6 Април, 2023 14:04 3 679 15

Ford показа електрическа „баничарка“, която ще се прави в Румъния

  • ford-
  • transit-
  • transit e-courier-
  • e-transit-

E-Transit Courier е разработен върху собствена платформа

Ford показа електрическа „баничарка“, която ще се прави в Румъния - 1

Ford добави още един електромобил към своята гама, който подобно на Escape EV, също е разработен изцяло за Европа. Новият E-Transit Courier използва специално разработена от Ford платформа, която ще послужи и за електрическата Puma. Двата модела ще се произвеждат в една и съща фабрика в Крайова, Румъния.

Ford показа електрическа „баничарка“, която ще се прави в Румъния

Новата „баничарка“ може да се похвали с повече товарно пространство и по-големи размери. Разстоянието между двата задни калника е нараснало и вече достига 1220 милиметра, позволявайки събирането на два европалета. Товарното пространство вече е 2.9 кубически метра с максимална товароносимост от 700 килограма. Хитра система за товарене позволява дължина от 26 метра при сгъване на предната пасажерска седалка.

Ford показа електрическа „баничарка“, която ще се прави в Румъния

По отношение на задвижването, E-Transit Courier използва един електромотор върху предната ос със 136 конски сили. От Ford не разкриват с какъв капацитет е батерията, но споделят, че може да се зарежда с до 100кВ, а 10 минути заряд са достатъчни за пробег от около 87 километра. Очаква се скоро да станат ясни повече подробности около задвижването и техническите характеристики, а малко след това да видим и пазарната премиера на модела.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Продължаваме Промяната

    14 1 Отговор
    Е що в Румъния??? Теренът на Кремиковци стои празен и готов за някой производител на автомобили, който би имал щастието и късмета да печели от квалифицираната и същевременно ниско заплатена работна ръка в България. Готови сме и за неекологично и замърсяващо околната среда производство, както вече правим кабели и фарове за автомобили

    Коментиран от #4, #5, #7

  • 2 12343211

    7 0 Отговор
    Оф, напред отиват румънците.. Преди 25 г. имаха 5 ет. мол с фонтан...
  • 3 Електрокарист

    6 1 Отговор
    Ще трябва по-кротко с баничките, за да не остане на пътя.
  • 4 Да пробва

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Продължаваме Промяната":

    Не е точно така. Тук има повече самураи на глава от населението отколкото по всички японски острови и ще му играят кати, на всяка стъпка.
  • 5 Гост

    18 0 Отговор

    До коментар #1 от "Продължаваме Промяната":

    Отдавна никой не вярва на мантрите за ниско заплатената, но за сметка на това високо квалифицирана работна в България. Нито е едното, нито е другото. Даже е обратно пропорционално - крадливи тъпунгери с големи претенции и на всичкото отгоре дефицитни. Никой няма да си сложи главата в торбата с няколко стотици милиона за фабрика в най-корумпираната държава, където съвсем "легално" могат да ти откраднат бизнеса. Умря Марко дет се вика, а най-драматичното тепърва предстои за т.нар. Територия - както от управленски, така и от инвестиционен и ако щеш от демографски характер. Просто някои процеси са прекалено интертни и отнемат тройно повече време да се променят отколкото да се осъзнаят.
  • 6 Варна

    18 0 Отговор
    Веднага ти отговарям защо в Румъния и защо все повече се чува за Румъния като положителен пример . Румънците вкараха цялата политическа класа в затвора и буквално за месеци тръгнаха напред . Сега в момента икономиката им се конкурира с тази на Испания .При нас нещата не са така заради политиците , не заради народа .Тук можем да призвеждаме всичко , но видяхте Илчовски с колко милионен бизнес се изнесе и той в Румъния и не е само той
  • 7 SDEЧЕВ

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Продължаваме Промяната":

    ВИЕ ПЪРВО НАПРАВЕТЕ ЗАВОДА ,КОЙТО ОТКРИ КИРО МЕНТАТА В ЛОВЕЧ. ОТДАВНА ЧАКАМ ДА СИ КУПЯ КОЛА ОТ НА КИРО МЕНТАТА ,НО УВИ

    Коментиран от #9

  • 8 Така е

    14 0 Отговор
    Хитра система позволява 26метра товар. Знаех си, че електромобила дава много повече.
  • 9 Завода

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "SDEЧЕВ":

    Завода е готов, обаче колите са за баровци, а не за убитаци бате......
  • 10 Гост

    5 1 Отговор
    Нека да позная,цена 100 хилки.
  • 11 Турбо

    3 2 Отговор
    Бензиновата баничарка на Форд започва от 60 х. лева, електрическата ще е умножена по две.
  • 12 Ясна работата...

    4 1 Отговор
    Значи вече нема да ям банички, оти мое да ме фане токът.
  • 13 Яяяя

    3 0 Отговор
    При сгъване на седалките, дължината на багажното става 26 метра. Уникална баничарка, или некадърна журналистика!
  • 14 Патил

    1 0 Отговор
    Не се подмамвайте. Карам форд ван от нов. На 5тата година и само 35 000 км. Двигателя (дизелов и уж икономичен) се скапа. Нов рециклиран двигател и монтажа 4200 евро. Само в моята зона по това време още 3 същата година и модел имаха скапан двигател. Очевидно беше фабричен дефект! Всяка година пари за ремонти. Миналата година над 2000 евро за ремонти. Ако ползвах само форд- концесионера, щеше да е над 3000 евро за ремонти за една година. Грабежа е тотален. След поредната оферта за ремонт за 1600 евро с отстъпката, минах на по-евтин сервиз. Никога повече форд!

    Коментиран от #15

  • 15 Врачанин

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Патил":

    Не случайно е казано че форд и бременната ученичка , са срам за семейството.