни странични стени. Но колата се разпознава по издължената си задна част.

Ето го новото Renault Espace - 3

Новото Renault Espace ще бъде с 200 мм по-дълго от Austral (4710 мм), а междуосието ще добави 70 мм до 2737 мм. Това ще позволи добавянето на трети ред седалки в купето, а обемът на багажника ще надхвърли 500 литра. Виртуалното арматурно табло и големият 12-инчов сензорен екран ще бъдат заимствани от по-малкия брат.

Renault Espace 2023 ще бъде построен на платформата CMF-CD. Той ще бъде оборудван с 1,3-литрови бензинови турбо двигатели (140 и 158 к.с.), както и хибриден силов тракт с мощност 200 конски сили.

Ето го новото Renault Espace - 4


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    26 8 Отговор
    Искат чрез името да вдигнат продажбите, щото Колеос така и не успя да се наложи. Няма нищо от функционалността на истински Еспейс. И отново, за да си нагласиш климатика например, ще трябва да влизаш от меню в меню, и то в моменти, в които трябва да гледаш пътя.

    Коментиран от #10, #13

  • 2 гост

    25 3 Отговор
    От ван, та на сув?! Толкова ли са търсени тия подобия на висопроходим автомобил, та почнаха само такива да правят?!

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Гост

    36 7 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    За съжаление хората са тотални комплексари и избират изглеждащото по-мъжкарско SUV пред сто пъти по смислените ванове. Седят натясно, гледат света през малки прозорци, друсат се по дупките, дават маса пари за 18-19-20 цола нископрофилни гуми но важното е че са с "жипка"

    Коментиран от #4, #22

  • 4 Курци

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Аз също имам SUV,и не е защото е "жипка"а защото пътувам по 1300-1500километра за 15,16 часа.Преминавам през различен терен къде дъжд къде сняг,баири,наклони,магистрали и съм преценил че "жичката"е най удачна за такъв преход
  • 5 Факт

    3 8 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Кое му е по лошото висок клирънс можеш да кривнеш извън пътя което с ван не можеш.Освен това вече никой не иска ванове и пазара го доказва.

    Коментиран от #7, #12

  • 6 недоумявам

    5 6 Отговор
    99% от километрите пътувам сам. Трябва ли да го правя с този автобус?

    Коментиран от #8, #16

  • 7 гост

    15 4 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Защото масовката си мислят, че карат истински "жип", а то е кола на предно предаване с гуми които са за всичко, ма не и за трева/кал. Отделно относно практичността, ми не знам кое е практичното на висока кола с малък багажник, до който за да стигнеш трябва да вдигнеш багажа доста. Комбито е къде къде по-добрия вариант.

    Коментиран от #9, #17

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Смех 😆🤡🤣

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    А с комбито като задереш на некой камак наеш линкво става
  • 10 2655

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Така отминава световната !!!
  • 11 Бай Х

    3 3 Отговор
    Рено надуха зверски цените на колите си !!!
    За 2г.цените скочиха с 10-12-15 хилки само в ниския клас,а и качеството падна яко,предвид желанието им клиента да не чака по няколко месеца !!!
    От върл фен на Рено,вече съм твърдо пас !!!

    Коментиран от #18, #21

  • 12 Гост

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Карам Еспейс двойка произведен ...1993г.Само да те информирам че е 4 по4 и ходя с него където си искам.

    Коментиран от #15, #19

  • 13 Двата модела нямат нищо общо

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Колеос и Еспейс нямат нищо общо и въобще не са в една и съща група или категория. В западна Европа си имаше и доскоро последната генерация на Еспейс, но той така и не беше представен или вкаран в България, просто защото няма търсене за такива. Иначе тенденцията просто е такава, няма вече такива ванове и всички минават към СУВ модата, Рено даже много закъсняха...
  • 14 Манолов

    1 1 Отговор
    Ей за това си имам grand Cherokee и рено avantime. За гората джипа, за дълъг пробег вана - ако някой мисли, че е ван. Що се отнася до клиренса на реното подобен е като на паркетните SUV-та.

    Коментиран от #20

  • 15 Смех 😆🤡🤣

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    И гниеш където си поиска
  • 16 Не купи си

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "недоумявам":

    полско Фиатче или скутер.
  • 17 Карам сув

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    на тази марка и е с 4х4 и повярвай пробвал съм го и на трева с летните гуми минавам от там от където ти ще стоиш и ще подсмърчаш,карах го и в сняг с летните гуми,че ме "изненада" снега април месец а бях си сменил гумите,та с летните и включено автоматично 4х4 нямах никакъв проблем с управление и тръгване,проблем бе повече спирането.За багажника не искама да говоря,вярно не е като на миниван но е повече от достатъчен за нормално семейство 4 възрастни с 4 куфара и две хладилни чанти в багажника и още багаж в малки чанти за изпът и всичко това за 10 дена почивка в чужбина общо малко над 4000 км.Когато не си имал нещо е тъпо да даваш коментари за него само по картинка.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Имам приятел

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    който също има такъв и го ползва да ходи за риба пак по не особенно подходящи за друг ван пътища. Но сте единици и щастливци,болшинството ванове са само с предно,а с такъв едва ли ще си помислиш да тръгнеш където минаваш с Куадрата.
  • 20 Манолов,паркетните

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Манолов":

    сувове са с клиренс от 160 до 180 мм,на Колеоса е 201,на Каджара е 200,на Лендкуизера е 210,на джиповете е в границите 200-220 без лифтове. На въпросното Чероки е 215мм.Карам сув с 4Х4 и за мен е идеалния вариант като комбинация между псевдо джип и псевдо ван,и за извън пътя или в сняг,кал наводнения от проливни дъждове без притеснения,и за дълъг път над 1200км. за ден шофиране без умора и без липса на комфорт.
  • 21 А, аз като гледам

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Х":

    другите са ги намалили и ги подаряват направо.Що пишете простотии не отговарящи на истината,само да си проветрявате подветреното пространство.
  • 22 Когато даваш

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Мнение ,кажи,че става въпрос за България,защото в цивилизована Европа дупки по пътищата няма.даже румънците има по-добри пътища.