17 Април, 2024 20:06 2 705 16

Акционерите одобриха заплатата на шефа на Stellantis

  • stellantis-
  • таварес

Компанията очаква да подобри резултатите от 2023-та

Акционерите одобриха заплатата на шефа на Stellantis - 1

Инвеститорите в Stellantis одобриха годишното възнаграждение на главния изпълнителен директор в размер на 23,5 млн. евро на годишната среща. Въпреки че 3 от 10 представители на инвеститорите на годишната среща на 16 април в Амстердам не са съгласни с решението, Тавареш ще получи възнаграждението си в обещания размер.

Цифрите обаче подкрепят Карлос Тавареш: През 2023 г. Stellantis увеличи нетната си печалба с 11% в сравнение с предходната година и, което е най-важно, увеличи дивидентите с 16% (общо 4,7 млрд. евро, 1,55 евро на акция). Пазарът обаче реагира доста хладно, като акциите на Stellantis на Миланската фондова борса загубиха 2,98% в края на търговията на 16 април, много повече от спада от 1,65%, регистриран от борсовия индекс в един много нервен ден.

По време на събранието, главният изпълнителен директор на Stellantis подчерта това: "След рекордната 2023 г. ние продължихме напред по стратегическия план за 2030 г. 2024 г. ще продължи да бъде година на предизвикателствата, с някои положителни елементи и някои насрещни ветрове, като например разходите за труд, инфлацията и влиянието на електрификацията. Ще продължим да правим това, което умеем най-добре - да постигаме добри резултати. Портфолиото от електрически превозни средства ще нарасне с 60% до 48 превозни средства". Но електрическите автомобили ще трябва да струват по-малко. Говорейки за китайската конкуренция (например Dongfeng, която обяви интерес към производство в Италия), Таварес подчерта, че "тя ще се насочи главно към автомобили в ценовия диапазон под 20 000 евро", като припомни неотдавнашното пускане на Citroën e-C3, точно калибриран в тази категория.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РАЗБИРАЧ

    6 4 Отговор
    Тоя се е хванал с тая пропаднала фирма само за 2 мил/месец. Проваля си живота.
  • 2 нека ви

    15 2 Отговор
    го турнат китайците, 23 мил заплатка....
  • 3 Един

    10 0 Отговор
    Колко ще му удържат за пенсия? ;)
  • 4 Вервайте ми!

    9 4 Отговор
    Поне работа да вършеше!
  • 5 ДОНЧО ГОРСКИЯ

    8 3 Отговор
    ПРИ ДЯДО ГОСПОД И ТОЗИ ЩЕ ИДЕ КАТО НАС ГОЛ КАТО ПУШКА НЯМАТ НАЯДАНЕ

    Коментиран от #6

  • 6 Факт

    12 3 Отговор

    До коментар #5 от "ДОНЧО ГОРСКИЯ":

    А ми то е важно как си живял а че всеки отива горе е ясно.Но докато ти гледаш само как да стигнеш горе гол този гледа как да инвестира в здраве и да живее по дълго и по добре.Именно тези хора движат света напред а не гольовците като тебе мечтаещи само как ще стигнат голи при дедо боже

    Коментиран от #7, #9

  • 7 Трифонов

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    А представяш ли си колко прекарани ще се почувстват, като установят, че няма... "дядо боже" :-)))))))))
  • 8 Буха ха

    4 2 Отговор
    С това трицилиндрово моторче което монтира на всичките си марки и модели, Стелантис до няколко години ще ликвидира няколко марки със столетна история
  • 9 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    Такива като този така са задвижили света напред та все едно падаме в дупка. Н а където и да се обърнеш ЛГБТ, зелени простотий и нищо полезно за хората, а единственото което им е в главите и върви напред са печалбите. Но до кога ... докато се спука балона. 48 нови електрически коли ... и къде ще се зареждат, даже и в Париж живеят в блокове, места за паркиране няма и 90% не могат да си зареждат електричката в къщи. Но казваш тези движат света напред!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 BN EБА ПyTkATa MAЙHA

    0 0 Отговор
    Оправете си съпорта, доставките на резервни части и гаранционните условия и тогава тоя шушляк да взема по две милки на месец. Печатат тия боклуци със скоростта на светлината, ама после колко време работят и как е друга тема. В момента масово по Европа зависват трицилиндрови Пежа при дилърите, щото е дошло време за смяна на ремък, а ремъци- няма. Заради софтуерни проблеми масово хората не могат да ползват разни вторични функции като радар за дистанция и др, модерни пинизи, а са си платили за тях. Трагедия са както при френските така и при италиянските коли. Да се замислят малко за качеството на продукцията и обслужването на клиентите си вместо да печатат една кола с хиляда емблеми в Полша и да си мислят, че са хванали бога за рога. Редно е в някакъв момент балона да гръмне и такива едрови измамници да бъдат осъдени за това, че лъжат хората и им продават некачествени продукти.