8 Януари, 2024 14:29 7 917 31

Тази Tesla Model S се продаде за 14 хил. лева

  • tesla-
  • model s-
  • mobile

Колата е с пробег от 433 хиляди километра

Тази Tesla Model S се продаде за 14 хил. лева - 1

Tesla Model S все още е нов модел в очите на някои хора, но истина е, че моделът вече мина 10 години и цените на първите екземпляри стремглаво вървят надолу. Доказателство за това е придобит на търг за едва 7800 долара, Model S от 2013 г. във вариант P85. С пробег от 269 221 мили (433 269 км), автомобилът е с изненадващо приличен външен вид, като се има предвид неговата възраст и интензивна употреба. Заслужаващите внимание функции като електрическата задна врата, всичките четири прозореца, люкът, арматурното табло и сензорният екран остават напълно функционални, но пък за сметка на това не работи климатикът.

Интересен детайл е дисплеят на водача, който показва оставащия пробег от 133 мили (214 км) -, като се има предвид 85-киловатчасовата батерия на автомобила. В разцвета на силите си EPA оценяваше този модел на 265 мили (426 километра). Въпреки че няма документирана подмяна на батерията, минималното влошаване на качеството в продължение на десет години повдига вежди.

Този конкретен Model S е базов P85 без обозначението D и разполага с един двигател, задвижващ задните колела с мощност от 373 к.с. и въртящ момент от 441 нютон метра.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Алъш-вериш

    37 12 Отговор
    За без пари само взимам такава, кат и грохме батерията да я дам за скрап. Да влагаш пари в тва е тотална глупост, все едно ги хвърляш на вятъра.
  • 3 струва си парите

    28 6 Отговор
    особено като видиш колко струва дачия спринг с големима на рикша
  • 4 Гост

    28 8 Отговор
    Теслъ с батерии за смяна колко да струва?На наш Теслю опорките му се срутиха една по една,Тесла имали минимално обезценяване.

    Коментиран от #16

  • 5 Гост

    23 6 Отговор
    Хайде Теслю,купувай си Теслъ за 14000 лева.
  • 6 Циник

    20 30 Отговор
    Ох, сега пак ще слушаме колко по-добър е 20-годишния дизелов Гоуф купен за много пари като "нов внос" от Горубляне, от всякакви Тесли, Ривиани и Римаци. Всеизвестно е, че в БГ е най-модерният и добре поддържан автомобилен парк и от БГ шофера няма по-голям разбирач. Ако Илон Мъск беше българин, както има много готини меме-та във Фейсбук, щеше да прави дизелови чушкопеци, следвайки напредничавата техническа мисъл на балканските си сънародници.

    Коментиран от #9

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 карчи

    31 4 Отговор
    Цената за смяна на батерията на тази шитHя струва 15-20000 $ ремионт на климатика поне 5 хил, а ако има и още нещо, ще излезе бая солено удоволствие на някой зашмоpцан cектант да се моли в стара колиба😅
  • 9 Перник

    35 5 Отговор

    До коментар #6 от "Циник":

    Тънкият момент е, че Голф на 20г струва феноменалните 5хил лв, което го прави заменяем дори и за скъсаняци като нас в БГ, в момента в който излезе ремонт за повече от 1000-1500лв. А ремонти на Голф 4 правят дори и в селските дворове.

    Тая Тесла е като да си купиш платноходка - голяма фукня и яма за пари за специалисти, без практическа полза от нея.

    Коментиран от #10, #12

  • 10 Тънкия момент

    16 14 Отговор

    До коментар #9 от "Перник":

    Че за някой който живее покрай София или друг голям град и пътува всеки ден по 50-100 км и ще дава за гориво на голфа три-четири хиляди лева годишно плюс паркиране в зона, ще си спести цялата сума за автомобила само за три-четири години ползване и ще му остане за без пари.

    Де да имаше и оттук къде да купуваме електромобили на такива цени.

    Коментиран от #13, #17

  • 11 Жоро Бекъма

    16 2 Отговор
    Ако може да му се сложи мотор дизелак цената е супер.
  • 12 Циник

    9 5 Отговор

    До коментар #9 от "Перник":

    Като за БГ, да. Ама това не говори лошо за Тесла, а за скапаната ни икономика. И, както казва колегата, който може да си позволи първоначалната цена на електрическа кола доста бързо може да си избие парите.
  • 13 Вагени

    20 2 Отговор

    До коментар #10 от "Тънкия момент":

    Тези сметки са правени безброй пъти и всеки си ги смята, както му е сгодно. Но винаги са валидни и много хубави докато колата не спре да върви или се счупи нещо тривиално. А това винаги се случва в даден момент, особено ако е ежедневен работен кон.

    Както казах, Голфът може да бъде възкресен без особени драми дори и от еднорък алкохолик с едно око срещу не повече от хиляда лв. Теслата, или който и да е друг таблет с колела, ще глътне неизбежно много повече, когато нещо се счупи по нея - също както платноходката ще иска ръка, крак и половин бъбрек, за да може да започне да плава отново.

    То и при ДВГтата го има подобен филм - купувам си голям турбиниран дизел, щото много върви, пък харчи малко. И всичко е цветя и рози докато не дойде време за смяна на съединител, турбо или помпа за високо налягане например. Тогава идва ред на сълзите и парещата болка под кръста.

    Коментиран от #15

  • 14 поне 1500$ контейнера,

    13 2 Отговор
    застрахвка, мито, ддс и колосална печалба за джамбазина и ще стъпи поне на 35К в БГ, разбирачите да кажат.
  • 15 Вагини

    8 10 Отговор

    До коментар #13 от "Вагени":

    Защо мислиш, че няма сервизи за Тесла? Ремонтите са елементарни за тези, които разбират и частите не са скъпи. В България труда е много по-евтин и затова България е на второ място по внос на тотал щета тесли от САЩ след Украйна. Сега заради войната може и да сме на първо място.

    Забравяш, че за първите 100 хиляди който и да е голф ще изхарчи повече от 14 000 само за гориво. Сложи и 5000 лв за golf и станаха 20 000 лв за 100 000 км. Всички Тесли произведени преди 2016 година са с доживотно безплатно зареждане в цял свят. Само този факт е достатъчен за да осмисли покупката.

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 16 Батерии материи

    4 13 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    "Теслъ с батерии за смяна колко да струва?На наш Теслю опорките му се срутиха една по една,Тесла имали минимално обезценяване."

    Елементарно е - 433 000 км се изминават с 35 хиляди литра гориво, които струват около 100 000 лв.

    433 хиляди километра при пробег 300 км с едно зареждане са около 1500 цикъла при най-старата батерия. Следващите поколения батерии изкарват много повече цикли и пробег над 400 км. Следователно ще изкарат поне 600 хиляди километра.

    Коментиран от #18

  • 17 Гост

    14 2 Отговор

    До коментар #10 от "Тънкия момент":

    Ти дай 15 бона вместо три, пък чакай да си избираш разликата от 3 лв на 100 км по-евтин ток от нафтата.
  • 18 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "Батерии материи":

    Ще изкарат ако я поддържаш правилно. Две нощи на минимум без зарядно и тази батерия е за в коша. Как е потребителската култура на силиконовата приятелка, на тесладжията?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Порно

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "Вагини":

    И къде в България може да заредиш безплатно, с изключение на някои рекламни акции? То Илончо отдавна приключи к безплатното зареждане, не знам от къде ги измисляте.

    Коментиран от #22

  • 21 Съдията Дред

    18 2 Отговор

    До коментар #15 от "Вагини":

    Непълни сметки. Имам пълната статистика на Пежо 308 дизел - цена, застраховки, гориво , обслужване, ремонти. За 13 години и 320 000 км общия разход е 67 000 лева. Остатъчната стойност е ниска, няма да я изваждам. Но пак км ми излиза малко под 21 стотинки. Вярно, сега нафтата поскъпна, пък и новите коли са на доста по солена цена. Но 40 стотинки на км не можеш доближи с тесла. Те на старо не са вариант, не виждаш ли , че с едно зареждане може да мине макс 200 км, и то с ниска скорост. Ама нали новата мода е да висиш на зарядното. Че ако сложиш нова батерия в уравнението става страшно.

    Коментиран от #23

  • 22 Навсякъде

    4 9 Отговор

    До коментар #20 от "Порно":

    Всички автомобили на Тесла произведени преди 2016 година зареждат абсолютно безплатно до края на жизненият си цикъл на всички зарядни на Тесла.

    В България има само 10 колонки на Тесла. 6 в София и 4 в Пловдив. На тях абсолютно всички Тесли зареждат абсолютно безплатно. Никога не са били платени.

    Коментиран от #29

  • 23 Бахура

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от "Съдията Дред":

    Подобна сметка имам за 12 годишна газифицирана Октавия. Включая и всички ремонти (лагери, биалетки, носачи, предния мост даже смених, щото я карам и по черно..) пак излиза в пъти по-евтино. Комфорт и лукс са друга бира. Ама за цена на км и дума не може да става за сравнение...
  • 24 МЪСК 💪🏻

    4 4 Отговор
    Няма "базов" P85.
    P значи Performance, демек засилената версия с 420 коня на задно, дето й се закача Steinbauer Power Module 240043 отзад в буксата на мотора и колата става 505 коня :)
    и ПРЪЪСКА!
    Направо ги МАЖЕ!
    По проходите ги МЕЛЛИ!

    Коментиран от #31

  • 25 Главен Механик

    5 8 Отговор
    В България има повече и по-кадърни сервизи за Tesla от всички други ги марки - факт. Имат всички налични части. Могат да правят всичко по колата, защото това са НАЙ-РЕМОНТОПРИГОДНИТЕ коли изобщо. Сам дори можеш да си сменяш стъклоповдигачи, дръжки, накладки - всичко е подробно снимано и описано в нета - къде, как, какво.
    TESLA има най-добрия и лесния каталог за части по каталожен номер. Най-добрите коли на пътя и най лесните за ремонт. Имаш само 1 (един) компютър и изпълнителни механизми. Не като всички други: 500 модула и модулчета + километри кабели.

    В БГ имаш:
    - ТЕСЛА СЕРВИЗ ООД,
    - Дунев Tesla сервиз,
    - сервиза на Павлик в Перник (Ауто Софт ООД) - бог на ремонт батерии, електроника и ъпгрейд
    - имаш Тесла Роял Сервиз
    - имаш Тесла БГ и Dream Cars 77 за части
    и още една дузина по Варна, София и страната. Някои от гореизброените са сертифицирани от Tesla, т.е. признава ти се ремонта и важи гаранцията.

    Коментиран от #26

  • 26 ТеслАта

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Главен Механик":

    Само да попитам РЕАЛНО с повреден автомобил ТЕСЛА посетил ли си някой от изброените сервизи. И да дадеш кратко мнение как се е представил.
  • 27 Теслата

    3 1 Отговор
    "Виждам" очудването на автора за постигнатата нереално висока цена :)
  • 28 Така Така

    3 0 Отговор
    И това е много за тоя б....к6
  • 29 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Навсякъде":

    Според теб "навсякъде" означава в София и в Пловдив.

    Коментиран от #30

  • 30 София не е България

    0 4 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Както и твоя квартал или България не е света. По цял свят има 50 000 зарядни станции на Тесла. Тоест една Тесла произведена преди 2016 година може да обиколи "целия" (белия) свят почти безплатно.

    Точно това му е ценното на този автомобил от статията.
  • 31 Мъскончо

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "МЪСК 💪🏻":

    Ма то не може да мръдне за 505 коня бе Мамин…🤣🤣🤣