24 Октомври, 2024 16:27 3 228 14

Skoda тества наточен Kodiaq на Нюрбургринг

  • skoda-
  • kodiaq-
  • vrs-
  • rs

Очаква се премиерата да се състои до края на годината

Skoda тества наточен Kodiaq на Нюрбургринг - 1

Фотошпиони засякоха последното поколение на Skoda Kodiaq в най-наточеното изпълнение vRS.Кросоувърът е без почти никакъв камуфлаж, което ни позволява да видим броните с по-спортен дизайн, като се очаква още модернизирано окачване и мощен двигател.

Kodiaq vRS вероятно ще се задвижва от 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, който генерира около 270 к.с. Този двигател ще бъде съчетан със седемстепенна DSG автоматична трансмисия и задвижване на всички колела.

Skoda тества наточен Kodiaq на Нюрбургринг

Kodiaq vRS има по-спортен дизайн от стандартния Kodiaq. Той се отличава с преработена предна броня с по-големи въздухозаборници, матрични LED фарове и нови странични въздушни отвори. Задната част на автомобила е с нов дифузьор и накрайници на изпускателната система. Интериорът на Kodiaq vRS също ще бъде една идея по-спортен, с нов волан, спортни седалки и тапицерия от въглеродни влакна.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 провинциалист

    5 2 Отговор
    Като няма да ползвате кирилица, поне сложете ченгелчето на с-то на скодата.
  • 2 Последния Софиянец

    10 3 Отговор
    Русия като велика държава не успя да запази Жигули,Лада,а чехите успяха своята Шкода да я превърнат в световна марка, която се продава в цял свят
  • 3 Супер

    8 8 Отговор
    Абе Шкода си е шкода - премиум и спорт в едно.Отзад малко стил Субару, премиум и спортно излъчване,браво на Шкода.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Е46ца

    16 4 Отговор
    Тази огромна бангия , няма нищо общо със спорт.Да не казвам ,че сигурно мощния им двигател ще бъде сигурно 1.5.Шкодата нее лоша кола , но ме дразни ,че VW се стремят да я направят с възможно най-грозния и евтин интериор , за да може хората да предпочетат VW.
  • 6 Браво

    6 4 Отговор
    Страхотен дизайн, само погледнете динамичните издължени назад огледала, които допълват същата спортна странична линия особено до задната колона преди багажника, стоповете са динамични, но динамичната линия започва от динамичните фарове, които в комбинация с огледалата и цялостния издължен дизайн правят колата да изглежда динамична и устремена напред. Така правеха предишните Тойоти като Аурис от 2015-та, Авенсис и Приус, при тях клиновиден дизайн, много сполучлив. Сега Тойота затъпиха дизайна си, докато Шкода много дръпна с дизайна.
    Сега най-грозен дизайн на първо място праят Мерцедес с тия заоблени сапунерки,дето приличат на Варшава от 55-та година, второ място по грозен дизайн държи уверено БМВ с тия тумбести мекици дето правят като че ли са ги помпали с компресор. Най-красив дизайн според мен в момента правят Ауди,Лексус, Фолксваген и Шкода и донякъде Тойота и Хонда и Субару определено. А и Сузуки са хубави. И Хаюндай и Киа са хубави като дизайн. Някои модели на Пежо са хубави и някои на Рено примерно новия Simbioz бива, Peugeot 5008 или 508 е много красиво.

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 оня с коня

    8 5 Отговор
    Има тука едни АДЖАМИИ дето се вторачват изключително върху формата на фаровете и разни други светлинки,калко лъскава е боята,колко са меки сздалките и т.н.А Истината е КАКВО ИМА ПОД КАПАКА,щото двигателят е сърцето на МПС-то!И какво виждаме тука?Ами цели 270 коня,извадени от 2-литров Двигател.Дизеловото ми БМВ е 3 литра и 6 цилиндъра,204 коня и към нова година съм решил да му сложа Чип за вдигане на мощността ДО 240 коня,т.е. с 20%,което не се отразява на работата на Двигателя ПОТВЪРДЕНО от Практиката.Да ми вадят обаче Чехите 270 коня от Двулитров двигател си е чиста проба ПРЕСТЪПЛАНИЕ спрямо клиента,щото де факто това е двигател- еднодневка.после Сервизите що били пълни...
  • 9 Браво

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Ти чиче разбираш от дизайн толкова колкото си гледал жигули навремето, тия лафове за сандъци са от времето на чичо ми. Дизайнът ти е напълно неясен, камо ли детайли,които съм изброил, то и Q7 и Range Rover са със същата концепция, е, да G клас действително е квадратен трафопост, но там дизайна не е мърдал от 78-ма година.

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ТРЗ

    6 1 Отговор
    Добър автомобил е този модел на Шкода, всичките му генерации, две- три, колкото са там... Проблемът е, че става все по-скъп и недостъпен, а 99% от "коментаторите" тук нямат 100К за кола.
  • 12 Смех

    5 3 Отговор
    Тоя круник едва се движи че и наточена версия
  • 13 4.4

    6 0 Отговор
    Като почнат да правят едни спортни контейнери на колела и става смях в залата. Истината е, че това е за комплексари, които си мислят, че като прави от 0-100 за 5 секунди и е страшен спорт. И не говоря само за Шкода, говоря за всики останали големи джипове AMG, RS, M-power и т.н. Да имаш два тона и половина превозно средство, което да прави 0-100 за 3-4 секунди не означава, че е спортно. За да усетиш спорт трябва нещо леко с голям мощен мотор, за да усещаш карането. С голяма и тежка машина, било то и мощна, ако влезеш в някой завой по-бързо от теглото така може да се понесеш, че не е истина.
  • 14 Да бе наточен

    2 1 Отговор
    Поредната тухла на колела, какво му е наточеното.