Стабилен ръст на приходите и активно пазарно развитие отчете T MARKET през миналата година. Търговският оборот на „Максима България“, компанията-собственик на веригата, за 2018-та е 259,7 милиона лева без ДДС. Финансовите резултати на дружеството бележат ръст от 19,4% в сравнение с предходната 2017-та, когато приходите са били 217,5 милиона лева. Компанията също отчита и 1,56 милиона лева оперативна печалба преди данъци, такси и амортизация.
“За T MARKET миналата година бе повече от успешна. Разширихме присъствието си в българските градове и затвърдихме позициите си на пазара на бързооборотни стоки в много от районите, в който развиваме дейност. Повишихме ефективността на процесите и обновихме асортимента в нашите магазини с фокус качествените и свежи продукти, здравословната и прясно приготвена храна. В отговор на потребителските предпочитания представихме и изцяло нови решения и концепции за пазаруване, които улесняват и подобряват клиентското преживяване при пазаруване”, споделя генералният директор на компанията Едвинас Волкас.
За година броят на обектите T MARKET в страната се увеличи с още 9 – три в София и по един в Карнобат, Ямбол, Несебър, Велико Търново, Нови Искър и Айтос. Така супермаркетите от веригата вече са общо 74 в 38 града. В своя магазин в Студентски град компанията представи нов формат, залагащ на висококачествената приготвена на място храна в съчетание с удобство, модерен дизайн и 24/7 работно време. В друг свои супермаркет в столицата пък за пръв път въведе услугата за каси на самообслужване. Проектът бе отличен и с награда за иновативност от Българската асоциация по информационни технологии (БАИТ).
„Максима България“ е част от Maxima Grupė, която е лидер в ритейл сектора в Прибалтика и оперира вериги за търговия на дребно в Литва, Латвия, Естония, Полша и България. За 2018-та година финансовите резултати на групата и на петте пазара бележат стабилен ръст. Консолидираните приходи се увеличават с 22.1% в сравнение с 2017 и достига 3.451 милиарда евро, а консолидираната оперативна печалба се равнява на 223.6 милиона евро.
През миналата година Maxima Grupė инвестира повече от 88 милиона евро в дълготрайни активи и отвори повече от 100 нови магазина на всички пазари. Повечето от тях бяха открити в Полша, където компанията придоби и веригите Stokrotka и Sano. През 2018-та Maxima Grupė получи стабилна кредитна оценка BB+ от международната рейтингова агенция Standart&Poors и успешно реализира емисии от 5-годишни облигации на стойност 300 милиона евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кристиян
Коментиран от #2, #4
22:08 09.06.2019
2 Хахахха
До коментар #1 от "Кристиян":
Надай се...съотношението им на цена-качество е повече от перфектно.22:14 09.06.2019
3 Льокрем
22:15 09.06.2019
4 Бай Хой
До коментар #1 от "Кристиян":
Ами купувай скъпите боклуци на пеевския Лидъл тогава...Коментиран от #8, #12
22:17 09.06.2019
5 Бесен Язовец
22:19 09.06.2019
6 Amix
Ниско качество със най-скъпите цени.
22:37 09.06.2019
7 щь;;лмкнйб в
22:38 09.06.2019
8 митология
До коментар #4 от "Бай Хой":
Всякакви неща му приписват на дебелото момче, ама па чак Лидъл не бях чувал тоя виц ха ха !22:48 09.06.2019
9 пфууу
22:53 09.06.2019
10 Ивката
23:20 09.06.2019
11 Долу веригите магазини
Коментиран от #15
23:42 09.06.2019
12 СссереМ
До коментар #4 от "Бай Хой":
Ако кажеш че и Метро е на шиши те признавам.07:30 10.06.2019
13 стоян
13:21 10.06.2019
14 Разбира се
14:26 10.06.2019
15 Краси
До коментар #11 от "Долу веригите магазини":
В Лидъл във Франкфурт в петък си купих страшни череши по 88 евроцента за килограм... Общо взето между германския и българския Лидъл общото е емблемата на магазина...22:21 10.06.2019
16 6666
08:24 11.06.2019