4 Януари, 2024 13:11 2 560 19

Продажбите на Nissan GT-R са скочили с близо 600% през 2023-та

  • nissan-
  • gt-r-
  • продажби

Продадени са общо 390 коли

Наскоро оповестените данни за продажбите на Nissan за 2023 г. разкриват стабилни резултати, като японците се гордеят с общо 898 796 доставени единици в широката си гама от 22 модела. Сред акцентите е забележителният успех на Nissan GT-R. През изминалата година компанията постигна зашеметяващ 584-процентен ръст в продажбите на GT-R в сравнение с 2022 г., продавайки впечатляващите 390 бройки. Широко разпространено е мнението, че този забележителен скок в търсенето е свързан със значителното обновяване, с което GT-R бе дарен през януари 2023 г.

Обновеният GT-R въвежда няколко ключови подобрения, включително нови предни и задни престилки за подобряване на аеродинамичната ефективност. За хардкор модела Nismo е вграден преден диференциал с ограничено приплъзване. Засилвайки атрактивността, Nissan представи нова модификация T-Spec, която обединява базовия задвижващ агрегат с разширената каросерия, окачването и карбо-керамичните спирачки от варианта Nismo. Включването на два нови цвята - Millennium Jade и Midnight Purple, допълнително допринася за освежената и отличителна идентичност на GT-R.

Забележително е, че скокът в продажбите изглежда необичаен, като се има предвид, че GT-R е претърпял минимални промени в задвижването и архитектурата си от първоначалната си премиера през 2007 г. Моделът от 2024 г. поддържа постоянна мощност от приблизително 565 конски сили - характеристика, която запазва вече осем години. Въпреки че в интериора са приложени значими актуализации, осигуряващи модерна нотка, той все още запазва известен чар, напомнящ за 2010 г. Това уникално съчетание на трайни характеристики и класически дизайн изглежда е печеливша формула за Nissan GT-R в постоянно развиващия се автомобилен пейзаж.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нормално :Една от последните

    29 1 Отговор
    Брутални и истински бегачки за достъпни пари

    Коментиран от #5

  • 2 Скайлайн

    18 2 Отговор
    Супер, обаче не става за тиквостралите у нас.
  • 3 Опорка

    23 0 Отговор
    Коя друга марка може да се похвали, че флагманът й е на пазара почти 20 год?

    Коментиран от #8, #9

  • 4 Венко

    13 0 Отговор
    странно, мен също от няколко дни насам ме мъчи мисълта дали да не си поръчам един GTR
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Минувач

    11 5 Отговор
    Еваларка за коментара, само дето май все си мисля, че или не си запознат с цената му, или си б.си играча. Цената на едно такова ново Нисмо с 600 коня е .... 449 000 евро. Еваларка, брат, ако това си е една достъпна за теб цена :-)
    Предполагам се досещаш, че за тая цена отиваме към наточени (не по-евтините модели) МакЛаръни, Ламбота, Ферарита и разбира се върха на сладоледеца - един Поршак ГТ2РС на 10-20 хил км за тези парици, който маже всичко.

    Коментиран от #11, #16

  • 8 гост

    5 16 Отговор

    До коментар #3 от "Опорка":

    Коя друга марка , всъщност мога да ти кажа още 5-6 , след почти 100 години на пазара със сто зора продава 900 000 броя от цели 22 модела , а една вчерашна марка като Тесла продава над милион броя от един единствен модел , като същия е и най- продавания модел в света , а общо продава ДВА ПЪТИ повече от Нисан у само за последната година е увеличила продажбите си със 600 000 , което е две трети от всичките продажби на Нисан !! И всичко това за под 10 години масово производство ?

    Коментиран от #15

  • 9 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #3 от "Опорка":

    За твое успокоение ще добавя ,че има и по-зле и то в Европа , например "немското" Ауди !! Както и "легендарното" Мицубиши , което преди 10-15 години се състезаваше със въпросния Нисан , а сега е негова собственост и моделите му са Рено с друга емблема ,а бройката на продажбите е такава , че ги е срам да я обявят , колкото само в китайската фабрика на Тесла се произвеждат за 3 месеца !

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Не минувач а разбирач

    15 5 Отговор

    До коментар #7 от "Минувач":

    Само, че разликата между Нисана и колите които си написал е голяма.Нисана е спортна евридейка с тънка подръжка и адски надеждна.На практика и се кефиш всеки ден, а не 2 пъти в година.Повярвай ми богатите са по стиснати от бедните и си правят сметката с брутална точност за какво ще плащат след покупката.То покупката на скъп автомобил е най-малкият проблем.И да не забравяме че Японците са по-добри инженери от европейските.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 турбо дизел

    4 20 Отговор
    Тези от 20г стоят на 500кс , то вече и лимузините са по бързи от това недоразумение . Поне да бяха направили като Тойота Супа и да вземат някой истински мотор.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Минувач

    2 8 Отговор

    До коментар #11 от "Не минувач а разбирач":

    За поддръжката съм съгласен, но надежността на Порше за топ моделите им е пословична. Отделно Поршето също може да се кара ежедневно. Отделно Поршето ГТ2РС е 700 коня, вярно че за тези пари няма да е ново, а на 10-на хил км. Но ако искаш да говорим само за нови коли, то тогава едно Порше Турбо С Брабус с 800 коня (или 820 май бяха) е правилният избор. Не знам, кой луд ще избере Нисан ГТР Нисмо пред Порше Турбо Ес Брабус и то ново, и то с 220 коня повече. Отделно и въобще не отчиташ и другия факт за остатъчната стойност. Топ Поршетата губят много по-малко стойността след покупката, отколкото Нисана, който също държи цена, но не толкова. За имидж по-добре да не отваряме темата :-) За времена на писта, за завиване, за възможно най-най-спортното поведение, което можеш да си купиш също да не говорим. Нисанът е едно ускорение, на писта го правят мармалад наточените модели на супер-спортистите. На Ринга рекордът за сериен автомобил от всякакъв тип, т.е. само без прототипите, беше на едно Порше, после едно Ламбо, после черната серия на Мерцедес ГТ-Р, за тунинговат специално едно Порше пак да вземе рекорда. Сега то е второ, защото Мерцедес Уан, също се води сериен и сега държи рекорда. Няма Нисани. За тези пари дори черната серия на Мерцедес ГТ-Р със 730 коня и само на задно предаване го изкъртва тоя Нисан.
  • 15 Доктора

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Та значи твърдиш, че флагманът на Тесла е на пазара от близо 20 години?
    Защото ти си се опитал да отговориш на този въпрос, но явно живееш в някаква паралелна вселена.
  • 16 Доктора

    11 0 Отговор

    До коментар #7 от "Минувач":

    Объркал си цената жестоко, цената на чисто ново Nismo е към 450 хиляди лева.
    Но в статията не пише за Nismo, а за GT-R, с базова цена от малко над 250 хиляди лева.
    За тия пари е прекрасен автомобил, който е точно толкова добър, колкото и неговите конкуренти.

    Коментиран от #17

  • 17 Мхм

    1 9 Отговор

    До коментар #16 от "Доктора":

    За тия пари да купиш това трябва да си малоу мен

    Коментиран от #18

  • 18 Доктора

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Мхм":

    Защо смяташ така?
    Другите автомобили в този клас и на тази цена са равностойни на GT-R.
    Главните му конкуренти са Jaguar F-Type SVR и 911 Carrera S.
  • 19 Манчо

    1 0 Отговор
    А бе писарушки статия да ама няма нито една снимка бе ,ами за кола пишете сложете снимки да видят хората не всеки е наясно с марките и моделите ! Пишман журналисти ,аман !