Last news in Fakti

14 Август, 2017 11:24 2 349 0

ТУИ оглежда България за 2018 г.

  • туи-
  • туризъм-
  • tui group
ТУИ оглежда България за 2018 г. - 1
Снимка: Министерство на туризма

Висши мениджъри на TUI Group се срещнаха с министъра на туризма Николина Ангелкова. Тя проведе работна среща с членовете на Изпълнителния борд на TUI Group Себастиян Ебел и Дейвид Бърлинг и с други представители на световния туроператор. По време на разговора им в Св. Влас в края на работната седмица бяха обсъдени възможности за стратегическо партньорство в сферата на туризма в България за сезон Лято 2018.

Това съобщиха от министерството на туризма.

В рамките на срещата министър Ангелкова представи приоритетите в политиката на Министерството на туризма, заложени в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г. „България започва да става разпознаваема туристическа дестинация, като работим последователно в тази насока и залагаме на дигиталния маркетинг и интернет комуникациите. Натрупаният опит показва, че по-малките държави трябва да са по-иновативни и гъвкави в маркетинговите подходи, които използват, за да са максимално ефективни“, подчерта тя.

Представителите на TUI Group, които включват ръководители от хотелския бранд RIU на туристическата група, заявиха, че е много важно да се работи последователно в България, за да се гарантира качеството на туристическия продукт и увеличението на инвестициите в сектора.

Дейвид Бърлинг, член на Изпълнителния борд на TUI и главен изпълнителен директор на Северния регион на TUI, заяви: „Горди сме с това, че сме част от постоянно разрастващата се туристическа общност в България. Като глобална, интегрирана туристическа група, притежаваща стотици хотели и самолети из целия свят и имаща множество солидни и дълготрайни партньорства с местните хотелиери, ние сме в отлична позиция да спомогнем за стимулирането на още повече инвестиции в България. Това на свой ред ще осигури нови работни места и възможности за устойчив растеж. Очакваме с нетърпение да работим съвместно с министерството за промотирането на България като качествена и стойностна дестинация за почивка пред нашите клиенти по целия свят.”


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА