По-рано тази година Volkswagen представи третото поколение Tiguan, което пристига с изцяло нов дизайн, нови технологии и по-големи размери. Новият Tiguan е с 32 мм по-дълъг и вече достига 4551 мм. При височината подобрението е от едва 5 мм и достига 1640 мм спрямо предшественика си. Ширината от 1 939 мм и междуосието от 2 681 мм остават непроменени. Въпреки че кросоувърът е станал само малко по-дълъг, багажникът нараства с 33 литра и вече е 648 литра при натоварване до височината на облегалките на задните седалки. Пространството над главите се подобрява с още 9 мм отпред до 1058 мм)и с 10 мм отзад до 1022 мм.
Интериорът е изцяло нов, както за Tiguan, така и за Volkswagen, макар да виждаме някои подобни на ID. моделите елементи. В средата е разположен голям дисплей, който се допълва от 10-инчов дигитален километраж пред водача. Лостът за превключване на предавките също е изместен и вече се намира зад волана, а на негово място е поставено копчето за увеличаване на звука.
Предлагат се две хибридни опции със системна мощност 201 к.с. или 268 к.с.. Тези модели използват и батерия с капацитет 19,7 киловатчаса, която може да осигури пробег само на електричество до 100км. Зареждането вече достига до 50 кВ, когато Tiguan е свързан към бързо зарядно устройство. Съществуват и варианти с мек хибрид. Те комбинират 1,5-литров четирицилиндров двигател и 48-волтов стартер/генератор и мощност от 130 или 150 конски сили.
Третото поколение на Tiguan предлага и 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, чиято мощност е 201 к.с. или 262 к.с.. Все още съществуват и опции за дизел с познатия 2.0-литров двигател с мощност 150 к.с. или 190 к.с.. Опционално е налично и задвижване на четирите колела.
У нас за момента не са налични всички опции, като се предлагат бензиновите и дизеловите двигател с мощност между 150 и 190 конски сили с автоматична седемстепенна трансмисия. Цените за базов модел започват от 73 193 лева за ниво Life, 78 733 лева за ниво Elegance и 95 454 лева за R-Line оборудване със 190 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мишо
Коментиран от #8, #17, #18
12:48 18.12.2023
2 ФАКТИ
Коментиран от #3, #4
12:54 18.12.2023
3 Един
До коментар #2 от "ФАКТИ":
В нормалния свят W211 са отдавна претопени,само тук парвенютата се отъждествяват с подобни антики.12:57 18.12.2023
4 Мхм
До коментар #2 от "ФАКТИ":
И след време как му намираш части и доколко качествени биха били те13:03 18.12.2023
5 ....
Коментиран от #7
13:06 18.12.2023
6 Румен Американеца
13:08 18.12.2023
7 Баш Батка
До коментар #5 от "....":
CVT строшена кутия срещи боксеров мотор, който едва ли ще изкара 60к км.13:09 18.12.2023
8 Буха ха
До коментар #1 от "Мишо":
Не е за сиромаси.13:12 18.12.2023
9 Мъдрецът
13:45 18.12.2023
10 Димитър Попов
13:47 18.12.2023
11 Горан Владков
13:53 18.12.2023
12 Айде бе
Ей статияджията....Голем си 😄!
14:29 18.12.2023
13 Aз съм
Коментиран от #15
15:02 18.12.2023
14 мани беги
13:32 19.12.2023
15 мани беги
До коментар #13 от "Aз съм":
партии, които боравят с народна пара; разни шмекери пишман фирмаджии, за да докарват пойче разходи и крадат ддс, водят и двойно счет. ама имат рекламни договорки и ги вземат на мно ниски пакетни цени; държавни институции се сдобиват и те; банки ... общо взето е все дето лапкат НАРОДНА ПАРА! нормален човек, физическо лице не купува!13:41 19.12.2023
16 Пеуниканец Главен ГолФър
13:51 19.12.2023
17 До Мишо
До коментар #1 от "Мишо":
Мишо,да те осветля: Тигуан е по-качествен, надежден и комфортен от Хюндай Тусон и Киа Спортидж. И затова е по-скъп. Трудно ли ти е да се досетиш?17:25 19.12.2023
18 До Мишо
До коментар #1 от "Мишо":
Мишо,да те осветля: Тигуан е по-качествен, надежден и комфортен от Хюндай Тусон и Киа Спортидж. И затова е по-скъп. Трудно ли ти е да се досетиш?17:25 19.12.2023
19 Протестирам!
17:37 19.12.2023