3 Септември, 2019 17:22 2 505 1

Печатът задава модата при опаковките – на COPIS 2019

  • иец-
  • печат-
  • изложение

Мастър клас и провокиращата FABRIC IS COOL са сред съпътстващите събития на бизнес-форума от 25 до 27 септевмври в Интер Експо Център

Печатът задава модата при опаковките – на COPIS 2019 - 1

По-малко от месец остава до началото на единственото изложение у нас, посветено на печатните и рекламни комуникации – COPIS 2019. Компаниите усилено се подготвят за представянето си, а организаторите от Интер Експо Център работят на пълни обороти, за да създадат максимално добри условия за най-мащабното издание на изложението досега. Ние имахме възможност да научим малко повече подробности както за изключителната съпътстваща програма, така и за модерните технологии, които ще бъдат в центъра на събитията.

Браншовият B2B форум, който от 25 до 27 септември ще създаде бизнес обстановка без аналог у нас, продължава да се разраства. Осмото издание ще обхване три зали на Интер Експо Център. Провеждайки се паралелно с ТМТ Експо – форумът, посветен на текстилната индустрия, компаниите от COPIS 2019 ще разположат щандове върху повече от 8000 кв.м. Директно участие ще вземат фирми от България, Китай, Румъния, Полша, Италия и Унгария. „Регистрациите за посещение вече са отворени“, коментират организаторите.

Мастър клас и FABRIC IS COOL сред съпътстващите събития

Едва надникнали в съпътстващата програма, вече сме убедени, че през тази година ще бъдем свидетели на нещо различно. Вниманието приковава FABRIC IS COOL – CHRISTMAS Fabric Backlit AD Challenge. Събитието ще събере и обедини ключови специалисти около създаването на backlit печатна рекламна кампания – маркетолози, криейтив директори, дизайнери, копирайтъри, печетари и продуценти. Форматът ще развива познанията и уменията на професионалистите да създадат заедно бързо и качествено цяла кампания за един от най-натоварените рекламни периоди – Коледа.

Маркетинг и аутдор специалисти, професионалистите, заети в рекламата и ПР, дизайнери, артисти, фотографи... Към всички тях е насочен мастър класът с проф. Христо Кафтанджиев, с основна тема „Визуални маркетингови комуникации – принт дизайн и опаковки“. Сред акцентите са визуалните стратегии в маркетинг комуникацията и използването на различни елементи за постигане на предварително заложените цели – цветове, шрифтове и други.

На Вашето внимание: „Негово Величество“ – Печатът

Материали, машини, технологии и софтуер за нуждите на най-съвремения печат. Негово Величество, Печатът, COPIS 2019 ще ни представи по най-изчерпателния начин. Ще бъдем свидетели на тенденциити и теченията, чертаещи бъдещето. HP Latex 335 Print & Cut – широкоформатната система за едновременен печат и рязане по контур, ще бъде представена от ТЕПЕДЕ-България. Тя спестява време – изображенията излизат напълно сухи и готови за довършителна обработка и монтаж. Показан ще бъде и най-новият професионален фотопринтер от НР с вграден спектрофотометър.

Откриваме най-модерните машини за печат върху текстил. Вниманието провокира DTG принтер RICOH Ri 1000 на Микро АСУ, предоставящ възможност за директен печат върху текстил: 100% памук, 100% светъл полиестер или комбинация от памук и тъмен полиестер (минимум 50% памук). Внедрените технологии пестят време и увеличават производителността; дигиталните разпечатки са с висока резолюция и персонализират изображенията. Компанията ще акцентира и върху латексови принтери RICOH Pro L5130/L5160. Чрез тях се възпроизвежда комерсиална и информационна графика, реклама, декорация и графика върху витражи и стени. Технологията на сушене на мастилото ускорява работния процес; резолюцията на разпечатките е до 1200x1200 dpi. При трислоен печат и опция за бяло мастило между другите цветове, техническите параметри позволяват широка гама от медии за печат –PVC фолиа, PET филм, канава, хартия, винил, памук. За нуждите на дигиталния сюблимационен печат върху текстил Мираж Груп се впуска в участието си с HP Stitch S300/500 принтер. 64-инчовата машина е за потребители с високи изисквания – специалистите в изработване на спортни и модни облекла, например. Принтерът е приложим както за печат върху хартия, така и директно върху плата и предоставя инструменти на HP SmartColor и вграден спектрофотометър за по-добро изпълнение и управление на профилирането на цветовете. С печатащите глави с 1200 dpi и системата за компенсация на дюзите, се избягват повторните печати и загуба на медиа.

Възможности за сублимационен печат както за рекламни продукти, така и на ролка, разкрой и готови изделия, ще предложи Хермес. Възможностите си ще разкрие X-FM34 – машина за топъл трансфер с четири вала. Представена от DEDAL COMPANY, тя създава условия за качествена изработка и индивидуализиран продукт. Дебелината на фолиото е 75-250 микрона, а размерът – до 317 мм. Скоростта на работа е 300мм/мин., а времето на загряване – 60 секунди.

Креативността и опаковката

Сред най-важните стъпки за реализирането на един продукт несъмнено е опаковката. Тя създава първото впетление и изгражда предварителната нагласа у клиента. Приложими във фармацевтичната, хранително-вкусовата, текстилната и много други индустрии, са висококачествените опаковъчни GC2 и крафтови картони, представени от Алдекс Инк. „Материалът е подходящ за всички видове опаковки“, коментират от компанията. На посетителите ще бъдат представени и картони с кремав и бял гръб както и крафт предложения. С наситените си и пастелни цветове ще изпълкват цветните хартии и картони на италианския производител Favini. Те ще бъдат представени от Фистокомерс.

С висококачествени, екологични и чисти хартии и картони на FABRIANO и FEDRIGONI вниманието приковава DIRECTA. Сред фирмените предложения ще бъдат бял и кремав офсет, гладки цветни и перлени и релефни хартии и картони.

Кратката ни обиколка доказа, че COPIS 2019 ще бъде най-мащабното издание на форума досега. Повече информация за това какво предстои ще откриете и на сайта www.copi-s.com. Своята регистрация за свободен достъп можете да направите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    0 0 Отговор
    в магазините ни продават преди всичко опаковки ! Опаковка с вода, опаковка с газирана вода , опаковка с безалкохолна напитка, опаковка с бира, опаковка със ...! Малка бутилка, бутилка, голяма бутилка ....