„Белла“ придоби унгарския производител и доставчик на храни за пазарите от ЕС и мултинационалните вериги Marathon Foods. Стойността на сделката е 12 млн. лв. С инвестицията българската компания дава заявка за активно присъствие в доставката на хранителни продукти на пазарите в Западна Европа.
С придобиването на Marathon Foods партньорската мрежа на „Белла“ се разраства и в нея влизат McDonald’s, BurgerKing, Aldi, FamilyFrost, O’Cool, Tesco, Iceland, Spar, Auchan.
Емблематичното за „Белла“ портфолио от тестени продукти се обогатява с нови видове и вкусове – ролца с различни пълнежи (зеленчуци, пилешко месо, пуешко месо, свинско), тестени хапки, сиренки, хот-дог, грил продукти, гироси, щрудели, канелени рола и мексикански ролца.
„Стартирахме годината с мащабна инвестиционна програма и в трите направления производство, логистика и експорт на храни. Висококачественото производство привлича все повече потребители в Европа и вярваме, че разширяването ни на производствената ни дейност в централната и западната част на континента е правилният бизнес подход“, коментира по повод стъпването на „Белла България“ в Унгария изпълнителният директор на компанията Елза Маркова.
Marathon Foods Ltd е създадена през 1992 г. в Унгария. Компанията е регулярен доставчик за мултинационалните търговски вериги и е с развито портфолио от храни по традиционни за Унгария рецепти, както и специално създадени за локални пазари по света.
„Белла България“ е българска компания с международно участие и мениджмънт, един от лидерите в хранителния бранш в източно-европейски план, развиващ продукти по водещите европейски стандарти за високо качество на продукцията и здравословни храни. В отговор на очакванията на потребителите за продукти с постоянно качество и конкурентни цени, „Белла България“ работи в партньорство само с компании, гарантиращи високото качество и пълния контрол на суровините за производство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Цъфти
15:20 20.05.2019
2 Опаааа
15:27 20.05.2019
3 маджар
11:36 21.05.2019