Италианската икона на дизайна Джорджето Джуджаро даде висока оценка на Cybertruck на Tesla, като го оприличи на "Пикасо на автомобилите". Правейки паралел с революционния подход на Пикасо към живописа, Джуджаро похвали изпълнителния директор на Tesla Илон Мъск за смелото предизвикателство към традиционните очаквания за естетиката на пикапите. Джуджаро, известен като визионер, стоящ зад емблематичния DeLorean DMC 12 от 1981 г., единствения за времето си сериен автомобил от неръждаема стомана, подчерта отклонението на Cybertruck от конвенциите.
Размишлявайки върху собствения си опит с новаторски дизайн, Джуджаро подчерта, че смелостта на Пикасо се крие в способността му да деконструира реалността по художествен начин. По подобен начин Cybertruck на Мъск въплъщава отклонение от нормата, откъсвайки се от установените конвенции в дизайна. Джуджаро изрази възхищението си от смелия и нетрадиционен дизайнерски език на Cybertruck.
Джуджаро, известен с авангардния си принос към автомобилния дизайн, вярва, че Cybertruck има потенциала да постигне значителен успех. Това одобрение от страна на светилото в областта на дизайна придава допълнителна тежест на иновативния и смел подход, предприет от Tesla при създаването на Cybertruck.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Стара информация
13:32 19.12.2023
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
името е точно
тЕсла дялана с теслА
‼️❗‼️
13:37 19.12.2023
3 карчи
Всъщност творенията му са доста спорни от естетическа гледна точка, но пък първите алфи са страхотни👍
Илончовите творения не са ми интересни, ама ич😅
13:54 19.12.2023
4 мани беги
13:58 19.12.2023
5 Дааа
Коментиран от #6
14:17 19.12.2023
6 хех
До коментар #5 от "Дааа":
Кой пък ги е харесвал? Продоваха се под себестойност, даже под себестойността на металите в тях, само и само да има някой долар за номенклатурата. И за един ден Балканкар не е излизал на печаба, подобно на Кремиковци и др.14:32 19.12.2023
7 Турбо
14:39 19.12.2023
8 Кой съм аз, че да оценявам Джуджаро?
Bizzarrini Manta (1968)
VW Golf GTI (1973)
BMW M1 (1978)
Saab 9000 (1988)
Hyundai Pony (1974)
Lotus Esprit (1972)
Alfa Romeo 2600 Sprint (1962)
Коментиран от #10
17:24 19.12.2023
9 карамЕЛ
Коментиран от #13
18:49 19.12.2023
10 гост
До коментар #8 от "Кой съм аз, че да оценявам Джуджаро?":
Лотус Есприт е иконата на клиновидния дизайн , почти дословно повторен в Сайбъртрък ! Дори Ламборгини Контач е копирал от Есприт !Коментиран от #12
19:12 19.12.2023
11 незнайко
19:24 19.12.2023
12 Вярно си на гости
До коментар #10 от "гост":
Коя година е първия прототип на Countach и влиза в серийно производство и в кои години става това за Esrpit???Връх в “клиновидния” дизайн е Stratos Zero още от 70-та година….отново на Бертоне…
Коментиран от #14, #15, #17
20:34 19.12.2023
13 Карамел МУ
До коментар #9 от "карамЕЛ":
И едвам едвам издрапа с 1 идея повече от дизеловия Форд…Хайде пускай си още 1 рекламно тРесла клипче и лягай…
20:35 19.12.2023
14 Маниак
До коментар #12 от "Вярно си на гости":
Абсолютно съгласен, Виждал съм Ланча Стратос на ралито в Златните 70 и някоя си.. за мен лично това е колата връх в автомобилния дизайн. За другите качества няма да говоря . Анджей Ярошевич бе без конкурентиКоментиран от #16
21:40 19.12.2023
15 гост
До коментар #12 от "Вярно си на гости":
Абе не знам кой е на гости , ама Контач се произвежда от 1974 до 1989 г , а Лотос Есприт от 1975 до 2004 г. , обаче е разработен още 1971 и представен официално 1972 , просто на Лотос им отнема повече време да го пуснат в серийно производство !! И точно неговото шаси по-късно е адаптирано за основа на Де Лориан !!През 1970 г. Тони Ръд , който е започнал работа в Lotus предходната година, предлага два нови проекта за разработка на модели. Първият, проект M50, доведе до 1974 Elite . Вторият, проект M70, имаше за цел да разработи наследник на Europa , който, подобно на Europa, трябваше да бъде купе с две врати и централно разположен двигател .
Среща между Колин Чапман и Джуджаро е уредена в началото на 1971 г. от дизайнера Оливър Уинтърботъм , който също предлага Джуджаро да използва своята концепция Maserati Boomerang като вдъхновение за новия Lotus .
Работата по новата кола започва в средата на 1971 г. Този безименен прототип, често наричан просто "Сребърната кола", се появи на щанда на Italdesign на автомобилното изложение в Торино през 1972 г. и положителният прием убеди Чапман да одобри по-нататъшно развитие
Коментиран от #18
21:41 19.12.2023
16 Някой си...
До коментар #14 от "Маниак":
Хубав дизайн е направил Бертоне и на Фиат Абарт , а и на Деу Есперо.. а Bertone Birussa за мен лично е най-хубавото творение на дизайнерите21:52 19.12.2023
17 гост
До коментар #12 от "Вярно си на гости":
Освен това Есприт е единствената кола , освен Астън Мартин , която е карал Джеймс Бонд във поредицата и то единствената , която става на подводница !! И точно Мъск откупи същата от филма на търг преди 6-7 години !00:42 20.12.2023
18 Гостенче
До коментар #15 от "гост":
стига си се хабил да преписваш от Уики… отговори кратко, точно и ясно-кога представят прототипа на Countach??? Всичко друго е празно философстване….Англия и дизайн… Есприт и спорт… сандъци….
18:10 20.12.2023