Следващото поколение на Годзила ще влезе в производство след две години. Новината е съобщил представител на Nissan пред американското сп. Motor Trend.
За новата суперкола все още се знае малко. Наскоро от японската компания патентоваха името R-Hybrid, което мнозина интерпретират като ясен знак, че следващият GT-R ще има комбинирано задвижване.
Междувременно стана ясно, че Nissan и Nismo разработват екстремна версия на Годзила, която ще стъпи на пазара през втората половина на 2014 г. Автомобилът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за две секунди.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Simeon Georgiev
Коментиран от #2
21:16 31.08.2013
2 Hristian Iliev
До коментар #1 от "Simeon Georgiev":
Аргументи, мой човек, аргументи.... явно още ги измисляш..21:33 31.08.2013
3 Иван Господинов
19:01 01.09.2013
4 Dr. Dick
19:37 01.09.2013
5 Dr. Dick
Следващото поколение очакваме с мигане на око да изчезва в друго измерение и да пуска по кило ориз в жабката всяка вечер.
Коментиран от #6, #9
19:40 01.09.2013
6 Ярослав Станчев
До коментар #5 от "Dr. Dick":
Ааааа,може и през хауспуха да пуска ориза,сварен и готов за йедене.Той щото ГТР-а бил четириместен,а поршето е само две места,затуй нисана припада,
09:36 02.09.2013
7 Ivailo Chankov
10:10 02.09.2013
8 ivaylo mihaylov
11:23 02.09.2013
9 Йордан Славов
До коментар #5 от "Dr. Dick":
Или си много заблуден, или си доста неграмотен - за какво Порше пишеш, че ускорявало за 3,1? Да беше си изгледал докрай филмчето което си пуснал!!! Там показват за колко ускорява Поршето - 2,8.Ама аз вярвам на данните написани от инженери, не от някакви балъци с пари, за които едва ли може да се каже, че изстискват колата до край!
19:08 02.09.2013
10 Dr. Dick
Пък всичко останало е плод на твоята зализана кратуна
Коментиран от #11
20:34 02.09.2013
11 Йордан Славов
До коментар #10 от "Dr. Dick":
По скоро кратуната ми е плешива, но това не ми пречи да познавам числата за разлика от теб. Такива като теб, които се крият и пишат това, което им изнася, са ми толкова смешни и жалки. Или не си чувал за тунинг, или си просто кон с капаци и виждаш което ти искаш.Апропо, каква кола имаш - може би Порше
Аз залагам на Пасат обаче
Коментиран от #12
21:14 02.09.2013
12 Easy ryder
До коментар #11 от "Йордан Славов":
Не той е притежател на баварски вурст за това се е кръстил и така.И понеже баварските смешници не могат и да се доближата до възможностите на GTR за това той търси поршета и обикновено ги избира с 300 кила по леки и за предпочитане по мощни защото иначе не могат да се справят нисана.
Ето едно видео на два еднакви по мощност коли на писта не на драг.Много е забавно.Само чуйте какво казва Бруно Сена накрая:
"Nissan did a great job....."
http://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFoYtg
А тук можем да видим и на пистата на "Топ гиър" къде е Нисан и къде други супер коли ....
http://www.youtube.com/watch?v=6ZiJFxpYG4g
Има и много други примери но няма смисъл да говорим.Хората отдавна са признали тази кола и възможностите и само някакви български хейтърчета собственици на дърти германски коптори не могат да се примирят,че някой е способен да направи кола която прави смешни техните идоли и то на половината от цената им поне.
Коментиран от #13
22:45 02.09.2013
13 Dr. Dick
До коментар #12 от "Easy ryder":
Да, и тоя вурст ти го ядеш във всяка тема, гарниран с ориз. Аз имам поглед за много суперколи, а не само да бутам смешния, пластмасов ГТР.В клипа, който съм постнал нисана е с повече коне, ама пак пръдна. Че те Порше нямат кола над 1500 кг (с изкл. на Панамера и Кайен), понеже знаят как се правят спортни коли. С тия глупости за килограмите заприличваш на симеон тасев. Че нисана е туч не означава, че всички коли трябва да са по-тежки и да се търсят същите килограми.
Пък какво казва Бруно-Мруно е със същата тежест какво ше каже Лили Иванова, след като й платят.
Между другото, каква кола караш ти? Ако не те е срам да кажеш де...
Айде лека нощ
Коментиран от #15, #17
23:11 02.09.2013
14 Easy ryder
23:17 02.09.2013
15 Easy ryder
До коментар #13 от "Dr. Dick":
Да бе нисана бил туч ама на същия тест дава по добро време при тестовете в завоите.Я вземи да гледаш целия клип и коментарите а не само да ми вадиш драга.Естествено че кола с 200-300 кила по лека ще даде 2 десети по добро време на право.Ама на завоите се дъни.http://www.youtube.com/watch?v=ENIo_RnFp_g
А пък Бруно Сена за разлика от теб който гледаш картинки кара спортни коли.Така че не се отваряй много колко си печен.Такива съм ги виждал имал бил "поглед".
Колко двигателя си разглобил и сглобил на коли въобще че имаш "поглед"?
Айде само с картинки не се става специалист по спортни коли.
Коментиран от #16, #18, #19
23:30 02.09.2013
16 Dr. Dick
До коментар #15 от "Easy ryder":
Да, де ама не разбрах каква кола караш?23:47 02.09.2013
17 Йордан Славов
До коментар #13 от "Dr. Dick":
Караш БМВ и си мислиш, че караш Порше Турбо лиПораснете малко, колите не се делят на японски и немски, а на достойни за уважение и на посредствени.
Не мога да зачеркна достойнствата на Мерцедес и БМВ, само защото карам английска кола. Това вашето е идиотщина!!!
09:11 03.09.2013
18 Dr. Dick
До коментар #15 от "Easy ryder":
Аз знам БМВ какво са направили в реалния живот, как стои на пътя, колко е удобна и приятна за каране, как задоволително дърпа и как разхода и поддръжката ме устройват, също така знам, че няма японска кола, която може да ми предложи същото на същите пари и разходи. Аз не живея във фантасмагориите и филмите, в които си ти и до които няма да се доближиш, освен в youtube. Разликата между мен и теб е, че аз карам колата, която искам да имам, а ти ги гледаш на клипчета.Имам и японска кола (беше моя известно време, а сега я кара майка ми) - сузуки суифт от 2000г - като се налага да го карам си взимам носни кърпички да си поплача. Преди известно време имахме Хонда Сивик 1.6 116 к.с. 97-ма година. Там мощността е все едно някой си я беше измислил. Тази кола не вървеше повече от кола 90 к.с., а за комфорт, сигурност и поведения на пътя няма какво да ти говоря. Волана беше дървен и нечувствителен, също като интериора и поддръжката и не беше от най-евтините за колите в този клас. Градско даваше 11-12/100. Имал съм и 2 други (обикновени) марки коли, на които няма да се спирам. Така че не ми говори приказки от 1001 нощи и кой какво казал, ами кажи ти какъв опит (невиртуален) си имал с колите и каква кола имаш? Защото ти си станал дървен философ само с картинки. И ако имаше малко техническа грамотност нямаше да плещиш глупости, че нисан gt-r може да измине 500 км градско с един резервоар. 15/100 харчел, все едно сно
Коментиран от #20, #22
09:49 03.09.2013
19 Dr. Dick
До коментар #15 от "Easy ryder":
* все едно снощи си я прибрал в гаража след цял ден градско каране. Дори любимият ти Бруно Сена в твоето клипче каза, че за 20 мин изхарчил половин резервоар. 37 литра за 20 мин добре ли е? Дали е минал повече от 30-40 км? Сам си противоречиш на тъпотиите.И пак - кажи каква кола имаш? Сам ли си я купи? С какви коли имаш опит на пътя?
09:55 03.09.2013
20 Ivailo Chankov
До коментар #18 от "Dr. Dick":
Suzuki Swift от 2000г. и Сивик от 97-ма са едни от най-нискокачествените японски автомобили, между другото, като стана дума за спортни автомобили, според теб кое е по-добро BMW 850i или Mitsubishi 3000GT VR4, като ти напомня, че Мицубишито има всичко което БМВ нямат и до днес, като Active Aero System, която включва електронно регулируеми преден и заден спойлер, 4WS (завиване на четирите колела), уникално електронно контролюруемо окачване, което не позволява на автомобилът да се накланя по завоите или напред дори и при най-резките спирания, активна ауспухова система, която позволява буквално да си увеличаваш и намаляш шума от ауспусите, и още доста други подобни екстри които в момента не изглеждат толкова удивителни, но това през 1991г. са били космически технологии .Коментиран от #21
18:28 03.09.2013
21 Dr. Dick
До коментар #20 от "Ivailo Chankov":
От сивик и суифт ли ти стана спортно, само не разбрах?Не съм карал нито 3000GTO, нито 850. И двете ми харесват.
БМВ 850 също ИМА 4WS и електронно окачване . От къде си се заблудил, че само Митсубиши го има, не знам. Другите неща, които си изброил не са от особено значение. Ама да не навлизаме сега пак в някакви безкрайни, неизчерпаеми теми.
19:16 03.09.2013
22 Easy ryder
До коментар #18 от "Dr. Dick":
Ха ха ха големия експерт Бай Х.. от България който бил карал Сивик,Суифт и БМВ вече е експерт в областа на спортните коли,че даже дава и оценки колко е нормално да горят и коя е добра и коя лоша.Иначе Бруно Сена не ги разбирал нещата само нашия бай Дики ги разбира.
Ей момченце я се приземи малко и не говори за коли в които даже не си влизал да не говорим да познаваш механиката им.
А това кой каква кола карал какво общо има с темата за GTR хибрид през 2015-та?Може би искаш да ни се похвалиш с хубавата си баварска кошница която нямала аналог при други производители.
По добре ни обясни след като Nissan GTR е толкова лоше кола каква по добра от него правят БМВ.
Хайде всички тръпнем в очакване да ексерта бай Дик от БГ то какво ще се произнесе.
Коментиран от #23
20:53 03.09.2013
23 Dr. Dick
До коментар #22 от "Easy ryder":
Г-н х..ездач, още чакам да ми кажеш каква кола караш? Сигурно е някоя японска ъндърграунд резачка с нитро (пропан-бутан) и ако си кажеш всички тука ше се разболеем от смех.Коментиран от #24
21:15 03.09.2013
24 Easy ryder
До коментар #23 от "Dr. Dick":
Едва ли ще ни бъде по смешно от твоя баварски коптор който те направил голям експерт в спортните автомобили.Давай чакаме с нетърпение анализа на бай Дик за новите спортни постижения на БМВ и колко по спортни коли правели от GTR щото нали все него плюеш коло бил слаб.
Или по добре да плюеш стари хондички че е по лесно.
Коментиран от #25
22:07 03.09.2013
25 Dr. Dick
До коментар #24 от "Easy ryder":
Айде бе, пъзльо, покажи си кочината, пък ние ше преценим колко е смешно.А пък той утре Сена може да ти каже "Айде сега вурст райдер, сложи обувалка, за да влезе целия вурст, че е бая парчок" и ти ше изпълняваш и тогава отиваш в една друга категория - gaping hole
Съжалявам, такъв е животът едни карат колите, за които сами са си изкарали парите, а други яздат вурстове, ядат ориз, гледат клипчета и филосовстват
Коментиран от #26, #33
22:30 03.09.2013
26 HAHA
До коментар #25 от "Dr. Dick":
Що ти не си покажеш немската баракудаето го и моя звяр
Коментиран от #27
13:19 04.09.2013
27 HAHA
До коментар #26 от "HAHA":
http://prikachi.com/images.php?images/766/6522766Q.jpgКоментиран от #29
13:19 04.09.2013
28 Iaroslav Stanchev
13:22 04.09.2013
29 Iaroslav Stanchev
До коментар #27 от "HAHA":
Хаааахаааахааааа,ти пък къде се вреш с тази тенджера за макарони,бре.То един японски туч с френски части едвам коментираме,ти набутай още един порутляк и той талянски.Коментиран от #30, #31
17:02 04.09.2013
30 Dr. Dick
До коментар #29 от "Iaroslav Stanchev":
17:07 04.09.2013
31 HAHA
До коментар #29 от "Iaroslav Stanchev":
iaroslav stanchev като ти видях коментара ми стана ясно ,че си някои заблуден тийнейджър и нямаш грам представа от коли
затова няма да ти наливам акъл
17:44 04.09.2013
32 триста итридесети
как да не се смееш
Коментиран от #34
17:58 04.09.2013
33 Easy ryder
До коментар #25 от "Dr. Dick":
Не смятам да слизам на нивото на простак акто теб бай Дик.Какви коли карала майка ти баща ти и ти въобще не ме интересува.Ако ще коментираш статията обясни кратко и ясно щом въпросния нисан е лоша кола кое БМВ е с по добри показатели.
23:31 04.09.2013
34 Easy ryder
До коментар #32 от "триста итридесети":
Кой е казал че ГТР гори 15/100 при 280?Коментиран от #35, #37
23:33 04.09.2013
35 триста итридесети
До коментар #34 от "Easy ryder":
72Тая глупост въобще няма да ти я коментирам.Нали видя какво стана с М6 на клипа.Ти искаш 3,5 дизел да се пънеш.С един резервоар се минават поне 400 километра така че не знам къде ще си пиеш кафето.Направо си смешен.
после и 80ти коментар може да си видиш,
искаш да минеш 400 километра, когато изотзаде го натискам с 335д -- НЯМА КАК ДА СТАНЕ, НЯМА КАК
Коментиран от #36
23:46 04.09.2013
36 Easy ryder
До коментар #35 от "триста итридесети":
Да и къде пише че с 280 гори 15?Твърдиш ли че GTR че не може да мине 400 километра с един резервоар?
Ти въобще няма да го видиш този Нисан като отпраши ти ми говориш че ще го натискаш.
Направо си смешен.
23:59 04.09.2013
37 триста итридесети
До коментар #34 от "Easy ryder":
а сега за домашно почвай да търсиш разхода на гтра и на 335д при 220-240-280и без натъкмявания и лъжи
аз не съм ги виждал, така си мисля, може и да греша -- да гори два-три пъти по-малко 335-цата, а четири
Коментиран от #38
00:11 05.09.2013
38 Easy ryder
До коментар #37 от "триста итридесети":
Ти си ги търси аз не съм твърдял глупоста че с БМВ 335д ще изпреваря Nissan GTR.Като си измисляш нещо го подкрепяй с факти.Кога си карал GTR с 280 и си отчел разход 4 пъти по голям от na BMW.
А между другото това БМВ не вдига 280 въобще така че не знам какво ще сравняваш.
За пореден път пишеш простотии вече съм свикнал с глупостите ти,жалкото е че не се учиш а само повтаряш едни и същи глупости.
00:31 05.09.2013
39 триста итридесети
01:02 05.09.2013
40 Dr. Dick
Коментиран от #50
09:47 05.09.2013
41 Dr. Dick
09:49 05.09.2013
42 Йордан Славов
Що не ходите да се прегледате, или да се пробвате с моя смешен Ягуар ;)
Коментиран от #43, #44
13:49 05.09.2013
43 триста итридесети
До коментар #42 от "Йордан Славов":
не защото вдига 280, те и 240 стигат, а защото е годзила, демек яде горивото като годзила15:43 05.09.2013
44 триста итридесети
До коментар #42 от "Йордан Славов":
ей много ви боли бе, едно 335д на магистралата, и годзилата припада, тц, тц, и то за мнооого по-малко пари, брееее, да не направите някоя беля ейКоментиран от #45
15:47 05.09.2013
45 Йордан Славов
До коментар #44 от "триста итридесети":
Ето за това не си купих БМВ - болни, умопомрачени, шизофренични ултраси!!!Коментиран от #47, #48
16:35 05.09.2013
46 Ahil
17:17 05.09.2013
47 триста итридесети
До коментар #45 от "Йордан Славов":
залагаш ли си топките, че при 260 км/ч на прав участък, без никакъв трафик, ще припадне най-много до 199-я км .. годзилаКоментиран от #51
18:38 05.09.2013
48 триста итридесети
До коментар #45 от "Йордан Славов":
http://bioage.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/autobild3.pngКоментиран от #49
18:44 05.09.2013
49 Easy ryder
До коментар #48 от "триста итридесети":
Ха ха ха според данните които си дал БМВ 335д ще мине с резервоар 60 литра при скорост 250 каквато е максималната по технически данни около 270 километра.Значи ще трябва да спреш да заредиш.....Това са около час и десет минути.
През това време нисана се е движил поне с 300 защото максималната му скорост е 320.За един час има 50 километра преднина което са 10 минути пред теб.Дори да спре да зареди за 5 минути пак е 5 минути пред теб а на теб ти предстои спиране за зареждане....
Така че каквото и да правиш Годзила пак рита жалкия баварски кош.
Опитай нещо друго тук не ти се получи сметката.
Коментиран от #52, #53
20:12 05.09.2013
50 Easy ryder
До коментар #40 от "Dr. Dick":
Някакъв километраж на нещо което даже не се знае точно какво е са страхотни факти.Дай нещо друго още не си ни казал кое БМВ е с по добри показатели от слабия според теб GTR.
Коментиран от #54
20:18 05.09.2013
51 Easy ryder
До коментар #47 от "триста итридесети":
Цитирам немски журналисти от "Ауто Мотор унд Шпорт":
Ако Nissan GT-R беше обувка, върхът й задължително трябва да бъде усилен със стоманено бомбе... Защо ли? Ами за да не си развали фасона, докато нанася мощни шутове в задниците на поредицата прочути и недотам прочути спортни представители на автомобилната сцена със своите 486 к. с., трансмисия с двоен съединител и двойно предаване. Всичко това на невероятната цена от 85 300 евро с пълно оборудване, включващо аудионавигационна система, тапицерии от естествена кожа и окачване с адаптивни амортисьори. Цената на Porsche 911 Turbo с подобно оборудване е с около 60 000 евро по-висока – при сравними мощностни характеристики
Времена за обиколка на северната отсечка на Нюрбургринг
Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.
...............
А ти си тръгнал с БМВ да го сравняваш. Толкова си изтрещял,че не искаш да повярваш в реалноста.Това си е направо диагноза.
Коментиран от #83
20:31 05.09.2013
52 триста итридесети
До коментар #49 от "Easy ryder":
хахаха - заблуден си както винаги:това е старо 535 комби !!!!
и това е галон за мили
получава се 75 литра - 350 километра
Коментиран от #56
20:50 05.09.2013
53 триста итридесети
До коментар #49 от "Easy ryder":
нали се сещаш за разликата от 535 комби до 335 купе ----а познай годзила как ще ЛАПА със 260-280 камо ли повече, ----
20:54 05.09.2013
54 Dr. Dick
До коментар #50 от "Easy ryder":
Когато ми кажеш защо мощния 5.0 на лкесъс се представя с 13 секунди по-зле на Нюрбургринг от М3. И когато ми кажеш каква кола караш? Т.е. каква ще караш като вземеш книжка?Коментиран от #57
23:48 05.09.2013
55 триста итридесети
nissan GTR 2013 - 11.8 СРЕДЕН РАЗХОД
при 240-260-280 съотношението става още повече в полза на дизела,
май клони към 4-тях пъти, а райдер?
23:58 05.09.2013
56 Easy ryder
До коментар #52 от "триста итридесети":
Не знам кой е заблуден.БМВ 535д комби има коефициент на въздушно съпротивление 0,3.Същото съпротивлеие има и 335д.За твое сведение Нисан има много по нисък 0,26.
Това при скорости над 200 оказва много голямо влияние.
Още нещо БМВ то при 250 скорост влиза в обороти около 4000 и там дизела вече не е толкова ефективен защото времето за горене става малко въртящия момент започва здраво да спада и колата лапа много повече отколкото при оптималните режими 2000 2500 оборота.
Така че с 60 литров резервоар и разход 22 на сто 335 ще мине към 270 километра.
А Годзила при този режим си е на не повече от 60% натоварен двигател което е оптимално в съчетание с много ниско въздушно съпротивление разхода няма да е много различен от БМВ то и при 74 литра резервоар ще мине поне същите километри.
Така че пак няма как да ти се получи изпреварването
00:04 06.09.2013
57 Easy ryder
До коментар #54 от "Dr. Dick":
Ти четеш ли темата на статията или ей так си измисляш въпросчета?Много плюеш. вадиш разни изрязани клипчета да се види колко бил лош нисана а сега изведнъж минаваме на Лексъс....
Явно нисана лоша ама БМВ още по зле .Така излезе накрая
Коментиран от #59, #64
00:26 06.09.2013
58 Йордан Славов
Коментиран от #65
00:53 06.09.2013
59 Easy ryder
До коментар #57 от "Easy ryder":
Тези двамцата са от ултрасите.Могат да ги сложат в учебника за типичен пример за хора харесващи БМВ.Не особено образовани ,но с претенции за големи капацитети.За тях някакви си там пилоти като Сена въобще не са фактори че да дават мнение.Друго си е да си имал Хонда Сивик и Сузуки Суифт къде къде повече навлизаш в материята на спортните коли.Другия специалист пък засичал разхода на ГТР при 280 и знае че бил 4 пъти по голям от на БМВ.Въобще свободни съчинения и приказки под шипковия храст
01:06 06.09.2013
60 триста итридесети
Коментиран от #62, #77, #78
01:11 06.09.2013
61 триста итридесети
01:45 06.09.2013
62 Йордан Славов
До коментар #60 от "триста итридесети":
В главата ми няма ориз, защото в гаража ми има Ягуар. Ама за разлика от теб не казвам, че Ягуар е най-великия автомобил, макар че е с доста повече спортни достижения от БМВ. Пък този облог, че 335 щял да мине GTR и аз да викам, че съм п.....ст, показва пълния вакуум в междуушието ти. Що не вземеш да врътнеш някоя обиколка на NSF - там може и да минеш GTR като си тунинговаш някое БМВ.Коментиран от #63
01:50 06.09.2013
63 триста итридесети
До коментар #62 от "Йордан Славов":
железен довод: щом имаш ягуар - в главата ти няма ориз, а има бръмбари, иначе какво друго да имаш, щом твърдя нещо, и ти обиждаш, вместо да помислиш, пълния вакум ще се получи като мине 335 покрай бензиностанцията на която ще почва да зарежда ламята, иначе никога не съм твърдял че бмв е най-великия автомобил, но това не означава че не е, истината е че новата 335хd кърти мифки, с разход/мощност, без да е хибрид, 313 коня при 4000 оборота - без проблем подържа 260-70 км/ч и все още не е в лютеницата, разхода при тази скорост ще е около 15-20 л/100, а ламята около 50-60, а може и повече07:24 06.09.2013
64 Dr. Dick
До коментар #57 от "Easy ryder":
Даа, когато си имал някоя и друга кола нямаш никакъв опит и нищо не знаеш, а пък когато си гледал клипчета на Бруно Сена и др, си много ерудиран. Явно като гледаш много порно се мислиш за голям е***, ама нищо, че си девствен. Като решиш да спреш да караш спортни коли сменяш жанра на клипчетата и си казваш "я сега малко да ***!На мен лично ми харесват много коли - шведски, немски, английски, някои италиански и някои американски. Ти обаче си фанатик и във всякааа тема вреш издялкания с тесла, оризов GTR и все за него говориш.
Преди да си купя БМВ-то тествах доста коли, като един от възможните избори беше Мазда 6 от 2004. Ами няма нищо, което да те грабне в тая кола - мудничка и тромава, а си струваше немалко пари. Така че това са за мен "евтините" японски коли, които предлагат "качество" на приемливи цени.
10:05 06.09.2013
65 Dr. Dick
До коментар #58 от "Йордан Славов":
Г-н Комунист Ягуаров, няма ли да си кажеш какъв Ягуар караш? Или се притесняваш, че и на него му е оплешевяла козината?10:13 06.09.2013
66 Йордан Славов
Защо не ги доведете с готините си БМВ-та, да им благодарим за ценните ви гени
Коментиран от #68
12:07 06.09.2013
67 Peter P
12:09 06.09.2013
68 Dr. Dick
До коментар #66 от "Йордан Славов":
Така или иначе хомозиготната комбинацията от гени отговарящи за нивото на окосмяване, ръст и интелект под средните би ти позволило да се кутираш само при такива на възраст като майките ни, с най-голяма шанс при идивид от руски-социалистически произход. Това би ти позволило в изправено положение да им правишКоментиран от #69
12:53 06.09.2013
69 Йордан Славов
До коментар #68 от "Dr. Dick":
Патенце малко, искрено ме забавляваш с твоите брътвежи - опитваш се да принизиш напълно непознати за теб научни термини за евтини заяждания от гимназията. Какво да се впускам да ти обяснявам, че Ягуара ми е под 10 години, или че мразя комунистическия режим сигурно повече от теб, и че сигурно ти може да ми правиш прав фелацио, както и нивата ми на тестостерона може да видиш във фитнес залата. Но разривът с реалността, не ти е оставил и един кварк в анонимното ти нещо което вратът ти е повърнал.Продължавай да се криеш зад клавиатурата, диванен командосе, и не занимавай повече аудиторията с шизофреничните ти изблици на тема БМВ и Бойко Борисов!!!
Коментиран от #70
14:59 06.09.2013
70 Dr. Dick
До коментар #69 от "Йордан Славов":
За мен тези научни термини са ежедневие, било то в работата ми, било в среща някъде си с такива като теб.А за бисексуалните си нужди можеш да се обърнеш към твоя приятел Wurst Ryder и взаимно да си направите рахатлъка. Опитите ти да изглеждатш интелигентен, чрез изказа си приличат на тези на тризначките от Биг Брадър. Пък дали, как и за какво да се изказвам - аз преценявам, г-н тапичка!
Коментиран от #71
16:28 06.09.2013
71 Йордан Славов
До коментар #70 от "Dr. Dick":
Вече съм напълно сигурен, че си лилипутче и се чудиш на кой да го кажеш, защото децата от блока ти се подиграватИскам и да ти се извиня, но не знаех, че работиш в НАСА /предполагам те ползват за опити докъде може да стигне човешката простотия/! Това с бисексуалните нужди е страшно ! Само се чудя дали ако приемаше малко повечко калий, щеше да засилиш връзките между двата си неврона
Пробвай да си покараш малко на дивана БМВ-то Мачбокс, джудженце малко
Коментиран от #72, #73
18:28 06.09.2013
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Dr. Dick
До коментар #71 от "Йордан Славов":
Виждам, че доста си се ядосал. Благодаря, че сподели личните си драми от детството и за майка си. Погледни си пак поста, след това си задай въпроса на колко години си. Аз лично те съжалявам. Карай си Ягуара със здраве... и извинявай, ако съм те обидил.Коментиран от #74
20:09 06.09.2013
74 Йордан Славов
До коментар #73 от "Dr. Dick":
Попрекалих малко, извинявай!!!Днес е хубав, чисто български празник! Нека ни обединява не само той, но и страстта ни към хубавите коли
20:36 06.09.2013
75 Ianaki Petrov
Коментиран от #76
10:52 07.09.2013
76 триста итридесети
До коментар #75 от "Ianaki Petrov":
те и от петролните компании я чакат с нетърпение11:15 07.09.2013
77 Easy ryder
До коментар #60 от "триста итридесети":
Мило просто същество,тези коефициенти ги пише в данните на автомобилите.След като ти даде графика на разход при която БМВ с коефициент на въздушно съпротивление 0,3 гори 22литра на сто при 250 не виждам как очакваш при 280 да гори 15.Освен това пак повтарям максималната скорост обявена от БМВ за тази кола е 250 км/ч.
За твое сведение максималния въртящ момент на дизела е около 3000 оборота.При 4000 започва да началото на края на дизела.А при 4500 влиза в зоната на димене и ако го оставиш там няколко повече време двигателя умира.
Не си фантазирай че нисана горял 60 на сто неговия коефициент е 0,26.Пълни глупости говориш.Казах ти и преди нисана ще има време за едно зареждане и пак ще е пред теб.
Коментиран от #81
19:25 09.09.2013
78 Easy ryder
До коментар #60 от "триста итридесети":
В заключение ще отбележа че нито бай Дик нито 330-тият умник успяха да отговорят на въпроса от темата:"След като ГТР е толкова лоша коле кое БМВ е по добро от него?"
Е разбира се това не е толкова лесно като да нагъваш вурстове и да ти плющят ушите.
Иначе ви благодаря за офертите с вурстове,но не съм минал на вашия бряг яжте си ги сами и с повечко мазнинка така по добре се "усвояват".
Айде чао и учете повече дечица някой ден може да разберете какво ви се говори.
Коментиран от #80, #82
19:31 09.09.2013
79 Dr. Dick
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/3_4.php#3
Съжалявам, че така Нисанчето е на последно място. Пред него има само Поршета, БМВ-та, Мерцедеси и Макларън. А в журито има и дръпнати очи. Та отговора на твоя въпрос е всички БМВ-та, Поршета и Макларъни.
Точка по въпроса.
10:13 10.09.2013
80 Dr. Dick
До коментар #78 от "Easy ryder":
Още нещо, трябва ли да ти обеснявам, че половината от частите по горивната и впръскващата система на тоя Нисан са BOSCH?! Бухахахахаха12:18 10.09.2013
81 триста итридесети
До коментар #77 от "Easy ryder":
НЯМА КАК ДА СТАНЕколкото и каквито данни да извадиш файда няма - нещо като порше с 3.2 до 100, а ламята с 2.7, а поршето го насира, е това са ти данните, казвам ти, 335д при 260 е около 4000 оборота и разхода му е около 15-17 !!!! - ПОНЕ два пъти по-малко от ламята, ако има използване на спирачки, изпреварвания - СТАВА ПОНЕ 2,5 - 3 пъти, А ТО ЩЕ ИМА, което означава че на разтояния над 100 км 335 е победител и то за двойно по-малко пари, а те са доста, заключенията си ги запази за себе си, съжалявам за любимата ти ламя, въпреки че, ти си толкова промит че ще успееш да се убедиш по някакъв начин че това което ти казвам, не е така
00:36 11.09.2013
82 Kosta Enchev
До коментар #78 от "Easy ryder":
за G-Power Hurricane чувал ли си?http://www.youtube.com/watch?v=-6kpW3zBeus
изгледай това видео и тогава пак питай кое БМВ е по добро.Всяко с емблема G-Power e по добро.
02:28 20.09.2013
83 Berch Boyadzhiyan
До коментар #51 от "Easy ryder":
Немците са го казали и сега всички млъкнаха, защото за нещастния българин немеца е господ Бог и сега са объркани, защото немци са казали, че колата е добра, обаче и немци са направили Порше. Моля ви, не живейте в началото на 90-те години Ауди 80 и Голф 3 отдавна не са нови коли и 190-тката ви далеч не е най-висшата кола която може да се намери по улиците. Немците правят добри коли, харесвам ги(малко са дървени) ама поне си отворете очите!!!01:05 21.09.2013