Last news in Fakti

4 Март, 2014 09:51 22 106 9

Вижте коя е колата на годината в Европа

  • coty-
  • peugeot-
  • 308

 

Наш екип от мястото на събитието
 
Компактният хечбек 308 стана четвъртият модел на Peugeot, спечелил титлата "Европейски автомобил на годината след 504 (1969-а), 405 (1988-а) и 307 (2002-ра). Победителят бе избран от жури, съставено от 58 журналисти от 22 страни на Стария континент.

На второ място след френското лъвче (307 точки) се класира BMW i3 (225 т.), а на трето - американският електромобил Tesla Model S (216 т.). До финала на конкурса достигнаха също Citroen C4 Picasso (182 т.), Mazda3 (180 т.), Skoda Octavia (172 т.) и новата S-Klasse на Mercedes-Benz (170 т.).

Досегашните победители в конкурса Car of the Year са:
 
2013 — Volkswagen Golf
2012 — Vauxhall Ampera
2011 — Nissan Leaf
2010 — Volkswagen Polo
2009 — Opel Insignia
2008 — Fiat 500
2007 — Ford S-Max
2006 — Renault Clio
2005 — Toyota Prius
2004 — Fiat Panda
2003 — Renault Megane II
2002 — Peugeot 307
2001 — Alfa Romeo 147
2000 — Toyota Yaris
1999 — Ford Focus
1998 — Alfa Romeo 156
1997 — Renault Megane Scenic
1996 — Fiat Bravo и Brava
1995 — Fiat Punto
1994 — Ford Mondeo
1993 — Nissan Micra
1992 — Volkswagen Golf
1991 — Renault Clio
1990 — Citroen XM
1989 — Fiat Tipo
1988 — Peugeot 405
1987 — Opel Omega
1986 — Ford Scorpio
1985 — Opel Kadett
1984 — Fiat Uno
1983 — Audi 100
1982 — Renault 9
1981 — Ford Escort
1980 — Lancia Delta
1979 — Simca Horizon
1978 — Porsche 928
1977 — Rover SD1
1976 — Simca 1307 и 1308
1975 — Citroen CX
1974 — Mercedes-Benz S-Klasse W116
1973 — Audi 80
1972 — Fiat 127
1971 — Citroen GS
1970 — Fiat 128
1969 — Peugeot 504
1968 — NSU Ro 80
1967 — Fiat 124
1966 — Renault R16
1965 — Austin 1800
1964 — Rover 2000

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монго

    4 1 Отговор
    Готовииии...старт!
  • 2 бат батков

    3 0 Отговор
    Браво,колата е супер готина
  • 3 Иракли Иракли

    2 0 Отговор
    Супер!Как да бъдем критични,като е страхотно возило!
  • 4 Методи Белчев

    2 0 Отговор
    Хубаво пежо. Обаче за социалистическите ни пътища ли е. Малък клирънс, джанти красивки ама гумите ниски, как през дупките и гърбиците.
  • 5 Бенжаменъ Глонти

    3 0 Отговор
    Правил съм й тест-драйв, когато я докараха в България миналия ноември. Класа е. Ако се насочвате към модела, горещо препоръчвам 115кс дизел, поне средната модификация.
  • 6 Стоян Стоянов

    0 3 Отговор
    абе тука преобладават положителните мнение - странно. Преди няколко месеца, когато се появи това Пежо имаше доста негативи из форумите след тест-драйв. Доста нетрадиционна форма (екстериорна), нестандартно разположение на уредите и таблото, не особено качествени материали и сглобка ...
    Не мога да изразя собствено мнение - не съм имал досег с този модел, но ми е интересно защо така са съвсем различни мненията сега.

    Коментиран от #7

  • 7 iiiiiii!!!!!!!!

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Стоян Стоянов":

    Като си нямал досег с тази кола , как така разбра , че материалите и сглобката са некачествени ??
  • 8 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    ... именно - НЕ СЪМ!
    Имам чувството, че някои хора четат статиите и коментарите към тях през редовете.
  • 9 Стефан Никодимов

    1 0 Отговор
    Ха, 1 точка не му оставаше на пежото да изглежда нарочно закръглено откъм резултат. Браво, заслужиха си го, страхотен модел изкараха.