21 Март, 2024 14:28 1 351 5

VW представи наточен ID.Buzz с 335 конски сили

  • vw-
  • id.buzz-
  • gtx

Бусът получи означението GTX

VW представи наточен ID.Buzz с 335 конски сили - 1

След като представи ID.4 GTX и ID.5 GTX през 2021 година, Volkswagen наскоро разшири своята гама от високопроизводителни електрически превозни средства. Към ID.3 GTX и ID.7 GTX Tourer се присъедини спортният електрически бус от подразделението за търговски превозни средства на VW, известен като ID. Buzz GTX. Този ван, насочен към европейския пазар, е предназначен за семейства с нужда от бързина, като предлага стандартно задвижване на всички колела, задвижвано от два електрически мотора.

VW представи наточен ID.Buzz с 335 конски сили

Купувачите могат да избират между версия със стандартна дължина на базата, с батерия от 79 kWh, или по-дълга версия с батерия от 86 kWh енергийно съдържание. Двата мотора осигуряват обща мощност от 335 конски сили, позволявайки на ID. Buzz GTX да ускори от 0 до 100 километра в час за само шест секунди и половина. Максималната скорост е електронно ограничена до 160 километра в час. Възможностите за теглене на ремарке варират между двата варианта, като стандартната модел може да тегли до 1 800 килограма, докато по-дългият вариант с по-голямата батерия може да тегли до 1 600 килограма.

Възможностите за зареждане зависят от големината на батерията, като по-малката батерия поддържа до 185 kW, а по-голямата - 200 kW. Зареждането от 10 до 80 процента отнема около 25 минути за базовата батерия и по-малко от 30 минути за по-голямата.

VW представи наточен ID.Buzz с 335 конски сили

Както и другите модели GTX, ID. Buzz GTX получава подобрения в стила, като променени брони, решетка и Cherry Red боя. Той се придвижва на стандартни 19-цолови джанти, с наличие на два набора опционални 21-цолови. Уникалните долни светлини, тъмни акценти и черен таван допълват външния вид на ID. Buzz GTX.

Вътрешността на GTX предлага по-голям 12,9-инчов тъчскрийн, опционален хед-ъп дисплей и осветени плъзгачи за контрол на климатика и силата на звука. Моделът с по-дълга база предлага опционален панорамен покрив, който може да се променя от непрозрачен към прозрачен при натискане на бутон.

ID. Buzz GTX ще бъде пуснат на пазара в Европа това лято, предлагайки на семействата комбинация от производителност, стил и практичност в пълно електрическо изпълнение.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пълен леш

    6 1 Отговор
    Исках да купя този Бус преди месец, но защо не споменахте пробега... 79 kw батерия издържа приблизително 300-350км и то с много икономичност каране на аутобан. Аз я исках за служебен автомобил..карго версията 205 коня ...но просто няма как да го зареждам всеки божи ден при положение че струва 65000 евро
  • 2 Гацо

    4 0 Отговор
    Че карам свиние у него...
  • 3 Жоро Пора

    1 3 Отговор
    Прахосмукачките са само за града. ДВГ ще е жив още много години. Сега оптимално най-доброто решение е плъгин хибрид - цена/разходи/качество. Все пак такъв автомобил спечели Дакар.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Азуя

    0 0 Отговор
    Дизел нема ли бе?