21 Декември, 2023 12:03 2 318 1

Lexus UX получи по-мощен и ефективен хибриден двигател

  • lexus-
  • ux-
  • хибрид-
  • toyota
Lexus UX получи по-мощен и ефективен хибриден двигател - 1

Докато се сбогуваме с 2023 г., Lexus вече гледа към бъдещето с представянето на UX 300h за моделната 2025 г.. Под капака на 2025 UX 300h се запазва познатият 2,0-литров четирицилиндров двигател, но той прави крачка напред с включването на нова хибридна технология. Това иновативно допълнение позволява на инженерите да интегрират в системата по-мощни електромотори, което води до забележимо увеличаване на мощността. Мощността скача от 181 конски сили до впечатляващите 196 конски сили, което отразява стремежа към ефективност и ефикасност.

Освен подобренията в задвижването, UX 300h от 2025 г. е подложен на допълнителни усъвършенствания. Традиционната никел-металхидридна батерия отстъпва място на модерен литиево-йонен агрегат, което означава преход към съвременни решения за съхранение на енергия. Тази промяна не само допринася за подобряване на ефективността, но и съответства на ангажимента на Lexus да остане в челните редици на технологичния напредък в автомобилната индустрия.

Lexus UX получи по-мощен и ефективен хибриден двигател

В сферата на динамиката на шофиране кросоувърът приема иновациите с внедряването на нова технология за превключване на предавките. Тази функция е предназначена да осигури "по-бързо и по-безпроблемно превключване на предавките", обещавайки на водачите комбинация от отзивчивост и плавни преходи.

Lexus UX получи по-мощен и ефективен хибриден двигател

Освен хибридната система от пето поколение, кросоувърът предлага и нова боя Copper Crest. Купувачите ще открият и по-класически салон с хромирани акценти и обновени превключватели на панелите на вратите. Освен това вариантите Premium и F Sport разменят своя 8-инчов цифров инструментален панел с нов 12,3-инчов дисплей. Базовите модели обаче запазват 7-инчовата си конфигурация.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тъй шъй

    6 0 Отговор
    Откъде ги намирате тези измислени материалчета. Какви предавки при Тойота хибрид. Това е следващо поколение хибрид, вероятно с най-незначителните промени досега. Единствено зъбните колела са в сух картер и се поливат при движение с масло. А не както преди в маслена баня.
    Има и леко повишаване на мощността с 15кс. Ама същото важи и за новия CHR 2.0.