В интернет се появиха изображения на шестото поколение Renault Espace. Той ще бъде представен през пролетта и вече е потвърдено, че няма да е миниван, а кросоувър. Това съобщава сайтът Carscoops .
Тъй като търсенето на миниванове намалява и популярността на кросоувърите нараства, новото Renault Espace ще промени формата. В линията на марката то ще заеме нишата на Renault Koleos, който скоро ще бъде спрян от производство.
По същество новият Espace ще бъде удължена седемместна версия на кросоувъра Renault Austral. В Renault са решили да следват пътя на марката Peugeot, чиято гама включва кросоувърите 3008 и 5008, които са почти идентични и се различават основно по габарити.
Съдейки по рендерите обаче, кросоувърът Renault Espace ще се различава малко от Austral. Има същите С-образни фарове, широка радиаторна решетка и релефни странични стени. Но колата се разпознава по издължената си задна част.
Новото Renault Espace ще бъде с 200 мм по-дълго от Austral (4710 мм), а междуосието ще добави 70 мм до 2737 мм. Това ще позволи добавянето на трети ред седалки в купето, а обемът на багажника ще надхвърли 500 литра. Виртуалното арматурно табло и големият 12-инчов сензорен екран ще бъдат заимствани от по-малкия брат.
Renault Espace 2023 ще бъде построен на платформата CMF-CD. Той ще бъде оборудван с 1,3-литрови бензинови турбо двигатели (140 и 158 к.с.), както и хибриден силов тракт с мощност 200 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Съдията Дред
Коментиран от #10, #13
11:36 07.02.2023
2 гост
Коментиран от #3, #5
11:51 07.02.2023
3 Гост
До коментар #2 от "гост":
За съжаление хората са тотални комплексари и избират изглеждащото по-мъжкарско SUV пред сто пъти по смислените ванове. Седят натясно, гледат света през малки прозорци, друсат се по дупките, дават маса пари за 18-19-20 цола нископрофилни гуми но важното е че са с "жипка"Коментиран от #4, #22
12:05 07.02.2023
4 Курци
До коментар #3 от "Гост":
Аз също имам SUV,и не е защото е "жипка"а защото пътувам по 1300-1500километра за 15,16 часа.Преминавам през различен терен къде дъжд къде сняг,баири,наклони,магистрали и съм преценил че "жичката"е най удачна за такъв преход12:13 07.02.2023
5 Факт
До коментар #2 от "гост":
Кое му е по лошото висок клирънс можеш да кривнеш извън пътя което с ван не можеш.Освен това вече никой не иска ванове и пазара го доказва.Коментиран от #7, #12
12:24 07.02.2023
6 недоумявам
Коментиран от #8, #16
12:53 07.02.2023
7 гост
До коментар #5 от "Факт":
Защото масовката си мислят, че карат истински "жип", а то е кола на предно предаване с гуми които са за всичко, ма не и за трева/кал. Отделно относно практичността, ми не знам кое е практичното на висока кола с малък багажник, до който за да стигнеш трябва да вдигнеш багажа доста. Комбито е къде къде по-добрия вариант.Коментиран от #9, #17
13:00 07.02.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Смех 😆🤡🤣
До коментар #7 от "гост":
А с комбито като задереш на некой камак наеш линкво става16:13 07.02.2023
10 2655
До коментар #1 от "Съдията Дред":
Така отминава световната !!!16:32 07.02.2023
11 Бай Х
За 2г.цените скочиха с 10-12-15 хилки само в ниския клас,а и качеството падна яко,предвид желанието им клиента да не чака по няколко месеца !!!
От върл фен на Рено,вече съм твърдо пас !!!
Коментиран от #18, #21
17:38 07.02.2023
12 Гост
До коментар #5 от "Факт":
Карам Еспейс двойка произведен ...1993г.Само да те информирам че е 4 по4 и ходя с него където си искам.Коментиран от #15, #19
18:30 07.02.2023
13 Двата модела нямат нищо общо
До коментар #1 от "Съдията Дред":
Колеос и Еспейс нямат нищо общо и въобще не са в една и съща група или категория. В западна Европа си имаше и доскоро последната генерация на Еспейс, но той така и не беше представен или вкаран в България, просто защото няма търсене за такива. Иначе тенденцията просто е такава, няма вече такива ванове и всички минават към СУВ модата, Рено даже много закъсняха...19:17 07.02.2023
14 Манолов
Коментиран от #20
10:06 09.02.2023
15 Смех 😆🤡🤣
До коментар #12 от "Гост":
И гниеш където си поиска16:59 09.02.2023
16 Не купи си
До коментар #6 от "недоумявам":
полско Фиатче или скутер.17:09 17.02.2023
17 Карам сув
До коментар #7 от "гост":
на тази марка и е с 4х4 и повярвай пробвал съм го и на трева с летните гуми минавам от там от където ти ще стоиш и ще подсмърчаш,карах го и в сняг с летните гуми,че ме "изненада" снега април месец а бях си сменил гумите,та с летните и включено автоматично 4х4 нямах никакъв проблем с управление и тръгване,проблем бе повече спирането.За багажника не искама да говоря,вярно не е като на миниван но е повече от достатъчен за нормално семейство 4 възрастни с 4 куфара и две хладилни чанти в багажника и още багаж в малки чанти за изпът и всичко това за 10 дена почивка в чужбина общо малко над 4000 км.Когато не си имал нещо е тъпо да даваш коментари за него само по картинка.17:15 17.02.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Имам приятел
До коментар #12 от "Гост":
който също има такъв и го ползва да ходи за риба пак по не особенно подходящи за друг ван пътища. Но сте единици и щастливци,болшинството ванове са само с предно,а с такъв едва ли ще си помислиш да тръгнеш където минаваш с Куадрата.17:22 17.02.2023
20 Манолов,паркетните
До коментар #14 от "Манолов":
сувове са с клиренс от 160 до 180 мм,на Колеоса е 201,на Каджара е 200,на Лендкуизера е 210,на джиповете е в границите 200-220 без лифтове. На въпросното Чероки е 215мм.Карам сув с 4Х4 и за мен е идеалния вариант като комбинация между псевдо джип и псевдо ван,и за извън пътя или в сняг,кал наводнения от проливни дъждове без притеснения,и за дълъг път над 1200км. за ден шофиране без умора и без липса на комфорт.17:30 17.02.2023
21 А, аз като гледам
До коментар #11 от "Бай Х":
другите са ги намалили и ги подаряват направо.Що пишете простотии не отговарящи на истината,само да си проветрявате подветреното пространство.17:33 17.02.2023
22 Когато даваш
До коментар #3 от "Гост":
Мнение ,кажи,че става въпрос за България,защото в цивилизована Европа дупки по пътищата няма.даже румънците има по-добри пътища.02:22 18.02.2023