3 Април, 2023 11:45 5 634 9

Golf 9 ще има, но няма да е този който всички искат

  • vw-
  • volkswagen-
  • golf-
  • passat-
  • tiguan-
  • t-roc

Следващите Passat, Tiguan и T-Roc ще са последните коли с ДВГ

Golf 9 ще има, но няма да е този който всички искат - 1

Изглежда краят на една ера вече е по-близо отколкото повечето хора очакват или поне в света на Volkswagen. В обширно интервю пред Automobilwoche, изпълнителният директор на компанията – Томас Шафер сподели бъдещите планове на марката от Волфсбург и по-конкретно автомобилите с ДВГ, които ще бъдат пуснати на пазара. Към момента се планира това да са точно три модела, които ще се появят на пазара до 2025 година.

Още тази година вероятно ще видим новия Passat и неговото последно поколение с бензинови и дизелови двигатели. По-късно тази година или в началото на следващата ще видим и новото поколение Tiguan, което също ще ни представи подобна ситуация, а през 2025 година ще видим и последният нов автомобил с ДВГ от Volkswagen, а именно второто поколение на T-Roc. Те ще бъдат на пазара в Европа до 2030 година, обещават от Volkswagen.

Golf 9 ще има, но няма да е този който всички искат

За феновете на Golf има и добри и лоши новини. Започвайки с добрите, следващо поколение на класическия хечбек ще има, лошата за повечето от тях вероятно е, че деветото поколение на Golf ще бъде с алтернативно задвижване, вероятно само на ток. През следващата година ще видим фейфлифт на осмото поколение, който от Volkswagen описват като „важен продуктов ъпгрейд“, който да запази колата актуална още поне няколко години.

Все пак надежда има и от Volkswagen биха разработили нов модел, ако през 2026 година или 2027 година нещата се променят, но вероятността за това е изключително малка. Към момента подобни стъпки не са планирани.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Пежо

    7 2 Отговор
    Прилича на голф 4
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Алексей

    9 3 Отговор
    На запад от послака и от унгарската граница може и да са готови, но при нас :
    1/ драстично по-високата цена на електромобилите ги прави съвсем недостъпни
    2/ ако 30 процента от сегашният автопарк са електрички - няма нормална инфраструктура готова да поеме този обем
    3/ електромобилите при движение с 120 км/ч по магистрали много бързо изразходват заряда си - трябват зарядни станции през поне 100 км и то сериозно количество
    4/ при бързо зареждане работният капацитет на батерията спада след всяко бързо зареждане, след 3-4 години вече остават 60 процента използваеми, в най-добрият случай

    Коментиран от #9

  • 5 Лада

    7 2 Отговор
    Пореден чуплив и грозен автомобил!
  • 6 Шваби

    7 2 Отговор
    КИА е
  • 7 Така е

    7 6 Отговор
    Светът на Фолксваген мечтае да премине на друго задвижване. Ако може да се забрави срама от ТСИ,ДСГ тормозещи собствениците трибуквия. Само спомените за ТДИ помпа-дюза, с бръмчащия, тракторен звук ще се помни дълго. А как хич не вървяха. Какво да правиш- немското качество.

    Коментиран от #8

  • 8 Аааве Мунчо :D

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Така е":

    Леко ве, професоре, ще преметнеш некоя жила.
  • 9 съдията Дред

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Алексей":

    Те затова теслювците карат с 90 кмч на магистралата. На времето на дядо ми жигулката вървеше по бързо.