Last news in Fakti

26 Октомври, 2013 11:18 13 091 33

Infiniti готви купе с 4 врати и механика от Mercedes-Benz

  • infiniti-
  • mercedes-benz-
  • essence-
  • etherea

Луксозното поделение на Nissan разработва купе с четири врати на базата на Mercedes-Benz, твърди Automotive News. Новият модел ще отбележи поредната стъпка в сътрудничеството между Infiniti и немския гигант, които вече произвеждат двигатели в съвместния си американския завод в Тенеси.

Неотдавна се появиха сведения, че японците подготвят кросоувър версия на концепта Etherea с платформа от Mercedes-Benz. Това засилва достоверността на слуховете за конкурент на Porsche Panamera с емблемата на Infiniti и немска механика.

Купето с четири врати вероятно ще черпи вдъхновение от концепта Essence, показан през 2009 г. в Женева. Автомобилът ще използва модулна платформа със задно задвижване, предоставена от Mercedes-Benz.

Новият модел ще бъде готов до 2017 г. От Infiniti му възлагат ключова роля за ръста в продажбите, на който се надяват. Купето с четири врати ще запълни ниша, която всяка премиум марка се старае да запълни през последните години. Типичен пример за този стремеж е гамата на BMW, в която практически липсва вакантен сегмент.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Dr. Dick

    6 3 Отговор
    Легендарните, здрави, надеждни, спортни, балансирани, сигурни, олекотени, качествени японски коли с традиции в автомобилостроенето години наред ще се произвежда по немски патент от немски производител. Инфините с платформи и двг на мерцедес, а Тойота с шасита и двигатели от БМВ.
    Вземете си кърпички да си поплачкате.

    Коментиран от #3

  • 2 ВИП АМГ

    6 0 Отговор
    Готино Мазерати

    Коментиран от #4

  • 3 сасаа

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Dr. Dick":

    Новите мерцедеси се оборудват с двигатели на рено, а бмв са постоянно критикувани заради понижаващото им се качество. За дефктните марки: vw, ауди и компания можеш да четеш на воля.
    ...японците нямат традициите на европейци и американци в машиностроенето. Дълги години са крали технологии и са се опитвали да ги развият и подобрят.
    Фактите от последните няколко десетилетия във всички световни класации, показват, че са успели да направят машини с върхово качество, задминаващи всичко вече направено. В днешно време южнокорейците затвърждават лидерските си позиции при автомобилите и електрониката. Следващите шампиони вероятно ще са китайците.

    Коментиран от #6

  • 4 The Bear

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "ВИП АМГ":

    Точно Мазерати са копирали тея! Това с плагиатството беше уж китайски патент, а сега и инфинити....

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Киро Стоев

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "The Bear":

    Ти май си забравил да си пиеш лекарствата?

    Тая форма на Мазерати почва от 2004г (дали си бил ли си роден тогава) а инфинити те първа ЩЕ пускат модела - дали са копирали Мазерати от тях? а разбирачо

    Вкарай още мисъл да се посмееме
  • 6 Киро Стоев

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "сасаа":

    Честно казано отдавна не бях чел толкова реално мнение. Това е абсолютната истина. Браво пич

  • 7 Киро Стоев

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "The Bear":

    Съжалявам The Bear - като прочетох първо мнението не го разбрах. Останах с впечатление че казваш, ме Мазерати са копирали Инфинити. Извинявам се!

    Коментиран от #17

  • 8 Iaroslav Stanchev

    2 4 Отговор
    Естествено,че Инфинити ще си сътрудничи с МБ.Всеки иска да е поне равен с най-добрите в бранша.От Рено ли да вземат части за престижна кола?Макар,че точно Рено държи 45% от Нисан,ако японците започнат да правят луксозни коли заедно с жабарите,по-добре да затварят още сега.
  • 9 Ото Скорцени

    0 4 Отговор
    Нисан си имат Gt-r. За кво им е тая с ненадеждна немска механика?

    Коментиран от #10

  • 10 Iaroslav Stanchev

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Ото Скорцени":

    Имат си ГТР,хората,много добра кола.Ама японския външен министър не ходи на срещи с външните министри от Г8 с ГТР,нали?Ходи с МБ С-клас,както и другите.Е затуй им е на Нисан "ненадеждната" немска техника,за да могат най-надеждно да се намърдат в луксозния клас.

    Коментиран от #11

  • 11 Ото Скорцени

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":

    Японския външен министър ходи на срещи с външните министри от Г8 със...самолет. А там където е срещата се вози на автомобил какъвто му изпратят домакините. И в повечето случаи този автомобил не е Мерцедес.

    Коментиран от #12

  • 12 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Ото Скорцени":

    Да де,да де,в някои от случаите ходи с мерцедес,а в останалите я с ауди,я с бмв,ама с гтр никога няма да отиде,щото най-много да подбуди лек,но тактичен присмех.
  • 13 VIPAMG

    0 7 Отговор
    mnogo e grozna vsichki treperqt pred magnata MERKEDES BENDZ,predpochitam 124-ka pred tova infiniti

    Коментиран от #14, #16

  • 14 Iaroslav Stanchev

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "VIPAMG":

    Поне напиши правилно името на любимата ти марка,бе.Поне това направи,другото е ясно,че не го можеш.
  • 15 Nickname

    1 1 Отговор
    За мене има само една истинска кола - СЕАТ ИБИЗА. Нищо друго не ми харесва

    Коментиран от #22

  • 16 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "VIPAMG":

    o azise ooo po.....e
  • 17 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Киро Стоев":

    Ха-така! Тъкмо да се запитам за познанията си по български език, и прочетох извинението! За протокола - роден съм през 1969 година. От ученик ми са хоби колите и всичко което излиза писано и снимано за тях. Имаше едно време едни дъвки "Bi-Bip" по стрелбищата, които вътре между дъвката и външната опаковка имаха нагънати от много качествена хартия снимки на коли - лепях си ги в специален албум по номера..... После започнах от чужди вестници и списания, после у нас започнаха да излизат Аутобилд, Ауто-мотор-унд-шпорт, Авторевю, Топ Гиър, За рулем и т.н. - естествено не можех да си кипивам всички броеве на всичките, но поне на Аутобилд съм чел всички, а и на по-интересните от другите - след разлистване по РЕП-овете. В нета също гледам и чета. Интересувам се обаче от по-"цивилните" автомобили - не чета за Формула 1. Та познавайки моделите на Мазерати от последните години - явно Инфинити кого са имали за модел...
  • 18 Нема Бира

    0 0 Отговор
    Не Зле!
  • 19 Васил Василев

    1 0 Отговор
    Няма как някой да сгреши, ако копира дизайна на Мазерати.
  • 20 Ото Скорцени

    1 1 Отговор
    Мазератито е с доста по различна визия. Аз много го харесвам иначе. Интересно защо не са взели менаниката на Gt-r а са се насочили към немски дръгел...

    Коментиран от #21, #32

  • 21 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Ото Скорцени":

    zashtoto nemskoto e nai dobro
  • 22 Zdrawko Sashew

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Nickname":

    в СЕАТ-а е истината
    КУПЕ=две врати
    четири врати: до 4,50 Сседан
    до 4,70- Берлина
    над 4,75-Лимузина
    та това Инфинити е най-вероятно Берлина
  • 23 Dr. Dick

    1 1 Отговор
    Нещо май пръднахте всичките японски фенчета. Не ви чувам много да знаете? Защо луксозните разделения на любимите ви марки прибегнаха към немски патент?????
  • 24 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Нищо изненадващо.Карлос Гон почти беше решил да закрие Инфинити защото нямаше успеха на Акура и Лексъс които в САЩ са лидери далеч напред от германците.Хитрия испанец дава двигатели Рено на Мерцедес за по малките модели и ползва готови разработки за големите.Така сваля цената и се надява да подобри позициите на Инфинити.Ще видим дали ще сработи стратегията му.
    Иначе визията е копие на ESSENCE от 2009 много добре изглеждаща и елегантна доста по добре изглежда и от грозните и опулени с техните "бъбреци" баварски недоразумения.
    Сега ако и Мерцедес се сетят да вземат ноу хау от GTR съвсем щеизпреварят и без това изоставащите си в спортно отношение немски конкуренти.
  • 25 Easy ryder

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=MkC1R3XeJPI

    Ей това беше прототипа и беше планиран с механиката на ГТР и хибридно здвижване.Може би все още има шанс да го направят ако Карлос Гон разреши.Времето ще покаже.
  • 26 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор
    Ха,той тоя може да е хитър,ама и швабите надали пасат трева.Давал им малки двигатели и взимал готови разработки.Сигурно е така,но едва ли Гюнтер ще се прекара да му даде най-новото,с което разполага.Бута му 5-6 годишни проекти и оня скача до небето,че видиш ли прави яки коли с части от МБ.
    Какво ли да вземат пък германците от ГТР,като този модел участва точно в едно международно състезание,FIA GT и там ауди,мерцедес,ламборгини,ферари,макларън,бмв го шляпкат,като малко дете.

    Коментиран от #29

  • 27 Easy ryder

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=__yEA700Iew

    Ей тук се вижда добре също.
  • 28 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор
    А сега кажи,че не си приличат.Текст към връзката
    Само дето инфинити е по-накичено с лъскави джунджурийки,точно по американски,с френски изпълнители.

    Коментиран от #30

  • 29 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Iaroslav Stanchev":

    Времето ще покаже.До сега Гон показа че е много добър мениджър.Рено дори в годините на кризата стои добре на пазара.Колкото до технологии нали се сещаш кой е шампион в царя на автомобилните спортове Формула1.Инфинити Ред Бул рейсинг с двигатели а Рено. Така че не ми говори кой от кого щял да се учи.
    В автомобилостроенето всичко е интерес.Някой има двигател и за да му намали цената като произведе повече бройки го дава на друг.Другия пък дава каквото той е разработил и така.Това се прави отдавна от много фирми.БМВ и Тойота също си сътрудничат.БМВ дава някои дизелови двигатели на Тойота а от японците взема хибридни технологии в които е изостанало.Има още много примери така че нека да не правим прибързани изводи кой от кого се учел.

    Коментиран от #31

  • 30 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Iaroslav Stanchev":

    Е то ако тръгнеш в тая посока всички коли ще изкараш подобни щото имали два фара и четири гуми.Хората са направили чудесен дизайн и това е.Ще видим какво ще стане като го пуснат в производство.До сега Рено Нисан показаха че дори с малък бюджет може да се направи супер спортен автомобил.GTR прави за смях всички модели на БМВ,Мерцедес и Ауди които уж претендират да са лидери в технологиите.И то на цена около 90 000 евро.На тази цена няма немска кола която дори да се доближи до технологиите на GTR.Ето за това германците има на какво да се учат.
  • 31 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    Във Ф1 е малко относително да се каже,че колата и мотора е всичко.Струва ми се,че ако не е оня германец в Ред бул,работата ще е малко по-различна.С една и съща кола на едни и същи писти,при еднакви условия единия е 4 пъти световен шампион,а Уебър е 5-ти.
    Не казвам,че Ред бул-Рено не са най-добри в момента,но и пилота е от изключителна важност.Да си припомним и Шумахер.Дали Ферари щяха да имат същите успехи,ако гадната шваба не беше отишъл там с целия си екип и знания.
    А за ГТР си прав,наистина няма конкуренция сред немските машини.Само това не мога да си обясня,как така бие всички швабски супер коли,а в истинските състезания,като ГТ серийте същите немски кошове го правят на луд.

    Коментиран от #33

  • 32 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Ото Скорцени":

    Нормално да вземат точно от МБ , нали все пак са в някакво съдружие с Рено
  • 33 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Iaroslav Stanchev":

    Разбира се че във всеки спорт пилота има значение.Да не би във WRC Льоб,Колин Макрий,Макинен и много други да нямат принос. Но Рено не веднъж са се доказали като добри двигателостроители във формулата.Само си спомни деветдесетте.Уилямс,Бенетон....,който имаше двигател Рено превъзхождаше останалите Рено имат повече от 10 титли като доставчици на мотори и две като конструктори.Рено наред с Ферари,Форд и Хонда са фирмите оставили най голям отпечатък в историята на този спорт.

    Що се отнася до сравняване на състезателни със серийни коли нещата са много относителни.Ако погледнем Super GT 500 сериите където са най мощните коли в този клас доминират Лексъс и Хонда тази година.Миналата беше GTr но там колите са много различни.В клас GT 300 Хонда доминира но БМВ горе долу се отсрамват.Но така или иначе такива коли няма как да си купиш и да ги караш на пътя.А при нормални серийни коли както вече казахме ГТР е ненадминат като цена и възможности.