Ръководството на ЕС е „откъснато от реалността“: Иска забрана за бензинови и дизелови автомобили по-рано

21 Юли, 2025 13:40 24 697 122

  • европа-
  • ес-
  • забрана-
  • двг

Заплашен е 60% от европейския пазар

Ръководството на ЕС е „откъснато от реалността“: Иска забрана за бензинови и дизелови автомобили по-рано - 1
Снимка: Shutterstock

Европейската комисия обмисля инициатива, която да задължи големите корпорации и услугите за споделено ползване на автомобили да спрат да купуват превозни средства с двигатели с вътрешно горене до 2030 година - пет години по-рано от предвиденото. Това съобщи германският вестник Bild, позовавайки се на източници от Брюксел.

Цели на инициативата

Новите ограничения целят да ускорят прехода към електрически превозни средства и значително да намалят емисиите на въглероден диоксид в транспортния сектор. Европейските власти изчисляват, че това решение ще засегне около 60% от пазара на нови автомобили.

Препятствия по пътя

Въпреки това операторите в индустрията обръщат внимание на липсата на зарядни станции. Поради недостатъчна инфраструктура някои компании за споделено ползване на автомобили дори намаляват автопарка си от електрически превозни средства. „Клиентите нямат достатъчно възможности за презареждане“, обясняват представители на пазара.

Реакцията на експертите

Евродепутатът Маркус Фербер нарича идеята „нереалистична“. Той заявява: „Практически е невъзможно напълно да се преобразуват корпоративните автопаркове в електрически автомобили за три години.“ Нико Габриел от борда на директорите на Sixt споделя подобно мнение, определяйки подобна инициатива като „откъсната от реалността“.

Възможни последици за потребителите

Секторът прогнозира увеличение на цените на колите под наем и лизинг, което би могло да отблъсне туристите и да затрудни достъпа до транспортни услуги. „Туристите е малко вероятно да плащат за скъпи електрически автомобили, а за бизнес клиентите ще стане по-трудно да получат кола на лизинг“, предупреждава Габриел.

Така че, докато ЕС се стреми да засили екологичните стандарти, реалните предизвикателства, свързани с изграждането на мрежа за зареждане, и икономическите рискове биха могли да забавят „революцията на електрическите автомобили“.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 67 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Госあ

    221 5 Отговор
    В Европа неведнъж е имало полуидиоти за царе. И нещата винаги са свършвали трагично. Простолюдието треа да е наясно, че в Европа не винаги е било цветя и рози

    Коментиран от #5, #15, #98, #99

  • 2 1488

    150 6 Отговор
    30 г голф на газ ще струва тежестта си в злато

    Коментиран от #48

  • 3 Бедуин

    117 4 Отговор
    Ша има камили за всички правоверни.
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    196 3 Отговор
    След законите за
    ДЪЛЖИНАТА НА ПРАВИТЕ КРАСТАВИЦИ,
    ВОДАТА В ТОАЛЕТНОТО КАЗАНЧЕ,
    ЪГЪЛЪТ НА ЧИСТАЧКАТА ПРИ ТРАКТОРИТЕ..
    Поредната евроGEйска про.100.тия представена като прогрес‼️
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    168 2 Отговор

    До коментар #1 от "Госあ":

    Проблемът е , че теА не са 1/2 €диоти,
    А ЦЕЛИ €диоти, някой с допълнителен курс‼️
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Георги

    161 3 Отговор
    мислих, че трябва да се остави пазара да решава... или то това не е точно така. Ако електричките са толкова хубави не виждам защо да трябва да се налаг насила.

    Коментиран от #34

  • 8 БРАВО

    8 171 Отговор
    ПОДКРЕПЯМ. ВЪН ДЪРТИТЕ КЮМБЕТА ОТ ГРАДОВЕТЕ. МИНА ИМ ВРЕМЕТО КАТО НА КАРУЦИТЕ И ВМИРИСАНИТЕ МАГАРЕТА !

    Коментиран от #23, #61

  • 9 хаха

    138 2 Отговор
    Тия са малоумни. Сега с 5-6% пазарен дял на електромобили има сериозен проблем със зареждането и някои държави го забраняват при проблеми с електричеството, а какво би станало, когато примерно 5-10% от колите на улицата са електрически? Сметките за подмяна на автопарка са, че са нужни ДВОЙНО ПОНЕ мощности за производство и 3-4 пъти подсилена преносна мрежа. В тия неща в ЕС не се инвестира и се затварят централи. И колко ще е еко, ако сега насред лято се налага да пускат въглищни централи да поемат моменти на голяма консумация, камо ли да се зареждат милиони електромобили? А и друго- в ЕС масово хората живеят в многоетажни сгради с десетки апартаменти вътре и паркират на улицата. Как ще зареждат? С чакане по ден-два на опашка на обществено зарядно или пускане на силнотокови кабели от балконите?
    Хубаво да има преход, ама първо да оправят технологията откъм пробег и безопасност(самозапалванията) и да осигурят зареждане.

    Коментиран от #16

  • 10 ха ха ха

    9 120 Отговор
    Свиквайте миризливи ДВГ-та. Това значи само едно - поскъпване на горивата поради по-малко търсене.

    Коментиран от #13, #29

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Пенчо бре чети

    23 2 Отговор

    До коментар #11 от "Българин":

    "автомобили"
  • 13 Ха ха ха ха

    64 0 Отговор

    До коментар #10 от "ха ха ха":

    Или поевтиняване поради по-малко търсене.
  • 14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    109 1 Отговор
    Колко км изминава годишно един ТИР или рейс за извънградски пътувания и колко Чичо Пешо от Малко Търново❓
    Кой замърсява повече❓
    Или не могат да се борят с мощното лоби на превозвачите🤔❗

    Коментиран от #17, #37

  • 15 Русофоб

    73 2 Отговор

    До коментар #1 от "Госあ":

    Хубаво го каза европейски царе полуидиоти. Сещаме се в кои европейски страни има царе.
  • 16 Саламон

    21 47 Отговор

    До коментар #9 от "хаха":

    Научете се да ходите до града пеша. Дядо ми така е ходил.

    Коментиран от #102

  • 17 Пенчо бре чети

    24 6 Отговор

    До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "Иска забрана за бензинови и дизелови автомобили по-рано"
    "задължи големите корпорации и услугите за споделено ползване на автомобили да спрат да купуват "
    АВТОМОБИЛИ !!!!

    Коментиран от #25, #26, #28

  • 18 Стенли

    75 3 Отговор
    Добре де а колко се замърсява при производството на тези батерии аз съм съгласен че има стари таратайки които много замърсяват но такива да се спират от движение на но спиране на ДВГ до пет години наистина е безумно
  • 19 Софиянец кореняк

    7 73 Отговор
    Много добре. Всички селяни идващи в София (за мене това е центъра) с печките си ще се разкарат и София ще е пак чиста.

    Коментиран от #119

  • 20 За контрол

    93 3 Отговор
    Колата на газ не отделя вредни газове. Излиза пара. Затова при преглед ме карат да спирам газта, за да могат да измерят "емисиите", че на газ не отделя такива. Ес умишлено си затваря очите пред този факт. Идеята на електричките е, че могат да те контролират по-добре. Във всеки един момент могат просто да ти спрат електричката, ако не слушкаш. Примерно, отказваш си бустера или не щеш в окопите. Няма никакъв друг смисъл да налагат ел коли

    Коментиран от #22, #27

  • 21 Бендикс

    32 1 Отговор
    Касае само рентакар, и подобни компании. Сигурно ще подпукат такситата
  • 22 хе хе

    14 18 Отговор

    До коментар #20 от "За контрол":

    ЕС ти доказа 2020та, че може да спра газта по-лесно отколкото електричеството.

    Коментиран от #24

  • 23 Оварб

    38 5 Отговор

    До коментар #8 от "БРАВО":

    Чудесно стой си в панелката и гледай Чудесната гледка на прането отсреща. грАжданино. Не ти требе да одиш никъде, едене, пиене и дрога доставят.

    Коментиран от #103

  • 24 Стенли

    28 1 Отговор

    До коментар #22 от "хе хе":

    АГУ не върви с природен газ а с LPG който се провежда пак от петрол но с трйдесет процента по малко замърсява

    Коментиран от #33

  • 25 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    25 0 Отговор

    До коментар #17 от "Пенчо бре чети":

    Пенчо ЧЕТЕ , че и МИСЛИ❗
    "Европейската комисия забранява двигателите с вътрешно горене". Това е решение, което предвижда ЗАБРАНА за ПРОДАЖБА на НОВИ АВТОМОБИЛИ с БЕНЗИНОВИ и ДИЗЕЛОВИ двигатели в Европейския съюз от 2035 година нататък."‼️

    Коментиран от #104

  • 26 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    31 0 Отговор

    До коментар #17 от "Пенчо бре чети":

    И как виждаш след няма и пет години всички ТИР превози на Ел.камиони или на влакове❓
    А екскурзиите с автобуси на ток❗
    Или пак само за таксита и рент-а-кар ще пишем❗
    А и едва ли след 5 години ЕсеС ще е готов да мине на ток‼️
  • 27 хаха

    43 1 Отговор

    До коментар #20 от "За контрол":

    Имат всъщност три основни причини да тръгнат да го приемат това с електричките:
    - Да, контрол. Могат да ти спират електричката дистанционно, да залагат блокировки да не може да излизаш от определени зони или да влизаш в тях(двигателят ти просто се самоизключва) и т.н..
    - Да отрежат зависимостта от арабите и Русия за горива. Това са всъщност първите доводи да се почне минаване към електромобили в САЩ и ЕС, а не екология. Тя е вкарана по-късно като причина.
    - Да ти продават нова кола на няколко години като при телефоните и пазарът на втора употреба почти да изчезне. Така всъщност много добре знаят, че ще замърсяват повече със скрап и лития от батериите, но пък гарантират продажби на производителите.
    Няма нищо общо с екологията това. Толкова е екологично, колкото да опаковаш в 100г найлон 50г нарязано месо или в 2 кашона с 5 листа хартия и 20 найлонови плика USB флашка и да я доставиш през Амазон. Ама тия неща никой няма и идея да ги бори, защото те са "еко". Компаниите са платили да се сертифицират за еко и няма проблеми.
  • 28 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    32 1 Отговор

    До коментар #17 от "Пенчо бре чети":

    Петко (авторът на Пенчо бре чети) пак те пита-
    Кой замърсява повече? Ясно защо мачкат малките фирми и обикновените хора❗
  • 29 Георги

    47 0 Отговор

    До коментар #10 от "ха ха ха":

    а ти какво мислиш ще стане с цената на тока, когато се окаже, че всички искат да зареждат и колите си? Особено зимата, когато и ония веи простотии не вършат много работа.

    Коментиран от #31

  • 30 ЕСССР

    51 1 Отговор
    Откак Другарката Урсула я тресна тока двете й мозъчни клетки дават на късо и от всичко това се тресе европролетариата!
  • 31 хаха

    57 1 Отговор

    До коментар #29 от "Георги":

    Защо направо не му даде пример с Англия? В момента зареждането на обществено зарядно е на цена на резервоар дизел, ама за 300-400км пробег, а не 600-700 като с дизела. Вкъщи ти искат също по-висока цена на тока, ако зареждаш електромобил.
    Истината с тези неща е проста. Не е до еко или не. Избира се едно днес да е причина да се вдигнат данъци на друго. Като се мине на алтернативата, се вдигат данъци и такси в алтернативата и се измисля ново решение.
    Примери:
    - между 2000 и 2010-2015г дизелът се водеше екологичен. Беше с нисък акциз, хората се увещаваха да минат на него и т.н. Много минаха на дизел и изведнъж го обявиха за вреден за екологията и му наложиха акциз да стане по-скъп от бензина.
    - метанът беше екологичен. Накараха хора да минат за отопление и коли на него. Стана масов и наложиха акцизи да стане в пъти по-скъп и да изравни разхода на отопление на ток или кола с бензин/дизел
    - Рекламираха да се пести ток, да се инвестира в термопомпи и климатици, икономични лампи и т.н. Вдигнаха цените на тока
    - електричките и таксите за паркиране, цените за обществени зарядни и т.н.

    Истаната е, че държавите правят голяма част от бюджетите си от акцизи, еко данъци и ДДС. Ако намалее потреблението или се прехвърли на друго, няма как бюджетът да се откаже от приходи и да падне примерно в България с 10 милиарда лева годишно. Единственият начин е измисляне на нова лудост и да се дерат хората, като се обяви досегашното еко за вредно. Интересното е докога ов

    Коментиран от #35

  • 32 000

    43 0 Отговор
    Водеща парадигма на национал фашиска германия беше чистота във всичките й форми - от расова до природна. Фашизма никога не е умирал в главата на западния човек. Днес го възподиха наново, но ще свършат по познатия от наполеоново време още начин. Този ес е приключен.
  • 33 хе хе

    6 2 Отговор

    До коментар #24 от "Стенли":

    и къде отива останалата част от преобразувания петрол? Изпарява се и изчезва?
  • 34 Въпрос

    19 1 Отговор

    До коментар #7 от "Георги":

    Някой може ли да ми каже, както свърши "токът" на електричката, колко време трябва за да се зареди отново?

    Коментиран от #39

  • 35 Турбо

    13 0 Отговор

    До коментар #31 от "хаха":

    С моята кола с един резервоар.

    Коментиран от #40, #41, #42, #43, #52, #97

  • 36 оке бе

    3 11 Отговор
    "Колко км изминава годишно един ТИР или рейс за извънградски пътувания и колко Чичо Пешо от Малко Търново❓"
    Колко ТИРа има в България и Колко КОЛИ има в България
    Колко ТИР-а карат в ГРАДА на ден КИЛОМЕТРИ и колко КОЛИ карат в града километри
    И дали трябва само чичо Пешо, или и Чичо Митко, Славчо, Минчо, Веско, Владко, Венци и Станко да сложим в сметката? Аре без селски сметки и елементарни манипулации.
    Чичо Митко с ТИРа по цял ден обикалял в центъра на Малко Търново.
    3760 камиона (данни 2024та) тира срещу 330 000 фирмени автомобила. И гракнахте до небесата. та сега кажи 10х Чичо Пешовци или 1 ТИР замърсява повече ГРАДОВЕТЕ !

    Коментиран от #62

  • 37 ок бе

    2 12 Отговор

    До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "Колко км изминава годишно един ТИР или рейс за извънградски пътувания и колко Чичо Пешо от Малко Търново❓"
    Колко ТИРа има в България и Колко КОЛИ има в България
    Колко ТИР-а карат в ГРАДА на ден КИЛОМЕТРИ и колко КОЛИ карат в града километри
    И дали трябва само чичо Пешо, или и Чичо Митко, Славчо, Минчо, Веско, Владко, Венци и Станко да сложим в сметката? Аре без селски сметки и елементарни манипулации.
    Чичо Митко с ТИРа по цял ден обикалял в центъра на Малко Търново.
    3760 камиона (данни 2024та) тира срещу 330 000 фирмени автомобила. И гракнахте до небесата. та сега кажи 10х Чичо Пешовци или 1 ТИР замърсява повече ГРАДОВЕТЕ !

    Коментиран от #46, #51, #55

  • 38 Значи...

    15 1 Отговор
    ...сега като отфоря бизнес с моето магаренце, да превозвам хора и стоки и ше стана милионер? ;)
  • 39 Въпросът ти...

    26 0 Отговор

    До коментар #34 от "Въпрос":

    ...отново не е верният -> питаш само за последиците! Правилният въпрос тук е кои бавноразвиващ се ще купи кола с окончателен общ живот от ПЕТ!!! ( само 5 годинки )!!! Къде е икономическата полза от този миксер!!!

    Коментиран от #44

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 не разбрах

    7 2 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    Един - един. Ма колко пъти го пълни и как може да сме сигурни в думите ти?
  • 42 Мурбо

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    С моята кола с едно зареждане
  • 43 Мурбо

    1 9 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    С моята кола с едно зареждане

  • 44 пет - пет

    2 7 Отговор

    До коментар #39 от "Въпросът ти...":

    направи ти за 5 години това па после ще говорим

    Коментиран от #85, #107

  • 45 Ъъъъъъъъ

    32 0 Отговор
    Има и още един "проблем" с електричките. Увеличаването на тяхния брой на даден пазар, автоматично повишава цената на "горивото" им, но за това се мълчи.
  • 46 Данните

    6 0 Отговор

    До коментар #37 от "ок бе":

    са за регистрации за една календарна година и най-вероятно включва всичко над 7.5 тона...

    Коментиран от #49

  • 47 Пзсрцрзц

    23 0 Отговор
    Абе, тази работа с "петилетката за 3 години" вече сме го виждали. Поне някои от нас. И добре помним как завърши тази иницатива. Подсказвам - не завърши добре за никой от СИВ-а.

    С други думи, думам ти дъще, сещай се снахо, че насила хубост не става.
  • 48 Коментиращ

    33 1 Отговор

    До коментар #2 от "1488":

    Те и голфа на газ ще спрат!
    Щото целта им е "няма да притежавате нищо и ще сте щастливи"!!!
    А те слугите на дълбоката държава у фащ, ще си карат с двг и частни самолети на керосин, като стой та гледай!
    Важно им е европейците да са роби, да са обвързани чрез дигиталното евро към контролния бутон, чрез който ще могат да блокират кинтите на когото си решат, точно както правеше Трюдо, когато тираджиите в Канада не щяха да се инжектират с експерименталки!

    Така става когато европейците не се обединяват масово, а на сляпо вярват на мисирките!
  • 49 Васо

    2 7 Отговор

    До коментар #46 от "Данните":

    Те като са регистрирани в България мислиш ли че в България обикалят, а не на запад?! Ако са толкова регистрирани едва 100 ще са в България само и 90% от пътя им е м/у градовете, а не във градовете
  • 50 Дядо стари

    2 21 Отговор
    Колелото се върти. Същото беше и с каруците, и с лопатите и мотиките, и с конвейерите, и с парните влакове, и с дизеловите. В крайна сметка прогреса си върви, кучетата си лаят и накрая пак ще са с прогреса.
  • 51 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 0 Отговор

    До коментар #37 от "ок бе":

    Ти можеш ли сам да мислиш❓

    За центъра нали въведох знак коли с Е6- защо да забраняват на Чичо Пешо, той с какво пречи на Софиянци или Парижани❓❗

    А забраната ИЗОБЩО е УЖ за въздуха В ЦЕЛИЯ ЕсеС, а не само в големия град ❗Нали знаеш, че ТИР и автобус не харчат гориво колкото лек автомобил, а поне 5 пъти повече❗ Вярвам си забелязал и това , че доста турски и други ТИР превози минават през България- та толкова за горивото‼️

    Коментиран от #53

  • 52 Георги

    19 0 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    с кемпера минавам 800км с един резероар, а той тежи 3500кг и има челно съпротивление на тухла четворка. Освен това където спра съм на вилата.
  • 53 Урсул

    20 0 Отговор

    До коментар #51 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Да не говорим,че над София всяка минута прелитат кацащи и излитащи самолети!
  • 54 Ндкдк

    20 0 Отговор
    Ще фалират всички предприятия свързани с автомобилите.... е може ес д се разпадне преди това!! Ще се види
  • 55 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    23 0 Отговор

    До коментар #37 от "ок бе":

    Нали можеш да смяташ🤔❗
    ЕДИН автобус Варна-София-Варна, прави 1 000 км на ден. Поне 300 дни годишно-
    300 000 км годишно ❗
    При средно 30литра на 100 км -
    около 100 000литра гориво годишно🤔
    Чичо Пешо с Голфа с 8 000 км годишно - при 5/100- 400 литра годишно🤔
    Та цяло село с 250 Голфа едва се мери с ...
    ЕДИН автобус❗

    Коментиран от #56, #60

  • 56 Алишер Усманов

    12 0 Отговор

    До коментар #55 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Резервоарът за гориво на яхтата Dilbar събира впечатляващите 1 049 700 литра!
    Това количество гориво ѝ осигурява обхват до 6 000 морски мили при икономична скорост от 16 възела.
  • 57 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 17 Отговор
    Забравих да спомена, че за година в блатния нужник са продадени две електрически лади‼️

    Коментиран от #58

  • 58 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️ 🔞

    10 0 Отговор

    До коментар #57 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    🔞🔞ЗАБРАВИ ДА СПОМЕНЕШ КОЛКО ПЪТИ
    ТЕ КЛЕЦ@Х@ Г!З! И В УСТ@Т@🔞🔞
  • 59 Тиквочий първи

    1 4 Отговор
    ПоТкрепям !!!
  • 60 пак не четеш

    1 12 Отговор

    До коментар #55 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    цитати:
    "Колко ТИР-а карат в ГРАДА на ден КИЛОМЕТРИ и колко КОЛИ карат в града километри"
    "ЕДИН автобус Варна-София-Варна, прави 1 000 км на ден"
    Град, България, Град, България, Град, България.....
    ще се усетиш ли? Колко километра прави автобуса в ГРАДА където кара останалото ЦЯЛО СЕЛО
    Пенчо бе чети ! Стига халваджийски сметки и елементарни опити за манипулации. Аз не дишам въздуха извън града, нито частиците от тях който падат по горите и полетата. Аз дишам въздуха в ГРАДА, не в БЪЛГАРИЯ, в ГРАДА на България! Ха сега довлечи от още 100 кладенци вода за някакви си 300 000 коли в България. Ясно е че нямаш наследство за което да мислиш.

    Коментиран от #63, #64, #105

  • 61 Циник

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "БРАВО":

    И аз подкрепям... ама да има достатъчно зарядни станции за всички коли и да бъдат там, където хората живеят, за да могат да си зареждат колите нощем. Това в БГ кога го виждаш? Аз- около 2228-ма
  • 62 хаха

    17 0 Отговор

    До коментар #36 от "оке бе":

    Да те светна ли нещо, което всички политици и природозащитници не казват? Има един вид транспорт, който сумарно изхвърля повече газове и в тях СО2 от целия автотранпорт, т.е. всички автомобили, камиони, автобуси и т.н. събрани накуп. Този вид транспорт е и доказано огромен замърсител с отпадъци. Да познаем ли кой е? КРУИЗНИТЕ КОРАБИ. Да, оценката на ООН е такава за тях. Е, защо се борим с автомобилите, а не с корабите? Просто те не са регистрирани в ЕС, не харчат горива с акцизи в ЕС и някак стават екологични, като не засягат планове за контрол над населението и ограничаване на придвижването му.
    И към теб личен въпрос. Ербап еколог си и искаш да спираш автомобилите. ОК. Ти как бориш замърсяването? Купуваш ли храна в найлонови опаковки тип 50г риба/шунка/сирене с найлонче на всяко парче и 100г найлон на 50г продукт? Купуваш ли онлайн с всичките им опаковки и гориво за разнос? Купуваш ли вода и други напитки в пластмасови бутилки? Пазиш ли стари дрехи, техника, кола до пълно изхабяване, за да не създаваш излишни отпадъци?
    Как така си еколог, но всъщност замърсяваш природата? Или си само на думи и докато ти отърва да си модерен в поредната вълна?

    Коментиран от #65

  • 63 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 0 Отговор

    До коментар #60 от "пак не четеш":

    А ти пък явно можеш само да четеш, не и да мислиш❗Питаш за градовете -
    Нали въведоха знаци за зони без МПС под Евро 2,3....5,6....❗Така Чичо Пешо няма да ти пречи и ще дишаш само ЧИСТ ВЪЗДУХ ,
    с аромата на горени гуми от Ман Галите😉
    А нали ЕсеС въвежда ЗАБРАНАТА
    за ДВГ изобщо-
    защото иска чист въздух в целия ЛАГЕР -
    там е ключето❗🤔❗
    Ако искат в целия ЕсеС- да сМЕТНАТ и камиони и рейсове, ако НЕ- явно те баламосват и ти кълвеш като шаран на БАСТУН‼️

    Коментиран от #67

  • 64 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 0 Отговор

    До коментар #60 от "пак не четеш":

    ...."Ясно е че нямаш наследство за което да мислиш."🤔
    Ясно е , че нищо не ти е ясно❗
    Защото съм коментирал доста пъти , че имам деца и внуци‼️

    Коментиран от #66

  • 65 абе човек

    1 17 Отговор

    До коментар #62 от "хаха":

    стига търси под вола теле. в моя град КРУИЗНИ КОРАБИ НЯМА !!! аре научете се да четете къде е проблема. ГОВОРЯ ЗА ЗАМЪРСЯВАНЕ В ГРАДОВЕТЕ - ЗА КОЕТО СЕ СЛАГА И ТОЗИ ПРОЕКТОзакон.
    А за тях специални от 5 години дизелите не влизат в никой град по Европа.
  • 66 да бе

    0 9 Отговор

    До коментар #64 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    да са ти живи и здрави. но жалко... явно си егоист и не ти пука за тях.
  • 67 пак не четеш

    1 15 Отговор

    До коментар #63 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    почват бавно но сигурен преход. Или искаш като в Шанхай?
    няма да говоря за праховите частици от дизели и бензини. Само за СО2. Въздуха по ринцип е 380 PPM (преди 50 години - 310 PPM). Ама това СРЕДНО. В София - преди 6 години преди короната беше в почти 45% от времето над 1000 ppm. Като се качиш на Витошка се виждаше похлупака. Аре не ми обяснявай колко беше хубаво да седиша. После западняците ще са ви виноени за белодробните заболявания. С химии и ви пръскали със самолетите. Еееее.... Аре стига това ли искаш за деца и внуци? Другите са виновни. Само те. Ние с душегубките дето димим не сме виновни.

    Коментиран от #69, #70, #88

  • 68 Махайте ги от градовете

    0 11 Отговор
    Тая смрад и шум наречен двг
  • 69 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 1 Отговор

    До коментар #67 от "пак не четеш":

    Пак не мислиш❗

    С какво Чичо Пешо от Малко Търново ти замърсява въздуха в София❓

    За градовете нали измислиха знаците за недопускане в зоните коли с ДВГ под евро 2......6+‼️

    Коментиран от #71

  • 70 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 1 Отговор

    До коментар #67 от "пак не четеш":

    Кое му е бавното, щото сигурното е,
    че нищо НЕ Е ОБМИСЛЕНО❗
    НЯМАТ НИТО ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ,
    НИТО МОЩНОСТИ ЗА ЗАРЕЖДАНЕТО ❗
    Няма и да имат в близките години‼️

    Коментиран от #72, #73

  • 71 пак не четеш

    1 11 Отговор

    До коментар #69 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    не ти се отдава мисленето. факт. Чичо Пешо от Малко Търново замърсява въздуха на внуците ми там. де простотията ти бе
    аре пак - Град, България, Град, България, Град, България, Град, България, Град, България, Град, България, Град, България, Град, България,
    а дано го вденеш най-накрая

    Коментиран от #74

  • 72 пак не четеш

    4 7 Отговор

    До коментар #70 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    аре докарахме от следващия кладенец вода.
    копи-пейст "Ха сега довлечи от още 100 кладенци вода за някакви си 300 000 коли"

    Коментиран от #76

  • 73 статията

    2 6 Отговор

    До коментар #70 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "която да задължи големите корпорации"
    Голямата корпорация не само да си раздава дивиденти и да си купува лъскави коли за горните етажи, а и да си помисли малко за инфраструктурата и да не разчита само на данъците на другите.
  • 74 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 0 Отговор

    До коментар #71 от "пак не четеш":

    Нали пишеше за въздуха в София и Париж❗
    Ти май не си излизал от София🤔
    Още малко и две -три коли в планинските градчета замърсяват много въздуха 😉

    Коментиран от #75

  • 75 пак не четеш

    3 6 Отговор

    До коментар #74 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    верно ли съм писал Париж. На какви гъби си в момента?

    Коментиран от #78, #82

  • 76 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 0 Отговор

    До коментар #72 от "пак не четеш":

    Стига да отвориш статията в която тридесет ТеслИ чакат на две зарядни станции в планински курорт❗
    Или да пресметнеш в милионна София колко ШНУРА трябват и колко ток, ако утре всички МПС са на ток❗ А дали токът ще е пак по 20 ст🤔
  • 77 паси идиота с трабанта

    17 0 Отговор
    Назначените от ционистите лицемерни предатели са готови да угодят на господарите си . Лишиха Европа от евтиният Руски природен газ сега купуват " демократичният " 3-4 на по висока цена . Вече 3 - та година финансират войната в Украйна сега са готови и оръжията които Америка ще предостави да платят --Американците старото си оръжие ще го продадат на най висока цена - това за тях е добра сделка както казваше деменцията Джо. Сякаш и това е недостатъчно отделиха около 800 Милиарда за военната индустрия -- за да се въоръжат и да воюват с Русия . Има пълното право още сега да ги предупреди и ако продължават да снабдяват Украйна с оръжие да им нанесе ракетни удари по места където се произвеждат тези оръжия и по критичната инфраструктура . Наплюват на това ,че са в НАТО Америка трябва да реши или ще се самоунищожим или ще се примерят. ?? За тях е по добре от това не може да има ---Европа отново да бъде да бъде разрушена както го направиха преди повече от 80 години кати финансираха и принудиха Хитлер да започне голямата война на Изток срещу СССР . Всичко това означава Милиарди инвестиции в Европа , и милиарди кредити пак те ционистите ще спечелят от лихвите и заемите . Нещата на там вървят и Американците с години ще имат огромен пазар за инвестиции , тъй като всичко отново трябва да се построи по хубава от това не може и да има . Сякаш сме далечната 1939 година когато същата Гьобелс пропаганда чуваме днес , като Германия все по активно се включва в военн
  • 78 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 0 Отговор

    До коментар #75 от "пак не четеш":

    "51 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    До коментар 37 от "ок бе":

    Ти можеш ли сам да мислиш❓

    За центъра нали въведох знак коли с Е6- защо да забраняват на Чичо Пешо, той с какво пречи на Софиянци или Парижани❓❗"

    Коментиран от #81

  • 79 Тити

    2 3 Отговор
    И аз искам електричка ама няма никакви субсидии.
  • 80 ганю

    6 0 Отговор
    Правилна е грижата за земята
    ала няма добро решение все още
    батериите са скъпи палят се и цапат
    не става една чанта ток.електрокара е безбожно скъп
    и е проблем зареждането много кВ и чакаш
    енергийната система няма да издържи
    500 млн коли х 400kW смятайте колко мощност е нужна на европа от 17-20h вечер
    ами в света?
  • 81 пак не четеш

    1 7 Отговор

    До коментар #78 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "верно ли СЪМ писал Париж. На какви гъби си в момента? "
    СЪМ СЪМ СЪМ
    Човеко... че не можеш да мислиш - не можеш. Това го показваш във всеки пост, ама че си толкова разсеян... почвай гинкото в ударни дози.

    Коментиран от #83

  • 82 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 0 Отговор

    До коментар #75 от "пак не четеш":

    Внуците ти в Малко Търново🤔
    А ти на какви гъби си🤣
  • 83 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 0 Отговор

    До коментар #81 от "пак не четеш":

    Явно не темата на статията ти е интересна,
    а заяждането с коментиращите❗
    Отивам да си направя една салатка (без гъби) и един айран за Узото ‼️
    Хубава вечер ❗

    Коментиран от #84

  • 84 така ли

    3 7 Отговор

    До коментар #83 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    каза тоя дето не е чел статията и ме пита за "Чичо Пешо от Малко Търново" дето е задължен като голяма корпорация ("задължи големите корпорации" - статия) да си смени возилото. продължаваш да доказваш колко ти е проблем като загубиш спор в който даваш редовно глупави аргументи, изопачаваш думите на опонента и спориш за да се дракаш. За комплекса да си забелязан "‼️ ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️" няма да говорим.
    Заяждам се с тези които се опитват СЕЛСКИ да манипулират и не са чели статията - за да не ЛЪЖАТ хората с полуистини. милия Чичо Пешо от Малко Търново с корпорацията - фалира
  • 85 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #44 от "пет - пет":

    Ти да не живееш в колата ?

    Коментиран от #87

  • 86 Още последвали

    4 0 Отговор
    Закони за свободните кокошки.....
  • 87 пет - пет

    4 2 Отговор

    До коментар #85 от "Гост":

    не бе... ма нали каза "ще купи кола с окончателен общ живот от ПЕТ!!! ( само 5 годинки )!!! "
    ОКОНЧАТЕЛЕН ЖИВОТ
    ПЕТ ПЕТ !!!
  • 88 хаха

    10 0 Отговор

    До коментар #67 от "пак не четеш":

    Фините частици всъщност от електромобилите са повече заради по-голямото износване на гумите и накладките(много по-тежки са), както и на самите пътища. Също така показания в български град трябва да включат и една особеност тук- УЛИЦИТЕ НЕ СЕ МИЯТ, а и едни квартали горят не само дърва и въглища, а и гуми, старо масло ии т.н.
    Защо първо не видят колко ще се намалят ФПЧ при редовно миене на улици и спиране на отоплението на твърдо гориво? А и в София има или няма промишлени предприятия? Колко бълват те спрямо автомобилите и колко би било замърсяването без тях? Да не се окаже, че с 0 коли проблемите няма да се решат?
    Политиците избират най-лесната и печаливша цел да борят, за да не решават истинските проблеми и да изкарат лесни пари. И не мисли, че след 2030 няма рязко да почнат да дерат електромобилите и да ги забраняват този път примерно заради самозапалването, отпадъчния литий и т.н. Както писах по-горе, всичко е до данъции основно- като няма как да дерат ДВГ, ще се насочат към електромобилите. Просто няма как 10-20% от бюджета да се остави да изчезнат. Да направят автомобили, които отделят кислород и вода само, пак ще се измисли колко са вредни и как трябва да плащат данъци, като се наложат те на пазара. Изведнъж може да се сетят, че водата е по-силен парников и в много по-голяма концентрация в атмосферата газ от СО2. То и азот, който е 78% от атмосферата, не жалките 0.04% като СО2 ще обявят за вреден.
    И бонус- още един факт как лъжат за екологията.

    Коментиран от #93

  • 89 Накрая

    8 0 Отговор
    Законите срещу предприемчивите ,трудолюбивите, изобретателите ,находчивите ще са за пълно смачкване и поредна диктатура на възгордяли се самозванец....

    Коментиран от #92

  • 90 Накрая

    7 0 Отговор
    Законите срещу предприемчивите ,трудолюбивите, изобретателите ,находчивите ще са за пълно смачкване и поредна диктатура на възгордяли се самозванците...
  • 91 да бе да

    0 10 Отговор
    гумите се трият от идиотско каране. А не от 200кг отгоре към един и същи модел
    за "жалките 0.04" беше писано по-долу. Защото жалките 0.04 бяха 0.12 в София през 2019та в продължение на седмици и жалките 0.12 %в продължение на дни водят до хиляди заболявания. Не ми гледай процентите като час от въздуха, а гледай на колко процента е приспособено човешкото тяло БЕЗ ДА ИМА ПРОБЛЕМИ. Сега седни и почети малко за хемоглобина. трябат ти жалки 5 % за да пукнеш за 1 мин. жлаки бе. Жалки 0.8% за пунеш за 20 мин... жалки бе. жалки 0.4% за да получиш такова сърцебиене че да пукнеш за 2 часа (щото организма ти мери тия жалки проценти и гледа да компенсира)... ама не... ние като селяни ще гледаме колко са спрямо останалия част от въздуха... иди на най-базовия лагер на евререст. там има само на половината по-малко кислород. Някакви си 10% разлика от морското равнище... да видим за колко време ще се трупнеш.

    Коментиран от #95

  • 92 уаууу

    3 2 Отговор

    До коментар #89 от "Накрая":

    "предприемчивите ,трудолюбивите, изобретателите ,находчивите" са "големите корпорации". Пак някой не е чел:
    "обмисля инициатива, която да задължи ГОЛЕМИТЕ КОРПОРАЦИИ и услугите за споделено ползване на автомобили да спрат да купуват превозни средства с двигатели с вътрешно горене"
  • 93 пак не четеш

    3 3 Отговор

    До коментар #88 от "хаха":

    и за тебе - "обмисля инициатива, която да задължи ГОЛЕМИТЕ КОРПОРАЦИИ и услугите за споделено ползване на автомобили да спрат да купуват превозни средства с двигатели с вътрешно горене"
    много се затъжихте за големите корпорации че няма да си дадат дивиденти бе. малеее... ще трябва да се обновяват автопарка и да си направят инфраструктура за да не ви тровят. Ужас ти казвам.. милите ГОЛЕМИ КОРПОРАЦИИ.

    Коментиран от #106

  • 94 Ний ша Ва упрайм

    6 0 Отговор
    борба за пари борба на лобита затварят заводи плебейте на улицата иде нова революция нов а Аврора
  • 95 Поръсен с джоджен

    14 0 Отговор

    До коментар #91 от "да бе да":

    Как не сме изпукали вече повече от 120 години двг направо незнам.
    120 години бе някакви си жалки 120 години.

    Коментиран от #100, #101

  • 96 здравко тошков

    12 0 Отговор
    а бе тия хора срама нямат ли , или се самозабравиха май нещо , ако ще е така гласувам за айде чупката от съюза ами аз утре и ракия не мога да варя и шкембе чорба да не кусам айде чиба у вас....
  • 97 Бате бате

    9 0 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    Не ги дразни промивките, нека си въобразяват, че са еко. 1400км пробег магистрала със старият Опел 2003 година и 800 км зимата в софииските задръствания - 22 години никъде не ме е предала, парите в почивки, не за идеологии и мерене на пшки. А като сложиш една туба в багажника леле не ги мисля. Вече не ги павят така колите...ще трябва да преправяме теслите с двигатели и да режем кабели след време цццц
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Лекар

    0 10 Отговор

    До коментар #95 от "Поръсен с джоджен":

    София - над 120 000 човека със сърдечно-съдови и белодробни заболявания? Всяка година над 1000 трансплантации на бял дроб. Над 6000 на година умират от инфаркт, а 15 000 души в България получават инфаркт. Споко споко, то не е на момента. Натрупва се и те думва, а после викаш - правителството е виновно.
  • 101 да бе да

    0 13 Отговор

    До коментар #95 от "Поръсен с джоджен":

    колко години живя пра дядо ти? А неговия баща? Ей така... да сравним дали не умирате от ДВГ-тата. Моя пра-дядо живя 103 години, неговия баща 99. Моя дядо 85... Баща ми още е жив на 75 ма едвам крета и няма да достигне нито един от тях. що ли? НЕ бе... не са ДВГ-тата виновни. Ма ич....

    Коментиран от #109, #114

  • 102 Върховенството на П

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Саламон":

    Че ходи си пеша у Бруклин бе Саймън каза ,що дириш тука бе колониалист нац ист ниеден
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Върховенството на П

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Пенчо ЧЕТЕ , че и МИСЛИ че от ЕС като пишат закони и ги ЧЕТАТ В Европа не четат законите и не ги спазват защото те са над тях Тези закони са за местните туземци и Русия и ако не ги спазваш значи си рашост и подлежиш според европейската правителствена информационна агенция З еленски на .....
  • 105 Върховенството на П

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "пак не четеш":

    А бря пак четеш ама не лъ жеш Като в тоалетната милише въздуха тези от село дето са до твоята тоалетна усещат ли го ? То въздуха в града само твой и на гражданите ли е и като гориш български въглища в Сърбия после фините прахови частици от Сахара - Сърбия не падат над София ли ? Аи стига с тази неоли бералноСталинистка дези формация
  • 106 хаха

    5 0 Отговор

    До коментар #93 от "пак не четеш":

    То всъщност и данъкът на приходите почва като 1% само за най-богатите 100 човека в САЩ, ама вече е 30% федерален плюс в зависимост от щата до 10-15%, в Европа гони 50%, ако минеш 2-3 пъти МРЗ. Да, ясно, че ще се прокара първо за фирми, за да няма бунтове. Просто постепенно ще включат всички.
    А и тук не се говори само за корпорации. Служебни коли са и бусчета за ученици, бусове за инвалиди, баничарки за доставки, коли на търговски представители, таксита и т.н. Знаеш ли какво е за дребен търговец да смени кола за 5000лв с такава за 50-100 000? После ще ревеш за криза и безработица или най-малкото за високите цени, защото цената на колата за 3-4г разпределена ще е в стоката като разход за доставка. Ако ще зарежда 3-4 малки села, брой хляба там по 5-6лв отма.
  • 107 Пилотът Гошу

    8 0 Отговор

    До коментар #44 от "пет - пет":

    Могат да ти напишат и 50 милиона там, никъф проблем... Няма такава електричка с реален такъв пробег, мое се гръмнете с тея тъпи пропаганди...
    Сам си сметни колко е реално туй да е примерно 20 годишно с по 100000 км на година. Сам си сметни колко е възможно с тея скорости, дето ги карат по магистралите, колко ще седи да се зарежда... За смяната на половината автомобил за тая 2 милиона км няма и да споменавам... няколкократно.

    Коментиран от #111, #121

  • 108 Горящите въглеводороди

    0 13 Отговор
    не искат да признаят реалността. Тази година заради глобалните изменения в климата в България няма почти ниаккви плодовое родно производство. Според веднага трябва да се спрат всички горивни процеси включително самолети, ТЕЦ-ове, ДВГ и на всички , които ползват печки на дърва да се дадат срещу издаване на печката по десет фотоволтаични панела с по 500 ( 600) вата производителна мощност с една акумулираща печка тип "Изгрев" и да им се осигури безплатен монтаж и който използва горивни процеси бой докато може още да шава за да знае занапред. Иначе изгоряхме глобално.

    Коментиран от #116

  • 109 Пилотът Гошу

    9 0 Отговор

    До коментар #101 от "да бе да":

    Аха, ДВГтата ще да са ... не са всички фактори около твоите хора, започвайки с храната, начина на живот и тн.
  • 110 Поредното брюкселско безумие

    8 0 Отговор
    Едно е да ограничиш достъпа на коли с ДВГ до големите градове, съвсем друго е да забраниш производството и продажбата им! Всеки иска нова кола, ама няма пара! Урсула и кликата ѝ трябва да бъде изметена! Повече утопии в живота си не ща! Стига ми комунизма!
  • 111 пет - пет

    3 5 Отговор

    До коментар #107 от "Пилотът Гошу":

    за тебе и въздуха не съществува щото не можеш да видиш и пипнеш. Аз лично съм виждал на 640 000 в Германия.
    А за тебе - влизаш в мобилето.де. Слагаш Тесла. Слагаш над 200 000 км. Сортираш и ти излизат Супер С 2014та на 703 000. Втората е Х модел на 519 000. Пробвай. Не е трудно. После им кажи че няма такива коли.
  • 112 Брюксел

    8 0 Отговор
    иска 800 млрд бюджет за бюрократите си ... Честито ви ЕВРО!
  • 113 Батето

    6 0 Отговор
    Есъ=и д и0ти!Всеки ден ни го доказват.А,че са и пее ра3и,го видяхме също.
  • 114 Ццццц

    7 0 Отговор

    До коментар #101 от "да бе да":

    Ей дриши, я ми извади графика доказателство за корелация смъртност и двг. Да не би да говориш, че трябва да мият улиците както по соца всеки ден, за да няма прах? Да не би да трябва да си правим ние зеленчуците, като при соца, а не да внасяме ирако сирииски пръскани с кви ли не химикали? Да не би да трябва гербавите да спрат да горят боклука на европа, м? Да не би да е спряло горенето на камини в центъра на софия? Къде ти е корелацията с двг? Като станат практични и евтини тогава ще ги караме твоите електрокари.
  • 115 Мало

    6 0 Отговор
    Малоумници, сър. Онзи ден си накупих електрически джаджи от Тему на цени 1/3 от тези в магазините в БГ. Същото ще бъде и с електрическите коли. Така и не разбраха, че преходът за коли от твърдо гориво към електроенергия е само и единствено в полза на Китай, който за да ги произведе изхвърля също толкова вредни емисии както Европа щеше ако продължаваше с ДВГ. Такъв велик саботаж и самоотстрел от упор е достоен само за Религия.
  • 116 Некой си

    8 0 Отговор

    До коментар #108 от "Горящите въглеводороди":

    В последния месец изригнаха два вулкана на суша и един на дъното на Индийския океан.
    Общо генерираните емисии от серни, азотни и въглеродни окиси, плюс водна пара се равняват на емисиите за две години работа на цяла Европа (включително европейска Русия).
    Толкова сте жалки и смешни, че...
  • 117 Постоль

    5 0 Отговор
    Абе хора, кога най-сетне ще се осъзнаете, че този ЕС е чудовищна тоталитарна организация? И при най-тежките години на социализма не е имало толкова много безумни разпоредби!
  • 118 То няма значение кой е

    2 0 Отговор
    Крайно време е да излязат от черупките в които са ги навряли!!!
    И да кажат!!!
    Не ние замърсяваме а останалия развиващ се свят... Индия на първо място и почти всички африкански страни.
    Не ние не растем в саксии, както субстанциите, които те употребяват.
  • 119 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Софиянец кореняк":

    Че кога столицата е била чиста, че не се сещам ???
  • 120 МЪСК 🏆

    0 0 Отговор
    Не, драги мои.
    Вие сте откъснати от реалността и накъде върви Света. Средата на 21 век наближава. Човекът пътува в открития Космос, вие още палите колите със съчки.

  • 121 МЪСК 🏆

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "Пилотът Гошу":

    100% реални и доказуеми километри. Колата е с GPS. Снимката е от Парадайс мол София.
    Това е индукционен мотор. Той е вечен. Няма редкоземни елементи (постоянни магнити).
    Има 2 части: ротор и статор.
    Прави се от 2 елемента: мед и стомана.

  • 122 ПАК ДА ПИТАМ БОЙКО ;

    0 0 Отговор
    КЪДЕ Е ПРЕЧИСТВАТЕЛНАТА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ ОТ БАНКЯ ?....................... Шефът на Porsche призна, че отказът от ДВГ е бил грешка !