19 Декември, 2023 13:30 3 517 18

Какво мисли легендарният Джуджаро за дизайна на Cybertruck?

  • tesla-
  • cybertruck-
  • дизайн-
  • джуджаро

Италианецът сподели интересно мнение

Какво мисли легендарният Джуджаро за дизайна на Cybertruck? - 1

Италианската икона на дизайна Джорджето Джуджаро даде висока оценка на Cybertruck на Tesla, като го оприличи на "Пикасо на автомобилите". Правейки паралел с революционния подход на Пикасо към живописа, Джуджаро похвали изпълнителния директор на Tesla Илон Мъск за смелото предизвикателство към традиционните очаквания за естетиката на пикапите. Джуджаро, известен като визионер, стоящ зад емблематичния DeLorean DMC 12 от 1981 г., единствения за времето си сериен автомобил от неръждаема стомана, подчерта отклонението на Cybertruck от конвенциите.

Размишлявайки върху собствения си опит с новаторски дизайн, Джуджаро подчерта, че смелостта на Пикасо се крие в способността му да деконструира реалността по художествен начин. По подобен начин Cybertruck на Мъск въплъщава отклонение от нормата, откъсвайки се от установените конвенции в дизайна. Джуджаро изрази възхищението си от смелия и нетрадиционен дизайнерски език на Cybertruck.

Джуджаро, известен с авангардния си принос към автомобилния дизайн, вярва, че Cybertruck има потенциала да постигне значителен успех. Това одобрение от страна на светилото в областта на дизайна придава допълнителна тежест на иновативния и смел подход, предприет от Tesla при създаването на Cybertruck.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Стара информация

    8 2 Отговор
    Претоплена манджа
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 4 Отговор
    Мниго е тактичен , но
    името е точно
    тЕсла дялана с теслА
    ‼️❗‼️
  • 3 карчи

    11 3 Отговор
    Giorgetto Giugiaro е проектирал пернишкиу Гоуф 😉
    Всъщност творенията му са доста спорни от естетическа гледна точка, но пък първите алфи са страхотни👍
    Илончовите творения не са ми интересни, ама ич😅
  • 4 мани беги

    13 2 Отговор
    измежду DeLorean и тфа, жа избера DeLorean!
  • 5 Дааа

    17 7 Отговор
    Ми то и нашите електрокарчета, преди 1989 год, които произвеждахме, бяха с правоъгълна форма и всички ги харесваха, ама американците, дойдоха, закриха Балканкар и дадоха на Мъск да произвежда елчетата ни.

    Коментиран от #6

  • 6 хех

    6 14 Отговор

    До коментар #5 от "Дааа":

    Кой пък ги е харесвал? Продоваха се под себестойност, даже под себестойността на металите в тях, само и само да има някой долар за номенклатурата. И за един ден Балканкар не е излизал на печаба, подобно на Кремиковци и др.
  • 7 Турбо

    21 3 Отговор
    Виждали ли сте картините на Пикасо?Мисля,че Джуджаро просто се е пошегувал с творението на Мъск.
  • 8 Кой съм аз, че да оценявам Джуджаро?

    7 2 Отговор
    Зад гърба си има
    Bizzarrini Manta (1968)
    VW Golf GTI (1973)
    BMW M1 (1978)
    Saab 9000 (1988)
    Hyundai Pony (1974)
    Lotus Esprit (1972)
    Alfa Romeo 2600 Sprint (1962)

    Коментиран от #10

  • 9 карамЕЛ

    2 4 Отговор
    И визуално, и реално, нещата са ясни от самолет F117 Stealth.

    Коментиран от #13

  • 10 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кой съм аз, че да оценявам Джуджаро?":

    Лотус Есприт е иконата на клиновидния дизайн , почти дословно повторен в Сайбъртрък ! Дори Ламборгини Контач е копирал от Есприт !

    Коментиран от #12

  • 11 незнайко

    8 3 Отговор
    DeLorean е много по красив автомобил от този куфар Cybertruck на Илон Мъск ! Защо е такъв ръбат - защото Мъск няма преси за неръждавейка и резултата го виждаме !
  • 12 Вярно си на гости

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Коя година е първия прототип на Countach и влиза в серийно производство и в кои години става това за Esrpit???
    Връх в “клиновидния” дизайн е Stratos Zero още от 70-та година….отново на Бертоне…

    Коментиран от #14, #15, #17

  • 13 Карамел МУ

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "карамЕЛ":

    И едвам едвам издрапа с 1 идея повече от дизеловия Форд…
    Хайде пускай си още 1 рекламно тРесла клипче и лягай…
  • 14 Маниак

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Вярно си на гости":

    Абсолютно съгласен, Виждал съм Ланча Стратос на ралито в Златните 70 и някоя си.. за мен лично това е колата връх в автомобилния дизайн. За другите качества няма да говоря . Анджей Ярошевич бе без конкуренти

    Коментиран от #16

  • 15 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Вярно си на гости":

    Абе не знам кой е на гости , ама Контач се произвежда от 1974 до 1989 г , а Лотос Есприт от 1975 до 2004 г. , обаче е разработен още 1971 и представен официално 1972 , просто на Лотос им отнема повече време да го пуснат в серийно производство !! И точно неговото шаси по-късно е адаптирано за основа на Де Лориан !!
    През 1970 г. Тони Ръд , който е започнал работа в Lotus предходната година, предлага два нови проекта за разработка на модели. Първият, проект M50, доведе до 1974 Elite . Вторият, проект M70, имаше за цел да разработи наследник на Europa , който, подобно на Europa, трябваше да бъде купе с две врати и централно разположен двигател .
    Среща между Колин Чапман и Джуджаро е уредена в началото на 1971 г. от дизайнера Оливър Уинтърботъм , който също предлага Джуджаро да използва своята концепция Maserati Boomerang като вдъхновение за новия Lotus .
    Работата по новата кола започва в средата на 1971 г. Този безименен прототип, често наричан просто "Сребърната кола", се появи на щанда на Italdesign на автомобилното изложение в Торино през 1972 г. и положителният прием убеди Чапман да одобри по-нататъшно развитие

    Коментиран от #18

  • 16 Някой си...

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Маниак":

    Хубав дизайн е направил Бертоне и на Фиат Абарт , а и на Деу Есперо.. а Bertone Birussa за мен лично е най-хубавото творение на дизайнерите
  • 17 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Вярно си на гости":

    Освен това Есприт е единствената кола , освен Астън Мартин , която е карал Джеймс Бонд във поредицата и то единствената , която става на подводница !! И точно Мъск откупи същата от филма на търг преди 6-7 години !
  • 18 Гостенче

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    стига си се хабил да преписваш от Уики… отговори кратко, точно и ясно-кога представят прототипа на Countach??? Всичко друго е празно философстване….
    Англия и дизайн… Есприт и спорт… сандъци….