Seat хвърля ръкавица на комбитата с двойно предаване и увеличен клиренс с версията X-Perience на Leon ST. Испанците нямат никакъв опит в този специфичен сегмент, но могат да разчитат на успех, тъй като автомобилът е близък роднина на Skoda Octavia Scout.
Каросерията на X-Perience стои на 15 мм по-високо от настилката в сравнение със стандартния Leon ST. Самото купе пък е разкрасено с типичните за "всъдеходните" комбита аксесоари като "защитен пояс" от пластмаса и допълнителни "вежди" на калниците.
Автомобилът е снабден с муфа Haldex от пето поколение. Нийната електроника имитира блокажи на предния и задния мост, а стабилизиращата система е настроена за движение извън асфалта.
Leon X-Perience ще се предлага с четири двигателя. Бензиновият 1.8-литров мотор развива 180 к.с., а трите дизела - от 110 до 184 коня. Клиентите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия и робот с два съединителя DSG със същия брой предавки.
Продажбите започват през есента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Коментиран от #2
22:29 25.06.2014
2 zendera
До коментар #1 от "Кобрата":
Че то други компоненти има ли?Аз лично виждам една слабост на пръв поглед.Слаби дизели!Ако ще иска да конкурира БМВ защо няма опция със три литра тд?Коментиран от #3
22:39 25.06.2014
3 Благовест Стефанов
До коментар #2 от "zendera":
Замисли се, кой нормален ще си купи Сеат с 3л ТДИ.За теб явно трябва със двигател на вейрон да ги правят, че да не са ти слаби.
Коментиран от #10
23:33 25.06.2014
4 Тодор Тодоров
Коментиран от #5, #7
23:47 25.06.2014
5 Дошo
До коментар #4 от "Тодор Тодоров":
Много интересно разсъждаваш.Не само като автомобили а като цяло!?Кое като цяло?Те освен автомобили друго не правят.Да не говорим че имат два модела с по-три, четири различни емблеми всеки.Аз друго развитие освен продажбите им на китайския пазар не виждам.Като техника са един от най-изостаналите концерниКоментиран от #6, #13
23:55 25.06.2014
6 Монго
До коментар #5 от "Дошo":
Абе то, китайския пазар хич не си е за подценяване, ако ще и дъвки "Идеал" да продаваш там...10:35 26.06.2014
7 Стоян Стоянов
До коментар #4 от "Тодор Тодоров":
"... VAG е един от най-развиващите се концерни,не само като автомоибли,а като цяло..."като цяло в смисъл? Тук Дошо доста добре ти е отговорил мисля, кое е другото освен автомобилите - космически кораби и нано технологии ли?
Но и №6 е абсолютно прав: не бива да подценяваме китайския пазар. Това с дъвките "Идеал" ми хареса ...
10:48 26.06.2014
8 Симеон Тасев
11:04 26.06.2014
9 MAXBLUE
11:20 26.06.2014
10 zendera
До коментар #3 от "Благовест Стефанов":
Ами ти се замисли защо има Ауди А4 3.0тди,БМВ 330Д,Мерцедес 320цди и тогава ще си отговориш на въпроса който си ми задал.Коментиран от #11
18:34 26.06.2014
11 Благовест Стефанов
До коментар #10 от "zendera":
Отговора е във въпроста ти.Никой няма да си купи Сеат 3.0 тди, защото ще може да си купи Ауди А4 3.0тди,БМВ 330Д,Мерцедес 320цди на подобна цена.
Коментиран от #12
21:15 27.06.2014
12 zendera
До коментар #11 от "Благовест Стефанов":
Ами именно,това при германските х-модели е най-вече 3литровия сегмент.Е що да не си купи Сеат 3.0тди примерно,ще е по-евтино от Ауди А4 3.0тди.Мисля че ФВ не предлага трите литра .Абе политика.Но просто моето мнение беше,че не конкурират премиум сегмента от изброените от мен модели.Това е.Ами давам ти пример.Ако аз исках да си купя Сеат Леон,щеше да е дизелов и тъй като няма трилитрова опция,вероятно бих го подложил на електронна интервенция за повишаване на мощноста(все пак тя нямаше да се равнява на тази на трилитров модел).20:46 28.06.2014
13 brum brum
До коментар #5 от "Дошo":
@5 Дошо пак не си си пил хапчетата... А гледам е и заразно. VW Group правят МАН, Скания, Неоплан и Дукати също е тяхна спбственост. Все известни марки автомобили!А и аз лично не бих се качил на кола чието име е същото като на фризер, че ако щеш и на компютърен монитор. Ти може да искаш да понат и зрънчо да правят, ма не виждам как това ги прави по малко авто производител от която и да е друга марка...
22:18 29.06.2014