18 Септември, 2024 12:18 2 942 19

Пускат наточена Dacia Duster с брутален тунинг

  • dacia-
  • duster-
  • carpoint-
  • тунинг

Carpoint показа рендъри на новия си проект

Пускат наточена Dacia Duster с брутален тунинг - 1

Третото поколение на Dacia Duster, получава първите си тунинг промени от германския дилър Carpoint. Dacia Duster III Carpoint Edition се отличава с редица визуални подобрения, които придават на популярния SUV по-агресивен външен вид.

Основните модификации включват широк бодикит с разширения на предната и задната броня, разширени калници, въздуховод на капака и нови елементи на вратите. Комплектът заменя облицовката от 20 % рециклирана пластмаса на стандартния Duster с по-стилен и привличащ вниманието дизайн. По цялата каросерия са добавени червени акценти, за да се подчертае още повече спортният ѝ вид.

Пускат наточена Dacia Duster с брутален тунинг

Duster III Carpoint Edition може да се похвали и с нови алуминиеви джанти, вероятно с диаметър 20 цола. Тези джанти са обути в гуми с изключително нисък профил, което значително намалява възможностите извън пътя на автомобила за сметка на визията.

Пускат наточена Dacia Duster с брутален тунинг

Въпреки че Carpoint все още не е разкрил никакви подобрения в производителността, те намекнаха за допълнителни модификации, които да съответстват на подобрената естетика. Възможно е тунинг комплектът да включва подобрения на производителността, като например модифициран двигател или система за окачване.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 57765

    22 7 Отговор
    Поне изглежда яко
  • 2 Без име

    31 3 Отговор
    Това е издание "сектант едишън"! ;)))

    Коментиран от #14

  • 3 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    32 6 Отговор
    Какъв тунинг на 1000 кубикова кола?!

    Коментиран от #4

  • 4 карчи

    17 5 Отговор

    До коментар #3 от "🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️":

    "джендъpтунинг" се нарча 😅
    Но няма спор визуално на картинка са я докарали😉
  • 5 Бойкот на алчните от О-Л-Х

    17 5 Отговор
    Тази Дачия е нещо като ГУМЕН НОЖ - става само за украшение...
  • 6 сектанта

    11 15 Отговор
    Със сигурност изглежда по-добре от G 63 AMG!!!
  • 7 Ха ха ха

    15 10 Отговор
    Пълни глупости каквото и да правят пак си остава датчия айде мерси
  • 8 Жук

    17 5 Отговор
    Направили тунинг на биоразградим полуавтомобил, пардон, автомобилен аборт. Кой карал кола - карал. Всичко вече без изключение е за еднократна употреба пластмасови легени ала-грета и ала-урсула.

    Коментиран от #17

  • 9 Инж.

    8 3 Отговор
    Само като и видя антената и цялата работа е ясна.......
  • 10 Този пърформънс не е производителност

    8 2 Отговор
    Ганев, отгърни един сериозен английски речник, примерно Уебстърския.
  • 11 УАЗката е най-яка!

    5 6 Отговор
    Без тунинг.
  • 12 Куку

    12 3 Отговор
    Зелен контейнер за боклук ( за пластмаса) с 20 цола джанти...никаква надеждност, стил,харизма, дизайн с една дума " варел"
  • 13 Сусу Манарата

    15 2 Отговор
    Малеей, какъв пластмасов тигър!
  • 14 сектант

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Без име":

    много ясно бате
  • 15 Ухаааа

    9 4 Отговор
    Много път трябва да извърви за да стане дачия кола.
  • 16 Тахумба

    4 3 Отговор
    Ако Бруно Сако види това нещенце, ще получи сърдечен удар.
  • 17 Знайко

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Жук":

    ....докато чаках моя механик да ми прегледа "кошника" се натъкнах на един Дъстър второ поколение, минал през таван, изцяло "съблечен" и се загледах.
    Там където истинските коли имат профили с много ъгли, устойчиви на осукване, Дъстъра си има само основната ламарина (2 милиметра ), но пък подсилена със заварени планки отвътре (2 милиметра). Това е навсякъде- праговете, свръзката между праговете и колонките м/у вратите, свръзките между колонките и тавана, напречната греда посредата на тавана, канала между седалките, ъглите на багажника и т.н.
    Та като се е превъртял се е топнал точно където е "подсилената " греда на тавана и гредата беше доста добре сгъната, въпреки "подсилването".
    Тоест това не е точно кола и който си цени живота и иска да оцелее трябва да я избягва това недоразумение на автомобилната индустрия.
    Оня ден гледах , че новия Дъстър почва от 53000 лв!?! Даже и не е евтин на фона на Хюндай и Киа.
    Не се вързвайте на рехавите двигатели, не вярвайте , че не ви трябва 4х4 и не гледайте "колко яко изглежда".
    Пърфоманса явно няма да голям, а дори да е голям , ще е смъртоносен.
    А пък за антената.....еми явно тюнърите не са стигнали до нея, защото е трябвало да предадат проекта в срок!

    Коментиран от #19

  • 18 гост

    3 3 Отговор
    паркетен лъв
  • 19 Прекарал с Дачия

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Знайко":

    Може да потърсите в Ютуб видеа на краш тестовете на Euroncap. Колко здраво е купето се вижда най-добре на страничния сблъсък със стълб, особено от камерата, която снима отгоре. Там, където на другите производители хлътва вратата и 10см от тавана, дачиите се сгъват почти до скоростния лост. П.С. Имах нещастието да карам чисто ново служебно Сандеро 2 дизел, още на втората година вече питахме кога ще ги сменят :)))