След като представи ID.4 GTX и ID.5 GTX през 2021 година, Volkswagen наскоро разшири своята гама от високопроизводителни електрически превозни средства. Към ID.3 GTX и ID.7 GTX Tourer се присъедини спортният електрически бус от подразделението за търговски превозни средства на VW, известен като ID. Buzz GTX. Този ван, насочен към европейския пазар, е предназначен за семейства с нужда от бързина, като предлага стандартно задвижване на всички колела, задвижвано от два електрически мотора.
Купувачите могат да избират между версия със стандартна дължина на базата, с батерия от 79 kWh, или по-дълга версия с батерия от 86 kWh енергийно съдържание. Двата мотора осигуряват обща мощност от 335 конски сили, позволявайки на ID. Buzz GTX да ускори от 0 до 100 километра в час за само шест секунди и половина. Максималната скорост е електронно ограничена до 160 километра в час. Възможностите за теглене на ремарке варират между двата варианта, като стандартната модел може да тегли до 1 800 килограма, докато по-дългият вариант с по-голямата батерия може да тегли до 1 600 килограма.
Възможностите за зареждане зависят от големината на батерията, като по-малката батерия поддържа до 185 kW, а по-голямата - 200 kW. Зареждането от 10 до 80 процента отнема около 25 минути за базовата батерия и по-малко от 30 минути за по-голямата.
Както и другите модели GTX, ID. Buzz GTX получава подобрения в стила, като променени брони, решетка и Cherry Red боя. Той се придвижва на стандартни 19-цолови джанти, с наличие на два набора опционални 21-цолови. Уникалните долни светлини, тъмни акценти и черен таван допълват външния вид на ID. Buzz GTX.
Вътрешността на GTX предлага по-голям 12,9-инчов тъчскрийн, опционален хед-ъп дисплей и осветени плъзгачи за контрол на климатика и силата на звука. Моделът с по-дълга база предлага опционален панорамен покрив, който може да се променя от непрозрачен към прозрачен при натискане на бутон.
ID. Buzz GTX ще бъде пуснат на пазара в Европа това лято, предлагайки на семействата комбинация от производителност, стил и практичност в пълно електрическо изпълнение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пълен леш
15:10 21.03.2024
2 Гацо
15:54 21.03.2024
3 Жоро Пора
16:04 21.03.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Азуя
21:37 23.03.2024