Xiaomi официално приема предварителни поръчки за своя дългоочакван електрически кросоувър YU7, а официалният дебют е насрочен за този четвъртък, 22 май. Това съобщение, направено чрез каналите на Xiaomi в социалните медии и съобщено от Car News China, съвпада с честванията на 15-годишнината на технологичния гигант. Въпреки че подробностите за цените засега остават в тайна, Xiaomi разкри някои ключови технически спецификации, включително мощен вариант с два двигателя, който може да се похвали с впечатляващите 690 конски сили.
Кросоувърът YU7 споделя архитектурата си Modena с дебютния електромобил на Xiaomi - седана SU7. Визуално YU7 демонстрира стилистични белези, напомнящи на Ferrari Purosangue, а размерите му са близки до автомобили като BMW X5 и Lexus RX, като дължината му е 4 999 мм, широчината - 1 996 мм, а височината - 1 608 мм, със значително междуосие от 3 000 мм. Размерите на колелата ще достигат до значителните 21 цола.

Базовото ниво на YU7 ще бъде оборудвано с едномоторна конфигурация със задвижване на задните колела, произвеждаща 320 конски сили, съчетана с акумулаторна батерия с капацитет 96,3 kWh, предлагаща заявен пробег от 835 км въз основа на китайския цикъл CLTC. Вариантът от среден клас ще използва конфигурация със задвижване на всички колела, използвайки преден двигател със 177 конски сили и заден двигател с 320 конски сили, черпейки енергия от по-голяма батерия с капацитет 101,7 kWh за пробег от 670 до 760 километра (CLTC).
Флагманският вариант YU7 ще разгърне комбинирана мощност от 690 конски сили, генерирана от преден мотор с мощност 300 конски сили и заден мотор с мощност 392 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ъъъъ
21:53 19.05.2025
2 Симо
Коментиран от #3
22:16 19.05.2025
3 МЪСК 🥇
До коментар #2 от "Симо":
Xiaomi SU7 - единия мигач мига по-бързо от другия, когато си поиска. Бъг или мистерия - китайците не знаят..XPeng G6 - страничното огледало се разгъва, когато то си реши. Цъкаш-цъкаш, удряш една попръжня и караш така - с едното сгънато. Бъг или мистерия - китайците не знаят..
TESLA: един суперкомпютър с резервно ядро за защита (MCU, FSD computer с изчислителна мощ 10 ПЪТИ на който и да е китаец, по-мошен от цял един багажник компютри в такситата Waymo, дето са с водно охлаждане и намалят пробега с 38% само те 🤦🏻♂️), на който собствен TESLA суперкомпютър е инсталиран гениален софтуер (собствена OS, човекът е бил най-добрият програмист в Apple) - управлява всичко в колата: сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм. Спестени километри кабели, спестени десетки (несъвместими) ел.модули, светкавична работа, 0 бъгове. Лесно за диагностика, лесно за ъпгрейд.
Model S 2012 все още продължава да получава ъпдейти и нови функции до 4 пъти в месеца. 13 години по-късно е недостижима машина.
Извод: Ти си фенът, Симо. Човекът е реалист. Не си е намерил парите на улицата.
Коментиран от #6
23:14 19.05.2025
4 Инженер
Това е най-съвършеното и структурно здраво 1000-коня задвижване в историята на целия технически свят!
Това не е произведение на изкуството. Това е дело на извънземни 🛸
Това няма нужда от разпънки.
Това са 2 мотора по 500 коня и 2 инвертора с термопомпи и всичко в една закалена елипса, която може да издържи на всичко и е вечна.
Това е компановка от друга галактика 👨🚀
Това е извънземна технология..👽
00:23 20.05.2025
5 Kaлпазанин
03:44 20.05.2025
6 Коцето
До коментар #3 от "МЪСК 🥇":
И къде я видя ,, демокрацията при краварите?08:16 20.05.2025