Volkswagen е на път да разтърси своето портофлио със значително обновяване на гамата си от електрически автомобили ID. Това обновяване, планирано за 2026 г., обещава значителна промяна в дизайна и съществени подобрения в основната платформа MEB.
Обновената посока на дизайна черпи вдъхновение от предстоящата концепция VW ID.2, която се очаква да дебютира скоро. Този компактен модел ще послужи като естетически шаблон за бъдещите електромобили на Volkswagen, с визия, която отдава почит на наследството на марката. Както се изразява шефът на отдела за научноизследователска и развойна дейност на Volkswagen, Кай Грюниц, новият дизайн е „завръщане към мястото, откъдето сме дошли“, отразявайки основната същност на Volkswagen.
Макар че Грюниц остана неразкрит относно точния график за въвеждане на нови модели, докладите предполагат обновяване на цялата гама ID. Ранните модели, базирани на MEB, като хечбекът ID.3 и SUV-ите ID.4/ID.5, вероятно са първите на опашката за фейслифт. По-новият седан ID.7 може да последва този пример, а ретро-стилът на микробуса ID.Buzz може да избегне сериозни промени в екстериора.
Обновяването надхвърля само външния вид. Очакват се технически подобрения, които ще подобрят производителността, ще намалят разходите за батерии и ще въведат „нова функционалност“. Тези подобрения имат за цел да удължат живота на платформата MEB до появата на следващото поколение SSP (Scalable Systems Platform), което ще може да поддържа по-широк спектър от автомобили - от градски до високопроизводителни модели.
Ангажиментът на Volkswagen към бъдещето на електрическите превозни средства се засилва допълнително от неотдавнашното партньорство с Rivian, базиран в САЩ производител на електрически превозни средства. Грюниц изрази възхищението си от гъвкавостта и опита в областта на софтуера на Rivian, особено от неговите „най-добри в класа си“ актуализации по въздуха (OTA) - възможност, която Volkswagen желае да възприеме за собствените си електрически превозни средства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 6677
13:01 23.11.2024
2 Подкрепям!
13:07 23.11.2024
3 Тоз
13:09 23.11.2024
4 ТаУмВзе
13:09 23.11.2024
5 ПОЛОЖЕНИЕТО Е ЛОШО
13:39 23.11.2024
6 Я па и тая
14:12 23.11.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 електро фен
Коментиран от #13, #15
15:01 23.11.2024
13 Хихихих
До коментар #12 от "електро фен":
Забрави да вмъкнеш в поста си Путин, Башаров и Петров!17:41 23.11.2024
14 Анонимен
19:11 23.11.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ
20:43 23.11.2024
17 Японеца
Коментиран от #19
10:23 25.11.2024
18 НВа
Така ще са 2-3 000 лв над Kia Sportage - хем ще продават, хем ще се чувстват премиум марка.
10:27 25.11.2024
19 НВа
До коментар #17 от "Японеца":
Голфът е качествено купе, готино в завоите.Да го пуснат на 65 000 лв. с 4x4 и двулитров бензин и ще върви.
Ако Suzuku Swift 4x4 не беше с 1.3 двигател, а да кажем 1.6+, и тази му цена 65к лв щеше да е висока понеже Сузукито е под 50 000 лв..
Нямат конкуренция, могат да пият кръв допълнително. Но те наглеят..
10:30 25.11.2024