Last news in Fakti

18 Декември, 2013 09:25 12 042 28

1.1-литров турбодизел за новото Mitsubishi Evo

  • mitsubishi-
  • lancer-
  • evolution-
  • evo-
  • xr-phev-
  • renault-
  • megane

Следващото поколение на легендарния Lancer Evolution ще бъде хибрид, съобщава Motor Trend. Американското списание цитира източник от Mitsubishi, според когото автомобилът ще се оборудва с 1.1-литров турбодизелов двигател и електромотори.

Цивилната версия на новия Lancer ще бъде построена на платформата на Renault Megane, за да се спестят средства. Evolution обаче ще бъде напълно различен автомобил, изграден на друга база.

Предполага се, че новото Evo ще получи двигателя на прототипа XR-PHEV. 1.1-литровият му турбодизел развива 135 к.с. , но за нуждите на спортния Lancer мощността му ще бъде увеличена чувствително. От Mitsubishi Motors се заканват да го форсират с поне 35% повече от най-напомпаните двигатели с подобна кубатура.

В състава на силовата установка ще влизат още два електромотора, разположени под задните седалки. Така теглото на колата ще бъде разпределено поравно между двете оси.

Неотдавна се появиха слухове, че следващата генерация Lancer Evolution ще получи ново име и ще се оборудва с бензиново-електрически силов тракт с мощност около 500 к.с. Имаше и спекулации, че култовият модел ще се оборудва с технологиите на електромобила MiEV Evolution II, който участва в състезанието "Пайкс Пийк".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    2 7 Отговор
    Аре и тия япончета взеха да харесват европейското

    Коментиран от #5

  • 2 I'm back

    4 2 Отговор
    Европайското ама френското, не германското.От край време японците имат много по-добро мнение за Франция отколкото за Германия въпреки, че са били съюзници(тук си представи емотикон, който сочи среден пръст)
  • 3 iiiiiii!!!!!!!!

    5 1 Отговор
    Всеки от тукпишещите плюе Рено , ама Мицубиши , а и Мерцедес се ориентираха към тях.

    Коментиран от #4, #9

  • 4 Ognyan Petrov

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Те отдавна си имат вземане - даване с франсетата. Второто поколение на Outlander-a е в съюз с PSA и VAG - купето е съвместно с PSA (загледай CITROEN C - Crosser и PEUGEOT 4007), a дизеловият агрегат 2.0, 140 к.с. е на VAG.

    Коментиран от #6, #10, #12

  • 5 Ognyan Petrov

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Тия япончета, както ги наричаш не от вчера се съюзяват с европейски производители. Lexus е на TOYOTA и MERCEDES, NISSAN отдавна е собственост на RENAULT. Има и други примери, но в момента не се сещам.

    Коментиран от #8, #13

  • 6 Ognyan Petrov

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ognyan Petrov":

    Пропуснах, че 2.2, 163 к.с. дизела на Outlander-a e HDI на PSA.
  • 7 I'm back

    4 0 Отговор
    От кои години по Каризма има щампи Made in France ехееее
  • 8 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ognyan Petrov":

    Lexus е на TOYOTA и MERCEDES?

    Коментиран от #20

  • 9 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    че какво му е на Рено?! Особено откъм двигатели са си супер. Не че и немското е лошо де - БМВ, МБ. Стига само да не е ВАГен

    Коментиран от #11

  • 10 Пламен Петров

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ognyan Petrov":

    абе приятелю,стига писа глупости,че си доста босичък в автомобилите !!! Аутлендър бил правен заедно с пежо и ситроен хахахахахаха. Мицубиши са едни от най-добрите производители на джипове,а PSA не бяха правили досега и взеха наготово всичко от мицубиши !!! и още нещо - лексус е на тойота и мерцедес няма нищо общо с тях !!!

    Коментиран от #18

  • 11 iiiiiii!!!!!!!!

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Стоян Стоянов":

    Не си ме разбрал , аз харесвам Рено , карал съм и съм доволен от тях. Това исках да кажа , че много хора ги подценяват . За двигателите само добри неща мога да кажа
  • 12 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ognyan Petrov":

  • 13 Shmeker

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ognyan Petrov":

    Лексус май е само тойотски
    Митсубиши - най-смешната японска фирма за коли. Хюндай на базата на техните технологии са четвърти по продажби в света, дори в последните години сами се развиват, а Митсубиши са много зле.
  • 14 comments

    1 1 Отговор
    Да,това моторче би могло-преко силиците си-да даде,
    може би,135-те кончета за няколко месеца,а после-
    -ново моторче,разбира се!......
    А пък с онези още 35% "мощност"тази кутиика би давала
    това,навярно,цели няколко седмици......
    Сериозно,колеги-на вашите коментари за съвсем прозаичните
    неща,за които спорите,много биха били доволни и
    производителите,и търговците.
    Защото почти никой или много малко от потенциалните
    бъдещи купувачи НЕ СЕ ДОСЕЩАТ ИЛИ НЕ ИСКАТ ДА ГИ ПОПИТАТ
    това двигателче,изстискано като от центрофуга на пералня,
    КОЛКО,аджеба,време би могло да работи наистина.......
    Нали кола купуваш за ПОНЕ НЯКОЛКО ГОДИНИ,а тази кутиика
    мислите ли,че ще издържи толкова???!!!!
    Нали точно тази част от колата е най-съществената,а много
    важно чия точно е платформата,какъв облик има и на кого прилича,нали??!
    Поне аз така мисля и бих постъпил,когато дойде време за
    нова кола,като знам,че има и много други инакомислещи.......

    и

    Коментиран от #16, #23

  • 15 борислав димов

    1 1 Отговор
    до 10 Пл.Петров-когато пежо са правили 4ж4 и са участвали в Париж- Дакар ,Паджеро не е съществувало ,като марка.Създадено е през 1981г печели Париж -Дакар -1983г за пръв път.И френските и японски коли са добри,но не са престижни.

    Коментиран от #17, #21, #22

  • 16 Maurice

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "comments":

    Човек, стига с тези халюцигенни гъби! Прекалил си за пореден път и си написал шляканица с милиард правописни грешки. Това твоето е истинско изтезание за прочитане...
  • 17 Пламен Петров

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "борислав димов":

    за мен френските са добри само от към дизайн и мотори (горе-долу) изобщо не могат да се сравняват с японските по качество !!! говоря за произведените в япония,а не за европейските им еквиваленти.имам само един въпрос към теб : защо след като казваш,че французите са добри в 4x4 , искаха помощ от Мицубиши ? и това си е официално признато. моля те,не ми казвай,че е за намаляне на производствени разходи,защото не е така :)
  • 18 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Пламен Петров":

    За това и 4007 и Ц-Кросъра са толкова гола вода. Не знам качвал ли си се изобщо, но е мъка за каране, много по-зле от коли в къде къде по-долни класове. За това и вече ПСА си направиха собствен СУВ. А Мицубиши каквито са виртуозни автомобилостроители, защо не си разработиха собствен дизел за джипката, а първо вземаха наготово от ВАГ, а после ъпгрейднаха на ПСА. Айде моля ти се, всичко направено от Мицубиши по тази кола беше болезнен провал.
  • 19 comments

    1 0 Отговор
    ...Прав си,№16-за хора с нисък или почти никакъв УМСТВЕН
    потенциал един прочит на текст,който ЗАГАТВА за много неща,
    без при това да ги казва направо,НАИСТИНА Е СЕРИОЗНО
    ИЗПИТАНИЕ за индивиди с ЕДНОЦИФРЕНО,навярно,IQ!
    Така че-съветвам те и този текст,а и всички мои по-нататък-
    просто не ги чети или пък ОСМИСЛЯЙ-това явно е
    НЕПОСИЛНО ЗА УМСТВЕНИТЕ ТИ ВЪЗМОЖНОСТИ ........
    Хайде-и много ПО- ЗДРАВИ и от мен,и от всички,
    по-високо стоящи от теб....
  • 20 Станимир Христов

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "ВИП АМГ":

    Лексус приятелю си е само на Тоиота
  • 21 Iaroslav Stanchev

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "борислав димов":

    Малко си в грешка. Я прочети тук,кой кога печели рали Дакар.
    Дакар
  • 22 Iaroslav Stanchev

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "борислав димов":

    Мицубиши Лансер е легенда,както и Паджеро.Не се постигат ей така 5 шампионски титли във ВРЦ и 12 в Дакар.Тези два модела са много добри състезателни коли.Само не мога да разбера,защо се самопре...а с тая каризма-wrc и лансер-дакар.Що не си разчитаха на изпитаната техника в тези ралита.
  • 23 Ivailo Chankov

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "comments":

    Какво значение има за истинските фенове колко ще издържи даден автомобил, аз ако имам пари бих си купил автомобил който ще издържи 60 хиляди километра и ако ми харесва достатъчно ще го хвърля и ще си купя още един, пример за това са ванкеловите Маздички, защото съм се возил в RX-8 (версията с 231 коня) на реални 98 хиляди километра и беше толкова зле, че вървеше като Рено Fuego (без турбо) на 260 хиляди километра .
    И въпреки това харесвам RX-6, 7 и 8 и с удоволствие бих си купил една от тях на много малко километри, въпреки, че знам, че ще ме кара година-две (или максимум 3) .

    Коментиран от #25

  • 24 comments

    3 0 Отговор
    Така е,Иво,прав си-ако човек има ДОСТАТЪЧНО ПАРИ,изобщо
    няма да го интересува какво има под предният капак и колко
    "живот"има реално в агрегата.
    А пък ако е и фен на марката-това са НЕЗНАЧИТЕЛНИ
    подробности и особености за него,така е,...
    Но аз по принцип имах предвид и себе си,и повечето други като мен,които не можем да си позволим да сменяме колите си
    през 2-3 години и които,като мен,изобщо не биха си купили
    употребявана,"нов внос и на реални километри"!
    Но-хайде да не берем грижата на тези с парите-те,горкичките,
    си имат много други проблеми,нали?....

    Коментиран от #27

  • 25 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ivailo Chankov":

    Естествено че има значение. Митсубиши са много зле. Тия само на джипове наблягат, а махнаха Галант примерно, който винаги ме е кефил.
    Лансерите от актуалното поколение не успяха да покрият сегмента на Галант - нямат комби и до ден днешен.
  • 26 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
    кофа за смет
  • 27 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "comments":

    Напротив. Хората с достатъчно пари се интересуват от тия неща. Просто защото обикновено са си ги изкарали те.

    А за онези дето са им дошли парите лесно изобщо не гледат митсубишита. Там е от Ауди нагоре

    Коментиран от #28

  • 28 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    мойто момче те знаят какво е кола все пак и какво да търсат