Last news in Fakti

28 Март, 2014 12:36 9 332 73

Мотори от Ferrari за Alfa Romeo

  • alfa romeo-
  • ferrari-
  • fiat-
  • giulia-
  • серджо маркионе

Босът на FIAT Серджо Маркионе полага неистови усилия да запази Alfa Romeo в рамките на концерна и да възроди някогашната слава на легендарната марка. Неотдавна бяха обявени амбициозни планове за седем нови модела, два от които кросоувъри с платформи от Jeep.

Поредните оптимистични намерения предвиждат монтирането на двигатели от Ferrari във върховите модели на Alfa Romeo. Според Маркионе ако марката иска да конкурира адекватно немските си съперници, трябва да заложи на уникалността. В този план породистият италиански дизайн трябва да бъде съчетан с расова механика.

Както обикновено обаче, италианците пак се опитват да минат по тъч линията. Маркионе уточнява, че двигателите нямало да бъдат произведени от Ferrari, а само настроени от експертите от Маранело.

Първият модел, който ще се оборудва с мотор "от Ferrari", ще бъде седанът Giulia. Поредният конкурент на BMW 3er ще се сглобява в завода на FIAT в Касино, недалеч от Рим, и ще получи V-образния 6-цилиндров двигател, разработен за Maserati.

Междувременно Bloomberg съобщава, че Alfa Romeo смята да се откаже от MiTo и Giulietta. С дистрибуцията на марката ще се занимават 1 700 дилъри на Jeep извън Северна Америка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vasik Atanasova

    8 2 Отговор
    КРАСОТА

    Коментиран от #2, #72

  • 2 скар фейс

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    Страхотен. Визията му е невероятна.
  • 3 Кобрата

    6 1 Отговор
    Доста стилен модел

    Коментиран от #73

  • 4 running wild

    3 3 Отговор
    Красота я!!! И не само. ЕДИНСТВЕНАТА марка с "душа и сърце"!
    И аз имам една в къщи (е, не е тази от снимката , но също е красавица). А пък, ако знаете на 4000 + оборота двигателя как ти говори... не, не, няма друга такава серийна марка! Имаше една реклама на времето "... всичко останало е компромис"!

    Коментиран от #17

  • 5 galaxy

    4 1 Отговор
    Изключително красив автомобил и голям Звяр!!! Да го пускат по-бързо в дистрибуторската мрежа за да му се насладим на живо.
  • 6 Никой

    4 1 Отговор
    Браво, крайно време е да възродят марката
  • 7 Виктор Георгиев

    3 1 Отговор
    малиииии ако изглежда така ще е убиец, Алфа може да не правят най-добрите коли, но пак са сред най-красивите
  • 8 Споок Армин

    2 2 Отговор
    Мисля че трябва да се приеме закон за регистрационните номера , който да дава възможност ,да се плати някаква сума и предния номер да НЕ се монтира на автомобила.Така визията ще е много по добра.Другия вариянт да бъде примерно за предна табела да има няколко модела - по малки или по големи и да може да си избираш според бронята на колата.

    Коментиран от #13

  • 9 Споок Армин

    0 2 Отговор
    Мисля че трябва да се приеме закон за регистрационните номера , който да дава възможност ,да се плати някаква сума и предния номер да НЕ се монтира на автомобила.Така визията ще е много по добра.Другия вариянт да бъде примерно за предна табела да има няколко модела - по малки или по големи и да може да си избираш според бронята на колата.
  • 10 Владислав Димитров

    3 3 Отговор
    Алфата е супер, ей такива коли извиват вратове и се изпращат с поглед ! Много хора искат да я имат и карат но малцина рискуват да си я купят .
  • 11 Нема Бира

    4 2 Отговор
    Мега Яка Алфа на снимката
  • 12 Easy ryder

    5 2 Отговор

    Коментиран от #14, #15

  • 13 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Споок Армин":

    Много отдавна съм си го мислел това. Първо е безсмислено да имаш номер отпред, второ тия огромни табели са изключително грозни. На рали автомобилите има едни малки лепенки 10-15см с номерата, нз дали не може с такава да се кара...
  • 14 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Easy ryder":

    Много добра! Старите са леганди, но новите нещо ги занемариха с тея Mito, Julieta дано новия модел да епо-обещаващ.
  • 15 Никой

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Easy ryder":

    легенди*
  • 16 Alexander Alexandrov

    2 1 Отговор
    Невероятно красив! (като повечето Алфи! ;) )
  • 17 Vasik Atanasova

    1 4 Отговор

    До коментар #4 от "running wild":

    ПРЕДПОЛАГАМ АЛФАТА ТИ Е С БОКСЕРЕН ДВИГАТЕЛ

    Коментиран от #18

  • 18 running wild

    7 7 Отговор

    До коментар #17 от "Vasik Atanasova":

    Не, 156-чка с по две свещички на на цилиндър. От 7 год. я имам и досега за близо 100 хил. км при мен (в родината и е неясно колко са ) не е направила нито един "бъг"! Тел
    Не ми е ясно защо ги имат за ненадеждни автомобили? Няма логика. Това ми е трета Алфа. При положение, че съм имал между другото и две БМВ-та, три японски дръг... хм, три Фиат-а, Опел, и Рено, в момента жена ми кара чисто нов Дъстър, а аз си оставих Алфа-та... За толкова години съзнателен живот и една камара коли минали през ръцете ми (и служебни), дали съм толкова тъп, а? А дано, ама надали! Може би хората масово се притесняват от красивата външност! Майтапя се бе! Само се чудя с к'ъв акъл и с к'ви очи си купуваш Хонда Сивик, модел около 2000 год. от онези." опулените"(все едно си им бръкнал в... ауспуха ) дето само бръмчат ама не вървят, а не нещо... да ти хваща окото?!
    ПП Хайде 'лапетата, цъкайте минуси и разцъкайте NFS-то

    Коментиран от #19

  • 19 Easy ryder

    6 7 Отговор

    До коментар #18 от "running wild":

    Хайде хайде точно 156 цата не е от най красивите коли на Алфа особено грозни са преди фейслифта,а 166 е още по грозна.155 беше хубава кола за времето си.Добре че направиха 159 че да се отсрамят.
    А пък колко вървели сивиците е друг въпрос,ако си имал 1,4 75 коня колко искаш да ти върви.
    Но ако кажеш че Сивик със 185 коня бръмчи и не върви само ще ти се изсмея.
  • 20 CeKyPuTo

    6 4 Отговор
    Абсолютно не съм съгласен с мнението ти! 156 преди фейслефта се смята за една от най-красивите модели в класа си дори след почти 20 години след появата и ни само от феновете на Алфа, а и от дизайнери и конкурентни компании! 166 също е красива, дали преди или след фейслифта е по-красива е друг въпрос, някой я харесват преди, други след фейслифта! Аз я харесвам преди фейслифта, по-елегантно изглежда!
  • 21 Easy ryder

    6 4 Отговор
    И какво искаш да ми кажеш,че 156 е по красива от 155 и 159?
    Кой дизайнер от конкурентна компания го е казал това някой като Крис Бенгъл сигурно?
    А за 166 не ми се коментира едва ли Алфа са правили по грозна кола.

    Коментиран от #23, #26

  • 22 hienata

    3 3 Отговор
    "Както обикновено обаче, италианците пак се опитват да минат по тъч линията. Маркионе уточнява, че двигателите нямало да бъдат произведени от Ferrari, а само настроени от експертите от Маранело."

    А всеки подържал (дори за кратко) по-нова Алфа знае, че не настройките на мотора "куцат" , а самия мотор е калпаво направен. На теория би трябвало всичко да е О.К. ,но практиката показва съвсем друго.То заради това са пред фалит. Фиатов мотор и марсианци да го настройват си остава консуматив.

    Коментиран от #24

  • 23 running wild

    5 6 Отговор

    До коментар #21 от "Easy ryder":

    Райдърче, а пък батко ти само ще ти каже, че един стоков туинс парк със 144 или 155 к. с. (1.8 или 2.0 см3) на 185 коньовия сивик, на аутобана ще му скине шортаците, както го прави с по около 180-200 к.с. други т. нар. маркови автомобили. Доказано - гледат и не вярват на очите си при скорости над 200 км/ч!
    А колкото до красотата: безпорно алфата е най-красивия сериен автомобил. В този аспект въпрос на вкус е 156 или 159. Лично аз съм за 156! 159 за мен е някъкво леко "ръбато" развитие с по-зловеща муцуна, с куцаща динамика в сравнение със 156.

    Коментиран от #28, #29

  • 24 running wild

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "hienata":

    Хиена ли си, вълк ли си и на теб ли да ти обяснявам батьовото? Или пишете глупости, колкото да си чешете езиците! Да кажеш за хората, които са измислили най-революционните системи и при дизела (комън рейл-а) и при бензина (новите малолитражни, турбинирани с впръскване под високо налягане), че двигателите са им консуматив е или от незнание, или от насадено безпочвено заяждане! Да не говорим, че "великата" марка Хонда започва да произвежда туинсспарк мотори, когато италианците ги приключват и започват с джитиес-а. Да не говорим, че пак японците "откраднаха" дори дръжките на задните врати на 156-цата, а Лнсъра е целия "изплагиатстван" от 159!
    ПП Впрочем да си чул италиански добре стопанисван двигател да гори масло? 'щото аз не съм, а немски и японски примери има много. Ама нали сте още малки и ви липсват и знания и опит, а ползвате вещи на принципа "оти така е модерно", публикувате простотии! Един чайник не се произвежда в България, ама плювате по хора, които дори са измислили и магистралата, като път, да те светна!
    К' во ли и аз се разправям с невежи...

    Коментиран от #25

  • 25 hienata

    6 2 Отговор

    До коментар #24 от "running wild":

    Няма да влизам в твоя тон, който е меко казано некоректен. На 40+ години съм и не ми отива обръщение от сорта на "батьовото" (признак на възпитание)
    Да измислили са комън рейл-а, да измислили са новите малолитражни, турбинирани с впръскване под високо налягане, да имат добър дизайн (въпрос на вкус) НО ЗАЩО цената на 156 (1999 - 2000г) е между 1500-4500 , а на аналогично BMW 3 започва от 3000 и достига до над 6000. Нима всички българи са невежи, малко вероятно, но да приемем, че е така. Да погледнем в Германия как са цените ,о там разликата е още по-фрапантна, защо ли. ЗАЩО една толкова здрава,иновативна и с хубав външен вид, а и с прекрасно окачване кола, се продава много по-евтино от аналогичните японски и немски модели.Колко блокирали мотора на Мерцедес си виждал, аз защото съм виждал над 10 блокирали Алфи и не от скапано масло , а от скапана конструктивна недомислица. Маслените магистрали са тесни и се запушват, от което мазането на разпределителните валове се влошава и се "вкопават" и това преди 300 000км. За проблемите с електрониката на Алфа може да се напише роман,само отвори форума на Алфа. Чувал съм за много мотори които не губят масло, а и съм ги виждал.Загубата на масло до 1 литър на 10 000км е нормално, ако не губи един мотор значи маслото му е гъсто. Относно опита , имам завършен проект Голф 2 с мотор KR 2000 (140к.с.) успешно турбиниран, при 1.5bar на дино извади 288к.с. Имам Авенсис дизел от 116к.с. в момента е 146, а и съм грамотен [usmi
  • 26 STefa

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Easy ryder":

    Аз пък намирам старите БМВ-та за по красиви(Е60, Е90, Е39, Е46) от новите особено новата 5та серия която изглежда супер посредствено. Имам предвид че преди имаха поне отличителна линия новите модели освен че сички изглеждат супер еднакво ами и са ми някак безлични.

    Коментиран от #27

  • 27 Easy ryder

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "STefa":

    За ме едно от най добре изглеждащите БМВ-та беше Е34.С едо от най бруталнте и мъжкарски излъчвания.После взеха да заоблят муцуната и да уголемяват"бъбреците" едва ли не с някаква носталгия по 30-те.Появи се и другаря Бенгъл който направо омаза всичко.Надявам се някой ден пак да се върнат към стила на Е34.
  • 28 Easy ryder

    3 4 Отговор

    До коментар #23 от "running wild":

    Понеже явно не си в час.Да ти обясня че този Сивик е стоков и трудно ще му скинеш шортите със 155 коня Алфа. на магистрала.Да не говорим в завои какво ще те направи.
    Това че не си виждал мощни хонди не значи че такива няма.
    Аз лично съм карал Акорд 2003-та със 155 коня I-VTEC двигател без нищо да му е тунинговано и на магистрала на двулитрова туинспарк 156 съм се подигравал без проблем.
    Момчето явно си мислеше като теб че като кара Алфа е по бърз от всички но удържа някъде до 210.Още му помня жалния поглед когато хондата го подмина.
    Нямам нищо против Алфа имат своята история имат и постижения,но правят и едни от най проблемните коли.Просто италианците са скарани с дисциплината и качеството и голям процент от колите им правят проблеми.A японците правят директно впръскване на бензин преди италианците,също и турбинираните малолитражки ги имат от 80-те още.Първи японците въвеждат серийно променливи фази на газоразпределение с електронен контрол.За германците също може да се говори много,но това кой какво е измислил в лабораториите и как го е въвел в практиката е по интересно.
    А точно Хонда прави двигателите с най малко дефекти и да говориш глупости за тази фирма е смешно.Алфа могат само да се учат от Хонда на качество.
    А за горенето на масло и аз не съм чувал добре стопанисван японски двигател да гори масло,но едва ли това трябва да е някакъв повод за гордост.
    Ето ти една "качествената" Алфа как е определена като риск от повреди

    http://www.reliabilityindex

    Коментиран от #31, #32, #33

  • 29 Easy ryder

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "running wild":

    http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/2

    http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/1

    Коментиран от #30

  • 30 Plamen Dimitrov

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    аз карам 147 - ца
  • 31 Xterminatorable .

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Easy ryder":

    Този, който не е в час като цяло винаги си ти. Алфа Ромео с двулитров двигател от 97г. (когато ти си минавал прав под масата) дори е с по-добра динамика от на тоя акорд, а пък кво остава, ако е същата година - 2002-2003 със 165 к.с. Подигравал си се без проблем... и си го изпреварил с над 210... абе смешник... всичките ти приказки са такива... мишок Ти да не си писал сценария на "Бързи и Яростни 12". Следващият сценарии: Easy Ryder се подиграва с Porsche 911 Turbo със своята Honda Jazz GTR Alpha Omega Giga Hyper
    И естествено първи японците са използвали това и онова. Японците първи са открили най-вече плагиатството.
    Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars. С електронен контрол или не.
    Но това правят винаги японците взимат нещо наготово и го изплагятстват, може да го доусъвършенстват и после Easy Ryder казва, че са го измислили. Само някои от примерите, освен тези които е дал running wild са Хонда Леген(д), която е реплика на S-klasse W140, както и Lexus LS от 90-те, който пак е реплика на същото. След това Lexus започват стабилно да плагиатстват от 7-ма серия на БМВ.
    На никой вече не му е интересно да ти гледа измислените сайтове, които само ти си ги считаш за меродавни.

    Коментиран от #38

  • 32 Xterminatorable .

    7 3 Отговор

    До коментар #28 от "Easy ryder":

    Да ставаш и да се махаш с тая класация, която казва, че Хюндай купе (който седи предимно в сервиза) е МНОГО по-здрав от Фолксваген Поло!! Която казва, че Форд Фиеста и Фиат Брава са по-здрави от Субару Легаси и Шкода Октавиа. Там информацията е по-недостоверна и грубо разминаваща се с действителността, дори от твоята...
  • 33 ярослав станчев

    3 4 Отговор

    До коментар #28 от "Easy ryder":

    Първо да кажа,че не съм фен на Алфа.
    Второ-прав си до някъде,че Алфа не са особено здрави.
    Обаче това за подигравката с Алфа 156 малко оптимистично май си го написал.Не че не е възможно,но точно с тази Хонда,която си карал е малко вероятно.Двете коли са на кантар,с леко предимство за Алфата.Особено от 0-100 км./ч. Алфата е с 1 сек. по-бърза.В максималната скорост също талянката е по-добра.Или тази Алфа,която си "изял" е била на газ/метан,или едната и свещ не е работила,или шофера и е от силните на думи ама слаби на действия.

    Коментиран от #45

  • 34 brake point

    3 3 Отговор
    Голям смях стана тук.Кой колко вдигнал кой с 140 коня Алфа щял да изпревари 180 коня Хонда.
    Аз полюбопитствах и се оказа че на такъв европейски Акорд му дават 217 километра максимална скорост.Алфите имат доста разновидности с 2 литра мотор и само една след 2003-та е с максимална скорост 220.Останалите са 210,214,216.
    Така че нищо чудно хондата да е успяла да изпревари алфата.Да не забравяме че двигателите на Алфа не са от най здравите и колко коня са им останали след годините експлоатация е друг въпрос.Преди време гледах някоя серия на Топ Гиър в която тестваха на стенд стари коли.Оказа се че само хондата даде същата мощност както е по документи.И си мисля че въобще не е невъзможно някой Акорд да е свършил тази работа за която спорите.
    Докато се рових открих и друг любопитен факт,има разновидност на този Акорд от 2002 която се води EuroR с 2 литра 220 коня мотор.Такава Алфа не можах да открия при тях се ползват 3,2 литрови двигатели за по голяма мощност.Ако някой знае може да каже дали има Алфа 2 литра над 200 коня серийно.
    А за здравината на алфите нека не се лъжем всеки от нас е чувал за проблеми с тази марка и това че са го написали в някаква класация въобще не е чудно.Просто феновете на марката се примиряват с това за сметка на добре изглеждащите им коли.

    Коментиран от #35

  • 35 ярослав станчев

    4 3 Отговор

    До коментар #34 от "brake point":

    Ми той човека си е написал,че алфата дето я е правил смешна е 2,0 туин спарк.А точно тази алфа е 165 коня, 220 км/ч. и 0-100 за 8 сек.
    Да не е била 1,8 или 1,6 туин спарк.
    Не е невъзможно,но на тази Хонда ще и трябват поне 5 км. права за да изпревари точно тази алфа.

    Коментиран от #36, #37

  • 36 brake point

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "ярослав станчев":

    Не съм бил там,но не видях да е писал,че е изпреварил 2.0 165 коня.Тя се води даже JTS .Има версии 2.0 туинспарк 150,155коня напълно възможно е да е била такава.По скоро го е написал като пример понеже в коментарите преди това колегата се изсили,че щял да изпревари със 140 коня кола такава със 180-200 коня.
    Алфите са бързи но не са единствените бързи коли.
    А колко километра са били нужни е друг въпрос,но при разлика 4-5 километра в час в и един километър стига.
    И не е правилно да се сравнява Сивик със 156 както прави"running wild".Трябва да се сравняват коли от един клас.
    Другите работи кой от кого крадял са много относителни.Всички знаят ,че Хонда първи правят VTEC или че Митсубиши са с първия GDI серийно,но това не значи,че друг след тях няма право да прави.Просто такива факти говорят,че дадена фирма се стреми към иновации.
  • 37 Име:

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "ярослав станчев":

    Първо, аз пък съм фен на марката :) . Един приятел така се беше похвалил че се гонил с порше кайен със алфа 156 2.0 ts = 155кс. Доста време карали заедно с 200+ км/ч, след което шофьора на кайена му показал палец и точно в тоя момент блокирал мотора на алфата. Наскоро карах 159 2.4 JTDm с двойно задвижване 200к.с. - страхотна кола много добре стои на пътя и много ниско се седи в нея, обаче често е в сервиза с проблеми с окачването. Просто алфите не са за нашите пътища... Двигатели от ферари звучи много готино, но според мен задното предаване липсва на алфите. 8C и 4C са страхотни сега трябва и по-бюджетна кола със задно... :) а защо не и нов spider както го бяха замисляли на базата на MX-5, ще бъде супер...

    Коментиран от #39

  • 38 Easy ryder

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "Xterminatorable .":

    Ха ха у вас масите са били много високи,щом съм можел да ходя прав под тях през 1997ма са били поне 2 метра
    Другите ти глупости само показват на какво ниско стъпало в интелектуалното си развитие си.Като не искаш не чети статистики,хората са ги направили за свое удобство за да не се набутват плащайки за трошливи боклуци.Ти понеже си много умен
    не ти трябват такива знания.
    За това дали японци са направили първите променливи фази с електронно управление можеш да си прочетеш сам.Щом мислиш, че са го изплагиатствали от някоя друга фирма кажи в коя кола е имало електронно управление на фазите преди тях.
    Хайде много здраве и гледай картинки да видиш коя кола на коя ти прилича и коя дръжка на врата била като друга явно друго не умееш.

    Коментиран от #40

  • 39 ярослав станчев

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "Име:":

    Е никой не казва,че алфите не са бегачки.Напротив,даже за този клас са си много добре.Красиви са,за разлика от повечето тучове.Но наистина не са много здрави.Обаче компенсират с чар и нещо,което го има само при тях,не мога да кажа какво.Който е карал и е имал Алфа да каже.
  • 40 Xterminatorable .

    6 4 Отговор

    До коментар #38 от "Easy ryder":

    хахахахаха скрий се бе
    Естествено, че като ти каза някои истини и отидох на много ниско интелектуално стъпало. Пък ти понеже си голям акълия се състезаваш с Алфи с над 210, че им се подиграваш, защото си голем интелектуалец. Цитираш и вярваш като кон с капаци на некъв списък от нета, който ти казва "тва са най-здравите коли" пак щото си много ЕнтЕлЕгЕнтен. Те така правят интелектуалците - четат списъци, в който им се казва кое е най-доброто и така лека полека става интелигентни. Сигурно твоя стар трошляк на газ присъства там и затова го развяваш във всяка тема тоя списък.
    Ами да, аз вярвам на картинки, защото показват факти и са много по-показателни, а ти на какво вярваш - на списъка, в някъв си сайт, наречен от теб статистика, който някой някъде си е направил, където дори не може да се конкретизира модела на колата и всичко тва - щот си мноо интелигентен...

    Коментиран от #44

  • 41 alex xela

    2 4 Отговор
    Alfa 159 1.7 TBI 200hp.

    Коментиран от #43

  • 42 Дошo

    1 2 Отговор
    Алфите са красавици ама са проблемни коли.Един приятел имаше 156.Кара я няколко месеца и двигателя блокира.Беше 2.0 но не съм сигурен коя модификация.Питам го :
    -Човек какво стана?
    -Ами карах 2 минути на максимална скорост по Тракия
  • 43 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "alex xela":

    Той имаше предвид атмосферни мотори!!!!
  • 44 Easy ryder

    1 4 Отговор

    До коментар #40 от "Xterminatorable .":

    ХА ХА ХА поредна порция глупости от човек,който няма какво да каже.
    Ако твоя трошляк е на газ не си въобразявай,че всички са като теб.
    Щом не можеш да четеш гледай картинки,статистиките са за по интелигентни същества.Както сам каза не си достигнал това ниво и не са ти полезни.
  • 45 Easy ryder

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "ярослав станчев":

    Не искам да споря с теб аз знам какво може тази кола и някой да ми говори простотии че със 140 коня Туинспарк ще изпреварва коли 200 коня се е объркал.
    Ако не ми вярваш намери такъв Акорд не е особено трудно повечето модели са с 2.0 двигател и пробвай колко вдига на магистралата и ще говорим пак.За двигателя няма да ти говоря за разлика от други двигатели тази кола можеш да я караш на макс колкото искаш двигателят К20 на Хонда е с огромен потенциал,може да понесе и над 8000 оборота.
    Пак казвам уважавам Алфа като марка и големия и принос и в спорта и в автомобилния дизайн и технологии,но не одобрявам такава сляпа "фенщина" и измислици как едва ли не заради един змей на емблемата вече сме изпреварили всички.
  • 46 Pontifex Maximus

    0 1 Отговор
    Мотори от Ferrari за Alfa Romeo,какво по добро от това.Безспорно Ferrari е най добрия спортен автомобил и Alfa Romeo ще спечели много от това.Тука забелязвам голяма завист и писане на абсолютни глупости за тази прекрасна кола.Говоря от личен опит,това е втория спортист който притежавам и не се съмнявам че следващата ми кола ще е също Alfa Romeo.А и да имаш такава роднина като Ferrari си е направо за завиждане.
  • 47 триста итридесети

    2 4 Отговор
    Ей не се спряхте да акате бе, под всяка статия - все цивици и акорди намесени и жтри,
    абе дайте го тоз акорд 3.0 240 коня да му скъсам шортите на дълго и на късо с по-малко мощна кола на задно и с по-малък разход,
    не виждате ли че за никъв чеп не стават специално тез двете - акорда и легендата /Боже и ако това е легендата на Хонда - мани, мани/
  • 48 Име:

    3 1 Отговор
    Аре махай се бе. Ти го мани акорд v6 3.0 240к.с. Ти акорд 2.0 R дето е 220к.с (k20) няма да биеш с тва 330, че даже и по-стария дето е с мотор 2.2 220к.с (h22) също.... Къде си тръгнал? Аре престани да си избиваш комплексите... Много си голям, евалата и много спортна и бърза кола караш - ама на газ и защо?
    А за хонда не смей и да говориш. Нито познаваш моделите, нито историята на марката, камо ли за спортните й модели да ми обсъждаш. Не акорда е легендата, а акорда ти бе даден като аналог на неповторимата ти 3ка в един много отдавнашен спор. Сигурно и за Алфа Ромео нищо не знаеш, затова си буташ обичайния спор дето на изуст го разказваш вече. Имаш късмет че след 70те Alfa Romeo ги удари кризата и почнаха да правят предно предаване иначе щеше да видиш къде са ти БМВ-тата.... Ти сигурно си малък и не си видял 80те години какво правеше 155 в DTM със бмв-та и мерцедеси и то най-добрите им е30 и 190....

    Коментиран от #50, #56

  • 49 Име:

    2 1 Отговор
    М3 печели състезанието, но айде виж какво правят Акорда Type R (и то Euro, а не JDM) и Легасито на твоето 330i (че то даже е 330i M sport) !!!! 4 секудни по-добра обиколка (и то на 2км писта) СМЯХ.
    https://www.youtube.com/watch?v=a8Zgvwj0jAA
    М5 също се представи много добре, но то е твърде тежко.

    Коментиран от #59

  • 50 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    90те години ги мажеше алфата извинявай!

    Коментиран от #53

  • 51 brake point

    2 1 Отговор
    Е вече допълзя и великия състезател с газовото,който ще изпреварва GTR-и до морето и назад.
    Дайте му го тоз GTR да миряса и да спре да пише глупости под всяка тема.
  • 52 Име:

    0 1 Отговор
  • 53 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "Име:":

    Е чак да ги мачка Алфата в ДТМ,малко се изсили.Alfa Romeo 155 V6 TI печели ДТМ точно един път,през 1993 г.

    Коментиран от #54

  • 54 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "ярослав станчев":

    Понеже на всички touring шампионати им викам DTM :D :D . Но пък 155цата печели италианския, испанския 2 пъти, BTCC, DTM по веднъж и няколко пъти ETCC. А 155 V6 TI имаше рекорд за най-много победи.
  • 55 Владислав Димитров

    0 4 Отговор
    DTM. Венгрия. Тесты. Первый день

    1. Мигель Молина (Abt Audi) — 1:37.792
    2. Джейми Грин (Rosberg Audi) +0.408
    3. Адриен Тамбей (Abt Audi) +0.726
    4. Майк Рокенфеллер (Phoenix Audi) +1.050
    5. Бруно Спенглер (Schnitzer BMW ) +1.450
    6. Максим Мартин (RMG BMW) +1.757
    7. Антониу Феликс да Кошта (MTEK BMW) +1.874
    8. Джои Хэнд (RBM BMW) +1.887
    9. Пол ди Реста (HWA Mercedes) +2.591
    10. Гэри Паффет (HWA Mercedes) +2.642
    11. Виталий Петров (HWA Mercedes) +2.949
  • 56 zendera

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    155-цата излезе през 90-те ако не се лъжа... А пък Алфа 75 мисля но не съм сигурен че е със задно и е създадена през 80-те.Просто го споменавам защото не всичко което си написал е вярно...

    Коментиран от #63

  • 57 Владислав Димитров

    1 2 Отговор
    DTM. Венгрия. Тесты. Второй день

    1. Нико Мюллер (Audi) — 1:37.505
    2. Маттиас Экстрём (Audi) — 1:37,912
    3. Гэри Паффетт (Mercedes) — 1:37.927
    4. Пол ди Реста (Mercedes) — 1:38.121
    5. Марко Виттманн (BMW) — 1:38.160
    6. Антониу Феликс да Кошта (BMW) — 1:38.168
    7. Джои Хэнд (BMW) — 1:38.286
    8. Бруно Спенглер (BMW ) — 1:38.458
    9. Виталий Петров (Mercedes) — 1:38.781
    10. Эдоардо Мортара (Audi) — 1:38.796
    11. Тимо Шайдер (Audi) — 1:39.054
    12. Паскаль Верляйн (Mercedes) — 1:39.826
  • 58 Easy ryder

    0 2 Отговор
    The Alfa 155 V6 TI did a record of 38 wins (plus 3 other non championship races). The victories were obtained by seven different drivers: 17 (+1) Nicola Larini, 13 (+1) Alessandro Nannini, 2 Stefano Modena, 2 (+1) Christian Danner, 2 Michael Bartels, 1 Kris Nissen and 1 Gabriele Tarquini.
  • 59 Easy ryder

    0 2 Отговор

    До коментар #49 от "Име:":

    Недей да пускаш такива клипове уби му детските мечти за ултра бързата газова тройка,която изпреварва всичко по пътя си.

    Коментиран от #60

  • 60 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #59 от "Easy ryder":


    http://www.youtube.com/watch?v=BrRy2zHQz2Y


    http://www.youtube.com/watch?v=xip9yqqqpf0

    с великите клапани от същата година ...смях

    Коментиран от #61, #64

  • 61 Easy ryder

    2 2 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    Смях е това което направиха на пистата великите клапани с жалката 330 ка.Гледай си пак клипа да видиш по колко дърпа на обиколка 2 литрова Хонда на 3 литрово БМВ.

    А тези клипчета са забавни но не виждам какво показваш като твърдиш че някакви две коли ускоряват до 130 с близки времена.

    Коментиран от #62

  • 62 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #61 от "Easy ryder":

    Забавни са наистина, показват по-доброто ускорение на по-малко мощна кола
  • 63 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "zendera":

    Поправих се за 155цата. Иначе и след 70те има алфи на задно: Spider, Alfetta 2 модела купе и седан, Giulietta. Мисълта ми беше че тогава започват да правят Alfasud - първата им кола с предно предаване (доста добре междувпрочем) и оттогава се тръгва на зле. Освен това и Spidera и Alfetta купе, които са добрите алфи със задно през 80те са модели още от 70те и съответно 60те.
  • 64 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ
    какво ми ги показваш тия аматьорски клипове бее? Не знаеш кой колко може да кара, върху какъв асвалт ускорява (мокър, прашен...), не знаеш колко са му зле гумите, не знаеш колко е издухал колата и какво и е преправял. Безсмислени аматьорски видеа- ХАХА. Аз ти показвам епизод от предаване на коли карани по-едно и също време на една и съща писта от професионални пилоти! Да не говорим че именно Hatori, който караше 330i e един от най-добрите.
    2ро Така като ми кажеш великите клапъни и падам от смях. Еми велики са щото още 89та година излиза 1.6 литра кола 160кс, която харчи като кола 90к.с. Няколко години БМВ се опитаха да направят и те подобни "велики клапъни" - VANUS. Резултата си го има в названието им вАНУС. Така че внимавай кого осмиваш.

    Коментиран от #65, #66

  • 65 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "Име:":

    А тия знаят ли колко им са изтъркани гумите и какъв е асфалта:

    330i
    http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9990

    accord:
    http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12057

    Коментиран от #68

  • 66 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "Име:":

    лапе
  • 67 Име:

    1 0 Отговор
    Виж в реални условия какво се случва бе детенце... Виж си клипчето и го преглътни. Това че ускорява по-бързо не означава че е по-бързата кола! Комплексар. Човек смея ти се на всеки твой коментар. По заблуден кон с капаци не съм виждал от тебе. Поинтересувай се, понаучи нещо за колите, покарай и тогава ела да си говорим пак. Ти си знаеш твойто и даже не знаеш какви коли съществуват по-света и какво могат, но вече диктуваш тука кое е най-бързото :D :D :D :D... Факти.. Така си се комплексирал че те е страх да си признаеш че има и по-бързи коли от 330i че при това и по-малки мотори. Споко няма да излезеш глупак че си си взел 330i - хубава кола е, ама не е най-великото.
  • 68 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "триста итридесети":

    Японците живеят на остров с планини. Техните бързи коли са малки леки и бързи в завоите. Япония е страната, която има най-много автопроизводители, най-много писти, най-много тунинг ателиета, и са най-запалени по бързите коли.
    Германците живеят в страна с много аутобани. Техните бързи коли са големи седани със много големи двигатели и развиват голяма максимална скорост.
    Германците гонят комфорт и бързо пътуване по аутобаните, а японците спорт и коли подходящи за touge. Японските коли ще са по-бавни по аутобаните, немските ще са по-бавни по пистите и в планината. Това е най-обобщеното което мога да ти кажа.
    Бъди благодарен че изобщо ти обръщам внимание!

    Коментиран от #69

  • 69 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #68 от "Име:":

    Ала-бала.
    А с асфалта и гумите какво стана?

    Коментиран от #70

  • 70 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "триста итридесети":

    На листчето с заводските данни ли? ХАХАХАХА И добре хубаво ускорява по-бързо, ама тежи повече и по завоите изостава както се вижда на клипа за 2км изостава с 4 секунди и то това е ако сравнвяваме най-добрите обиколки. Като вземем напредвид че акорда беше в постоянна битка с легасито, тоест ще ти обясня като за невежа, това означава по-малко чисти обиколки = по-лошо време. 330i караше само без никой да пречи = по-добро време. В крайна сметка по-бавния до 100км 2литров акорд се оказва по-бърз от 3литровото БМВ. И какво искаш да ми докажеш че колата, която ти караш е много бърза, да ама ти вече си и сложил газ и не ускорява вече за 7 секунди до 100, а навсичкото отгоре е вече и по-тежка с една газова бутикла.

    Коментиран от #71

  • 71 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #70 от "Име:":

    Колата ми е добра, с просто око се вижда че вдига 100 преди да минат 7 сек.
  • 72 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Vasik Atanasova":

    НЕ Е КРАСОТА. А УНИКАЛНО ТВОРЕНИЕ
  • 73 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Кобрата":

    ПИЧ ВЪПРЕКИ ЧЕ МАЙ СИ ФЕН НА БАВАРЧЕТАТА КОИТО УВАЖАВАМ ЗАЩОТО ОТ НЕМСКИТЕ ИМА НАЙ ДОБРО КАЧЕСТВО И СТИЛ ТИ ПРАВИ ЧЕСТ ЧЕ ОЦЕНЯВАШ ИЗКУСТВОТО.ЖИВ И ЗДРАВ ЧЕ НЕ СИ ЦЪРВУЛ И ВИЖДАШ