Следващото поколение на легендарния Lancer Evolution ще бъде хибрид, съобщава Motor Trend. Американското списание цитира източник от Mitsubishi, според когото автомобилът ще се оборудва с 1.1-литров турбодизелов двигател и електромотори.
Цивилната версия на новия Lancer ще бъде построена на платформата на Renault Megane, за да се спестят средства. Evolution обаче ще бъде напълно различен автомобил, изграден на друга база.
Предполага се, че новото Evo ще получи двигателя на прототипа XR-PHEV. 1.1-литровият му турбодизел развива 135 к.с. , но за нуждите на спортния Lancer мощността му ще бъде увеличена чувствително. От Mitsubishi Motors се заканват да го форсират с поне 35% повече от най-напомпаните двигатели с подобна кубатура.
В състава на силовата установка ще влизат още два електромотора, разположени под задните седалки. Така теглото на колата ще бъде разпределено поравно между двете оси.
Неотдавна се появиха слухове, че следващата генерация Lancer Evolution ще получи ново име и ще се оборудва с бензиново-електрически силов тракт с мощност около 500 к.с. Имаше и спекулации, че култовият модел ще се оборудва с технологиите на електромобила MiEV Evolution II, който участва в състезанието "Пайкс Пийк".
18 Декември, 2013 09:25 12 042 28
1.1-литров турбодизел за новото Mitsubishi Evo
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #5
09:37 18.12.2013
2 I'm back
09:52 18.12.2013
3 iiiiiii!!!!!!!!
Коментиран от #4, #9
09:54 18.12.2013
4 Ognyan Petrov
До коментар #3 от "iiiiiii!!!!!!!!":
Те отдавна си имат вземане - даване с франсетата. Второто поколение на Outlander-a е в съюз с PSA и VAG - купето е съвместно с PSA (загледай CITROEN C - Crosser и PEUGEOT 4007), a дизеловият агрегат 2.0, 140 к.с. е на VAG.Коментиран от #6, #10, #12
10:55 18.12.2013
5 Ognyan Petrov
До коментар #1 от "Shmeker":
Тия япончета, както ги наричаш не от вчера се съюзяват с европейски производители. Lexus е на TOYOTA и MERCEDES, NISSAN отдавна е собственост на RENAULT. Има и други примери, но в момента не се сещам.Коментиран от #8, #13
10:58 18.12.2013
6 Ognyan Petrov
До коментар #4 от "Ognyan Petrov":
Пропуснах, че 2.2, 163 к.с. дизела на Outlander-a e HDI на PSA.10:59 18.12.2013
7 I'm back
11:06 18.12.2013
8 ВИП АМГ
До коментар #5 от "Ognyan Petrov":
Lexus е на TOYOTA и MERCEDES?Коментиран от #20
12:49 18.12.2013
9 Стоян Стоянов
До коментар #3 от "iiiiiii!!!!!!!!":
че какво му е на Рено?! Особено откъм двигатели са си супер. Не че и немското е лошо де - БМВ, МБ. Стига само да не е ВАГенКоментиран от #11
13:11 18.12.2013
10 Пламен Петров
До коментар #4 от "Ognyan Petrov":
абе приятелю,стига писа глупости,че си доста босичък в автомобилите !!! Аутлендър бил правен заедно с пежо и ситроен хахахахахаха. Мицубиши са едни от най-добрите производители на джипове,а PSA не бяха правили досега и взеха наготово всичко от мицубиши !!! и още нещо - лексус е на тойота и мерцедес няма нищо общо с тях !!!Коментиран от #18
13:33 18.12.2013
11 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #9 от "Стоян Стоянов":
Не си ме разбрал , аз харесвам Рено , карал съм и съм доволен от тях. Това исках да кажа , че много хора ги подценяват . За двигателите само добри неща мога да кажа13:41 18.12.2013
12 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #4 от "Ognyan Petrov":
13:41 18.12.2013
13 Shmeker
До коментар #5 от "Ognyan Petrov":
Лексус май е само тойотскиМитсубиши - най-смешната японска фирма за коли. Хюндай на базата на техните технологии са четвърти по продажби в света, дори в последните години сами се развиват, а Митсубиши са много зле.
16:57 18.12.2013
14 comments
може би,135-те кончета за няколко месеца,а после-
-ново моторче,разбира се!......
А пък с онези още 35% "мощност"тази кутиика би давала
това,навярно,цели няколко седмици......
Сериозно,колеги-на вашите коментари за съвсем прозаичните
неща,за които спорите,много биха били доволни и
производителите,и търговците.
Защото почти никой или много малко от потенциалните
бъдещи купувачи НЕ СЕ ДОСЕЩАТ ИЛИ НЕ ИСКАТ ДА ГИ ПОПИТАТ
това двигателче,изстискано като от центрофуга на пералня,
КОЛКО,аджеба,време би могло да работи наистина.......
Нали кола купуваш за ПОНЕ НЯКОЛКО ГОДИНИ,а тази кутиика
мислите ли,че ще издържи толкова???!!!!
Нали точно тази част от колата е най-съществената,а много
важно чия точно е платформата,какъв облик има и на кого прилича,нали??!
Поне аз така мисля и бих постъпил,когато дойде време за
нова кола,като знам,че има и много други инакомислещи.......
и
Коментиран от #16, #23
19:55 18.12.2013
15 борислав димов
Коментиран от #17, #21, #22
20:52 18.12.2013
16 Maurice
До коментар #14 от "comments":
Човек, стига с тези халюцигенни гъби! Прекалил си за пореден път и си написал шляканица с милиард правописни грешки. Това твоето е истинско изтезание за прочитане...20:57 18.12.2013
17 Пламен Петров
До коментар #15 от "борислав димов":
за мен френските са добри само от към дизайн и мотори (горе-долу) изобщо не могат да се сравняват с японските по качество !!! говоря за произведените в япония,а не за европейските им еквиваленти.имам само един въпрос към теб : защо след като казваш,че французите са добри в 4x4 , искаха помощ от Мицубиши ? и това си е официално признато. моля те,не ми казвай,че е за намаляне на производствени разходи,защото не е така :)21:19 18.12.2013
18 Стефан Никодимов
До коментар #10 от "Пламен Петров":
За това и 4007 и Ц-Кросъра са толкова гола вода. Не знам качвал ли си се изобщо, но е мъка за каране, много по-зле от коли в къде къде по-долни класове. За това и вече ПСА си направиха собствен СУВ. А Мицубиши каквито са виртуозни автомобилостроители, защо не си разработиха собствен дизел за джипката, а първо вземаха наготово от ВАГ, а после ъпгрейднаха на ПСА. Айде моля ти се, всичко направено от Мицубиши по тази кола беше болезнен провал.23:37 18.12.2013
19 comments
потенциал един прочит на текст,който ЗАГАТВА за много неща,
без при това да ги казва направо,НАИСТИНА Е СЕРИОЗНО
ИЗПИТАНИЕ за индивиди с ЕДНОЦИФРЕНО,навярно,IQ!
Така че-съветвам те и този текст,а и всички мои по-нататък-
просто не ги чети или пък ОСМИСЛЯЙ-това явно е
НЕПОСИЛНО ЗА УМСТВЕНИТЕ ТИ ВЪЗМОЖНОСТИ ........
Хайде-и много ПО- ЗДРАВИ и от мен,и от всички,
по-високо стоящи от теб....
07:57 19.12.2013
20 Станимир Христов
До коментар #8 от "ВИП АМГ":
Лексус приятелю си е само на Тоиота10:47 19.12.2013
21 Iaroslav Stanchev
До коментар #15 от "борислав димов":
Малко си в грешка. Я прочети тук,кой кога печели рали Дакар.Дакар
10:51 19.12.2013
22 Iaroslav Stanchev
До коментар #15 от "борислав димов":
Мицубиши Лансер е легенда,както и Паджеро.Не се постигат ей така 5 шампионски титли във ВРЦ и 12 в Дакар.Тези два модела са много добри състезателни коли.Само не мога да разбера,защо се самопре...а с тая каризма-wrc и лансер-дакар.Що не си разчитаха на изпитаната техника в тези ралита.11:03 19.12.2013
23 Ivailo Chankov
До коментар #14 от "comments":
Какво значение има за истинските фенове колко ще издържи даден автомобил, аз ако имам пари бих си купил автомобил който ще издържи 60 хиляди километра и ако ми харесва достатъчно ще го хвърля и ще си купя още един, пример за това са ванкеловите Маздички, защото съм се возил в RX-8 (версията с 231 коня) на реални 98 хиляди километра и беше толкова зле, че вървеше като Рено Fuego (без турбо) на 260 хиляди километра .И въпреки това харесвам RX-6, 7 и 8 и с удоволствие бих си купил една от тях на много малко километри, въпреки, че знам, че ще ме кара година-две (или максимум 3) .
Коментиран от #25
11:16 19.12.2013
24 comments
няма да го интересува какво има под предният капак и колко
"живот"има реално в агрегата.
А пък ако е и фен на марката-това са НЕЗНАЧИТЕЛНИ
подробности и особености за него,така е,...
Но аз по принцип имах предвид и себе си,и повечето други като мен,които не можем да си позволим да сменяме колите си
през 2-3 години и които,като мен,изобщо не биха си купили
употребявана,"нов внос и на реални километри"!
Но-хайде да не берем грижата на тези с парите-те,горкичките,
си имат много други проблеми,нали?....
Коментиран от #27
12:15 19.12.2013
25 Shmeker
До коментар #23 от "Ivailo Chankov":
Естествено че има значение. Митсубиши са много зле. Тия само на джипове наблягат, а махнаха Галант примерно, който винаги ме е кефил.Лансерите от актуалното поколение не успяха да покрият сегмента на Галант - нямат комби и до ден днешен.
14:56 20.12.2013
26 Симеон Тасев
17:33 21.12.2013
27 Shmeker
До коментар #24 от "comments":
Напротив. Хората с достатъчно пари се интересуват от тия неща. Просто защото обикновено са си ги изкарали те.А за онези дето са им дошли парите лесно изобщо не гледат митсубишита. Там е от Ауди нагоре
Коментиран от #28
09:47 22.12.2013
28 Симеон Тасев
До коментар #27 от "Shmeker":
мойто момче те знаят какво е кола все пак и какво да търсат12:28 28.12.2013